φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.
Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.
Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.
Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Τρίτη, 24 Ιανουαρίου 2017

Ἑορταστική ἐκδήλωση, τήν Παρασκευή 27 Ἰανουαρίου 2017 στίς 6.00΄ μ.μ. στό Δημαρχεῖο Ἀμαρουσίου, ἀφιερωμένη στίς ἱστορικές μνῆμες τῆς Πατρίδας μας σέ σχέση μέ τό σήμερα.


ProslisiLambrΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
Β. ΗΠΕΙΡΟΥ 47 ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛ. 2108025211
estiapm@gmail.com
ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ, ὀργανώνει Ἑορταστική ἐκδήλωση, τήν Παρασκευή 27 Ἰανουαρίου 2017 στίς 6.00΄ μ.μ. στό Δημαρχεῖο Ἀμαρουσίου, ἀφιερωμένη στίς ἱστορικές μνῆμες τῆς Πατρίδας μας σέ σχέση μέ τό σήμερα.
Προσκεκλημένοι:
α) κ. Παναγιώτης Λαμπρινίδης, εἰκαστικός, εἰδικός ἐπιστήμονας στήν ΑΣΚΤ (ΤΟΜΕΑ ΓΛΥΠΤΙΚΗΣ) καί καλλιτεχνικός Διευθυντής τῆς Δημοτικῆς Πινακοθήκης Καλαμάτας, ὁ ὁποῖος θά ἀναφερθεῖ στήν Εἰκαστική Τέχνη καί στήν δημιουργία τοῦ εἰκαστικοῦ του ἔργου, μέ τίτλο: «3000 χρόνια παρουσίας καί μεγαλουργίας τοῦ Ἑλληνισμοῦ ἀνατολικά τοῦ Αἰγαίου».
β)κ. Θεοδώρα Ἰωαννίδου - Καρακουσόγλου, ὀδοντίατρος, ἡ ὁποία μέ ἀφορμή τό βιβλίο της "Όσοι δέν γέλασαν ποτέ", θά μᾶς μιλήσει γιά ὅσα ὑπέστη ἡ οἰκογένειά της, ἀλλά καί γενικότερα ὅλος ὁ ποντιακός Ἑλληνισμός.
Τό «Σχολεῖον Ψαλτικῆς» θά πλαισιώσει μουσικά τήν ἐκδήλωση μέ τραγούδια ἀπό Θράκη, Πόντο καί Αἰγαῖο μέ τόν Γιάννη Μιχαηλίδη στήν ποντιακή λύρα καί τόν Κωνσταντῖνο Πασσαδέλη στά κρουστά.DimosAmarous
Σᾶς περιμένουμε ὅλους.
Ἐκ τῆς Γραμματείας                                                                                    ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ


 πηγή




Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2017

Για τους 50αρηδες και βάλε… Μεγαλώσαμε σαν παιδιά με τις χαρές και τις λύπες, μας. Ζήσαμε.

Σύμφωνα με τις στατιστικές, αυτοί από εμάς που ήμασταν παιδιά τις δεκαετίες του 40, 50, 60 και 70, πιθανόν δεν θα έπρεπε να είχαμε επιζήσει.
Οι κούνιες μας ήταν βαμμένες με γυαλιστερή λαδομπογιά με βάση το μόλυβδο. Τα πατώματα είχαν μωσαϊκό που σου περόνιαζε τα κόκκαλα κι οι κρεβατοκάμαρες ξύλινα πατώματα που τα γυάλιζαν με παρκετίνη, με κάτι βαρειές παρκετέζες και κάθε τόσο αγκίθες καρφωνόντουσαν στις ξυπόλητες πατούσες μας.
Οι παιδικές αρρώστιες έκαναν θραύση. Κάθε τόσο κι ένας φίλος ή συμμαθητής πάθαινε ιλαρά, κοκύτη, μαγουλάδες, ανεμοβλογιά.
Δεν είχαμε καπάκια ασφαλείας στα μπουκάλια με τα φάρμακα, ούτε καπάκια στις πρίζες του δωματίου, εκείνες τις σκούρες τις φτιαγμένες από βακελίτη.
Ζεσταινόμασταν με σóμπες με ξύλα ή με… κάρβουνο, ή με θερμάστρες πετρελαίου. Που να βρεθεί καλοριφέρ τότε.


Τηλέφωνο είχε ή σε κανένα θάλαμο του ΟΤΕ με κερματοδέκτη με εκείνες τις μάρκες τις χαραγμένες, ή στο περίπτερο της γειτονιάς, που είχε κρεμασμένα με μανταλάκια τα περιοδικά μας ο Μικρός Ηρωας κι ο Μικρός Σερίφης, κι ακόμα το Ρομάντζο, το Πάνθεον, το Ντομινό, η Βεντέττα, το Πρώτο, το Εμπρός.


Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2017

Απάτες με τα POS και τις κάρτες! Ολα οδηγούν στη καταλήστευση των κόπων μας




Διάτρητο το σύστημα ασφαλείας, αφήνει πλήρως απροστάτευτους τους καταναλωτές. 2.600.000 άρπαξαν οι επιτήδειοι σε ένα εξάμηνο πέρυσι
Μπορεί η κυβέρνηση να επιβάλλει στους πολίτες να πραγματοποιούν όλο και περισσότερες συναλλαγές με πλαστικό χρήμα, όμως δεν έχει καταφέρει να οχυρώσει την ασφάλεια των συναλλαγών, με συνέπεια οι επιτήδειοι να καραδοκούν!
Πέντε είναι τα κόλπα που χρησιμοποιούν για να εξαπατήσουν ανυποψίαστους καταναλωτές, με το υψηλότερο ποσοστό απάτης να εκδηλώνεται στις εξ αποστάσεως συναλλαγές μέσω διαδικτύου ή ταχυδρομείου/τηλεφώνου.

Στην πλειονότητα, μάλιστα, των περιστατικών έχουν εμπλακεί ελληνικές κάρτες πληρωμών που αφορούν τη διαδικτυακή αγορά προϊόντων από εμπόρους του εξωτερικού.
Κρούσματα απάτης παρατηρούνται και στις συναλλαγές με φυσική παρουσία της κάρτας σε τερματικά ΑΤΜ και POS.

Ποιοι είναι όμως οι συνηθέστεροι τρόποι εξαπάτησης; Το πρώτο κόλπο γίνεται διά τηλεφώνου. Αγνωστοι τηλεφωνούν σε κατόχους καρτών, προσποιούνται τους υπαλλήλους εταιρίας και προφασίζονται βλάβη στην υπηρεσία έκδοσης προπληρωμένων καρτών (prepaid cards), πείθοντας τους κατόχους να γνωστοποιήσουν τους κωδικούς.

Το δεύτερο κόλπο αφορά την υποκλοπή των κωδικών ασφαλείας με ειδικό «χακάρισμα» καρτών τύπου Visa, των οποίων το σύστημα ασφαλείας δεν ενεργοποιείται όταν οι επιθέσεις γίνονται από διαφορετικούς ιστότοπους. Οι πολίτες θα πρέπει να προσέχουν επίσης ψευδείς ιστορίες για δήθεν αδυναμία μεταφοράς χρημάτων και εκκλήσεων για βοήθεια, παραπλανητικά e-mails και ψεύτικες ιστοσελίδες βιτρίνας για την υφαρπαγή κωδικών/εμπιστευτικών πληροφοριών.

Ειδικό λογισμικό
Πέρα απ' αυτό, υπάρχει ένα ειδικό λογισμικό, που «παράγει» τυχαία 16ψήφιους αριθμούς, ορισμένοι εκ των οποίων τυχαίνει να συμπέσουν με πραγματικές, πιστωτικές, κυρίως, κάρτες, οι οποίες χρεώνονται κατά τις συναλλαγές του κατόχου τους μέσω διαδικτύου. Εχουν επίσης εντοπιστεί και κρούσματα φοροδιαφυγής επιχειρήσεων μέσω τερματικών αποδοχής καρτών - POS.

Εκτιμάται ότι 1 στα 10.000 ευρώ που χρεώθηκαν σε ελληνικές πιστωτικές κάρτες κατά το α' εξάμηνο του 2016 ήταν προϊόν απάτης σε βάρος των κατόχων των καρτών.

Επί συνόλου πληρωμών 26,2 δισ. που πραγματοποιήθηκαν στο α' εξάμηνο πέρυσι με πάσης φύσεως κάρτες, τα 2.600.000 ευρώ διαπιστώθηκε ότι ήταν χρεώσεις-απάτη, ενώ σε όρους περιστατικών απάτης αναλογεί μία συναλλαγή απάτης ανά 8.000 συναλλαγές (29.673 κρούσματα επί συνόλου 233.192.850 συναλλαγών).

Ολα τα παραπάνω στοιχεία παρουσίασε ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Βασίλης Κορκίδης στη συνάντηση που είχε με τον επικεφαλής της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Γιώργο Παπαπροδρόμου.


πηγή

Dimokratia news

Τρίτη, 10 Ιανουαρίου 2017

Το υπόλοιπο του χρόνου. π. Δημήτριος Μπόκος





Κυνηγημένος ἀπὸ μιὰ δεκαμελῆ ὁμάδα ἐνόπλων ἀνταρτῶν, Κυριακὴ πρωί, στὶς 20 Ὀκτωβρίου 1945, ὁ παπα-Δημήτρης Γκαγκαστάθης, μόλις χτύπησε τὴν καμπάνα, ἀναγκάσθηκε νὰ φύγει ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία γιὰ νὰ γλυτώσει. Ἔπιασε μιὰ ρεματιὰ καὶ τοὺς ξέφυγε, μὰ σὲ λίγο τὸν πρόλαβαν πάλι, γιατὶ ἦταν ἔφιπποι. Τὸν πυροβολοῦσαν, ὅμως καμμιὰ σφαίρα δὲν τὸν χτυποῦσε. Τοῦ ἔριχναν μὲ τὰ στέν, φορητὰ αὐτόματα, χωρὶς νὰ μποροῦν νὰ τὸν σκοτώσουν. Οἱ σφαῖρες τρυποῦσαν τὰ ράσα του, τὶς καταλάβαινε πάνω του, ἀλλὰ κυλοῦσαν στὸ χῶμα χωρὶς νὰ τὸν πληγώνουν. Τὸν κύκλωσαν βρίζοντάς τον χυδαῖα καὶ φωνάζοντας. Βλέποντας τὸν θανάσιμο κίνδυνο σήκωσε τὰ χέρια του πρὸς τὸν οὐρανὸ καὶ φώναξε «ἐκβαθέων»:
-  Μιχαήλ, ἀρχιστράτηγε τῶν Ἀγγέλων, σῶσε με, κινδυνεύω!

Σὰν ἀστραπὴ ὁ Ἀρχάγγελος Μιχαὴλ παρουσιάστηκε μὲ τὴ μορφὴ ἑνὸς νέου, κρατώντας στὸ χέρι γυμνὸ τὸ σπαθί του. Ἔκοψε μὲ μιὰ σπαθιὰ τὰ σχοινιὰ ἀπ’ τὴ σέλλα καὶ ἔριξε τὸν ἀρχηγὸ κάτω ἀπ’ τὸ ἄλογο, σπάζοντας τὴ σπονδυλική του στήλη. Οἱ σύντροφοί του ἔμειναν ἀκίνητοι σὰν κεραυνόπληκτοι.

-  Νὰ μᾶς συγχωρέσεις, παπά μου, εἶπε ὁ ἀρχηγός, καὶ νὰ πᾶς στὸ καλό. Ἔχεις ὅριο ζωῆς ἀκόμα καὶ ὑψηλοὺς  προστάτες.

-  Εὐχαριστῶ! ἀπάντησε ὁ παπὰς καὶ τοὺς συγχώρεσε.

Τοὺς εὐχήθηκε νὰ τοὺς φωτίσει ὁ Θεὸς καὶ νὰ γίνουν καλοὶ ἄνθρωποι. Οἱ ἔνοπλοι σήκωσαν τὸν τραυματισμένο ἀρχηγό τους καὶ ἔφυγαν μουδιασμένοι. Οἱ χωριανοὶ περίμεναν τὸν παπά τους συγκεντρωμένοι στὴν Ἐκκλησία καὶτοῦ ἔκαμαν μεγάλη ὑποδοχή.

-  Ἡ θρησκεία μας εἶναι ζωντανή! τοὺς εἶπε ἐκεῖνος, ὅπως συνήθιζε νὰ λέει πάντοτε.

Πολλοὶ ἄνθρωποι καθημερινὰ στὴν προσευχή τους καὶ ἰδιαίτερα, ὅταν εὑρίσκονται ἐν κινδύνῳ, ἐπικαλοῦνται τὸν Θεό. Ὅμως δὲν παρατείνεται σὲ ὅλους ὁ χρόνος τῆς ζωῆς τους, ὅπως συνέβη μὲ τὸν ἅγιο ἱερέα Δημήτριο Γκαγκαστάθη. Γιατί συμβαίνει αὐτό; Ἀσφαλῶς καὶ δὲν μποροῦμε νὰ εἰσδύσουμε στὴ σκέψη τοῦ Θεοῦ. Αὐτὸς εἶναι ὁ ὑπέρτατος Νοῦς. Εἶναι «ὁ βάθει σοφίας φιλανθρώπως πάντα οἰκονομῶν».Μὲ βαθειὰ σοφία καὶ ἀνείπωτη φιλανθρωπία σχεδιάζει τὰ πάντα. Καὶ ἀπονέμει στὸν καθένα τὸ ἀληθινὸ συμφέρον του. Αὐτὸ ποὺ πράγματι τὸν ὠφελεῖ, ἔστω κι ἂν δὲν εἶναι πάντοτε αὐτὸ ποὺ τοῦ ἀρέσει. Ὁ Θεὸς δὲν ἀποβλέπει ἁπλῶς στὴν εὐχαρίστησή μας, ἀλλὰ στὸ πραγματικὸ καλό μας. Αὐτὸ λέγεται ἀληθινὴ ἀγάπη.

Ἔτσι μᾶς χαρίζει ἐπὶ πλέον χρόνο ζωῆς, ὅταν γνωρίζει ὅτι θὰ τὸν χρησιμοποιήσουμε γιὰ μετάνοια καὶ πνευματική μας προκοπή. Ἢ ὅταν ἡ ζωή μας ἔχει κάποιο ὄφελος γιὰ ἄλλους. Μπορεῖ ὅμως κάποιος νὰ θέλει περισσότερο χρόνο, γιὰ νὰ τὸν σπαταλάει χωρὶς σκοπό. Ἢ γιὰ νὰ συνεχίσει νὰ ζεῖ στὴν ἁμαρτία. Γιατί νὰ τοῦ τὸν δώσει ὁ Θεός; Τοῦ τὸν ἀφαιρεῖ ἀπὸ ἀγάπη, γιὰ νὰ εἶναι λίγος ὁ χρόνος ποὺ ἁμαρτάνει. Ὅσο λιγότερο ζεῖ κανείς, τόσο λιγότερο ἁμαρτάνει. Τόσο λιγότερο φορτίο κακίας ἔχει πάνω του, ὅταν κρίνεται. Ὁ θάνατος ἐδῶ συντελεῖ στὸ «ἵναμὴτὸκακὸνἀθάνατονᾖ».Στὸ νὰ μὴν ἁμαρτάνει αἰώνια ὁ ἄνθρωπος.

Λοιπόν:Ὁ Θεὸς σὲ ἔχει ἤδη εὐλογήσει, ἀφοῦ σὲ ἔφερε μπροστὰ σὲ ἕναν ἀκόμα καινούργιο χρόνο. Παρατείνει κι ἄλλο τὸ ὑπόλοιπο τῆς ζωῆς σου, ὅπω ςἀσφαλῶς (πολὺ φυσικὰ) θὰ τοῦ τὸ ζήτησες πολλὲς φορές. Σκέφτηκες ὅμως γιὰ ποιὸ λόγο τὸ θέλεις ἐσὺ αὐτό; Γιὰνὰ ξεκόψεις ἀπὸ τὰ ἔργα τοῦ σκότους καὶ νὰ ζήσεις στὸ ἑξῆς κατὰ Θεόν; Ἔχει καλῶς. Μήπως ὅμως γιὰ νὰ προκόψεις «ἐπὶ τὸ χεῖρον»; Ἢ μήπως σὲ σπρώχνει τὸ παράπονο ὅτι εἶναι λίγος ὁ χρόνος σου, ἐνῶ ἴσως τὸ μόνο ποὺ κάνεις εἶναι νὰ ψάχνεις τρόπους, γιὰ νὰ σκοτώνεις αὐτὸν τὸν χρόνο σου;

Ὅπως κι ἂνἔχει, πρὶν νὰ εἶναι πολὺ ἀργά, φρόντισε κι ἐσὺ κι ἐγὼ καὶ ὅλοι μας «τὸν ὑπόλοιπον χρόνον τῆς ζωῆς ἡμῶν ἐν εἰρήνῃ καὶ μετανοίᾳ ἐκτελέσαι».
                                                                        π. Δημητρίου Μπόκου

(ΛΥΧΝΙΑ ΝΙΚΟΠΟΛΕΩΣ, ἀρ. φ. 390, Ἰαν. 2016)


Ἀ ν τ ι ύ λ η
Ἱ. ΝαὸςἉγ. Βασιλείου, 481 00 Πρέβεζα
Τηλ. 26820-25861/23075/6980.898.504





Διαδίδω τὴν«Ἀ ν τ ι ύ λ η» Ἐκτυπώνω/προωθῶσὲ φιλικά μου e-mails

Δευτέρα, 9 Ιανουαρίου 2017

Αφυλα παιχνίδια! Όλα τα παιχνίδια για όλα τα παιδιά απο το Υπουργείο Παιδείας



Η εκστρατεία για τα «άφυλα» παιχνίδια έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις στην 'Δύση' (από όπου όλα τα νέα πολιτιστικά «φρούτα» μας έρχονται). Στην Βρετανία π.χ. έγινε διάσημη μια μαμά που προκειμένου να «προστατεύσει» την κόρη της από την «ροζ πανούκλα», όπως την έλεγε, έκρυβε τα ροζ παιχνίδια της και της έβαζε μπλε «αγορίστικες» πάνες!
  Την «εκστρατεία»  για τα «άφυλα» παιχνίδια στην χώρα μας κάλυψε το Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης σε συνεργασία με την Παιδαγωγική Σχολή και το Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.) Και συγκεκριμένα «Πως περιμένουμε να υπάρχει καταμερισμός των οικιακών ευθυνών και της ανατροφής των παιδιών και να επιτευχθεί στην πράξη η συμφιλίωση της οικογενειακής και εργασιακής ζωής αν αυτό δεν αφορά άνδρες και γυναίκες;
Πως θα ενθαρρυνθούν οι άνδρες να συμμετέχουν στη καθημερινότητα της φροντίδας των παιδιών, να κάνουν χρήση των μέτρων εναρμόνισης της οικογενειακής και εργασιακής ζωής -ιδιαίτερα σε μια περίοδο με σημαντικές κοινωνικοπολιτισμικές αλλαγές στον κόσμο και μεταβολές στην οικογένεια που επιβάλλουν επανεξέταση του νοήματος και του τρόπου παροχής φροντίδας, της μητρότητας και ιδιαίτερα της πατρότητας;».

«Κατά συνέπεια, οι διαχωρισμοί των παιχνιδιών με έμφυλα κριτήρια στερούν τα παιδιά από την απόκτηση ενός μεγαλύτερου εύρους εμπειριών, μπορεί να οδηγήσουν σε εκφοβισμό των παιδιών που υπερβαίνουν τις κοινωνικές προδιαγραφές του κυρίαρχου ανδρισμού και της θηλυκότητας, αποτρέπουν την αποδοχή της πολλαπλότητας και πολυμορφίας στο εσωτερικό του κάθε φύλου και τη δυνατότητα ελεύθερης συγκρότησης της έμφυλης υποκειμενικότητας των παιδιών.»
«Τα αγόρια αποκλείονται πιο συχνά από παιχνίδια που απευθύνονται σε κορίτσια και εδώ ο αποκλεισμός είναι πολύ πιο αυστηρός καθώς υπάρχει μεγαλύτερη πίεση να αρνηθούν όψεις του χαρακτήρα τους που μπορεί να μοιάζουν ''κοριτσίστικες'' σύμφωνα με το πρότυπο του ηγεμονικού ανδρισμού. Για παράδειγμα, πολύ δύσκολα τα αγόρια μπορούν να βρεθούν στη ροζ πτέρυγα ή στον όροφο με τα παιχνίδια ''για κορίτσια'' και να αγοράσουν ένα ''κοριτσίστικο'' παιχνίδι, από ότι το αντίστροφο καθώς και μέχρι την εφηβεία επιτρέπεται στα κορίτσια να είναι αγοροκόριτσα.»
******
Γιατί είναι σημαντικό να πάψει ο αυστηρός διαχωρισμός ανάμεσα σε αγορίστικα και κοριτσίστικα παιχνίδια;
Πρέπει ως κοινωνία να αποδομήσουμε  έμφυλα στερεότυπα,  όπως, ότι τα κορίτσια και τα αγόρια έχουν τελείως διαφορετικές ανάγκες και ενδιαφέροντα στο παιχνίδι. Σε μερικά αγόρια αρέσουν οι κατασκευές και άλλα θα ενθουσιάζονταν να παίζουν «σπιτάκια» αν τους δινόταν η ευκαιρία. Σε μερικά κορίτσια αρέσουν οι πριγκίπισσες αλλά και σε άλλα αρέσουν  οι υπερ-ήρωες. Υπάρχουν πολύ περισσότερες διαφορές μεταξύ των κοριτσιών  και μεταξύ των αγοριών  και ελάχιστες μεταξύ των δύο φύλων.  Είναι σημαντικό, επιπλέον, να προσέξουμε ότι πέρα από τα διαφορετικά μηνύματα που δίνουν διαφορετικοί τύποι παιχνιδιών για τους έμφυλους ρόλους, έχουν και διαφορετικό εκπαιδευτικό περιεχόμενο, γεγονός που έχει σχέση με την εκπαιδευτική επιτυχία και τις επαγγελματικές επιλογές αργότερα.
Υπάρχει ανάγκη για περισσότερα παιχνίδια σε ένα ευρύ φάσμα των χρωμάτων και με ποικιλομορφία θεμάτων,  τόσο για τα αγόρια, όσο και για τα κορίτσια. Επιπλέον, υπάρχει ανάγκη για δημιουργία καινοτόμων παιχνιδιών που θα ανατρέπουν τα έμφυλα στερεότυπα  και θα προσφέρουν εναλλακτικές λύσεις, όπως, επίσης, και οργανώσεων που θα προσπαθήσουν να αλλάξουν την υπάρχουσα κατάσταση και να προωθήσουν ουδέτερα ως προς το φύλο παιχνίδια. 
* Δήμητρα Κογκίδου, Καθηγήτρια στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ




Στην Ευρώπη αλλά και στον Καναδά υπάρχουν γονείς οι οποίοι μεγαλώνουν τα παιδιά τους σαν μην έχουν συγκεκριμένο φύλο


ΣΟΚ προκαλεί η είδηση ότι στην Ευρώπη αλλά και στον Καναδά υπάρχουν γονείς οι οποίοι μεγαλώνουν τα παιδιά τους σαν μην έχουν συγκεκριμένο φύλο ... προκειμένου όπως οι ίδιοι λένε να τους δώσουν την δυνατότητα να αποφασίσουν μόλις μεγαλώσουν ποιο δρόμο θέλουν να ακολουθήσουν. Πρόκειται για μία νέα τεχνική μεγαλώματος στην οποία πολλοί αντιτίθενται καθώς όπως λένε οι παιδοψυχολόγοι, κανείς δεν έχει δικαίωμα να καθορίζει τη μοίρα ενός παιδιού.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα ένα ζευγάρι από το Τορόντο που μεγαλώνει το παιδί του σαν να μην έχει συγκεκριμένο φύλο προκειμένου να μη γίνει επιθετικό!
Το μωρό, το οποίο ονομάζεται Στορμ Στόκερ και είναι μόνο 5 μηνών, σίγουρα θα έχει να αποφασίσει για πολλά πράγματα μεγαλώνοντας, όπως για παράδειγμα, αν θέλει να συμπεριφέρεται σαν αγόρι ή κορίτσι!Απ" ό,τι φαίνεται, το να στραφεί στ" αδέλφια του για βοήθεια μάλλον δεν θα έχει κάποιο ιδιαίτερο νόημα, καθώς ο 5χρονος Τζαζ έχει μακριές κοτσίδες, φοράει ροζ σκουλαρίκια και φανταχτερά ροζ φορέματα, ενώ ο 2χρονος Κίο έχει μανία με τα κολάν, με αποτέλεσμα να τους περνάνε όλοι για κορίτσια.
Οι γονείς τους, ωστόσο, αποφάσισαν να προχωρήσουν ένα βήμα παραπέρα με το τρίτο τους παιδί και να κρατήσουν μυστικό το φύλο του - οι μαίες που ήταν παρούσες στη γέννα του μωρού, επιβεβαιώνουν ότι δεν είναι ερμαφρόδιτο - μέχρι να φτάσει στην κατάλληλη ηλικία όπου θα μπορεί να επιλέξει το ίδιο αν προτιμά να ζήσει τη ζωή του ως αγόρι ή κορίτσι.Πέρα από τους γονείς, τα αδέλφια, έναν στενό οικογενειακό φίλο και τις 2 μαίες, κανένας άλλος δεν γνωρίζει το πραγματικό φύλο του ή της Στορμ.
Οι υπόλοιποι φίλοι και συγγενείς - ακόμα και οι παππούδες - έλαβαν ένα email από το ζευγάρι, το οποίο λέει: «Αποφασίσαμε να μην αποκαλύψουμε το φύλο του μωρού μας ως φόρο τιμής στην ελευθερία και το δικαίωμα της επιλογής».
Η Κάθι και ο σύζυγός της, Ντέιβιντ Στόκερ, επιμένουν ότι δίνουν στα παιδιά τους την ελευθερία να εκφραστούν.
Άλλο παράδειγμα είναι ο 2χρονος Μαξ από τη Βρετανία ο οποίος το πρωί φορά καρό πουκάμισο και κλωτσάει μπάλες, το απόγευμα όμως φορώντας ένα μπλε φόρεμα παίζει με τις κούκλες ενώ η μαμά του, του βάφει και τα νύχια! Η Λίζα και ο Μάρτιν Μπράις, οι γονείς του Μαξ, θέλουν να του διδάξουν να είναι αυτό που θέλει και όχι να μπει σε καλούπι..

πηγή
Πενταπόσταγμα


                                           και   το Υπουργείο Παιδείας

29-12-16 Επιμορφωτική Ημερίδα «Όλα τα παιχνίδια για όλα τα παιδιά» και «Τα Φύλ(λ)α του Περιβάλλοντος»
Η Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση πραγματοποιεί επιμορφωτική ημερίδα για την υποστήριξη των Πανελλήνιων Μαθητικών Διαγωνισμών  Ψηφιακής Δημιουργίας με τίτλο  «Όλα τα παιχνίδια για όλα τα παιδιά», για την Πρωτοβάθμια και «Τα Φύλ(λ)α του Περιβάλλοντος»  για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, που διοργανώνει μαζί με τη Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων.
Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στο χώρο του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι στις 16/1/2017. απευθύνεται στους/στις Υπεύθυνους/ες Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας Πολιτιστικών Θεμάτων, Σχολικών Δραστηριοτήτων και τους/τις ενδιαφερόμενους/ες εκπαιδευτικούς.
Οι ενδιαφερόμενοι/ες παρακαλούνται να ενημερώσουν για τη συμμετοχή τους στο edutv@minedu.gov.gr δηλώνοντας το όνομα και το σχολείο ή ιδιότητά τους. Στους/στις εκπαιδευτικούς που θα συμμετάσχουν στην ημερίδα θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής.


Υ.Γ Εκεί στο Υπουργείο Παιδείας  τα πνεύματα είναι πολύ...ανήσυχα.
Μετά την φασαρία με τα θρησκευτικά και τα νέα βιβλία  που βάλθηκαν να εκβιάζουν τους δασκάλους μας πως θα διδάξουν τις τρελές μεθόδους της Arigatou ( βουδιστικής προέλευσης ) αποφάσισαν να διαλύσουν ότι ιερότερο τους έχουμε αναθέσει να εκπαιδεύσουν. Τα παιδιά μας!
Ποιος σας είπε εκεί στο Υπουργείο  της Παιδείας ότι το αγοράκι μου θα το κάνεις κοριτσάκι και το αντίθετο; Ποιος σου είπε ότι στο αγοράκι μου θα δίνεις κούκλες να παίζει και στο κοριτσάκι μου θα δίνεις αυτοκινητάκια και σπαθιά; Από που αντλείς το δικαίωμα αυτό;
ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΣ;;;
Αν όντως αυτό επιθυμείς κάντο στα δικά σου παιδιά, αν έχεις, και όχι στα παιδιά των άλλων.
Με αυτά τα προγράμματα αυτό δεν είναι   Υπουργείο Παιδείας  αλλά Διαφθορείο Παιδείας.
Ειλικρινά λυπάμε για την κατάντια της χώρας μας. Δεν της αξίζει να πέσει τοσο χαμηλά, να γίνει τοσο διεφθαρμένη απο μια ομάδα...τυχάρπαστων γυρολόγων. 


Πέμπτη, 5 Ιανουαρίου 2017

Οταν το παιδί δεν υπάκουει και αντιδρά, πώς πρέπει να φερθούν οι γονείς;









- Γέροντα, όταν το παιδί δεν υπάκουη και αντιδρά, πώς πρέπει να φερθούν οι γονείς; 


- Για να μην υπάκουη το παιδί και να φέρεται άσχημα, κάτι θα φταίει. Μπορεί να βλέπει άσχημες σκηνές ή να ακούει άσχημα λόγια μέσα στο σπίτι ή έξω από αυτό. Πάντως τα παιδιά στα πνευματικά θέματα τα βοηθούμε κυρίως με το παράδειγμα μας, όχι με το ζόρισμα. Περισσότερο μάλιστα τα βοηθάει ή μητέρα με το παράδειγμα της, με την υπακοή της και τον σεβασμό της προς τον σύζυγο. Αν σε κάποιο θέμα έχει διαφορετική γνώμη από εκείνον, ποτέ να μην την εκφράζει μπροστά στα παιδιά, για να μην το εκμεταλλεύεται ο πονηρός. Ποτέ να μη χαλάει τον λογισμό των παιδιών για τον πατέρα. Ακόμη και αν φταίει ο πατέρας, να τον δικαιολογεί. Αν λ.χ. φερθεί άσχημα, να πει στα παιδιά: «ο μπαμπάς είναι κουρασμένος, γιατί ξενύχτησε, για να τελειώσει μια επείγουσα δουλειά. Και αυτό για σας το κάνει».
Πολλοί γονείς μαλώνουν μπροστά στα παιδιά και τους δίνουν άσχημα μαθήματα. Τα καημένα τα παιδιά θλίβονται. Αρχίζουν μετά οι γονείς, για να τα παρηγορήσουν, να τους κάνουν όλα τα χατίρια. Πηγαίνει ο πατέρας και καλοπιάνει το παιδί: «τι θέλεις, χρυσό μου, να σου πάρω;». Πηγαίνει και ή μάνα, το καλοπιάνει κι εκείνη και τελικά τα παιδιά μεγαλώνουν με νάζια και καμώματα και υστέρα, αν δεν μπορούν οι γονείς να τους δώσουν ότι τους ζητούν, τους απειλούν ότι θα αυτοκτονήσουν...
Όταν τα παιδιά βλέπουν τους γονείς τους να έχουν αγάπη μεταξύ τους, να έχουν σεβασμό, να φέρονται με σύνεση, να προσεύχονται κ.λπ., τότε αυτά τα τυπώνουν στην ψυχή τους. Γι' αυτό λέω ότι ή καλύτερη κληρονομιά, που μπορούν να αφήσουν οι γονείς στα παιδιά τους, είναι να τους μεταδώσουν την δική τους ευλάβεια... 


Αγιος Παΐσιος ο αγιορείτης 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ