φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Δευτέρα 19 Ιουλίου 2010

ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΟΤΑΝ ΘΥΜΩΝΕΙ

 

572A2E87189AF158D50A879426D84.jpg




Αν δεις ότι κάποιος αγριεύει, τότε να υποχωρείς περισσότερο. Γιατί όταν ο άνθρωπος βρίσκεται σε αυτήν την κατάσταση της μανίας, χρειάζεται και περισσότερη παρηγοριά. Όσο χειρότερα φέρεται, τόσο μεγαλύτερη καλοσύνη θέλει.
Η υποχωρητικότητα απέναντι σε κάποιον που έχει θυμό είναι απαραίτητη, όσο είναι και απέναντι σε κάποιον που έχει υψηλό πυρετό. Όταν είναι αγριεμένο το θηρίο, τότε το αποφεύγουμε όλοι. Έτσι κι αυτόν που οργίζεται.
Δε βλέπεις τι κάνουν οι ναύτες; Όταν πιάσει δυνατός άνεμος, κατεβάζουν τα πανιά για να μη βουλιάξει το σκάφος. Κι ο αναβάτης, όταν τον παρασύρουν τα άλογα, δεν τραβάει τα χαλινάρια αλλά τα χαλαρώνει, για να μην εξουδετερώσει τη δύναμή του με μια δική του κίνηση. Αυτό να κάνεις και συ.
Είναι φωτιά ο θυμός, είναι φλόγα δυνατή που χρειάζεται καύσιμη ύλη. Μη δώσεις τροφή στη φωτιά και γρήγορα θα σβήσεις το κακό. Μόνη της η οργή δεν έχει δύναμη, αν δεν υπάρχει κάποιος άλλος να την τρέφει.

Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου  

Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

ΜΙΑ ΤΡΙΠΛΗ ΣΧΕΣΗ(Αντώνιος του Σουρόζ)

img_4083.jpg
Η προσευχή είναι η σχέση ανάμεσα στον άνθρωπο, τον ορατό κόσμο και το αόρατο άγνωστο. Γι' αυτό και είπα πως η προσευχή είναι μία αναζήτηση, μια εξερεύνηση στον αόρατο κόσμο του προσωπικού μας βάθους που μόνο ο Θεός γνωρίζει και που μόνο Αυτός μπορεί να μας αποκαλύψει.
Και είναι δια της προσευχής που, ψηλαφητά στη αρχή, και μέσα στο φέγγος μιας νέας όρασης, ζητάμε και βρίσκουμε το Θεό και τον εαυτό μας με κάποιο τρόπο συσχετισμού. Και όταν αργότερα ένα δυνατότερο φως μας επιτρέψει να δούμε ό,τι μπορέσουμε από το αόρατο και από το ορατό το οποίο έχει μεταμορφωθεί μέσα στο φως της δικής του απεραντοσύνης και της αιωνιότητος του Θεού, τότε η προσευχή γίνεται βίωμα, και ταυτόχρονα μια διαρκής στάση, όπως είπα στην αρχή.
            Καθώς ψάχνουμε μισότυφλοι, με την όρασή μας μερικώς αποκατεστημένη, τα πρώτα βήματά μας στην προσευχή παίρνουν τη μορφή έκπληξης, ευλαβούς φόβου και μιας αίσθησης μελαγχολίας: Εκπλησσόμαστε ανακαλύπτοντας τον εαυτό μας, πράγμα που αποτελεί και την αρχή της γνώσεως του Θεού, εκπλησσόμαστε βλέποντας τον κόσμο ανοιχτό απέναντι στην απεραντοσύνη του Θεού. Νοιώθουμε φόβο και χαρά και δέος καθώς εισερχόμαστε στην παρουσία της θεϊκής αγιότητος και ομορφιάς. Και συνάμα θλιβόμαστε για τον εαυτό μας και για τον κόσμο.
            Γιατί είναι θλιβερό να είμαστε τυφλοί, είναι θλιβερό να μην μπορούμε να ζήσουμε την πληρότητα της κλήσης μας, να παγιδευόμαστε κάθε φορά μέσα στα στενά όριά μας. Είναι θλιβερό να βλέπουμε τον κόσμο χωρίς Θεό, αμφιταλαντευόμενοι μεταξύ ζωής και θανάτου, ανίκανοι να επιλέξουμε τη ζωή μια για πάντα ή να γλιτώσουμε μια για πάντα από το θάνατο.
            Έτσι η κατάπληξη και η θλίψη είναι δύο πηγές της προσευχής μας. Και οι δύο απορρέουν από τη συνάντηση μας με το βάθος του κόσμου, που τώρα αρχίζει να μας αποκαλύπτεται στην πληρότητά του. Χωρίς αυτή τη συνάντηση, ο κόσμος μας και οι δυνάμεις που ενεργούν μέσα του μας είναι ακατανόητες και συχνά τερατώδεις, μένουμε κατάπληκτοι και φοβισμένοι.

Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

Ντροπή στην εφημερίδα το ΠΟΝΤΙΚΙ...δεν πουλάμε φύλλα κάνοντας... ιεροσυλία.

Πέμπτη, 15 Ιουλίου 2010


Απάντηση για τον "Εικονομάχο"


"Κύριε αναγνώστη είναι μάλλον κρίμα που μπήκατε στον κόπο να απαντήσετε στην καταχώρηση για το εξώφυλλο της εφημερίδας "ποντίκι". Κι αυτό γιατί όλη η απάντησή σας είναι λανθασμένη.

1. Το χιούμορ δεν είναι προσωπικό όπως ισχυρίζεστε. Αν π.χ. κάποιος έχει τόσο...

χιούμορ που γουστάρει να κοπανάει γριούλες στο δρόμο με το αμάξι του για να γελάσει, το θεωρείτε προσωπικό του δικαίωμα στο γέλιο?

2. Το πόσο σέβεται κάποιος οτιδήποτε -όχι μόνο μία θρησκεία- έχει απόλυτη σχέση με την ηθική. Άλλωστε η λέξη "Ήθος" από μόνη της έχει σχέση με τον σεβασμό. Όταν λοιπόν σέβεσαι τον συνάνθρωπό σου, είναι σαφές ότι σέβεσαι και τα πιστεύω του και φροντίζεις να μη τα προσβάλλεις.

3. Στην τρίτη παράγραφο αδυνατώ να αντιληφθώ τι ακριβώς εννοείτε, αλλά είμαι σίγουρος ότι γι αυτόν το λόγο ζητήσατε συγνώμη στο τέλος του κειμένου σας. Εγώ απλώς να σας υπενθυμίσω ότι άλλο είναι ο Χριστός, και άλλο ο γείτονάς μου ο Χρήστος.

Ευχαριστώ"

Αναγνώστης
------------------------------------------------------------------------------------
" 1. Ξεφυγες τελειως..φυσικα και ειναι προσωπικο το χιουμορ.Με τα ιδια πραγματα γελαμε ολοι?Μαλλον φοβασαι την διαφορετικοτητα..Στο παραδειγμα με τις γριες θα μπορουσε καποιος που παρακολουθει το συμβαν να γελασει αν το θεωρουσε αστειο..Αυτος με το αμαξι γελαει-δεν γελαει θα υποστει τις οποιες συνεπειες
2.Απο που και ως που ρε φιλε χρειαζεσαι τον σεβασμο μου για να εχει νοημα η θρησκεια σου..ισα ισα που ο σεβασμος δεν βρισκεται στην δικη σου αντιληψη για τον διπλανο σου, οταν θελεις να τον επιβαλεις ως προς ιδεωδες σου..και μιλωντας για ηθικη, δεν υπαρχει μια ηθικη οπου εφαρμοζονται οι συμπεριφορες των ανθρωπων και χαρακτηριζονται καλες η' κακες..Ο καθενας εχει τα δικα του κριτηρια. Απλα δεν ειναι ολα ,οπως νομιζεις, χριστιανικα. Πιο προσωπικα γνωριζω οτι δεν υπαρχει καλο και κακο.
Καλη εξομολογηση τεκνον μου..χαχαχα..

(Χωρις μνησικακια..απλα για να διαισθανθεις περισσοτερο την διαφορα κουλτουρας)"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ



πηγή

http://troktiko.blogspot.com/2010/07/blog-post_783.html


Υ.Γ
Άντε  τώρα  να  βγάλεις  άκρη....
                                    από  τη  φωτογραφία...άσχετη
                                    από  το  κείμενο...θέλει  ψυχανάλυση
                    αλήθεια...στέρεψαν  οι  ιδέες;




Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

Ξεκίνησε η συλλογή υπογραφών της "Πρωτοβουλίας Αντιρρησιών Ορθόδοξης Συνείδησης"


Στην χθεσινή ομιλία του π. Σαράντη Σαράντου ξεκίνησε η συλλογή υπογραφών της "Πρωτοβουλίας Αντιρρησιών Ορθόδοξης Συνείδησης"


http://orthodox-watch.blogspot.com/



Χθές (12/7/2010) στον Ιερό Ναό της Κοιμήσεως της Θεοτόκου στο Μαρούσι ,πραγματοποιήθηκε  ομιλία του Π. Σαράντη  Σαράντου  της οποίας κεντρικό θέμα  ήταν η στάση των Ορθοδόξων Χριστιανών  εμπρός στην επερχόμενη "Νεο-εποχήτικη" λαίλαπα ,αρχής γενομένης απο την επιβολή της "Κάρτας  του Πολίτη".
Πλήθος πιστών παρακολούθησε με ενδιαφέρον τα όσα είπαν  ο π. Σαράντης και οι συν αυτώ  π. Αθανάσιος Μηνάς και  π. Γεώργιος Διαμαντόπουλος.
Ο π. Σαράντης  έδωσε μεγάλη  βαρύτητα  στην πνευματική προετοιμασία των πιστών  με καθημερινή θερμή προσευχή και κομποσκοίνι ,όπως  χαρακτηριστικά  τόνισε,ώστε  ελκύοντας δι΄αυτής την  Θεία Χάρη, να αποκτήσουμε   το απαραίτητο  Ομολογιακό φρόνημα και την Ορθόδοξη διάκριση  αντιμετωπίζοντας  έτσι με ψυχική υγεία και θάρρος αυτά που έρχονται.
Αναφέρθηκε στον Απόστολο Παύλο και στις δοκιμασίες που υπέστη για χάρη του Σωτήρος μας Ιησού Χριστού  τονίζοντας ότι  αν μιμηθούμε τον Άγιο Απόστολο  τότε θα καταλήξουμε  να βιώσουμε την συνεχή  παρουσία και βοήθεια του  Κυρίου μας  χωρίς να  σκεφτόμαστε απολύτως τίποτε άλλο αφού θα είμαστε πλήρεις απο αυτό το βίωμα της Θείας δοξολογίας.
Στη συνέχεια  αναφέρθηκε  στο γεγονός  της συλλογής  3.000.000 υπογραφών , δια των οποίων  ο πιστός λαός ζητούσε τότε απο την πολιτεία  την διεξαγωγή δημοψηφίσματος ,με θέμα την προαιρετική  αναγραφή του θρησκεύματος στις ταυτότητες.
Το  ότι αυτό το "όπλο" δεν χρησιμοποιήθηκε  μετέπειτα απο την Ιεραρχία  της Εκκλησίας   δεν αναιρεί  την σημειολογική αξία  αυτής  της  κινητοποίησης και όπως χαρακτηριστικά  είπε ο π. Σαράντης  "δεν ξέρω τι συνέβη παραπίσω  ή  παραδίπλα   και δεν χρησιμοποιήθηκε όπως έπρεπε" όμως  η βούληση του πιστού λαού κατεγράφη και  αυτό δεν άλλάζει.
 Τον λόγο πήραν και οι παρευρισκόμενοι  π. Αθανάσιος Μηνάς και π. Γεώργιος Διαμαντόπουλος  οι οποίοι   ταυτιζόμενοι με τις θέσεις  του π. Σαράντη , αναφέρθηκαν μεταξύ  των άλλων  και  στο πως ένας πιστός Ορθόδοξος δια του πνευματικού του αγώνα και της μιμήσεως  του βίου των Αγίων της Εκκλησίας μας, θα  αποκτήσει και το Ομολογιακό και Μαρτυρικό τους φρόνημα.
Όπως και ο  π. Σαράντης έτσι και ο π. Αθανάσιος  αναφέρθηκε  στους  π. Πορφύριο και π. Παϊσιο  των οποίων  η ζωή και οι λόγοι , όπως είπε, θα πρέπει να μας καθοδηγούν και να μας εμπνέουν. 
Ο π. Σαράντης  τελειώνοντας  την ομιλία του  και αφού  αναφέρθηκε εν συντομία στην επιστολή  του προς τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο  Αθηνών και πάσης  Ελλάδος  (βλέπε εδώ)  τόνισε με έμφαση ότι είναι χρέος όλων μας να  ΑΡΝΗΘΟΥΜΕ  ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ "ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ" και  να διατρανώσουμε αυτή την  Ορθόδοξη αντίρρησή μας   συμμετέχοντας στην "Πρωτοβουλία των Αντιρρησιών Ορθόδοξης Συνείδησης"  η οποία  έχοντας ως σημείο αναφοράς  την προαναφερθείσα επιστολή  θα αναπτύξει και στο διαδίκτυο μια κινητοποίηση συλλογής υπογραφών.
Κάλεσε όσους εκ των παρισταμένων επιθυμούν, να  κάνουν την αρχή  σε αυτή την  "Πρωτοβουλία των Αντιρρησιών Ορθόδοξης Συνείδησης"  δηλώνοντας με την υπογραφή τους  την άρνηση αφ΄ενός    να παραλάβουν στο μέλλον  την "Κάρτα του Πολίτη"  και την  συμφωνία τους  αφ΄ετέρου   με τις θέσεις που έχουν εκφρασθεί  στην επιστολή προς τον Αρχιεπίσκοπο , η οποία και τους είχε διανεμηθεί  πρίν την έναρξη της ομιλίας.
Ένας εκ των  συνεργατών μας,  εξήγησε στους παρευρισκόμενους  ότι εντός των επομένων ημερών  θα έχουν ολοκληρωθεί οι απαιτούμενες  τεχνικές  εργασίες 'ωστε να  αναρτηθεί  στο διαδίκτυο    το κείμενο και  το "πρότυπο" στο οποίο θα μπορεί όποιος επιθυμεί να συνυπογράφει την  " Αίτηση προς την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος- Διακήρυξη προς τις αρχές της Πολιτείας- Έκκληση προς κάθε Έλληνα Ορθόδοξο και κάθε ελεύθερα σκεπτόμενο άνθρωπο"  της "Πρωτοβουλίας Αντιρρησίων Ορθόδοξης Συνείδησης" η οποία  βασίσθηκε στην επιστολή  του π. Σαράντη Σαράντου.
Ο  κόσμος αφού έλαβε  απο τον π. Σαράντη  απαντήσεις στα ερωτήματα που  του έθεσε ,και λίγο πρίν την ολοκλήρωση  αυτής της συνάντησης , με απίστευτη  προθυμία  υπέγραφε δηλώνοντας  με θάρρος και  Ορθόδοξο φρόνημα  την συμμετοχή του σε αυτήν την πρωτοβουλία.
Η αρχή  της συλλογής υπογραφών  εναντίον της  επιβολής  της "Κάρτας του Πολίτη"  έγινε.
Απο εδώ και στο εξής  είναι στο χέρι μας να δείξουμε  και εμπράκτως την προαίρεσή μας  ώστε  δι ευχών του Κυρίου Ιησού  Χριστού , αυτή η πρωτοβουλία να έχει  αποτέλεσμα   κατα το θέλημά Του.




Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

Διαχείριση Ταυτότητας στις Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης

ΥΠ. ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ - Ε.Π ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ
 Διαχείριση Ταυτότητας στις Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
(πηγή )


 ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Η υλοποίηση υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης αποτελεί ένα βασικό πρόταγμα της σημερινής εποχής. Ξεκινώντας σταδιακά από απλές εφαρμογές που αποσκοπούσαν την αυτοματοποίηση βασικών διαδικασιών του δημοσίου, σήμερα ο σχεδιασμός και η υλοποίηση υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης αποτελεί το βασικό όχημα για την ριζική αναδιοργάνωση και τον εκμοντερνισμό του δημοσίου τομέα σε ότι αφορά τόσο στις εσωτερικές του διαδικασίες όσο και στην παροχή υπηρεσιών προς τον πολίτη.

Ένα βασικό ζητούμενο κατά την υλοποίηση πληροφοριακών συστημάτων στα πλαίσια της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης είναι η αποτελεσματική διαχείριση της ταυτότητας των εμπλεκομένων μερών είτε πρόκειται για νομικά είτε για φυσικά πρόσωπα. Το ζήτημα αυτό είναι ακόμα πιο σημαντικό δεδομένης της τάσης για διασύνδεση των πληροφοριακών συστημάτων. Ήδη στις Η.Π.Α. αλλά και στην Ευρωπαϊκή Ένωση όπου τα συστήματα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης είναι πιο εξελιγμένα και οι παρεχόμενες υπηρεσίες πιο πολύπλοκες, η διαχείριση ταυτότητας αποτελεί ένα φλέγον ζήτημα που εξετάζεται συστηματικά τόσο από την πανεπιστημιακή όσο και από την επιχειρηματική κοινότητα. Ενδεικτικό του ενδιαφέροντος είναι η σύσταση εξειδικευμένων think-tanks για το θέμα όπως το Porvoo e-ID group (σημ "Ο.Π" βλ.εδώ  ) όπου συζητάται συστηματικά το ζήτημα μιας ευρωπαϊκής ηλεκτρονικής ταυτότητας.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας