φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Γέροντας Κύριλλος.Ιερά Μονή Οσίου Δαυίδ (φωτογραφίες απο την εξόδιο ακολουθία)


Ιερά Μονή Οσίου Δαυίδ  31-3-2012

 
 
Μεσίστιες οι σημαίες σήμερα στην Ιερά Μονή του Οσίου Δαυίδ στην Εύβοια.
Σήμερα το μοναστήρι κήδευε τον γέροντα του, τον παππούλη του όπως συχνά - πυκνά αποκαλούσαν τον γέροντα Κύριλλο.
  
Αρχιερείς, ιερείς, μοναχοί, κόσμος πολύς ήμασταν όλοι μαζεμένοι να χαιρετήσουμε τον γέροντα, τον παππούλη μας.






Να έχετε χαρά, να χαίρεστε μας έλεγε συχνά!



Ο δρόμος της επιστροφής του σώματος στη γή ξεκίνησε, η πομπή γύρισε δυο φορές γύρω από τον ναό και κατόπιν το σώμα ετάφη.





















    Πρόσκαιρος είναι ο θρήνος του Χριστιανού που ελπίζει στην Ανάσταση!

 
  
  Το οτε κατηλθες προς τον θάνατο και το Χριστός Ανέστη δεν έλειψαν  από τα χείλη όλων μας και οι καμπάνες άρχισαν να χτυπούν από πένθιμα...χαρμόσυνα.

Ετάφη στην αυλή της μονής, δίπλα στο ιερό, κοντά στον άλλο μεγάλο γέροντα τον
Άγιο γέροντα Ιάκωβο



Πλήθος λουλούδια και κεριά αναμμένα άρχισαν να στολίζουν αγαπητικά τον τάφο του, 



τον τάφο του παππούλη με το μεγάλο χαμόγελο και την ζεστή καρδιά που χωρούσε όλους, όσοι προσέτρεχαν κοντά του!


Στο εκκλησάκι αυτό στον Άγιο Χαράλαμπο ο γέροντας Κύριλλος εξομολογούσε επί χρόνια πλήθος πονεμένων ανθρώπων.





  Η εξόδιος ακολουθία τελείωσε και ο κόσμος...


                                           ...πήρε τον δρόμο της επιστροφής
                                            Καλό ταξίδι παππούλη, καλό ταξίδι
p. kirillos.jpg
  και όπως μεσίτευες στον Κύριο για όλους μας στη γή, μεσίτευε και πρέσβευε από εκεί ψηλά που τώρα είσαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας