φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Ανοικτή επιστολή της "ΠΡ.Α.Ο.Σ" προς ΟΛΟΥΣ τους υποψηφίους ( Ποιούς θα ψηφίσουμε)

Αγαπητοί μας υπο-ψήφιοι συμπατριώτες
 Χριστός Ανέστη.

Σε λίγες ημέρες ο ελληνικός λαός , μέρος του οποίου είναι και οι 100.000 επώνυμοι αντιρρησίες Ορθόδοξης συνείδησης, θα αποφασίσει ποιοί θα τον εκπροσωπήσουν.

Είναι αλήθεια ότι μας έχετε περιγράψει άλλοτε με σαφή και άλλοτε με ...δυσδιάκριτο τρόπο, το πώς θα διαχειριστεί το κόμμα σας , τα ζέοντα και πανθομολογουμένως γιγάντια προβλήματα που αντιμετωπίζει το έθνος μας , ώστε προστατευθούν εκείνα που μέχρι χθές θεωρούντο αυτονόητα.
Η εθνική κυριαρχία, η κοινωνική ομαλότητα και η ανάπτυξη , είναι  "στόχοι" κοινοί  σε όλους σας.

Παρατηρήσαμε όμως με λύπη, ότι ανάμεσα στα πολλά ενδιαφέροντα των δημοσιοποιημένων  προγραμματικών σας υποσχέσεων - δηλώσεων , δεν υπάρχει η ρητή και αμετάκλητη δέσμευση πως θα  καταργήσετε όλα αυτά  τα θεσμικά μέτρα και νόμους, που έπληξαν σοβαρά την ελευθερία του προσώπου ,τραυμάτισαν το αυτεξούσιο του Έλληνα πολίτη και προσέβαλλαν την θρησκευτική μας συνείδηση.

Αναφερόμαστε στις πολυπλόκαμες εφαρμογές της «ηλεκτρονικής διακυβέρνησης», όπως αυτές θεσμοθετήθηκαν τα τελευταία χρόνια και των οποίων το επιστέγασμα θα είναι, όπως σας έχουμε περιγράψει σε προηγούμενες επιστολές μας, η λεγομένη «κάρτα του πολίτη».
Επειδή  εκπροσωπούμε  100.000 επώνυμους  συμπατριώτες μας που ενυπόγραφα έχουν δηλώσει τις Ορθόδοξες αντιρρήσεις τους σχετικά με το παραπάνω ζήτημα
Σας ζητούμε  "εδώ και τώρα"  να δεσμευτείτε  δημόσια,  ότι  μετεκλογικά θα ζητήσετε  την  κατάργηση  της  επιβολής  της  κάρτας του πολίτη  όπως και κάθε άλλου  θεσμικού μέτρου και νόμου που  προσβάλλει το αυτεξούσιο του  Έλληνα πολίτη και  τον καθιστά "υποκείμενο"  ενός  μισάνθρωπου και τυρρανικού  ηλεκτρονικού φακελώματος.

Στην Μ. Βρετανία οι  "συνάδελφοί" σας, άκουσαν με προσοχή παρόμοιες αντιρρήσεις  ψηφοφόρων τους ( βλ. οργάνωση NO2ID  κ.α) , και όταν κάποιοι εξ αυτών , «έγιναν» κυβέρνηση τήρησαν , σε αυτό τουλάχιστον το σημείο, την προεκλογική τους υπόσχεση και κατάργησαν δια νόμου την ήδη κυκλοφορούσα βρετανική κάρτα του πολίτη και τις συνδεδεμένες με αυτήν βάσεις δεδομένων.
 
Επειδή μερικοί εξ υμών έχετε παρερμηνεύσει τις θέσεις των Ορθοδόξων αντιρρήσεών μας. 

Σας λέμε ευθέως, ότι εμείς οι 100.000 υπογράψαντες στην ΠΡ.Α.Ο.Σ (Πρωτοβουλία Αντιρρησιών Ορθόδοξης Συνείδησης) δεν θα ψηφίσουμε παρά εκείνο το κόμμα, το οποίο  θα δεσμευτεί ρητά, πως θα ακυρώσει δια νόμου την δρομολογημένη υφαρπαγή του Θεόσδοτου δώρου της ελευθερίας μας , όπως θα πραγματοποιηθεί αυτή με την «κάρτα του πολίτη» είτε αυτή έχει τον δυσώνυμο για μας τους Ορθόδοξους χριστιανούς αριθμό ( 666) είτε δεν τον έχει .

Είμαστε σίγουροι πως  θα λάβετε σοβαρά το αίτημά  μας και θα αντιληφθείτε, ότι χωρίς το Θεόσδοτο δώρο της ελευθερίας  ο Ορθόδοξος ελληνικός λαός δεν θα βιώσει ούτε ανάπτυξη , ούτε εθνική ανεξαρτησία, ούτε ασφαλώς και «έξοδο» από την κρίση .

Με τιμή
ΠΡ.Α.Ο.Σ
(Πρωτοβουλία Αντιρρησιών Ορθόδοξης Συνείδησης)

Θρησκευτικά:Ορθόδοξη Παιδεία ή Πανθρησκειακή Προπαγάνδα; ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ

Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Γλυφάδας Παύλος:«Μην ψηφίσετε τους κλέφτες και τους απατεώνες»

glyfad
Συνέντευξη στον Δημήτρη Ριζούλη
(Εφημερίδα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ)
Ένας από τους πιο δυναμικούς μητροπολίτες της Εκκλησίας της Ελλάδος, ο Γλυφάδας κ. Παύλος,  μια εβδομάδα πριν από τις κάλπες δηλώνει στην «κυριακάτικη δημοκρατία» ότι οι πολιτικοί τον θυμούνται μόνο προεκλογικά, ενώ δεν διστάζει να πει ότι συμμερίζεται απόλυτα τις αντιδράσεις του οργισμένου λαού και προσεύχεται στις 6 Μαΐου να φωτιστούν οι πολίτες.
όσα είπε την Κυριακή του Θωμά στον ιερό ναό Μεταμορφώσεως του Σωτήρος (όπου το εκκλησίασμα καθηλώθηκε από τα λόγια του και στο τέλος αυθόρμητα ξέσπασε σε επευφημίες) απευθύνοντας την εξής έκκληση: «Μην ψηφίσετε τους κλέφτες, τους απατεώνες και όσους υποθήκευσαν το μέλλον μας».
«Καρφώνει» τον τέως πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου και τον υπουργό Περιβάλλοντος Γιώργο Παπακωνσταντίνου που, όπως λέει, τον αγνόησαν και τον ενέπαιξαν για το πρόβλημα με το κοιμητήριο της Γλυφάδας, ξεκαθαρίζοντας πάντως ότι δεν θα κάνει πίσω.
Υποστηρίζει ότι η φωνή της Εκκλησίας πρέπει να είναι πιο ισχυρή, διαψεύδει ότι η περιοχή που ποιμαίνει είναι πλούσια, λέγοντας ότι ακόμα και στα νότια προάστια υπάρχουν τεράστιες ανάγκες που καλύπτει με τη φιλανθρωπική του δράση και δηλώνει με νοσταλγία ότι του λείπει ο (ευεργέτης του) μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος.
Είστε μητροπολίτης σε μια θεωρητικά πλούσια περιοχή. Πώς βιώνει το ποίμνιό σας την κρίση;
Σωστά είπατε ότι είμαι επίσκοπος σε μια «θεωρητικά πλούσια περιοχή».
Η πλειονότητα, όμως, της μητροπολιτικής επαρχίας μου, η οποία περιλαμβάνει πέντε δήμους με το προηγούμενο διοικητικό σύστημα, αποτελείται από οικογένειες βιοπαλαιστών, ανθρώπους του μεροκάματου και συνταξιούχους, πολίτες μεσαίας οικονομικής τάξεως και ίσως πολύ πιο κάτω.
ποίμνιό μου ασφαλώς βιώνει την κρίση γιατί μετέχει της κρίσης, άθελά του και αναίτια, γι’ αυτό καθημερινώς στο γραφείο μου αλλά και στις ενορίες μας έρχονται δεκάδες εμπερίστατοι αδελφοί, πάσης ηλικίας, για να λάβουν οποιαδήποτε βοήθεια μπορούμε να τους προσφέρουμε.
Υπάρχουν ακραία φαινόμενα φτώχειας στην περιοχή σας;
Ασφαλώς υπάρχουν. Οταν οι ιδιοκτήτες σπιτιών κάνουν εξώσεις, διότι και αυτοί έχουν δίκιο αφού πρέπει να ζήσουν από το ενοίκιο,  όταν κόβει η ΔΕΗ το φως και η ΕΥΔΑΠ την παροχή νερού, όταν απολύονται υπάλληλοι από δημόσιες υπηρεσίες και ιδιωτικές εταιρίες για να πάρουν -και αν πάρουν-  από τον ΟΑΕΔ ψίχουλα για ένα ορισμένο διάστημα, όταν οι μισθοί και οι συντάξεις περικόπτονται, όταν η φορολογία ημέρα με την ημέρα αυξάνεται, όταν νομιμοποιούνται τα χαράτσια, τι άλλο να πούμε για τα ακραία φαινόμενα φτώχειας; Ασφαλώς και υπάρχουν.
Πώς βοηθάτε στην ανακούφιση των προβλημάτων;
Ποικιλοτρόπως, όσο μπορούμε, για να καλύψουμε όλο το φάσμα των αιτημάτων και του πόνου. Το Γενικό Φιλόπτωχον Ταμείο,  το Γραφείο Κοινωνικής Πρόνοιας «Φωληά Ελπίδος», αλλά και οι είκοσι ενορίες της Μητροπόλεως, καθημερινά διεκπεραιώνουν δεκάδες θέματα και προβλήματα.
Ενοριακά συσσίτια, τράπεζες τροφίμων, βοήθεια με ένδυση και υπόδηση, χορήγηση φαρμάκων, κάποιες φορές εξοφλήσεις ενοικίων και λογαριασμών, τακτικά και έκτακτα οικονομικά βοηθήματα, καθώς και οι φοιτητικές υποτροφίες είναι στο καθημερινό πρόγραμμα συμπαράστασης των αδελφών μας.
Αρκεί η βοήθεια που προσφέρει η Εκκλησία για την ανακούφιση του πόνου που υπάρχει στη χώρα;
Κατ΄ αρχήν πρέπει να τονίσουμε ότι η επίλυση των προβλημάτων επιβίωσης του λαού είναι αποκλειστική αρμοδιότητα του κράτους και της εκάστοτε κοινωνικής πολιτικής που εφαρμόζεται.
Το κύριο έργο της Εκκλησίας είναι  πνευματικό. Η Εκκλησία βοηθητικά συμμετέχει στην ανακούφιση των καθημερινών υλικών αναγκών των ανθρώπων, μέσα στο πλαίσιο της ποιμαντικής ευθύνης της για τη φροντίδα και τη θεραπεία του προσώπου, ως ψυχοσωματικής οντότητας.
Ποιος άλλος μη κρατικός οργανισμός διαθέτει τόσα ευαγή ιδρύματα και σιτίζει καθημερινά εκατοντάδες χιλιάδες συμπολίτες μας;
Η Εκκλησία, εφαρμόζοντας την αρχή της συναλληλίας προσφέρει με τις μικρές της δυνατότητες ό,τι περισσότερο μπορεί.
Αν λάβει κανείς υπόψη του ότι οι ανάγκες διογκώνονται καθημερινά, τότε με βεβαιότητα λέμε ότι η προσφερόμενη βοήθεια δεν επαρκεί.
Η Εκκλησία συνολικά μπορεί να κάνει περισσότερα για να προσφέρει; Κι αν ναι, τι;
Η Εκκλησία μπορεί να προσφέρει πολύ περισσότερα αν η Πολιτεία αποδεσμεύσει το 90% του υπολοίπου 4% της ακίνητης περιουσίας της.
Το 96% της αρχικής περιουσίας της Εκκλησίας έχει παραχωρηθεί στην Πολιτεία σε παλαιότερες συγκυρίες. Με την αποδέσμευση θα αυξηθούν κάθε είδους παροχές που σήμερα δίδονται στους ενδεείς και εμπερίστατους συνανθρώπους μας.
Στη Διαρκή Ιερά Σύνοδο έχετε συζητήσει θέμα πιθανής διακοπής της μισθοδοσίας των κληρικών; Φημολογείται ότι υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο στα μέτρα που θα ληφθούν τον Ιούνιο. Πώς θα αντιδράσετε;
Απλώς πληροφοριακά - ενημερωτικά ετέθη το θέμα, χωρίς να υπάρχει κάτι επίσημο. Εάν οι πληροφορίες είναι επίσημες και έγκυρες, θα τοποθετηθεί  η Διαρκής Ιερά Σύνοδος ή η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας, για το πώς θα αντιδράσει και για τις ενέργειες που θα ακολουθήσει.
Μια εβδομάδα πριν από τις εκλογές, σας επισκέπτονται πολιτικοί για να ζητήσουν τη βοήθεια σας;
Σε κάθε εκλογική περίοδο με επισκέπτονται πολιτικοί όλων των παρατάξεων για να ζητήσουν τη βοήθειά μου και την ευχή μου.
Βέβαια, μόνο τότε με θυμούνται. Τους δέχομαι, τους ακούω, συνομιλώ μαζί τους. Αλλά η απάντησις είναι μία και μοναδική: Να προσευχηθούμε να φωτιστούν όλοι οι ψηφοφόροι, ώστε να εκλεγούν οι καλύτεροι για το συμφέρον του λαού.
Με την ευκαιρία αυτή θα ήθελα να επαναλάβω προς τους αναγνώστες της  εφημερίδας σας μερικά από αυτά που είπα στο κήρυγμά μου την περασμένη Κυριακή: «Ο Θεός να σας φωτίσει στις 6 Μαΐου να μην ψηφίσετε τους απατεώνες, τους κλέφτες και τους διώκτες της Εκκλησίας!
Να μην ψηφίσετε αυτούς που μας οδήγησαν στο χάος, αυτούς που δεν έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο, αυτούς που έχουν υποθηκεύσει το μέλλον των παιδιών μας. Σας ικετεύω να μην ψηφίσετε αυτούς που αποδείχθησαν κλέφτες, αυτούς που ενσυνείδητα μας κορόιδεψαν, αυτούς που μας καταλήστευσαν!
Η Εκκλησία αγκαλιάζει όλους τους ανθρώπους ανεξαρτήτως πολιτικής τοποθέτησης, αλλά με όλη την αγάπη που σας έχω σας τονίζω και πάλι: Προσέξτε ποιους θα ψηφίσετε.»
Ποιες ευθύνες νομίζετε έχει ο πολιτικός κόσμος για τη σημερινή κρίση;
Ο πολιτικός κόσμος, εκτός ελαχίστων περιπτώσεων, είναι υπεύθυνος για τη σημερινή κρίση, για τα όσα γίνονται στην κοινωνία μας. Εχει την κύρια ευθύνη και για τη βελτίωση της καταστάσεως.
Συμμερίζεστε την οργή του λαού;
Συμμερίζομαι απόλυτα τις αντιδράσεις του λαού. Δεν συμφωνώ όμως με ακρότητες και ανεπίτρεπτες εκδηλώσεις βίας και καταστροφής, πολύ δε περισσότερο με τις αυτοχειρίες.
Θα θέλατε η Εκκλησία να παρεμβαίνει πιο δυναμικά στα κοινωνικά και εθνικά θέματα;
Δίχως να καθορίζει την κρατική πρόνοια ή την εξωτερική πολιτική, φρονώ ότι είναι καθήκον της Εκκλησίας να παρεμβαίνει σε θέματα που απασχολούν έντονα την κοινωνία, σαφώς δε οφείλει να λαμβάνει θέση στα εθνικά θέματα.  Η φωνή της να είναι πιο ισχυρή και συγχρόνως κόσμια.
Σας χαρακτηρίζουν ως δυναμικό και απρόβλεπτο μητροπολίτη. Πρόσφατα δεν διστάσατε να διαπληκτιστείτε δημόσια με άλλον ιεράρχη στη διάρκεια εκδήλωσης. Ο αυθορμητισμός είναι προσόν ή ελάττωμα για έναν δεσπότη;
Δεν δέχομαι τον χαρακτηρισμό ότι είμαι απρόβλεπτος. Ο αυθορμητισμός είναι προσόν και όχι ελάττωμα για οποιονδήποτε, όταν μάλιστα είναι αγνός, ανιδιοτελής και διεκδικεί το δίκαιον. Πόσο μάλλον όταν θίγονται ιεροί θεσμοί.
Αφιερώσατε ένα μεγάλο μέρος της ζωής σας κοντά στους φυλακισμένους. Τι σας δίδαξε αυτή η εμπειρία;
Γύρω στα 28 χρόνια διακόνησα εθελοντικά τους φυλακισμένους. Διδάχτηκα πάρα πολλά και δοξάζω τον Θεό για τη διακονία αυτή.
Θεωρούσα και θεωρώ τον χώρο των φυλακών ως το καλύτερο πανεπιστήμιο με όλους τους κλάδους.
Εζησα από κοντά τον πόνο, τη φτώχεια, τη μοναξιά και την περιφρόνηση των κρατουμένων.  Και ενίοτε την αδικία.
Συνδεθήκατε στενά με τον μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο. Σας λείπει;
Τον μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο εγνώρισα από τα φοιτητικά μου χρόνια.
Συνδέθηκα περισσότερο πνευματικά ως κληρικός.  Οταν ήταν μητροπολίτης Δημητριάδος ανταλλάσσαμε αλληλογραφία για θέματα κρατουμένων και του σωφρονιστικού κώδικος.
Με πρότεινε ως καθηγούμενο της ιεράς μονής Ασωμάτων - Πετράκη και στη συνέχεια με χειροτόνησε επίσκοπο της νεοϊδρυθείσης Ιεράς Μητροπόλεως Γλυφάδας.
Μου συμπαραστάθηκε ποικιλοτρόπως. Του οφείλω παντοτινή ευγνωμοσύνη. Τον θεωρώ ευεργέτη μου. Τον μνημονεύω αδιαλείπτως.  Ασφαλώς μου λείπει. Ηταν χαρισματούχος και πολυτάλαντος.
«Με ενέπαιξε ο Παπακωνσταντίνου, δεν καταδέχτηκε να μου απαντήσει ο Παπανδρέου»
Γράφτηκε ότι το νέο νεκροταφείο της Γλυφάδας  είναι αυθαίρετο, ενώ εκδόθηκαν και σχετικές αποφάσεις. Ποια η δική σας θέση και πώς θα αντιδράσετε από δω και πέρα;
Το κοιμητήριο Γλυφάδας, μέγιστο πρόβλημα, χρονίζει πλέον των 30 ετών. Στη δεκαετή διακονία μου ως μητροπολίτης Γλυφάδας το ζω από κοντά.
Πολιτεία σ’ όλα αυτά τα χρόνια αδιαφόρησε και αδιαφορεί παντελώς. Μόνον υποσχέσεις, πρόχειρες και ανεφάρμοστες. Η Γλυφάδα έχει πλέον των 120.000 κατοίκων και το παρόν παλαιό κοιμητήριο διαθέτει λιγότερους από 1.000 τάφους. Εχει κορεσθεί από χρόνια.
Εγώ δεν έχτισα το νέο κοιμητήριο. Είναι φροντίδα του Δήμου. Εκλήθην να τελέσω τις ταφές των αδελφών μας, καθήκον κάθε κληρικού και μαζί με συνεργάτες μου τελέσαμε την ακολουθία της ταφής.
Οι νεκροί ήσαν πολλές ημέρες στο ψυγείο. Ζήτησα συνάντηση με τον αρμόδιο υπουργό κ. Παπακωνσταντίνου και αρνήθηκε.
Με παρέπεμπε σε συνεργάτες του, οι οποίοι ασυστόλως με ενέπαιξαν, οπότε αναγκάστηκα να αποστείλω έγγραφο στον πρωθυπουργό κ. Γεώργιο Παπανδρέου, και δεν καταδέχτηκε να απαντήσει δυο λέξεις. Γιατί να περιφρονείται ο λαός του Θεού και μάλιστα μέσω του τοπικού επισκόπου;
Γιατί η Πολιτεία δεν δίδει υπεύθυνη και αποτελεσματική λύση; Γράφτηκε πολλή φιλολογία γύρω από το θέμα αυτό. Εχει ρίζες πολιτικές, διεκδικήσεις και συμφέροντα. Θα αντιδρώ μέχρι να βρεθεί λύση. Ό,τι με φωτίσει ο Θεός.

πηγή
Ρομφαια

Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Τί; Πῶς; Ποιούς θά ψηφίσουμε; Ἀρχιμ. Σαράντης Σαράντος

Τί; Πῶς; Ποιούς θά ψηφίσουμε; Ἀρχιμ. Σαράντης Σαράντος


Τί; Πῶς;  Ποιούς θά ψηφίσουμε;
25-4-2012
ἐφημέριος Ἱ.Ν.Κοιμήσεως Θεοτόκου Ἀμαρουσίου
Ἐπί τέλους μέσα στό «δημοκρατικό καθεστώς» πού ζοῦμε ὁρίστηκε ἡμερομηνία ἐκλογῶν, ἡ 6η Μαΐου, ἡμέρα Κυριακή.  
Ἡ περίοδος πού διανύουμε εἶναι Ἀναστάσιμη.  Ἀσφαλῶς τί­ποτα δέν εἶναι τυχαῖο, ὑποστηρίζει ὁ Ἅγιος Μακάριος ὁ Αἰγύπτιος.  
Μέσα στήν τεσσαρακονθήμερη ἀναστάσιμη περίοδο ἐμεῖς οἱ ὀρ­θόδοξοι πιστοί διακατεχόμενοι ἀπό τό μοναδικό, παγκόσμιο, δια­χρονικό γεγονός τῆς Ἀναστάσεως τοῦ θεανθρώπου Κυρίου, θά προσέλθουμε στίς κάλπες γιά νά ψηφίσουμε χωρίς φόβο, πάθος καί ἰδιοτέλεια.  

Αὐτές οἱ ἐκλογές ἀπαιτοῦν ἀπό ὅλους μας ἰδιαιτέρα σύνεση καί διάκριση, ἀφοῦ καλούμαστε νά ἐκλέξουμε ἐκπροσώπους μας μέ ξεχωριστή ἀγάπη στούς Ἕλληνες πολῖτες, ἀδιάφθορους, ἔντιμους, φιλοπάτριδες, μέ ἐγνωσμένη, εἰ δυνα­τόν, ὀρθόδοξη φιλοθεΐα καί θυσιαστική φιλανθρωπία.  
Ἀνθρώπους μέ ἁπλῆ ἀνθρωπιά πρός τούς ξένους καί μέ ἀκέραιο σεβασμό στήν ὑπερτρισχιλιετῆ ἱστορία τῆς χώρας μας, πού καταξιώθηκε ἀπό τούς ἐξαίρετους θεανθρώπινους θησαυρούς τῆς ὀρθοδόξου πίστεως καί ζωῆς τῆς Μίας, Ἁγίας, Καθολικῆς και Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας μας.
Μέχρι τώρα ἔχει συσσωρευθεῖ στή μαρτυρική Ἑλλάδα ἀσύλ­ληπτο βάρος προδοσίας, μισοθεΐας ἀπό τούς φανερούς ἤ κρυπτο­μένους ἀγνωστικιστές, ἀθέους ἤ καί πολεμίους τῆς ἁγίας ἑλληνορθο­δόξου παραδόσεώς μας. 
Ἔχει ἐκτονωθεῖ ἀπό τίς ψυχές μας ἕνα ὀγκωδέστατο πλέγμα ἀπό ὕβρεις, κατάρες, ἀγανάκτηση, ἄσπονδο - κοσμικά δικαιολογημένο ­- μῖσος, ἰδίως ἐκ τῶν κατατρεγμένων συμπολιτῶν μας ἐναντίον τῶν μή σπλαχνικῶν διαχειριστῶν τοῦ Ἔθνους μας, τῶν «ἀρχόντων» ἐχθρῶν μας.
Βάναυσα ὅλοι μας ἀπειλούμαστε ἀπό τόν ἄμβωνα τῆς Νέας Ἐποχῆς, τήν τηλεόραση μέ τά ἐπιτελεῖα της, γιά ἀκόμα πιό σκληρά μέτρα καί χαράτσια πού δέν ἔχουν προηγούμενο στήν ἱστορία μας καί τήν ἀρχαία καί τῶν νεωτέρων χρόνων, ἐνῷ ἑτοιμαζόμαστε, ὑπο­τίθεται, γιά ἐκλογές. 
Ἐπιτρέπει βέβαια ὁ Κύριός μας, ὅπως ὁ Ἴδιος προτίμησε νά σταυρωθεῖ ὅλως ἐξευτελιστικά ἀπό τά ἄπονα καί ἀνυπότακτα πλά­σματά Του καί νά μή τά σταυρώσει παραδειγματικά, ἐπιτρέπει νά ὑφιστάμεθα ὡς Ἑλληνική κοινωνία πανδημία ἑκατομμύριων ἀνέργων ἀπολυθέντων καί ἀστέγων, παραδομένων πιά μόνο στό ἔλεος τοῦ Σταυρωθέντος ἀλλά καί Ἀναστάντος Κυρίου μας. 
 Ἐπιτρέπει νά μειώνονται δραματικά θέσεις ἐργασίας καί στόν δημόσιο καί στόν ἰδιωτικό τομέα, νά πα­ροπλίζονται ὅσοι παρέχουν ἰατροφαρμακευτική περίθαλψη στούς πολῖτες.  Ἐπιτρέπει ὁ μόνος Φιλάνθρωπος νά περικόπτονται μισθοί καί συντάξεις καί νά γίνονται αὐτόχειρες ὄχι λίγοι, ἀλλά χιλιάδες ἀδύ­νατοι στήν πίστη καί ἀπελπισμένοι συνάνθρωποί μας.  
Ἦταν πανεύκολο στό Χριστό μας νά ἀποφύγει τό μαρτύριό Του καί πρώιμα καί στό τέλος.  Στόν Πέτρο ὅμως εἶπε «βάλε τήν μάχαι­ραν σου εἰς τήν θήκην».  Μήπως δέν μπορῶ νά πῶ στόν Οὐράνιο Πατέρα Μου νά στείλει λεγεῶνες ἀγγέλων ὑπερασπιστῶν τῆς ζωῆς μου;  
Ἐπίσης ὅταν οἱ σταυρωτές Του περιγελώντας Τον ἔλεγαν: «εἰ Υἱός εἶ τοῦ θεοῦ, κατάβηθι ἀπό τοῦ Σταυροῦ ἵνα πιστεύ­σωμεν», ὅμως ὁ Παντοδύναμος, ὁ «δρακί κρατῶν τά σύμπα­ντα» δέν ξεκρεμάστηκε ἀπό τό σταυρικό ἰκρίωμα ἐνῷ ἄνετα, θεϊκά μποροῦσε νά γλυτώσει.  Δέν θά γλύτωνε ὅμως τό ἀνθρώπινο γένος ἀπό τήν αἰώνια καταδυναστεία τοῦ θανάτου.  Ὁ αἴρων τήν ἁμαρτίαν τοῦ κόσμου διά τοῦ θανάτου Αὐτοῦ ἐπάτησε τόν θάνατον.
Ἔτσι καί σήμερα ὁ Κύριος ἐπιτρέπει τή σταύρωσή μας ἀπό τούς συγχρόνους σταυρωτές, γιά νά σταυρώσουμε ὅλα τά βδελυκτά σαρκικά πάθη καί μίση καί νά βγοῦμε ἀπό τίς ἀπίστευτες καί «ἀμετάκλητες» δοκιμασίες κεκαθαρμένοι, ὅπως τό χρυσάφι μετά τή δοκιμασία πού ὑφίσταται στή δυνατή πυρά τῆς καμίνου. 
Ὀφείλουμε πάντως ὡς δικά Του τέκνα, τῆς ἁγίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας, νά ἀποβάλουμε κάθε ἀντιπάθεια ἐναντίον τῶν σταυρωτῶν μας καί νά μεταστρέψουμε τήν ἀγανάκτηση σέ προ­σευχή.  Τά τελευταῖα ἐπίγεια λόγια τοῦ Κυρίου μας ἦταν: «Πάτερ ἄφες αὐτοῖς, οὐ γάρ οἴδασι τί ποιοῦσι».  
Πράγματι δέν ξέρουν τί κάνουν, ἀφοῦ ἡ κομματική πειθαρχία εἶναι ἡ πρώτη καταστατική, ὅπως φαίνεται, ὑποχρέωση γι’ αὐτούς, ὅπως καί ἡ ἄγνοια τοῦ περιεχομέ­νου τῶν συμβάσεων πού ὑπέγραψαν καί … ἴσως κάποια bonus.  Νά παρακαλέσουμε ἐπί πλέον νά τούς χαρίσει ὁ Σταυρωθείς Κύριος μετάνοια καί ἐν μετανοίᾳ ἀπολογία στή Μέλλουσα Κρίση.
Αὐτή ἡ ἐν Χριστῷ ὑπέρβαση τοῦ ἀτομισμοῦ μας θά πλημ­μυρίσει τήν ψυχή μας μέ ὠκεανούς θείας ἀγάπης πού θά συμπα­ρασύρει ἑαυτούς καί ἀλλήλους σέ εὐχές καί ὄχι κατάρες καί σέ συναγωνισμό προσευχῶν ὑπέρ ἐλέους, ζωῆς, εἰρήνης, ὑγείας καί σωτηρίας ὅλων μας, τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν.
Τό θέμα μας ὅμως εἶναι οἱ ἐπικείμενες ἐκλογές.  Τί θά κάνουμε; Ἡ ἀπάντηση εἶναι πάρα πολύ δύσκολη.  Μποροῦμε ὅμως νά σκεφθοῦμε τά ἑξῆς: 
1.       Ὅσοι ὑπέγραψαν, οἱ διακόσιοι περίπου βουλευτές, τίς συμβάσεις πού παραδίδουν «ἀμετάκλητα» στούς δανειστές τῆς χώρας μας ἔδαφος, ὑπέδαφος, ὀρυκτό πλοῦτο, ἐναέ­ριο χῶρο, παραθαλάσσιο, δημόσια καί ἰδιωτική περιουσία, πολιτιστική κληρονομιά κ.τ.λ., κ.τ.λ., μποροῦν νά θεω­ροῦ­νται ὑποψήφιοι ἐκπρόσωποί μας στίς ἐπικείμενες ἐκλογές;  Εἶναι δυνατόν;;;
2.      Ὑπάρχουν κόμματα, τά ὁποῖα ἔχουν κάνει ἀναλυτική κρι­τική τῶν μεθοδεύσεων τοῦ πλαστοῦ χρέους, τῶν ἐπαχθῶν ὑποχρεώσεων τῆς πατρίδος μας πρός τό Δ.Ν.Τ., τήν Εὐρω­παϊκή Ἕνωση, τούς δανειστές.  Ἔχουν ἀποδείξει ὅτι ἡ μέχρι τώρα διετής οἰκονομική πολιτική δέν βοηθάει τή χώρα μας, ἀλλά ἀκόμα περισσότερο ὑποθηκεύει τό μέλλον γενιῶν καί γενιῶν μετά ἀπό μᾶς, ἀφήνοντας ἐρείπια στούς μεταγενεστέρους μας σέ ὅλα τά ἐπίπεδα ζωῆς. 
Ἀπό αὐτά τά ἀντιμνημονιακά κόμματα ὠφεληθήκαμε μέ τίς ἐμπερι­στατωμένες ἀναλύσεις πού ἔχουν κάνει γύρω ἀπό τό ἐπονείδιστο χρέος, ἀπό τούς δυσβάστακτους τόκους γιά τήν ἀποπληρωμή τοῦ χρέους καί γύρω ἀπό τή γενικότερη φθίνουσα κατάσταση τῆς χώρας μας, πού εἶναι ἀποτέ­λεσμα τῶν «ἀμετά­κλη­των» δανειακῶν συμβάσεων πού τελικά ὑπέγραψαν οἱ διακόσιοι βου­λευτές. 
Λυπούμαστε ὅμως ὑπερβολικά γιατί, ἐνῷ οἱ γνώσεις τους, ἡ δράση τους, ἡ μαχητικότητά τους ἔδειχναν τήν ἀγάπη τους γιά τήν πατρίδα μας, τήν Ἑλλάδα, ὡστόσο δειλά – δειλά ἤ μερικοί πιό φανερά, δηλώνουν ἄθεοι.  Ἐνδεχομένως καί κάποιες ἄλλες σκοπιμό­τητες, συμβατές μέ τήν ἀθεΐα τους, νά ἔρθουν στό φῶς τότε πού θά καθήσουν στούς βουλευτικούς θώκους.  Ἡ περίπτωσή τους μᾶς παραπέμπει στή νοοτροπία καί στή δράση τοῦ Ἀδαμάντιου Κοραῆ, ὁ ὁποῖος θαμπώθηκε ἀπό τόν εὐρωπαϊκό ἀθεϊστικό οὐμα­νισμό, ἀρνήθηκε τήν ἐκλεκτή ἑλληνορθόδοξη Παρά­δοση καί ἀγωνίστηκε νά ἐγκαθιδρύσει στήν πατρίδα μας τήν ἄψυχη εὐρωπαϊκή κουλτούρα, τῆς ὁποίας τά ἀποτελέ­σματα δυστυχῶς εἰσπράττουμε ὅλοι μας.
3.      Ὅσους ἀπό τούς ἀντιμνημονιακούς δέν ἔχουν ξεκαθαρίσει τό θέμα τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη πῶς μποροῦμε νά τούς ἐμπιστευθοῦμε; Ἡ Κάρτα τοῦ Πολίτη θά εἶναι τό δηλητη­ριῶδες κερασάκι πάνω στήν τούρτα τῆς ἠλεκτρονικῆς φυλακῆς, πού ἀπό δεκαετίες ἑτοιμάζει ἡ Νέα Ἐποχή σέ βάρος μας.  Ἄν καί αὐτοί ἀδιαφοροῦν στήν καταδυνά­στευ­ση τῆς ἐλάχιστης ἐλευθερίας μιᾶς ἀναπνοῆς, μιᾶς ἀνάσας πού ἀπέμεινε ἀκόμα στόν Ἕλληνα πολίτη, πῶς μποροῦμε νά τούς δώσουμε τήν ἐξουσιοδότηση νά προετοιμάσουν μιά πραγματική καί ὄχι εἰκονική σεισά­χθεια;
4.      Τίς ἡμέρες αὐτές πού μέ διάφορα παραπλανητικά διλήμ­ματα προσπαθοῦν οἱ ἐπαγγελματίες πολιτικοί νά μᾶς ξεγε­λάσουν, ἄς κλείσουμε τά αὐτιά μας νά μήν ξαναμολυνθοῦν ἀπό τίς πλάνες ὑποσχέσεις τους.  Ἄς κλείσουμε τόν ἄμβωνα τῆς Νέας Ἐποχῆς, τήν τηλεόραση, γιά νά μή ρυπαίνει μέ  τό συστηματικό ψεῦδος τίς ψυχές μας.  Μυθομανεῖς θά καταντήσουμε, ἄν ἐξακολουθοῦμε νά τεί­νουμε εὐήκοα ὦτα σ’ αὐτούς.
5.      Ἄς ἐπιμεληθοῦμε τήν ἐν Χριστῷ πνευματική μας ζωήΤό κομποσχοίνι, τήν εὐχή, τίς ἱερές Ἀκολουθίες, γιά νά μπο­ρέσουμε νά ἀνακαλύψουμε ἔστω καί ἕνα Χριστιανό Ἕλλη­να πού πονάει γιά τήν κατάσταση τῆς χώρας μαςἌν πραγματικά πονᾶμε γιά τήν πατρίδα μας, εἶναι βέβαιο ὅτι ὁ Χριστός θά δείξει, θά ἀναδείξει ἄνδρα ἐν Χριστῷ πνευματικῶν ἐπιθυμιῶν, ἄνδρα θυσίας καί προσφορᾶς καί θά δώσει ἐλπίδα σωτηρίας. Εἴμαστε σίγουροι ὅτι ὄχι μόνο ἕνας, ἀλλά ἀρκετοί νέοι ὑποψήφιοι ἔχουν ὀρθόδοξη παιδεία, ἔμπνευση, πίστη Χριστοῦ καί ἀγάπη γιά τήν Πατρίδα.
6.      Στήν περίοδο τῆς ἀρχεγόνου Ἐκκλησίας τοῦ ἀληθινοῦ Θεοῦ τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης, τότε πού ὁ Ἰουδαϊκός λαός ἦταν σκλαβωμένος στούς εἰδωλολάτρες καί ἀναγκά­ζονταν ὅλοι οἱ Ἰουδαῖοι νά προσκυνήσουν τόν πανίσχυρο Ναβου­χοδονόσορα, οἱ τρεῖς νέοι Ἀνανίας, Ἀζαρίας καί Μι­σαήλ δέν ἀρνήθηκαν τόν ἀληθινό Θεό καί δέν προσκύνησαν τά εἴδωλα.  Ἐκβιάσθηκαν καί ρίχτηκαν στήν κάμινο τοῦ πυ­ρός.  Βάδιζαν ἀτρόμητοι μέσα στήν πυρακτωμένη κάμινο δοξολογοῦντες τόν ἀληθινό Θεό καί μετανοοῦντες γιά λογαριασμό ὅλης τῆς γενιᾶς τους πού ἀπομακρύνθηκε πνευματικά ἀπό τόν ἀληθινό Θεό.  Καταξιώθηκαν τοῦ πα­σίγνωστου θαύματος τῆς σωτηρίας τους ἀπό τήν κατα­στρε­πτική δύναμη τοῦ πυρός.  Οὔτε τρίχα τῆς κεφαλῆς τους δέν ἐνοχλήθηκε, δέν πειράχθηκε ἀπό τή φωτιά, ἀλλά μέσα στήν πυρένδροσο κάμινο ἀπεκαλύφθη ἡ μελλοντική σά­ρ­κωση καί ἐνανθρώπιση τοῦ ἀσάρκου Λόγου, φαινομένου ὡς λευχείμονος καί ἀστραφτεροῦ ἀγγέλου πού τούς ἐνδυ­νάμωνε, τούς θεοεμψύχωνε καί τούς πλήρωνε μέ τήν ἐμπει­ρία τῆς Ἀναστάσεως τοῦ μαρτυρήσαντος, Σταυρωθέντος καί Ἀναστάντος Κυρίου μας.  Ἔγιναν μάρτυρες τῆς λαμπροφόρου Ἀνα­στάσεως τοῦ Χριστοῦ, πρό Χριστοῦ.  Εἶναι ἀδύνατο σήμερα καί μεῖς, οἱ κληρικοί καί λαϊκοί τῶν ἐσχάτων χρόνων, ζῶντες ἐν μετανοίᾳ τό μυστήριο τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ νά μήν ἀποκτήσουμε ἐμπειρία Ἀναστάσεως  καί σωτηρίας τῆς πατρίδος μας ἀπό τήν ἡτοιμα­σμένη νέα κάμινο πυρός ἀπό τούς ἡγέτες τῆς Νέας Ἐποχῆς καί τούς συνεργούς τους.
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας