φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.
Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.
Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.
Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Πέμπτη, 26 Αυγούστου 2010

Και να μην κατηγορείς τους άλλους που αμαρτάνουν, αλλά...

 
wonderful-landscapes-40-550x440.jpg
Και  συ  λοιπόν, όσες  φορές  θυμάσαι  τις  αμαρτίες  σου να  κλαις  και  να  χύνεις  δάκρυα  πίκρα  γι' αυτές. Ο άγιος ιερώνυμος  λέει, ότι  πρώτα  η  προσευχή καταπραΰνει  την  οργή  του  θεού  κι' έπειτα  το  δάκρυ  τον  αναγκάζει  να  ελεήσει.
Και  ο  ιερός  Χρυσόστομος, ότι  ύστερα  απ' τη  βροχή  γίνεται  καθαρός  και  ξάστερος  ο  αέρας  κι' υστέρα  από  τα  δάκρυα  γίνονται  η  ψυχή  κι' ο  νους  καθαρά  και  ξάστερα.
Όπως  ο  Πέτρος, ακούγοντας  τον  πετεινό, ξύπνησε  και  συναισθάνθηκε  την  αμαρτία του, έτσι  και  συ  ακούγοντας  τον  Κύριο  που  φωνάζει  < γρηγορείτε> ξύπνα  από  την  αμέλεια, νιώσε  την  αμαρτία  σου  και  σκάσου  άγρυπνος.
Εκείνος, μετά  την  πτώση, απέκτησε  μετάνοια  και  διδάχθηκε  να  μη  στηρίζεται  στον  εαυτό  του  και  στη  δύναμή  του, αλλά  στη  βοήθεια  του  θεού. Έμαθε  να μην  απελπίζεται. Έμαθε  να  συμπονάει  και  να  λυπάται  τους  άλλους αμαρτωλούς. Κι εσύ  με  αφορμή  τις  αμαρτίες  που  έκανες, μάθε  να  ταπεινώνεσαι. Και  να  μην  κατηγορείς  τους  άλλους  που  αμαρτάνουν, αλλά  να  τους  συμπονάς  και  να  τους  διδάσκεις  να  μην  απελπίζονται.
Άγιος Νικόδημος   ο Αγιορείτης
                                               
                            
                    
                       
                  

Δευτέρα, 23 Αυγούστου 2010

"ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ" Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΦΑΚΕΛΩΜΑ-ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ-ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ;


 
Αντι σχολίων και αναλύσεων  επαναδημοσιεύουμε ένα παλιό αλλά "προφητικό" άρθρο του "Κόκκινου ουρανού"


«Μελλοντικά το Υπουργείο Εσωτερικών σχεδιάζει να καταργήσει όλους τους αριθμούς που έχει σήμερα ο κάθε πολίτης (ταυτότητα, διαβατήριο, ΑΦΜ, μητρώο κοινωνικής ασφάλισης) με ένα νούμερο το οποίο θα αναγράφεται στην «έξυπνη κάρτα» ('Ελεύθερος Τύπος', 1 Ιουνίου 2008).


«Η ελευθερία του ατόμου και οι επιλογές του θα ελέγχονται μέσα σε πολύ στενά περιθώρια, εξαιτίας του γεγονότος ότι κάθε άτομο θα είναι αριθμημένο από την γέννησή του και θα παρακολουθείται ως αριθμός, μέσω της εκπαιδευτικής του καριέρας, της υποχρεωτικής στρατιωτικής θητείας του ή άλλης υπηρεσίας, των φορολογικών του εισφορών, των υγειονομικών και ιατρικών του ιστορικών και της τελικής του συνταξιοδότησης και του θανάτου του».
-- Τάδε έφη Carroll Quigley Καθηγητής του Πανεπιστημίου Georgetown.
(ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο Carroll Quigley υπήρξε ο μέντορας του Μπιλ Κλίντον στο Πανεπιστήμιο Georgetown και το μόνο πρόσωπο στο οποίο αναφέρθηκε, κατά την ανάληψη των καθηκόντων του, στις 20 Ιανουαρίου 1993.)

Το 1993 ο τότε πρόεδρος των ΗΠΑ Bill Clinton, με πρόσχημα την αναμόρφωση του Συστήματος Υγείας, παρουσίασε τη νέα ηλεκτρονική ταυτότητα υγείας την λεγόμενη «National Health Care Card». Επανειλημμένα, η τηλεόραση, έκανε ανακοινώσεις ότι για πρώτη φορά στην ιστορία, κάθε άνδρας, γυναίκα και παιδί θα είναι πλέον αριθμημένοι και θα πρέπει να παραλάβουν την νέα κάρτα. Χωρίς εξαιρέσεις! Χωρίς δικαιολογίες! Ο καθένας!
Στο βιβλίο, "Προτεραιότητα στον άνθρωπο» ο ίδιος ο Κλίντον, περιγράφοντας το συγκεκριμένο πρόγραμμα, στην σελίδα 22, αναφέρει, "Όλοι οι Αμερικανοί θα φέρουν 'έξυπνες κάρτες'...".

Το σύνθημα δε που δόθηκε τότε ήταν σαφές:....
«Μην φεύγεις από το σπίτι χωρίς αυτήν»!

Από το αποκαλυπτικό βιβλίο του.... Texe Marrs, «Η Ηλεκτρονική Ταυτότητα της Νέας Παγκόσμιας Τάξης - (Σχέδιο L.U.C.I.D.)», εκδόσεις ΣΤΕΡΕΩΜΑ, 1996, μεταφέρω τα εξής (σελ.131 - 135) {Βίντεο του Texe Marrs σχετικό με το βιβλίο μπορείτε να δείτε ΕΔΩ:}

Ο Martin Anderson, (φωτο κάτω), πρώην βοηθός του προέδρου Ρήγκαν και τώρα ανώτερο μέλος του διδακτικού προσωπικού του Ινστιτούτου Έρευνας Hoover του Πανεπιστημίου Stanford στο Πάλο Άλτο της Καλιφόρνιας, είναι ανάμεσα σε εκείνους που από τους πρώτους προειδοποίησαν τους Αμερικανούς για τον επικείμενο κίνδυνο κατάργησης του απόρρητου της ιδιωτικής μας ζωής, από την ανάπτυξη εργαλείων υψηλής τεχνολογίας, όπως είναι οι Έξυπνες Κάρτες / Ταυτότητες και τα εμφυτευόμενα βιοτσίπ.
Σ' ένα άρθρο που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα 'San Jose Mercury News' και έπειτα αναδημοσιεύθηκε σ' όλες τις εφημερίδες των ΗΠΑ, ο Anderson δήλωνε: "Αν η κίνηση αυτή για την επιβολή μιας εθνικής Κάρτας/Ταυτότητας δεν σταματήσει έγκαιρα, μπορεί να δούμε, κατά τη διάρκεια της ζωής μας, το τέλος της ιδιωτικής ζωής στις ΗΠΑ. Θα μας σφραγίσουν όλους μας σαν τα γελάδια".
Στην εφημερίδα 'The Washington Times', ο Martin Anderson κλιμάκωσε παραπέρα τις προειδοποιήσεις του για τον σοβαρό κίνδυνο που ενεδρεύει, όταν προειδοποίησε τους Αμερικανούς να μην εμπιστεύονται τις ρόδινες προβλέψεις των πολιτικών ηγετών και γραφειοκρατών, ότι η προτεινόμενη ηλεκτρονική κάρτα/Ταυτότητα (ή το εμφυτευόμενο βιοτσίπ) θα έκανε την ζωή καλύτερη, ανετότερη και ασφαλέστερη για τους πολίτες. Με δυσοίωνους τόνους, ο Άντερσον προειδοποίησε ότι θα συμβεί το ακριβώς αντίθετο:
«Αυτό το μικροσκοπικό μικροτσίπ-πομποαπαντητής είναι κάτι σαν ένα Τεχνολογικό Τατουάζ. Μάλιστα είναι πολύ πιο αποτελεσματικό από τους ανεξίτηλους αριθμούς που χάραζαν οι Ναζί στα μπράτσα των αιχμαλώτων στα στρατόπεδα συγκέντρωσης
Κατ' αρχάς, δεν υπάρχει και μεγάλη διαφορά ανάμεσα. σε ένα μικροτσίπ ενσωματωμένο στην πλαστική Κάρτα/ Ταυτότητα την οποία θα είσαι εξαναγκασμένος να την κουβαλάς στο πορτοφόλι σου, και σ' ένα μικρό πομποαπαντητή (τσιπ) εμφυτευμένου στο μπράτσο. Το βασικό είναι - και στις δύο περιπτώσεις- ότι ο Μεγάλος Αδελφός έχει το δικαίωμα να σα παρακολουθεί. Αυτή η αρχή είναι σύμφυτη και με τις δυο παραπάνω πρακτικές. Το μόνο πράγμα που διαφοροποιεί τις δυο τεχνικές μεταξύ τους, είναι το μόσχευμα που θα μπει κάτω από την επιδερμίδας σας».
Τα συμπεράσματα του Άντερσον στο επίκαιρο άρθρο του αντηχούν μια αξιοσημείωτη προειδοποίηση: "Αν αμαυρώσετε την έννοια του απορρήτου της ιδιωτικής ζωής", παρατηρεί ο Άντερσον, "κάθε είδους καινοτόμων Κρατικών ελέγχων είναι εφικτοί, γεγονός που δεν είχε καν σκεφθεί ο Aldous Huxley, όταν έγραφε το ανατριχιαστικό του μυθιστόρημα, 'Ο Θαυμαστός Καινούριος Κόσμος'.
Ο Μάρτιν Αντερσον ήταν επίσης εκείνος που στο βιβλίο του με τίτλο, 'Επανάσταση', αποκάλυψε ότι στη διάρκεια της διακυβέρνησης Ρήγκαν κατά τη δεκαετία του 1980, αρκετοί Υπουργοί υποκινούσαν τον Πρόεδρο Ρήγκαν να εκδώσει μια κομπιουτεροποιημένη Κάρτα/Ταυτότητα. Η επιχειρηματολογία υπέρ της
πρότασης αυτής ήταν ότι ένα τέτοιο σύστημα θα εμπόδιζε την λαθρομετανάστευση στις ΗΠΑ.
Αλλά ο Άντερσον, που τότε ήταν σύμβουλος του Προέδρου για εσωτερικά θέματα και συμμετείχε στη συγκεκριμένη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου, ύψωσε τη φωνή του και έθεσε ένα ζήτημα για σκέψη:
"Θα ήθελα να προτείνω έναν άλλο τρόπο τον οποίο τον θεωρώ πολύ καλύτερο", τους είπε, με σοβαρό ύφος αλλά σαφώς ειρωνικό: "Είναι κατά πολύ φθηνότερος, δεν μπορεί να πλαστογραφηθεί, είναι ελαφρότατος και αδύνατον να χαθεί. Είναι και
αδιάβροχος".
"Το μόνο που πρέπει να κάνουμε", συνεχίζει ο Άντερσον, "είναι να σταμπάρουμε όλους με ένα αριθμό τατουάζ τη εσωτερική πλευρά του μπράτσου τους".
Ο Άντερσον, βέβαια, απλώς ειρωνευόταν τις ταυτότητες - τατουάζ. Υπαινισσόταν σαφώς τους αριθμούς-τατουάζ με τους οποίους είχαν σταμπάρει τους αιχμάλωτους πολέμου και τους πολιτικούς κρατούμενους στα στρατόπεδα συγκεντρώσεων οι Ναζί. Αυτοί που επιβίωσαν απ' αυτά τα φοβερά στρατόπεδα και εξακολουθούν να ζουν ακόμη έχουν επάνω στο σώμα τους μέχρι σήμερα τον φοβερό αριθμό-τατουάζ. Αλλά το μήνυμα του Ρήγκαν ακούστηκε δυνατά και καθαρά.
Ο κ. Αντερσον περιέγραψε την αμήχανη αντίδραση των παρόντων Υπουργών: "Ακούστηκαν να βήχουν κάμποσοι τριγύρω από το τραπέζι. Κανά δυό Υπουργοί φάνηκαν σαν να είχαν φάει χαστούκι. Κανείς δεν μίλησε για μεγάλο διάστημα".
Ο (τότε) Υπουργός Εσωτερικών James Watt (φωτο), αμέσως μετά επισήμανε μια επιπλοκή την οποία θεωρούσε σημαντική:
Αυτές οι ταυτότητες-τατουάζ ταυτίζονται από τους 'συντηρητικούς' Χριστιανούς με το Χάραγμα του Θηρίου (του Αντιχρίστου) που αναφέρεται στην Αποκάλυψη 13:16-18. Μερικοί μάλιστα Χριστιανοί - είπε - θεωρούν τις νέες ηλεκτρονικές Κάρτες/Ταυτότητες σαν πρώτο βήμα προς τις ταυτότητες-τατουάζ. Οι συντηρητικοί Χριστιανοί, επεσήμανε ο Watt, ήταν το κρίσιμο εκείνο τμήμα του εκλογικού σώματος στο οποίο οφείλεται η άνοδος στην προεδρία του κ. Ρήγκαν.
Ο Ρόναλντ Ρήγκαν, σαν ένας συνετός πολιτικός, "έπιασε" το υπονοούμενο. Έλυσε τη συνεδρίαση εκείνη του Υπουργικού Συμβουλίου και σιωπηρά, απέρριψε την πρόταση για τις νέες ηλεκτρονικές ταυτότητες, παρατηρώντας σαρδώνεια: "Ίσως θα πρέπει απλώς να σφραγίσουμε όλα τα βρέφη".

Η πρόταση για ένα σύστημα νέας Κάρτας/Ταυτότητας δεν ξαναεμφανίστηκε ποτέ κατά τη διάρκεια της διακυβέρνησης Ρήγκαν. Αλλά το 1993, με την εκλογή του Μπιλ Κλίντον ως Προέδρου των ΗΠΑ, άρχισε μια εκστρατεία συστηματικής προπαγάνδας και παρότρυνσης του Αμερικανικού λαού να αποδεχθεί τις ηλεκτρονικά βελούδινες χειροπέδες των νέων ηλεκτρονικών Καρτών/Ταυτότητας και βιοτσίπ.
Μια σύμβουλος του Κλίντον που προωθούσε το Χάραγμα του βιοτσίπ, είναι η Δόκτωρ Mary Jane England, (φωτο), μέλος της κακότυχης Επιτροπής Πρωτοβουλίας για την κοινωνικοποίηση του Εθνικού Συστήματος Υγείας των ΗΠΑ. Απευθυνόμενη σε μια συνδιάσκεψη, χορηγός της οποίας ήταν η γιγαντιαία εταιρεία κομπιούτερ ΙΒΜ, στο Palm Beach της Καλιφόρνιας, η England, όχι μόνο υιοθέτησε την προτεινόμενη υποχρεωτική εφαρμογή του θεσμού της Έξυπνης Κάρτας/Ταυτότητας, αλλά και προχώρησε ένα επιπλέον ανατριχιαστικό βήμα παραπέρα:
«Η έξυπνη κάρτα είναι μια θαυμάσια ιδέα, αλλά ακόμα καλύτερη ιδέα θα ήταν να μην χρησιμοποιήσουμε ούτε την κάρτα: Αυτή τη δυνατότητα την ονομάζω "ένα σκουπιδάκι (τσιπ) στο αυτί σας". Ένα μόνιμα εμφυτευμένο βιοτσίπ δηλαδή, με το οποίο θα είχαμε άμεση πρόσβαση στο ιατρικό σας ιστορικό, έτσι ώστε, ανεξάρτητα από το πού βρίσκεστε, ακόμα και αν σας πήγαιναν αναίσθητο στο θάλαμο εντατικής θεραπείας, να είχαμε την δυνατότητα πρόσβασης σ' αυτό. Πρέπει να προχωρήσουμε τολμηρά, πέρα από τη στενή αντίληψη της έξυπνης κάρτας και να αξιοποιήσουμε τις τεχνολογικές δυνατότητες που ήδη είναι διαθέσιμες».
Ένας από τους στυλοβάτες του Ρεμπουμπλικανικού Κόμματος, ο Κυβερνήτης της Καλιφόρνιας Pete Wilson, αγωνίζεται σθεναρά κι αυτός για την έκδοση της νέας ηλεκτρονικής Έξυπνης Κάρτας/Ταυτότητας. Ο Wilson επανειλημμένα έχει συμφωνήσει με την εκστρατεία των φιλελευθέρων Δημοκρατικών, για την υποχρεωτική επιβολή των νέων Καρτών/Ταυτότητας. Όπως και τόσοι άλλοι, υψώνει κι αυτός υποκριτικά το σκιάχτρο της παράνομης μετανάστευσης. Χρειάζεται δηλώνει ο εν λόγω Κυβερνήτης, απαραίτητα ένα σύστημα νέων ταυτότητων για να περιορισθεί η παράνομη μετανάστευση. Στην υποκριτική αυτή εκστρατεία συνοδεύεται από την Γερουσιαστή του Δημοκρατικού Κόμματος Dianne Feinstein (φωτο).
Ωστόσο, τα υπαρκτά προβλήματα που δημιουργεί η λαθρομετανάστευση χρησιμοποιούνται από τον Μεγάλο Αδελφό σαν πρόσχημα, για την εξάλειψη των συνταγματικά κατοχυρωμένων δικαιωμάτων και ελευθεριών μας.
Η Enriqueta Ramos, μια αξιωματούχος του Κοινοτικού Κολλεγίου του Νομού Όραντζ (Λος Άντζελες) κτύπησε το καμπανάκι του κινδύνου και σήμανε συναγερμό όταν ρωτήθηκε για την πρόταση των Wilson, Feinstein και Boxer:
"Μια εθνική Κάρτα/Ταυτότητα, θα μπορούσε να οδηγήσει την Καλιφόρνια σε επικίνδυνο μονοπάτι", φέρεται να δήλωσε η Ράμος. "Θα δημιουργήσει ένα Νεοναζιστικό κράτος στις ΗΠΑ όπου θα είμαστε υποχρεωμένοι να χαφιεδίζουμε ο ένας τον άλλον. Το επόμενο πράγμα που θα αντιληφθούμε, θα είναι ένα τατουάζ στο σώ

Παρασκευή, 20 Αυγούστου 2010

H πρώτη επίσκεψη της Παναγίας στο Άγιον Όρος

  normal_206 (Medium).jpg

Τι συνέβη και η Παναγία μας ζήτησε από τον Υιό Της και Θεό μας να Της ¨χαρίσει¨ τον Άθω;


Κατά την γενική αγιορείτικη παράδοση, η Κυρία Θεοτόκος με τον Άγιο Ιωάννη το Θεολόγο, ταξίδευε με πλοίο από την Παλαιστίνη στην Κύπρο, για να επισκεφτεί τον Άγιο Λάζαρο (τον αναστημένο εκ νεκρών). Λόγω όμως μεγάλης τρικυμίας και με υπερφυσικό τρόπο, το πλοίο βρέθηκε στον Άθω και συγκεκριμένα στο λιμάνι του Κλήμεντος στη Μονή Ιβήρων.

Εκεί οι κάτοικοι του Άθω, οδηγούμενοι από τη θεία Πρόνοια, έσπευσαν να υποδεχθούν την μητέρα του Κυρίου μας Παναγία και αφού άκουσαν τη διδασκαλία της δέχθηκαν το Χριστιανισμό.
Λέγεται επίσης από την παράδοση, ότι όταν πλησίαζε το πλοίο της Παναγίας στο Άγιο Όρος, καταστράφηκε το μεγάλο άγαλμα του Διός που βρισκόταν στη κορυφή του Όρους και τα υπόλοιπα είδωλα συνετρίβησαν. Η κορυφή του Άθω και όλα τα δέντρα και τα σπίτια έκλιναν και προσκύνησαν προς το μέρος του λιμανιού του Κλήμεντος όπου έμπαινε το καράβι της Παναγίας. Την άφιξη της Θεοτόκου στο Όρος αναφέρουν οι κώδικες Λ' 66 και Ι' 31 της Λαυριώτικης βιβλιοθήκης.
Όταν οι απόστολοι έβαλαν κλήρο τις περιοχές στις οποίες θα κηρύξουν, ζήτησε και η Παναγία να πάρει κλήρο για να κηρύξει το ευαγγέλιο. Ο κλήρος έδειχνε την περιοχή Ιβηρίαν. Ο αρχάγγελος Γαβριήλ όμως παρουσιάστηκε και είπε στην Παρθένο ότι η πραγματική περιοχή στην οποία θα βρεθεί θα είναι η Μακεδονία και το Όρος Άθως.

Όταν μπήκε το καράβι στο λιμάνι και έγινε μεγάλη αναταραχή στο Όρος, τότε οι κάτοικοι ήρθαν και ρωτούσαν τον Ιωάννη, πως έγιναν όλα αυτά και από ποιά δύναμη. Και αυτός τους εξήγησε και τους κήρυξε τον λόγο του Θεού μιλώντας τους στα Ελληνικά, ενώ ήταν Εβραίος.

Η Παναγία ευχαριστημένη από την ομορφιά του Όρους και τον κλήρον που της δόθηκε, προσευχήθηκε στον Χριστό λέγοντας:

"Υιε μου και Θεέ μου, ευλόγησον τον τόπον τούτον και κλήρον μου. Και επίχεον επ' αυτού το έλεος σου και φύλαξον αβλαβή ως της συντελείας του αιώνος τούτου και τους κατασκηνούντας εν αυτώ, δια το όνομα σου το Άγιον και Εμόν, ώστε δια μικρού κόπου και αγώνος της μετανοίας αφεθήναι αυτής αμαρτήματα αυτών. Έμπλησον αυτούς παντός αγαθού και αναγκαίου εν τω αιώνι τούτω και ζωής αιωνίου εν τω μέλλοντι καταξίωσον, δοξασον υπέρ πάντα τόπον, τον τόπον τούτον και θαυμάστωσον παντοιοτρόπως, πλήρωσον αυτόν εκ παντός έθνους των υπό τον Ουρανόν, των κεκλημένων τω ονόματι Σου και πλάτυνον τα σκηνώματα εν αυτώ από άκρον εως άκρου αυτού. Απάλλαξον αυτούς της αιωνίου κολάσεως και σώσον εκ παντός πειρασμού, ορατών και αοράτων εχθρών και πάσης αιρέσεως και ειρήνευσον τω ορθοδόξω δόγματι."

Τότε ακούστηκε φωνή από τους Ουρανούς που έλεγε:

"Όσα ήτησας και προσεύξω Μήτερ μου, ούτως έσται Σοί πάντα, εάν και αυτοί τα εντάλματά μου φυλάξωσιν! Από του νύν και εξής έστω ο τόπος ούτος κλήρος Σός και περιβόλαιον Σόν και Παράδεισος, έτι δε και λιμήν σωτηρίας των θελόντων σωθήναι, αλλά και προσφυγή και καταφύγιον και ατάραχος λιμήν της μετανοίας των πεφορτισμένων με πολλάς αμαρτίας."


(Απόσπασμα από το βιβλίο: "Η Υπερευλογημένη")

Δευτέρα, 16 Αυγούστου 2010

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ -ΕΝΤΥΠΟ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ -ΕΚΤΥΠΩΣΤΕ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΣΤΕ ΤΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ

 


Επειδή είναι πολλοί   εκείνοι που θέλουν  να υπογράψουν και είτε δεν έχουν  ίντερνετ είτε δεν θέλουν να  το χρησιμοποιήσουν   δημοσιεύουμε  την έντυπη μορφή της   "φόρμας" υποβολής  όπως την έχουμε   τυπώσει και μοιράσει σε όλη σχεδόν την Ελλάδα (τα πρώτα  40.000 αντίτυπα ήδη έχουν διανεμηθεί και σύντομα θα εκτυπωθούν και θα αποσταλλούν   υπερδιπλάσια  μιας και  συνεχώς οι εκκλήσεις  απο ενορίες και  Ιερές μονές  συνεχώς πληθαίνουν)
 

ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ Η ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΚΤΥΠΩΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΣΤΕΙΛΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΡΑΦΟΜΕΝΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

(ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ 



ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ 


ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ


 ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ  ΓΙΝΩ BARCODE

Υπογράφουμε και εκφράζουμε προς την Ιεραρχία και την Πολιτεία τις Ορθόδοξες αντιρρήσεις μας όπως διατυπώθηκαν στην επιστολή του Π. Σαράντη Σαράντου καθώς και στο κείμενο της Πρωτοβουλίας Αντιρρησιών Ορθόδοξης Συνείδησης (κάτωθι) :

ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΩ
Όνομα


Επώνυμο


Επάγγελμα


e-mail
(σε περίπτωση που δεν έχετε διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορείτε να αφήσετε τα πεδία κενά)
Προσοχή δεν υποβάλλουμε ΠΟΤΕ δεύτερη φορά το ίδιο e-mail θα θεωρηθεί διπλοϋποβολή και θα απορριφθεί αυτόματα απο το σύστημα

Σχόλιο




Συμπληρώστε τα παραπάνω πεδία και στείλτε τη σελίδα αυτή στην ταχυδρομική θυρίδα :
ΤΘ 105
ΣΠΑΤΑ
Τ.Κ 19004







  • Α4τηση πρός τήν 9ερά Σύνοδο τΖς κκλησίας τΖς λλάδος.



  • Διακήρυξη πρός τίς

Παναγία η Προυσιώτισσα. Καρπενήσι Ευρυτανίας

PanagiaProus_palaia 11.jpg

Πολλοί το ονομάζουν "Σπίτι της Παναγιάς" καθώς κατά την παράδοση το σταυροπηγιακό μοναστήρι του Προυσού χτίστηκε στο σημείο που επέλεξε κατά θαυματουργό τρόπο η Μεγαλόχαρη. Το ιστορικό μοναστηριακό συγκρότημα που χρονολογείται από το 829 μΧ απέχει 35 χιλιόμετρα από το Καρπενήσι, στο δρόμο προς την "Ποταμιά". Στο μονοπάτι που οδηγεί στην Μονή, βρίσκονται "τα πατήματα της Παναγιάς" , επτά σχήματα διαφορετικού χρώματος που αποτελούν σύμφωνα με την παράδοση τα ίχνη που άφησε στον κάθετο βράχο που υπάρχει σε αυτό το σημείο, η Παναγία στο δρόμο της για τον Προυσσό.

Σύμφωνα με την ιστορική παράδοση, η εικόνα , δημιούργημα του Ευαγγελιστή Λουκά,  φυγαδεύτηκε το 829μχ, κατά την περίοδο της Εικονομαχίας, από ναό στην Προύσα της Μ.Ασίας προκειμένου να γλιτώσει από το κάψιμο των βυζαντινών εικόνων που είχε διατάξει ο Αυτοκράτορας Θεόφιλος.Την εικόνα μετέφερε στην Ελλάδα ένας νεαρός άνδρας που ονομαζόταν Διονύσιος αλλά για άγνωστη αιτία αυτή χάθηκε όταν ο νέος έφθασε στη Θράκη.
Από την Θράκη η εικόνα εμφανίστηκε στην Ευρυτανία, κάνοντας αισθητή την παρουσία της σε έναν βοσκό με έναν φωτεινό στύλο που έφθανε από τη γη στον ουρανό, στις 23 Αυγούστου. Αυτή είναι και η ημερομηνία που γιορτάζεται η μνήμη της εικόνας στην Μονή όπου μεταφέρθηκε καθώς θεωρήθηκε ότι αυτός ήταν ο τόπος που επέλεξε η Μεγαλόχαρη για να "κατοικήσει".

800px-Prousos_Monastery_01.jpg

Σύμφωνα με το ιστορικό της Μονής, πολλά σημεία της καταστράφηκαν επί Τουρκοκρατίας ενώ στο πιο πρόσφατο παρελθόν μελανή σελίδα αποτελεί η εισβολη των γερμανών στο Μοναστήρι στις 16 Αυγούστου του 1944 και η ολοσχερής καταστροφή των κτιρίων. Σύμφωνα με μαρτυρίες μάλιστα ένας αξιωματικός θέλησε να κάψει και την εκκλησία, κάτι που δεν κατάφερε όσες φορές και αν το επιχείρησε. Το "αόρατο χέρι" της Παναγίας τον εμπόδισε καθώς μια δύναμη τον έριξε με ορμή στο δάπεδο την ώρα που έδινε διαταγές.
Η εικόνα της Παναγίας της Προυσιώτισσας θεωρείται θαυματουργή και για το λόγο αυτό προσελκύει πλήθος πιστών από την Ελλάδα και το Εξωτερικό ενώ το ασημένιο κάλυμμα της εικόνας το δώρισε ο Καραϊσκάκης για να θεραπευτεί από τη θέρμη από την οποία υπέφερε τον καιρό που φιλοξενούταν στην Μονή στα μέσα της Επανάστασης.Το Μοναστήρι υπέστη πολλές καταστροφές, με πιο πρόσφατη την εισβολή των Γερμανών στις 16 Αυγούστου του 1944.
Η Ιερά Μονή αποτελείται από το καθολικό, στο οποίο έχουν πραγματοποιηθεί αναστηλωτικές εργασίες και μία πτέρυγα κελιών. Το καθολικό είναι ναός σταυροειδής με τρούλο και στο δυτικό τμήμα υπάρχει μια κρύπτη που λειτουργεί ως παρεκκλήσι. Ο ναός χρονολογείται από το 1754 ενώ στην εξωτερική πλευρά της κρύπτης διασώζονται τοιχογραφίες από τον 13ο αιώνα.
Απέναντι από το Μοναστήρι βρίσκεται το εκκλησάκι των Αγίων Πάντων που χτίστηκε επίσης το 1754 και σε κοντινή απόσταση μπορεί κανείς να επισκεφθεί το οίκημα της Σχολής Γραμμάτων που χτίστηκε το 1820 από τον Επίσκοπο Λιτζάς και Αγράφων Δοσίθεο.
Σήμερα στο Μοναστήρι υπάρχουν 2 τριώροφοι ξενώνες για τη φιλοξενία των προσκυνητών, μουσείο εκκλησιαστικών ευρημάτων και αντικειμένων και μουσείο ελληνικών γραμμάτων της Ρούμελης. Το συγκρότημα είναι ανοικτό για το κοινό καθημερινά από τις 09.00-13.00 και από τις 15.00-17.00.
 

Παρασκευή, 13 Αυγούστου 2010

Η ΙΣΤΟΡΙΑ... ΤΟΥ ΥΜΝΟΥ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ "ΑΓΝΗ ΠΑΡΘΕΝΕ ΔΕΣΠΟΙΝΑ"

179962-koukouzelisa.jpgAgiosNekt-(1).gif


Ποιός μπορεί να αμφισβητήσει και να σχολιάσει αρνητικά έναν τέτοιο ύμνο;
Έναν ύμνο που δείχνει και περιγράφει την μεγαλοπρέπεια, την ομορφιά, την δύναμη και την αγάπη της Παναγίας μας, Της όντως πραγματικής και ουράνιας Μητέρας μας...
Αυτός ο πραγματικά όμορφος και συνάμα κατανυκτικός και θεάρεστος ύμνος, έχει γραφτεί από άγια χέρια, τα χέρια του Αγίου Νεκταρίου του Αιγίνης.
Η παράδοση λέει ότι τον 19ο αιώνα μ.Χ παρουσιάστηκε η Υπεραγία Θεοτόκος στον Άγιο Νεκτάριο και του ζήτησε να γράψει έναν ιδιαίτερο ύμνο που θα του τον έψαλλαν Αγγελικές χορωδίες για να τον καταγράψει...
Αυτός λοιπόν ο ύμνος είναι το ''Αγνή Παρθένε Δέσποινα''
 
Αγνή Παρθένε Δέσποινα
Aχραντε Θεοτόκε
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε
Παρθένε Μήτηρ Ανασσα
Πανένδροσε τε πόκε
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε

Υψηλοτέρα ουρανών
ακτίνων λαμπροτέρα
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε
Χαρά Παρθενικών Χορών
αγγέλων υπερτέρα
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε

Εκλαμπροτέρα ουρανών
φωτός καθαρωτέρα Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε
των ουρανίων στρατιών πασών αγιωτέρα
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε

 
Μαρία Αειπάρθενε
Κόσμου παντός Κυρία
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε
'χραντε Νύμφη πάναγνε
Δέσποινα Παναγία
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε

Μαρία Νύμφη Ανασσα
χαράς ημών αιτία
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε
Κορή σεμνή Βασίλισσα
Μήτηρ υπεραγία
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε

Τιμιώτερα Χερουβείμ
υπερενδοξοτέρα.
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε
των ασωμάτων Σεραφείμ
των θρόνων υπερτέρα
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε


Χαίρε το άσμα Χερουβείμ
χαίρε ύμνος Αγγέλων
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε
Χαίρε ωδή των Σεραφείμ
χαρά των Αρχαγγέλων
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε
Χαίρε ειρήνη και χαρά
λιμήν της σωτηρίας
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε
Παστάς του Λόγου ιερά
άνθος της αφθασίας
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε

Χαίρε Παράδεισε τρυφής
ζωής τε αιωνίας
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε
Χαίρε το ξύλον της ζωής
Πηγή αθανασίας
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε


Σε ικετεύω Δέσποινα
Σε ωυν επικαλούμαι
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε
Σε δυσωπώ,Παντάνασσα
Σην χάριν εξαιτούμε
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε

Κορή σεμνή και άσπιλε
Δεσποίνα Παναγία
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε
Θερμώς επικαλούμε Σε
Ναέ ηγιασμένε
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε

 
Αντιλαβού μου, ρύσαι με
από τού πολεμίου
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε
Και κλήρονομον δείξον με
ζωής της αιωνίου
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε



Ονομαστές εικόνες της Παναγίας

normal_panagia-glikofilousa.jpg
Ονομαστές εικόνες της Παναγίας

-Παναγία η «Επίσκεψις». Η εικόνα αυτή, με την επωνυμία «Η Επίσκεψις» είναι από την Τρίγλεια της Βιθυνίας και είναι ότι πολυτιμότερο έφεραν μαζί τους οι πρόσφυγες από τη Μικρά Ασία.
Πρόκειται για μία ψηφιδωτή εικόνα, της οποίες οι ψηφίδες είναι σφηνωμένες στο ξύλο.


-Παναγία η «Γλυκοφιλούσα». Η Παναγία δεξιοκρατούσα ασπάζεται το μονογενή της. Ο τύπος της «Γλυκοφιλούσας» ενισχύει την εικόνα της μάνας και είναι ήδη γνωστός από την  πρωτοβυζαντινή τέχνη. Η συγκεκριμένη εικόνα είναι του 12ου αιώνα και προέρχεται από τη Θεσσαλονίκη.


-Παναγία η «Οδηγήτρια». Κρατά το Χριστό με το αριστερό χέρι ενώ με το δεξί τον επιδεικνύει ότι αυτός είναι ο Σωτήρας. Την έφεραν μαζί τους οι πρόσφυγες από τη Μικρά Ασία και χρονολογείται από τον 13ο.

-Παναγία MADRE DELLA CONSOLAZIONE. Η εικόνα αυτή ανήκει στην ιταλοκρητική σχολή (15ος αιώνας)  και προέρχεται από το εργαστήριο του Νικολάου Τζαφούρη από το Χάνδακα. Ο μικρός Χριστός με το δεξί του χέρι ευλογεί και με το αριστερό κρατεί χρυσή σφαίρα με σταυρό στην κορυφή.

-Η Παναγία του Πάθους . Ο τύπος της εικόνας αυτής συχνά επιγράφεται και ως «Αμόλυντος» και παρουσιάζει την Παναγία λαμπροντυμένη, με ιδιαίτερο βλέμμα.

-Παναγία η Λαμποβίτισσα. εικόνα αυτή συγκαταλέγεται στα αριστουργήματα του 17ου αιώνα. Τη ζωγράφισε ο Κωνσταντίνος Τζάνες, στην Κέρκυρα, το 1654.


-
Ένθρονη Παναγία: Η εικόνα αυτή ζωγραφίστηκε στις αρχές του 18ου αιώνα. Είναι πολύχρωμη, με πολλά διακοσμητικά, έντονα χρώματα, στοιχεία που προδίδουν τεχνοτροπία από αστικό περιβάλλον.Την εικόνα αυτή την φιλοτέχνησε ο κερκυραίος ζωγράφος Εμμανουήλ Τζάνες, τα χρόνια που ζούσε στη Βενετία, το 1664. Πρόκειται για μία παραγγελία που έδωσε στον αγιογράφο ο Ιωάννης Σολδάκης, αντιπρόσωπος  των συμφερόντων  της οικογένειας Μπενιζέλων, κόρη της οποίας ήταν η οσία Φιλοθέη.

-
Παναγία, «Ρόδον το αμάραντον και ρίζαι ιεσσαί». Τη ζωγράφισε το 1786 ο ιερέας Αντώνιος Σιγάλας, γνωστός από τις εικόνες του σε ναούς της Θήρας, της Νάξου, της Ίου και της Μυκόνου. Η εικόνα πρόκειται  για ένα πολύμορφο εικονογραφικό σύνολο, με πολλές αναφορές και θεολογικά μηνύματα.

Πέμπτη, 12 Αυγούστου 2010

Η Παναγία είναι η ελπίδα των απελπισμένων. Φώτης Κόντογλου

photo1d6181ebf93baf6472kr8.jpg
Η Παναγία είναι η ελπίδα των απελπισμένων, η χαρά των πικραμένων, το ραβδί των τυφλών, η άγκυρα των θαλασσοδαρμένων, η μάνα των ορφανεμένων.
Η θρησκεία του Χριστού είναι πονεμένη θρησκεία, ο ίδιος ο Χριστός καρφώθηκε απάνω στο ξύλο: κ' η μητέρα του η Παναγία πέρασε κάθε λύπη σε τούτον τον κόσμο.
Γι' αυτό καταφεύγουμε σε Κεiνη που την είπανε οι πατεράδες μας: «Καταφυγή»,«Σκέπη του κόσμου», «Γοργοεπήκοο», «Γρηγορούσα»,«Οξεία αντίληψη»,«Ελεούσα», «Οδηγήτρια», «Παρηγορίτισσα» και χίλια άλλα ονόματα, που δεν βγήκανε έτσι απλά από τα στόματα, αλλά από τις καρδιές που πιστεύανε και που πονούσανε.
Μονάχα στην Ελλάδα προσκυνιέται η Παναγία με τον πρεπούμενο τρόπο ήγουν με δάκρυα με πόνο και με ταπεινή αγάπη. Γιατί η Ελλάδα είναι τόπος πονεμένος,χαροκαμένος, βασανισμένος από κάθε λογής βάσανο.
Κι' από τούτη την αιτία το έθνος μας στα σκληρά τα χρόνια βρίσκει παρηγοριά και στήριγμα στα αγιασμένα μυστήρια της ορθόδοξης θρησκείας μας, και παραπάνω από όλα στο Σταυρωμένο το Χριστό και στη χαροκαμένη μητέρα του, που πέρασε την καρδιά της σπαθί δίκοπο.
Σε άλλες χώρες τραγουδάνε την Παναγία με τραγούδια κοσμικά, σαν νάναι καμιά φιληνάδα τους, μα εμείς την υμνολογούμε με κατάνυξη βαθειά, θαρρετά μα με συστολή, με αγάπη μα και με σέβας,σαν μητέρα μας μα και σαν μητέρα του Θεού μας.
Ανοίγουμε την καρδιά μας να τη δει τι έχει μέσα και να μας συμπονέσει. Η Παναγία είναι η πικραμένη χαρά της Ορθοδοξίας, «το χαροποιόν πένθος», «η χαρμολύπη» μας, «ο ποταμός ο γλυκερός του ελέους», «ο χρυσοπλοκώτατος πύργος και η δωδεκάτειχος πόλις».

Φώτης Κόντογλου




Τετάρτη, 11 Αυγούστου 2010

ΑΦΜ,Schengen, ΑΜΚΑ, ο αριθμός διαβατηρίου, το δίπλωμα οδήγησης, η Κάρτα του Πολίτη..το 666!!!

pathr saranths- karta.jpgΟποιοσδήποτε νηφάλιος παρατηρητής, μακριά από φανατισμούς  και θεωρίες συνωμοσίας διαπιστώνει  δύο πράγματα :
Αφενός  μία παγκόσμια οικονομική κρίση και πολλά προβλήματα και αφετέρου συνεχείς  διακηρύξεις  από  όλους  τους  ηγέτες  του κόσμου για την ανάγκη  μιας  παγκόσμιας κυβέρνησης , η οποία υποτίθεται ότι  θα λύσει  τα παγκόσμια προβλήματα της  φτώχειας , των επιδημιών και της κλιματικής  αλλαγής .
     Προς  υλοποίηση  αυτού του σχεδίου προωθείται  σε τοπικό, περιφερειακό  και παγκόσμιο επίπεδο η ηλεκτρονική  διακυβέρνηση .  Με πρόφαση  το  <<νοικοκύρεμα>> και την καταπολέμηση  της  εγκληματικότητας  και  της  τρομοκρατίας  συγκεντρώνονται  προσωπικά στοιχεία των πολιτών  (data)  σε όλο και μεγαλύτερες  βάσεις  δεδομένων  και υπόκεινται σε αυθαίρετη  επεξεργασία  από άδηλα  κέντρα στα οποία με διάφορες  προφάσεις  διαβιβάζονται. Όλοι μπορούν να  θεωρηθούν  ύποπτοι .  Έτσι η ηλεκτρονική  διακυβέρνηση  μετατρέπεται  σε τυραννία.
      Στην πατρίδα μας με την συνθήκη  Schengen  και το νόμο 2472/97 περί  προστασίας  δεδομένων προσωπικού  χαρακτήρα , άρχισε  μια άνευ προηγούμενου συλλογή στοιχείων  που συνοδεύεται από μια αριθμοποίηση  του ανθρώπινου προσώπου. Με το νόμο 3655/2008 καθιερώθηκε  ο  ΑΜΚΑ   ως  διά βίου αριθμός  χωρίς  τον οποίο ο πολίτης  είναι αποκλεισμένος  από την  ζωή. Υπάρχουν  και άλλες  τέτοιες  προσπάθειες ,όπως η κάρτα πελάτη  και η ηλεκτρονική απογραφή των  Δημοσίων  υπαλλήλων. Επικινδυνότερη κρίνουμε  την αναγγελθείσα  έκδοση  της  ηλεκτρονικής  Κάρτας  Πολίτη , με την οποία  θα διασυνδέονται  όλες  οι δημόσιες  υπηρεσίες  και θα  ενσωματωθούν   ο  ΑΦΜ, ο ΑΜΚΑ,  ο  αριθμός διαβατηρίου , το δίπλωμα  οδήγησης  κλπ. Με τον τρόπο αυτό  σχηματίζεται ένα πλήρες  προφίλ  του πολίτη , πλήρως  ελεγχόμενου.  Έτσι  διαρκώς  μεγαλώνει  ο έλεγχος  και η τυραννία της  ανθρωπότητας .
%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CE%BF%CF%82+%CE%B8%CE%B7%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%85+-+%CE%91%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%BF.jpg
      Το χειρότερο  είναι  ότι  η διασύνδεση  γίνεται με κλειδί  το δυσώνυμο  666, αριθμό του ονόματος  του Αντίχριστου, που υποδηλώνει με ενάργεια ποίος θα είναι ο τελικός  τύραννος , σε  ποίον  παραδίδουμε  λίγο-λίγο  την ελευθερία μας , το δώρο  του αυτεξουσίου που μας  χάρισε ο Θεός .
Με απλά λόγια η Κάρτα Πολίτη  είναι  η ηλεκτρονική ταυτότητα  που απέφυγε ο ελληνικός  λαός  εξ  αιτίας των αντιδράσεων κυρίως  της  Ιεράς  Συνόδου της  Εκκλησίας  της  Ελλάδος . Θα έχει το μικροτσίπ με το 666, όπως το είχαν παραδεχτεί  πολλοί  πολιτικοί  το 1997, και επομένως  η χρησιμοποίησή του φανερώνει  την πλήρη υποτέλεια όσων θα λάβουν την  Κάρτα αυτή  στο κράτος  του   Αντίχριστου.
  Άς  γνωρίζουμε επίσης ότι ο τελικός  στόχος  της Νέας  Τάξης  είναι  η εμφύτευση του μικροτσίπ στο χέρι η το χάραγμα με ειδικό τατουάζ  στο μέτωπο σύμφωνα με την προφητεία της  Αποκαλύψεως  του αγίου Ιωάννου, όπως  ήδη  μεθοδεύεται  στις  ΗΠΑ για την  χορήγηση  υγειονομικής  περίθαλψης .
   Ευρισκόμενοι  λοιπόν  ένα βήμα πριν  από την επιβολή  της  αντίχριστης  τυραννίας  και επειδή καταπατείται η θρησκευτική  μας  συνείδηση και  τα  συνταγματικά  κατοχυρωμένα  δικαιώματα της προσωπικής μας ζωής και ελευθερίας νοιώθουμε την υποχρέωση:
1)Να παρακαλέσουμε την Ιερά Σύνοδο της  Εκκλησίας  μας ,
α)να ενωτισθεί  με στοργή  την ανησυχία των Χριστιανών και να τοποθετηθεί στο θέμα της Κάρτας  του Πολίτη  σύμφωνα  και με τις προηγούμενες  καθοδηγητικές  Εγκυκλίου της 
β)να μεσολαβήσει προς  τις αρμόδιες αρχές  της  ελληνικής  πολιτείας , ώστε να δοθεί , σε όσους  δεν θέλουν  να λάβουν  την  Κάρτα  Πολίτη  -ηλεκτρονική  ταυτότητα, εναλλακτική δυνατότητα  νόμιμης  ταυτοποίησης  στα πλαίσια  της ελληνικής  έννομης  τάξης.
   2)Να διακηρύξουμε προς  την  Πολιτεία  ότι δεν είμαστε διατεθειμένοι  έναντι  οποιουδήποτε  τμήματος  να παραλάβουμε τη λεγόμενη   Κάρτα Πολίτη -ηλεκτρονική ταυτότητα  με την οποία :
  α)παραχωρούμε το θεόσδοτο δώρο  της ελευθερίας  μας στην  ετοιμαζόμενη παγκόσμια τυραννική  εξουσία ,
  β)δεχόμαστε το προοίμιο του βδελυρού χαράγματος ,φέροντας  μαζί  μας μέσω της ηλεκτρονική  ταυτότητας  τον αριθμό 666 και αρνούμαστε το Βάπτισμά μας .
8089prisoner_ball.jpg
   3)Να ζητήσουμε  από την Πολιτεία να πάρει  πίσω τη μεθόδευση  για καθιέρωση  της  ηλεκτρονικής  Κάρτας  Πολίτη .Αν δεν θέλει ,τότε , όπως  έκανε  με  την  εναλλακτική  θητεία των Μαρτύρων του Ιεχωβά , να  εξεύρει  μια εναλλακτική  λύση για  όσους  διαφωνούμε με τις ηλεκτρονικές  ταυτότητες  ,θεωρώντας  μας ως αντιρρησίες συνείδησης.
   4)Να κάνουμε έκκληση προς κάθε  Έλληνα ορθόδοξα βαπτισμένο και κάθε άνθρωπο που σέβεται το δώρο της ελευθερίας και τα δικαιώματα του ανθρώπου να αρνηθεί την παραλαβή της Κάρτας Πολίτη και να υπογράψει τη διακήρυξη αυτή που απευθύνεται προς κάθε αρμόδια εκκλησιαστική η πολιτική αρχή.




Υ.Γ Συμπυκνωμένη ύλη από τις ομιλίες  του π. Σαράντη Σαράντου

Αλλο είναι ή υπομονή και άλλο ή ανοχή

imm002_2.jpg




- Γέροντα, χθες είπατε ότι άλλο είναι ή υπομονή και άλλο ή ανοχή. Τί εννοούσατε;
- Υπομονή δέν είναι το νά ανέχομαι τόν άλλον. Όταν λέω ότι ανέχομαι τόν άλλον, είναι σάν  νά  λέω:  Ό  άλλος  είναι  χάλια,  εγώ  είμαι  καλά,  και  τόν  ανέχομαι. 
Ή  πραγματική υπομονή είναι  νά αισθάνομαι ενοχή  γιά  τήν κατάσταση του  και  νά  τόν πονάω.
Αυτό  έχει πολλή ταπείνωση και αγάπη, και τότε δέχομαι τήν Χάρη του Θεού και βοηθιέται και ό άλλος.
Άν δω, ας υποθέσουμε, κάποιον κουτσό ή κουφό ή ναρκομανή, πρέπει νά σκεφθώ: άν ήμουν εγώ  σε  καλή  πνευματική  κατάσταση,  θά παρακαλούσα  τόν  Θεό  και  θά  τόν  έκανε  καλά, γιατί  ό  Χριστός  είπε: θά σας δώσω δύναμη νά  κάνετε μεγαλύτερα θαύματα από μένα, οπότε έρχεται ό πόνος, ή αγάπη γιά τόν άλλον.
Ενώ, άν πώ: ε, τί νά τόν κάνω, ανάπηρος είναι, ας καθήσω λίγο κοντά του θά εχω άλλωστε και τόν μισθό μου, τότε ανέχομαι τόν άλλον και δικαιολογώ τόν εαυτό μου ότι έκανα τό καθήκον μου.

Πατήρ Παϊσιος

Τρίτη, 10 Αυγούστου 2010

Όλαι αυταί αί κακίαι τών κτισμάτων συγκρινόμεναι μέ τό πλήρωμα τής Αγιότητος τής Θεοτόκου δέν εδύναντο νά λυπήσουν τόν Θεόν.

 
179962-koukouzelisa.jpg
 

" Άν τά εννέα τάγματα τών αγγέλων ήθελαν κρημνισθή από τούς ουρανούς, καί νά γένουν δαίμονες.

Άν όλοι οί άνθρωποι εγένοντο κακοί.

Άν όλα τά κτίσματα, ουρανός, φωστήρες, ιερείς, ζώα, ήθελον αποστατήσει κατά τού Θεού.

Όλαι αυταί αί κακίαι τών κτισμάτων συγκρινόμεναι μέ τό πλήρωμα τής Αγιότητος τής Θεοτόκου δέν εδύναντο νά λυπήσουν τόν Θεόν.

Διότι μόνη ή Κυρία Θεοτόκος ήτο ικανή νά τόν ευχαριστήσει κατά πάντα. Αυτή μοναχή σταθείσα αναμέσον Θεού καί ανθρώπων, τόν μέν Θεόν υιόν ανθρώπου εποίησε, τούς δέ ανθρώπους υιούς Θεού.

Χωρίς τήν μεσιτείαν αυτής κανένας, ούτε άγγελος, ούτε άνθρωπος, δύναται νά πλησιάση είς τόν Θεόν, επειδή καί αυτή ευρίσκεται μόνον μεθόριον αναμεταξύ τής ακτίστου καί κτιστής φύσεως.

Αυτή μόνη είναι Θεός άμεσος μετά τόν Θεόν καί έχει τά δευτερεία τής Αγίας Τριάδος, ώς ούσα μήτηρ αληθώς τού Θεού.
Καί αυτή μοναχή είναι, όχι μόνον ό θησαυροφύλαξ όλου τού πλούτου τής Θεότητος, αλλά καί ό διαμοιραστής είς όλους καί αγγέλους καί ανθρώπους, όλων τών από Θεού δεδομένων είς τήν κτίσιν υπερφυσικών ελλάμψεων καί θείων καί πνευματικών χαρισμάτων.

Καί δέν είναι τινας πού νά τήν επικαλέσθη μέ πίστιν καί νά μήν τόν υπήκουσε μέ ευσπλαχνίαν.

Αυτός ό Υιός τού Θεού καί αγαπητός υιός τής Παρθένου έδωκε τή μητέρα Του διά μητέρα μας καί συνήγορον νά μάς βοηθή πρός σωτηρίαν μας."

(Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου)

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ !!

Πηγή : Πρωτ. Δημήτριος Αθανασίου -Πρεσβ. Χαρούλα Τσουλιάη, "ΠΑΝΤΩΝ ΑΝΑΣΣΑ", 


πηγή

Δευτέρα, 9 Αυγούστου 2010

Παναγία η Ιεροσολυμίτισσα: Αγιογραφία με θεία παρέμβαση

 
Σύμφωνα με την εκκλησιαστική παράδοση, η εικόνα της Παναγίας Ιεροσολυμίτισσας αγιογραφήθηκε τον 19ο αιώνα στους Αγίους Τόπους και είναι... αχειροποίητη. Αυτό σημαίνει πως δεν αγιογραφήθηκε από το χέρι ανθρώπου, αλλά έπειτα από θεία παρέμβαση.

Σύμφωνα με την ίδια παράδοση, εκείνη την εποχή ζούσε μια αγιογράφος μοναχή που λεγόταν Τατιανή στην οποία εμφανίστηκε σε όραμα μια γυναίκα και της είπε: «Αδελφή Τατιανή, ήρθα να με ζωγραφίσεις». Η Τατιανή απάντησε: «Ευλόγησον αδελφή, αλλά εγώ είμαι αγιογράφος και όχι ζωγράφος. Και η επισκέπτρια της είπε: «Τότε να με αγιογραφήσεις». Η μοναχή που εξεπλάγη με το θάρρος της γυναίκας αποκρίθηκε: «Δεν έχω ξύλο (σανίδι), πού να σε ζωγραφίσω;»
Τότε εκείνη της έδωσε ένα ξύλο και της είπε: «Ζωγράφισε!» Καθώς τη ζωγράφιζε, τα άμφιά της έγιναν χρυσά, το πρόσωπό της έλαμψε και την άκουσε να λέει: «Μακαρία Τατιανή, μετά τον ευαγγελιστή Λουκά θα με αγιογραφήσεις πάλι εσύ».
Η μοναχή τότε ξύπνησε και κατάλαβε πως την επισκέφθηκε στον ύπνο της η Παναγία. Οταν πήγε στην ηγουμένη και της διηγήθηκε το όραμά της εκείνη δεν την πίστεψε και της είπε να αγιογραφήσει την άλλη μέρα μια εικόνα της Παναγίας. Επιστρέφοντας στο κελί της που ευωδίαζε είδε μαζί με την ηγουμένη να βγαίνει από μέσα φως και την εικόνα του οράματος πραγματική και αχειροποίητη!

Από τότε η εικόνα της Παναγίας Ιεροσολυμίτισσας βρίσκεται στο Ιερό Προσκύνημα του Θεομητορικού Μνήματος της Γεσθημανής στα Ιεροσόλυμα και θαυματουργεί. Λέγεται μάλιστα πως και τις τρεις φορές που πλημμύρισε ο ναός η εικόνα ανέβηκε μόνη της από το μαρμάρινο θρόνο όπου είναι τοποθετημένη και στάθηκε στο σύστημα εξαερισμού χωρίς να στηρίζεται κάπου!
Η εικόνα είχε μεταφερθεί πριν από έξι χρόνια στις Μητροπόλεις Αθηνών και Θεσσαλονίκης από το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων προσελκύοντας χιλιάδες προσκυνητές.

Παρασκευή, 6 Αυγούστου 2010

Η Μεταμορφώση του Σωτήρος μας Ιησού Χριστού στο όρος Θαβώρ

 
0806_Metamorfosis1.jpgΣτις 6 Αυγούστου εορτάζεται η ανάμνηση της Θείας Μεταμορφώσεως του Σωτήρος μας Ιησού Χριστού. Η Μεταμόρφωση έλαβε χώρα σε όρος υψηλόν κατά τους τρεις συνοπτικούς Ευαγγελιστές (Ματθαίο, Μάρκο και Λουκά) και σύμφωνα με την Ιερά Παράδοση στο όρος Θαβώρ, που στα εβραϊκά σημαίνει έλευση φωτός.
Έγινε, κατά τους περισσότερους Πατέρες, 40 ημέρες περίπου προ της Σταυρώσεως, δηλαδή κατά τον μήνα Φεβρουάριο δεδομένου ότι η Σταύρωση έγινε 14 Μαρτίου. Αλλά επειδή η ανάμνηση της εορτής θα συνέπιπτε μέσα στη Μεγάλη Τεσσαρακοστή που είναι πένθιμη περίοδος, γι' αυτό μεταφέρθηκε στις 6 Αυγούστου που απέχει, από τις 14 Σεπτεμβρίου που γιορτάζεται η Ύψωση του Τιμίου Σταυρού και λογαριάζεται σαν μεγάλη Παρασκευή, σαράντα ημέρες.

Κατά τη διήγηση των Ευαγγελιστών (Ματθαίο, Μάρκο και Λουκά), ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός σαράντα ημέρες περίπου πριν της Σταύρωσή Του, παρέλαβε τρεις από τους Μαθητές του, τον Πέτρο για τη μεγάλη πίστη και αγάπη που είχε προς τον Χριστό, τον Ιωάννη επειδή τον αγαπούσε ιδιαίτερα ο Κύριος, για την αγνότητα και την ολόψυχη προς Αυτόν αφοσίωσή του και τον Ιάκωβο επειδή αυτός έχυσε πρώτος το αίμα του για την αγάπη του Χριστού και τους ανέβασε στο όρος Θαβώρ για να προσευχηθεί. Δεν πήρε όλους τους μαθητές μαζί Του, γιατί θα αναγκαζόταν να πάρει και τον Ιούδα, που λόγω της κακής του προαιρέσεως ήταν ανάξιος να δει τη Μεταμόρφωση.
Οι τρεις μαθητές Του, όπως ήταν κουρασμένοι από τη δύσκολη ανάβαση στο Θαβώρ και ενώ κάθισαν να ξεκουραστούν, έπεσαν σε βαθύ ύπνο. Όταν, όμως, ξύπνησαν, αντίκρισαν απροσδόκητο και εξαίσιο θέαμα. Το πρόσωπο του Κυρίου άστραφτε σαν τον ήλιο, και τα ρούχα Του ήταν λευκά σαν το φως.

Ταυτόχρονα εμφανίστηκαν, ο Προφήτης Μωυσής σαν εκπρόσωπος του νόμου της Παλαιάς Διαθήκης και των νεκρών και ο Προφήτης Ηλίας σαν εκπρόσωπος των προφητών και των ζωντανών (όπως είναι γνωστό ο Προφήτης Ηλίας αναλήφθηκε ζωντανός στους ουρανούς με πύρινο άρμα) συνομιλώντας μαζί Του για τις προφητείες που αναφέρονταν στο σωτήριο Πάθος Του. Αυτό έγινε για να δείξει στους μαθητές πως είναι ο Κύριος του νόμου και των προφητών, ζώντων και νεκρών.
Αφού οι μαθητές συνήλθαν κάπως από την έκπληξη, ο Πέτρος, θέλοντας να διατηρηθεί αυτή η αγία μέθη που προκαλούσε η ακτινοβολία του Κυρίου, ικετευτικά είπε να στήσουν τρεις σκηνές. Μία για τον Κύριο, μία για το Μωυσή και μία για τον Ηλία. Πριν προλάβει, όμως, να τελειώσει τη φράση του, ήλθε σύννεφο που τους σκέπασε και μέσα απ' αυτό ακούστηκε φωνή που έλεγε: "Ούτος εστίν ο υιός μου ο αγαπητός, αυτού ακούετε". Δηλαδή, Αυτός είναι ο Υιός μου ο αγαπητός, που τον έστειλα για να σωθεί ο κόσμος. Αυτόν να ακούτε. Οφείλουμε, λοιπόν, και εμείς όχι μόνο να Τον ακούμε, αλλά και να Τον υπακούμε. Σε οποιοδήποτε δρόμο μας φέρει, είμαστε υποχρεωμένοι να πειθαρχούμε.
Ο σκοπός αυτού του εξαίσιου γεγονότος ήταν να κάνει ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός τους μαθητές Του να πιστέψουν ακόμα περισσότερο σε Αυτόν για να μην ολιγοπιστίσουν την ώρα που θα Τον βλέπουν, γυμνό και καταματωμένο με το ακάνθινο στεφάνι να υποφέρει και να πεθαίνει για την σωτηρία του κόσμου, να μην δειλιάσουν, αλλά να καταλάβουν πως το Πάθος Του το υπομένει επειδή το ήθελε, εκούσια και όχι από αδυναμία, αφού είναι ο Παντοδύναμος Υιός του Θεού που γεμάτος αγάπη για το άθλιο και αχάριστο πλάσμα Του κατέβηκε στη γη, για να μας ελευθερώσει από τα δεσμά της αμαρτίας.
 

                                                          Απολυτίκιο:

Μετεμορφώθης εν τω όρει, Χριστέ ο Θεός, δείξας τοις μαΘηταίς σου την δόξαν σου, καθώς ήδύναντο. Λάμψον και ημίν τοις αμαρτωλοίς το Φως σου το άίδιον, πρεσβείαις της Θεοτόκου, Φωτοδότα, δόξα σοι.

Τρίτη, 3 Αυγούστου 2010

Ο ΑΣΚΗΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΛΗΣΤΗΣ (Από το Γεροντικό)

eating_with_the_saints.jpg

Ήταν ένας γέροντας ασκητής και αναχωρητής, όστις ασκήτευσεν εις τόπον έρημον χρόνους εβδομήκοντα με νηστείαν και παρθενίαν και αγρυπνίαν. Εις τόσους δε χρόνους όπου εδούλευε τον Θεόν δεν αξιώθη να ιδή καμμίαν οπτασίαν και αποκάλυψιν εκ Θεου.
Και ελογίασε και έβαλε τούτο εις τον νουν του λέγων: «Μήπως δια καμμίαν αφορμήν όπου δεν ηξεύρω εγώ δεν αρέσει του Θεου η ασκησίς μου, και η εργασία μου θέλει είναι απαράδεκτος· δια τούτο δεν δύναμαι να αποκαλυφθώ και να ιδώ κανένα μυστήριον».

Ταύτα διαλογιζόμενος ο γέρων άρχισε να δέεται και να παρακαλή τον Θεόν περισσότερον, προσευχόμενος και λέγων: «Κύριε εάν άρα σε αρέση η άσκησίς μου και δέχεσαι τα έργα μου, δέομαι, σου ο αμαρτωλός και ανάξιος, ίνα χαρίσης και εις εμέ ένα σταλαγμόν από τα χαρίσματά σου, να πληροφορηθώ με μίαν φανέρωσιν ενός μυστηρίου ότι ήκουσας την δέησίν μου, δια να περνώ θαρρετά και πληροφορημένα την ασκητικήν μου ζωήν».

Ταύτα του αγίου γέροντος δεομένου και παρακαλούντος, ήλθε προς αυτόν φωνή εκ Θεου λέγουσα: «Αν είναι και αγαπάς να ιδής την δόξαν μου, πήγαινε μέσα εις την βαθυτάτην έρημον και θέλεις αποκαλυφθή μυστήρια».

Ως ήκουσε ταύτην την φωνήν ο γέρων, εξέβη από το κελλίον του και, ωσάν εμάκρυνεν εκείθεν, τον απάντησεν ένας λη­στής, ο οποίος, καθώς είδε τον αββάν, ώρμησε με βίαν προς αυτόν θέλοντας να τον φονεύση. Και ωσάν τον επίασεν, είπε προς αυτόν: «Εις καλήν ώραν σε απάντησα, Γέ­ροντα, να τελειώσω την εργασίαν μου να σωθώ.

Διότι ημείς oι λησταί έχομεν τοιαύτην συνήθειαν και τοιούτον νόμον και πίστιν, ότι όποιος ημπορέσει να κάμη εκατόν φόνους, κατά πάσαν ανάγκην υπάγει εις τον παράδεισον. Λοιπόν εγώ, πολλά κοπιάσας έως τώρα, έκαμα φόνους εννενήκοντα εννέα και λείπωντάς με ένας είχα πολλήν φροντί­δα και μέριμναν να τελειώσω την εκατοντάδα μου να σωθώ. Λοιπόν έχω σε μεγάλην χάριν και σε ευχαριστώ, οτι σήμερον δια εσένα απολαμβάνω τον παράδεισον».

Ταύτα λέγοντος του ληστού, ως τα ήκουσεν ο γέρων, εξεπλάγη και ετρόμαξεν εις τον εξαφνικόν και ανέλπιστον πειρασμόν. Και ατενίσας τα όμματα του νοός του προς τον θεόν τοιαύτα διαλογιζόμενος έλεγεν: «Αυτή είναι η δόξα σου, Δέσποτα Κύριε, όπου έταξες να δείξης εις εμέ τον δούλον σου; Τοιαύτην βουλήν με έδωκες τον αμαρτωλόν, να εξέβω από το κελλίον μου να με πληροφορήσης τοιούτον φοβερόν μυστήριον; Με τοιαύτας δωρεάς κά­μνεις την αμοιβήν δια τους κόπους της ασκήσεως όπου έσυρα δια λόγου σου; Τώ­ρα εγνώρισα αληθώς, Κύριε, ότι όλος μου ο κόπος της ασκήσεως ήταν μάταιος· και πάσα προσευχή μου ελογίσθη έμπροσθεν σου ώς σίγχαμα και βδέλυγμα.

Όμως ευχα­ριστώ την φιλανθρωπίαν σου, Κύριε, ότι, καθώς γνωρίζεις, παιδεύεις την άναξιότητά μου, καθώς με πρέπει, διά τας αμέτρους άμαρτίας μου και με παρέδωκες εις χείρας ληστού και φονέως».

Τοιαύτα λέγων ο γέρων και λυπούμενος εδίψησε πολλά και είπε προς τον ληστήν: «Επειδή, ώ τέκνον, με το να είμαι αμαρτωλός, με επαρέδωκεν ο Θεός εις τας χείρας σου να με θανατώσης και γίνεται και η επιθυμία σου, καθώς ηγάπησας, και στερεύομαι την ζωήν, ωσάν κακός άνθρωπος όπου είμαι, δια τούτο παρακαλώ σε κάμε μου μίαν χάριν και ένα θέλημα παραμικρόν και δος μοι ολίγον νερόν να πίω, είτα αποκεφάλισόν με».

Και ώς ήκουσεν ο ληστής τον λόγον του γέροντος, θέλοντας μετά προθυ­μίας να πληρώση το ζητημά του, έβαλεν εις την θήκην την σπάθην, όπου εκράτει ξεγυμνωμένην, και έβγαλεν από τον κόλπον του ένα αγγείον και επήγεν εις το ποτάμι όπου ήτον εκεί σιμά και έσκυψε να το γεμώση, διά να φέρη του γέροντος να πίη.
Και εκεί όπου ήθελε να γεμίση το αγγείον, εξεψύχησε και απέθανεν. Λοιπόν, ως απέρασεν ολίγη ώρα και δεν ήλθεν ο ληστής, διελογίζετο ο γέρων και έλεγε: «Μήπως και ήτον νυστασμένος και έπεσε και απεκοιμήθη και διά τούτο αργεί και έχω άδειαν να φύγω και να υπάγω εις το κελλίον μου. Αμή επειδή και είμαι γέρων, φοβούμαι, διότι δεν έχω δύναμιν να δράμω και ως αδύνατος θέλω κουρασθή, να με φθάση.
Και αφού τον θυμώσω με τούτον τον τρόπον, θέλει με τυραννήση χωρίς λύπησιν κόπτοντάς με ζωντανόν εις πολλά κομμάτια. Λοιπόν ας μη φύγω, αμή ας υπάγω εις τον ποταμόν, να ιδώ τι κάμνει». Υπήγε λοιπόν ό γέρων μέ­σα εις τοιούτους διαλογισμούς και ευρήκεν αυτόν αποθαμένον και, ως τον είδεν, εθαύμασε και εξεπλάγη.
Και σηκώνοντας τα χέ­ρια του εις τον ουρανόν έλεγε: «Κύριε φι­λάνθρωπε, εάν ουκ αποκαλύψης μοι το μυστήριον τούτο, δεν βάνω τα χέρια μου κά­τω. Λυπήσου λοιπόν τον κόπον μου και φανέρωσόν μου το πράγμα τούτο».

Ταύτα προσευχομένου του γέροντος, ήλθεν Άγγελος Κυρίου και είπε προς αυ­τόν: «Βλέπεις, αββά, τούτον κείτεται έμπροσθέν σου αποθαμένος; Διά λόγου σου αναρπάσθηκεν αιφνιδίω θανάτω, διά να γλυτώσης εσύ και να μη σε θανατώση.

Λοι­πόν θάψε τον ως ένα σωσμένον. Διότι ή υπακοή όπου έκαμε προς εσένα και έκρυψε την φονεύτριαν σπάθην εις την θήκην της, διά να υπάγη να σε φέρη νερόν, να καταπαύση την φλόγα της δίψης σου, με αυτό το έργον εκαταπράυνε την οργήν του Θεού και τον εδέχθη ως εργάτην της υπακοής.
Και η ομολογία των εννενήκοντα εννέα φόνων εις εξομολόγησιν ελογίσθη. Λοιπόν θάψε τον και έχε τον με τούς σωσμένους. Και γνώρισε διά τούτου το πέλαγος της φιλανθρωπίας και ευσπλαγχνίας του Θεού. Και πήγαινε χαίροντας εις το κελλίον σου και ας είσαι πρόθυμος εις τας προσευχάς σου και μη λυπήσαι και να λέγης, ότι πως είσαι αμαρτωλός και άμοιρος από αποκάλυψιν. Ιδού γαρ απεκάλυψέ σε ό Θεός ένα μυστήριον.
Ήξευρε δε και τούτο, ότι όλοι oι κόποι της ασκήσεώς σου είναι δεκτοί ενώπιον του Θεού· διότι δεν είναι κανένας κόπος όπου γίνεται δια τον Θεόν και να μην έλθη έμ­προσθεν αυτού». Ταύτα ακούσας ο γέρων έθαψε τον νεκρόν.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ