φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ Τὸ μεγάλο λουκέτο ποὺ θέλει νὰ κλειδώσει τὸ μυαλὸ καὶ τὴν ψυχὴ τοῦ ἀνθρώπου, νὰ τὸν μετατρέψει σὲ ἠλεκτρονικὸ ψηφίο καὶ νὰ τὸν ἀφανίσει…






.....Πιστεύουμε ὅτι ἡ «Ἑστία Πατερικῶν Μελετῶν» θὰ κλιμακώσει τὸν ὡραῖο αὐτὸ ἀγώνα ἀφύπνισης τῶν συνειδήσεων καὶ μὲ ἄλλες πρωτοβουλίες καὶ ἐκδηλώσεις.
Σήμερα  ὁ φασισμὸς ποὺ ἐπελαύνει   λέγεται: Νέα Τάξη, λέγεται ἐκλεπτυσμένο καὶ ὑπερσύγχρονο φακέλωμα τῶν λαῶν (γενικὸς ἠλεκτρονικὸς ἔλεγχος καὶ παρακολούθηση καὶ τῆς ἀναπνοῆς μας- Κάρτα τοῦ Πολίτη), λέγεται Παγκόσμια Διακυβέρνηση…
Αὐτὸς ὁ φασισμὸς ὁδηγεῖ τὶς κοινωνίες, τὰ ἔθνη καὶ τοὺς λαοὺς στὴ χρεοκοπία καὶ σὲ μία τέτοια ἐξαθλίωση καὶ καταστροφὴ χωρὶς ἱστορικὸ προηγούμενο.
Στὴν Ἑλλάδα θὰ ζήσουμε αὐτὴ τὴ φρίκη πολὺ γρήγορα…
Οἱ ἄρχοντες τῆς βαρβαρότητας καὶ τὰ πολιτικὰ τοὺς ἐκτελεστικὰ ὄργανα
γιὰ νὰ μπορέσουν νὰ ἐπιβάλλουν τὰ μακάβρια σχέδιά τους πρέπει πρῶτα νὰ καταστρέψουν (οἰκονομικά, κοινωνικὰ καὶ πνευματικά) τοὺς λαούς, νὰ τοὺς ἐξαθλιώσουν ἐντελῶς καὶ νὰ τοὺς διαλύσουν κυριολεκτικά.
Ὅταν φτάσουν σὲ αὐτὴ τὴ ζωώδη κατάσταση τοὺς λαοὺς τότε εὔκολά τους περνᾶνε καὶ τὶς ποικίλες χειροπέδες. Τότε εὔκολα κλειδώνουν τὸ μυαλὸ καὶ τὴν ψυχὴ τῶν λαῶν καὶ τοὺς ἐντοιχίζουν στὶς ὀρειχάλκινες πλάκες τῆς ἠλεκτρονικῆς διακυβέρνησης…
Οἱ μέρες ποὺ ἔρχονται θὰ εἶναι ἀπὸ τὶς πιὸ μαῦρες της ἑλληνικῆς ἱστορίας, γὶ αὐτὸ πιστεύω ὅτι ὁ ἀγώνας ἐναντίον τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη  (ὅπως ὁ ἀγώνας γιὰ τὴν Πατρίδα, τὴν Παιδεία, τὴν Ἱστορία, κάθε ἀγώνας), συνδέεται ἄρρηκτα μὲ τὸν ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΩΝΑ, μὲ τὸν ἀγώνα νὰ μὴν ἰσοπεδωθεῖ ἡ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ καὶ ΕΘΝΙΚΗ  μᾶς ὑπόσταση, νὰ μὴν ὁδηγηθεῖ ὁ λαὸς στὴν καταστροφή, στὴν ἐξαθλίωση, στὴ διάλυση, συνακόλουθα σὲ κάθε εἴδους ΥΠΟΤΑΓΗ…
Ὁ ἀγώνας λοιπὸν ἐναντίον τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη εἶναι ἄμεσα καὶ ἄρρηκτα συνδεδεμένος μὲ τὸν ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ καὶ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ἀγώνα ἐναντίον τῶν μαφιῶν τοῦ χρήματος καὶ τῶν πολιτικῶν τους ὑπαλλήλων ποὺ ὁδηγοῦν τὸν ἑλληνικὸ λαὸ στὰ τάρταρα τῆς γενικευμένης καὶ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗΣ καταστροφῆς, ἐξαθλίωσης καὶ διάλυσης.

Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

Η ασχολία με την τέχνη,τη μουσική,τον κήπο,βοηθούν τον καταθλιπτικό άνθρωπο



380005_325805104111850_100000470895056_1296251_1298038511_n.jpg


Η απελπισία και η απογοήτευση είναι το χειρότερο πράγμα. Είναι παγίδα του σατανά, για να κάνει τον άνθρωπο να χάσει την προθυμία του στα  πνευματικά και να τον φέρει σε απελπισία.
Όλες σχεδόν οι αρρώστιες προέρχονται από έλλειψη εμπιστοσύνης στον Θεό και αυτό δημιουργεί άγχος.
Το άγχος το δημιουργεί η κατάργηση του θρησκευτικού αισθήματος. Αν δεν έχετε έρωτα για τον Χριστό, αν δεν ασχολείσθε με άγια πράγματα, σίγουρα θα γεμίσετε με μελαγχολία και κακό.
Ένα πράγμα που μπορεί να βοηθήσει τον καταθλιπτικό είναι και η εργασία, το ενδιαφέρον για τη ζωή. Ο κήπος, τα φυτά, τα λουλούδια, τα δέντρα, η εξοχή, ο περίπατος στην ύπαιθρο, η πορεία, όλ' αυτά βγάζουν τον άνθρωπο απ' την αδράνεια και του δημιουργούν άλλα ενδιαφέροντα. Επιδρούν σαν φάρμακα.
Η ασχολία με την τέχνη, τη μουσική κ.λπ. κάνει πολύ καλό. Σ' εκείνο, όμως, που δίδω τη μεγαλύτερη σημασία είναι το ενδιαφέρον για την Εκκλησία, για τη μελέτη της Αγίας Γραφής, για τις ακολουθίες.
Μελετώντας τα λόγια του Θεού, θεραπεύεται κανείς χωρίς να το καταλάβει.

Άγιος Πορφύριος

Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

Νέα ταυτότητα, ενημέρωση, εγρήγορση, προσευχή.ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ



ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ
Β. ΗΠΕΙΡΟΥ 47 ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛ. 210-8025211

Ἀμαρούσιον 23-6-2012

Ἐνημέρωση, ἐγρήγορση, προσευχή!

Μέ ὑπουργική ἀπόφαση τοῦ Ὑπουργείου Προστασίας τοῦ Πολίτη, ἐν μέσῳ ὑπηρεσιακῆς Κυβέρνησης Πικραμένου, στό πλαίσιο υἱοθέτησης καί ἐφαρμογῆς τοῦ κανονισμοῦ (ΕΚ) 2252/2004 τοῦ Συμβουλίου τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἕνωσης ἐπιβάλλεται «δημοκρατικῷ τῷ τρόπῳ» ἡ ἀντικατάσταση τῆς ἀστυνομικῆς μας ταυτότητας μέ νέου τύπου ταυτότητα. 

Στό δελτίο τύπου τοῦ Ὑπουργείου Προστασίας τοῦ Πολίτη τῆς 14ης Ἰουνίου δέν ἀναφέρεται ὁ ὅρος «Κάρτα τοῦ Πολίτη» ἀλλά «διαδικασίες ἔκδοσης νέου τύπου δελτίου ἀστυνομικῆς ταυτότητας τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν σέ ἐσωτερικό καί ἐξωτερικό». Καί λίγο πιό κάτω τό δελτίο τύπου ἀναφέρει ὅτι «θά ἔχει τή μορφή πιστωτικῆς κάρτας μέ χαρακτηριστικά ἀσφαλείας καί ἐπίσης θά ἀναγνωρίζεται καί ὡς ταξιδιωτικό ἔγγραφο σέ ἐσωτερικό καί ἐξωτερικό».

Ὅλοι ὅσοι διάβασαν τό δελτίο τύπου μέ ἀνησυχία ὑποψιάζονται ὅτι πρόκειται γιά ὁλοκλήρωση διασύνδεσης τῶν κρατικῶν ἠλεκτρονικῶν βάσεων δεδομένων (TAXIS, ἠλ. συνταγογράφηση, δημοτολόγιο …) καί σχέση τους μέ τήν Κάρτα τοῦ Πολίτη.

Ἤδη στό διαδίκτυο ἔχουν δηλώσει περίπου ἑκατό χιλιάδες πολῖτες, ὅτι δέν εἶναι διατεθειμένοι νά παραλάβουν τήν Κάρτα τοῦ πολίτη (ΚτΠ).

Ἡ ΠΡΑΟΣ (Πρωτοβουλία Ἀντιρρησιῶν Ὀρθόδοξης Συνείδησης), ἡ Ἑστία Πατερικῶν Μελετῶν, καί πολλοί ἄλλοι φορεῖς, μέ διάφορα δημοσιεύματα, ἀναρτήσεις σέ ἱστοσελίδες καί συζητήσεις σέ τηλεοπτικά κανάλια ἔχουν ἐκφράσει τούς σοβαρούς λόγους, γιά τούς ὁποίους ἀρνοῦνται νά ἀντικαταστήσουν τήν ἁπλῆ ἀστυνομική ταυτότητα μέ τήν Κάρτα τοῦ Πολίτη.

Οἱ ἀντιδράσεις γύρω ἀπό τήν ΚτΠ ἄρχισαν πρό διετίας περίπου. Τό ὅλο θέμα περί ἠλεκτρονικῶν ταυτοτήτων ἔχει ἀπασχολήσει εὐρύ κοινό Ἑλλήνων πολιτῶν περισσότερο ἀπό μιά εἰκοσαετία. Οἱ διάφορες κυβερνήσεις πίεζαν κατά καιρούς δυναστικά νά ἐκδοθοῦν οἱ νέες ταυτότητες, γιά τό καλό καί τή διευκόλυνση τῶν πολιτῶν κατά τίς συναλλαγές τους μέ τούς διαφόρους φορεῖς τοῦ δημοσίου καί τίς τράπεζες. Δέν κατάφεραν ὅμως οἱ δημοκρατικές κυβερνήσεις νά πείσουν τό λαό καί γιαυτό μέχρι τώρα ἀνέβαλαν τή θεσμοθέτηση αὐτοῦ τοῦ ἐγχειρήματος.

Συγκρίνοντας τά κατά τό παρελθόν δημοσιεύματα περί τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη, μέ τά περιεχόμενα στό ὡς ἄνω «Δελτίο Τύπου», καθώς καί τήν παραπομπή τοῦ «Δελτίου Τύπου» στόν κανονισμό (ΕΚ) ἀριθ. 2252/2004 τοῦ Συμβουλίου τῆς 13ης Δεκεμβρίου 2004 ὑποψιαζόμαστε, ὅτι ὅλα τά παραπάνω λιγοστά χαρακτηριστικά μᾶς παραπέμπουν στήν ΚτΠ. Γνωρίζοντας ἐπίσης , ὅτι ἡ ΚτΠ θά ἀποτελεῖ τό ψηφιακό ἐργαλεῖο πού θά διασυνδέει ὅλες τίς ἀνεξάρτητες ὡς τώρα βάσεις δεδομένων τῶν κρατικῶν. ὑπηρεσιῶν (ὑγείας, ἀσφάλισης, οἰκονομικῶν, δημοτολογίου. κλπ) γιά ὅλη τή ζωή τοῦ κάθε πολίτη, ὀνομάσαμε τήν ΚτΠ ὡς τή πιό τέλεια φυλακή, ἠλεκτρονική φυλακή. Ἑπομένως δέν ἀποτελεῖ ἁπλῆ ἀντικατάσταση τῆς ἀστυνομικῆς ταυτότητας.

Ἡ Κάρτα τοῦ Πολίτη ἐφοδιασμένη μέ τό νέας τεχνολογίας τσιπάκι R.F.I.D. θά ἑνώνει ὅλα τά ἀρχεῖα πού ἀφοροῦν κάθε πολίτη μέσῳ τοῦ Α.Μ.Κ.Α. - ὅπως φαίνεται ἀπο τήν ἐπιμονή τῶν ἀρχῶν γιά παραλαβή τοῦ Α.Μ.Κ.Α. ἀπό ὅλους τούς πολῖτες - ἤ μέ τή χρήση ἄλλου ἑνιαίου ἀριθμοῦ κατά τίς διαθέσεις τῶν κρατούντων καί θά παρέχει ἀνά πᾶσα στιγμή σέ ἄδηλα ντόπια ἤ ξένα κέντρα ἐξουσίας ὅλες τίς πληροφορίες τῆς προσωπικῆς μας ζωῆς καί ὅλων τῶν χρηματοοικονομικῶν συναλλαγῶν μας. Ἤδη κατά τό ἄμεσο παρελθόν τά συναρμόδια ὑπουργεῖα Ἠλεκτρονικῆς Διακυβέρνησης καί Προστασίας τοῦ Πολίτη μᾶς ἔχουν πληροφορήσει, ὅτι ἔχουν προχωρήσει ἱκανοποιητικά οἱ ἐργασίες γιά ὁλοκλήρωση τῆς ἠλεκτρονικῆς διακυβέρνησης. Ἑπομένως ἔχουν δημιουργηθεῖ, σύμφωνα μέ τά λεγόμενά τους, ὅλες οἱ προϋποθέσεις γιά τήν ἔκδοση τῆς ΚτΠ.

Βέβαια, λόγῳ τῆς ὀνομασθείσης καί ἐπιβληθείσης οἰκονομικῆς κρίσεως, ἔχουν καταπατηθεῖ τόσοι σοβαροί νόμοι κοινωνικῆς καί οἰκονομικῆς προστασίας τοῦ πολίτη, πού ἡ ἐπιβολή τῆς ΚτΠ θά εἶναι ἡ χαριστική βολή τῆς Νέας Ἐποχῆς πρός ἐξοντωτικό εὐτελισμό τοῦ Ἕλληνα πολίτη. Ἄς ὑπενθυμίσουμε, ὅτι δέν εἶναι ἐλάχιστοι οἱ χάκερς, πού κατάφεραν νά ἐξαιρέσουν χρήματα ἀπό τραπεζικους λογαριασμούς ἁπλῶν πολιτῶν καθώς ἐπίσης καί νά ὑπεξαιρέσουν πολύτιμα ἤ κρίσιμα ἔγγραφα ἀπό μυστικές κρατικές ὑπηρεσίες.

Διερωτώμαστε, γιατί ὁ Ὑπουργός τῆς Ὑπηρεσιακῆς Κυβέρνησης ἐξέδωσε τό ὡς ἄνω δελτίο τύπου; Δέν μποροῦσε νά ἀναμείνει τήν ὁρκωμοσία τῆς ὁριστικῆς κυβέρνησης; Γιατί ἔσπευσε νά ἀνακοινώσει τήν ἀντικατάσταση τοῦ δελτίου ἀστυνομικῆς ταυτότητος;

Καλόπιστα καί καλοπροαίρετα ζητᾶμε ἀπό τό Ὑπουργεῖο Προστασίας τοῦ Πολίτη νά ἀνακοινώσει τά τεχνικά χαρακτηριστικά τῶν ταυτοτήτων νέου τύπου. Ὁ ἑλληνικός ὀρθόδοξος λαός μας ἔχει ἀποδείξει στήν πράξη καί στή θεωρία, ὅτι δέν εἶναι διατεθειμένος νά ἐφοδιασθεῖ, μέ τέτοιο ἐπίσημο ἔγγραφο, ὅπως εἶναι ἡ Ἀστυνομική Ταυτότητα, πάνω ἤ μέσα στό ὁποῖο θά ὑπάρχουν σύμβολα ἀντίχριστα, δαιμονικά ἤ δυνατότητες πού περιορίζουν ἤ ἀκυρώνουν τή θεόσδοτη ἐλευθερία του. Ἄλλωστε οἱ προθέσεις τῶν διοικητικῶν ὀργάνων τῆς Νέας Ἐποχῆς, πού καταδυναστεύουν διά τῆς «κρίσεως» ὁλόκληρο τόν ἑλληνικό λαό, τόν ἔχουν καταστήσει πιό προσεκτικό πάνω στά εἰσαγόμενα ὑποπροϊόντα τῆς νέας τάξης, πού σερβίρει ἡ κυβέρνηση. Εἶναι τόσο ἐξευτελισμένος ὁ λαός μας ἀπό τήν ἀπαξιωτική συμπεριφορά βουλευτῶν, ὑπουργῶν καί πρωθυπουργῶν, ἀλλά παρά ταῦτα δίνει μεγάλη σημασία στήν ὅποια ἀλλαγή ταυτότητας, μήν ἀποδεχόμενος εὔκολα τήν ὁποιαδήποτε γιά τό καλό του τροποποίηση, μετά ἀπό τόσα πού τοῦ ἔχουν κάνει, καί μάλιστα ἄν ὑποψιασθεῖ ὅτι ἡ ταυτότητα αὐτή, πού τοῦ ἐπιβάλλει ἡ δυναστεία τῶν κυβερνητῶν, προσβάλλει τήν ὀρθόδοξη εἰς Χριστόν πίστη του.

Ἐπίσης ἄν ἐφαρμοσθοῦν σταδιακά οἱ ἐπιταγές τῶν μνημονίων, θά εἶναι τόσο πενιχρές οἱ ἀμοιβές τῶν Ἑλλήνων ἐργαζομένων καί συνταξιούχων, πού δέ θά ὑπάρχει κανένα κίνητρο γιά νά σπεύσει ὁ πολίτης νά πάρει ταυτότητα πού θά τόν ἐγκλωβίζει πιό βαθειά στή δυστυχία, στήν ἀνέχεια καί τήν ἀσφυκτική παρακολούθηση ὅλων τῶν δραστηριοτήτων του καί ὁλόκληρης τῆς ζωῆς του.

Στήν ἱστοσελίδα naftemporiki.gr παρουσιάστηκε ἡ πρόσθια καί ἡ ὀπίσθια ὄψη τοῦ νέου τύπου ἀστυνομικῆς ταυτότητας πού παραπέμπει στίς ταυτότητες τῶν ἀνδρῶν καί γυναικῶν τῶν σωμάτων ἀσφαλείας. Ἀδυνατοῦμε νά ἐννοήσουμε τί θέλει νά ὑποδηλώσει ἡ ὑποτιθέμενη ὁμοιότητα τοῦ σχεδιαζομένου νέου δελτίου ταυτότητος μέ τίς ταυτότητες τῶν ἀστυνομικῶν. Ἀφοῦ ἔκανε τόν κόπο τό ὑπουργεῖο νά μᾶς πληροφορήσει γιά τό μεῖζον αὐτό θέμα ἐν μέσῃ κρίσει, ἐν ὄψει ἐκλογῶν καί ὑπηρεσιακῆς οὔσης κυβερνήσεως, γιατί δέν μᾶς ἔδινε τουλάχιστον μέ τρόπο συγκεκριμένο τά τεχνικά χαρακτηριστικά τῆς ἐπαγγελομένης νέας ταυτότητος;

Εὐτυχῶς, πρίν ἀπό τίς δύσκολες παροῦσες ἡμέρες τῆς κρίσεως ὁ θεοφώτιστος γέροντας π. Παΐσιος μᾶς εἶχε προειδοποιήσει συγκεκριμένα γιά τίς ἀντίχριστες πολιτικές πού θά στραφοῦν ἐνάντια στήν ἐλευθερία καί στά οἰκονομικά τοῦ πολίτη πρός ὑποδούλωσή του στόν ἀντίχριστο τρόπο ζωῆς καί στό ἀντίχριστο χάραγμα. Μεταφέρουμε ἐπακριβῶς τίς θεοφώτιστες ἀπόψεις τοῦ γέροντα, πού μέ τό δικό του γραφικό χαρακτήρα μᾶς πληροφορεῖ:
«Πίσω ἀπό τό κοσμικό πνεῦμα τῆς σημερινῆς «ἐλευθερίας», τῆς ἔλλειψης σεβασμοῦ στήν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, στούς μεγαλυτέρους, γονεῖς καί διδασκάλους, πού ἔχουν φόβο Θεοῦ, κρύβεται ἡ πνευματική σκλαβιά, τό ἄγχος καί ἡ ἀναρχία πού ὁδηγοῦν τόν κόσμο στό ἀδιέξοδο, στήν ψυχική καί σωματική καταστροφή.

Πίσω λοιπόν ἀπό τό τέλειο σύστημα «κάρτας ἐξυπηρετήσεως» ἀσφαλείας κομπιοῦτερ, κρύβεται ἡ παγκόσμια δικτατορία, ἡ σκλαβιά τοῦ ἀντιχρίστου: «ἵνα δώσωσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπί τῆς χειρός αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἤ ἐπί τῶν μετώπων αὐτῶν, καί ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἤ πωλῆσαι εἰ μή ὁ ἔχων τό χάραγμα, τό ὄνομα τοῦ θηρίου ἤ τόν ἀριθμόν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ. Ὧδε ἡ σοφία ἐστίν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τόν ἀριθμόν τοῦ θηρίου· ἀριθμός γάρ ἀνθρώπου ἐστί καί ὁ ἀριθμός αὐτοῦ χξς»=666. (Ἀποκ. Ἰωάννου κεφ. ιγ΄ 16-18).

Ὁ ἅγιος Ἀνδρέας ὁ Καισαρείας γράφει τά ἑξῆς: «περί τοῦ μιαροῦ ὀνόματος τοῦ ἀντιχρίστου καί τήν μέν ἀκρίβειαν τῆς ψήφου, ὡς καί τά λοιπά τά περί αὐτοῦ γεγραμμένα, ὁ χρόνος ἀποκαλύψει καί ἡ πεῖρα τοῖς νήφουσιν·… ἀλλ’ οὐκ εὐδόκησεν ἡ θεία Χάρις ἐν θείᾳ βίβλῳ τό τοῦ λυμεῶνος ὄνομα γραφῆναι· ὡς ἐν γυμνασίας δέ λόγῳ πολλά ἐστιν εὑρεῖν…». (ἁγίου Ἀνδρέα Καισαρείας, ἐξήγησις εἰς τήν Ἰωάννου Ἀποκ. Σελ. 341-342 κεφ. ΛΗ΄).

Τό παράξενο ὅμως, καί πολλοί πνευματικοί ἄνθρωποι ἐκτός πού δίνουν δικές τους ἑρμηνεῖες, φοβάνται καί αὐτοί τόν κοσμικό φόβο τοῦ φακελλώματος, ἐνῷ ἔπρεπε νά ἀνησυχοῦν πνευματικά, καί νά βοηθήσουν τούς Χριστιανούς μέ τήν καλή ἀνησυχία, καί νά τούς τονώσουν τήν πίστη, νά νοιώθουν θεϊκή παρηγοριά.

Ἀπορῶ! Δέν τούς προβληματίζουν ὅλα αὐτά τά γεγονότα; Γιατί δέν βάζουν ἔστω ἕνα ἐρωτηματικό γιά τίς ἑρμηνεῖες τοῦ μυαλοῦ τους; Κι ἄν ἐπιβοηθοῦν τόν ἀντίχριστο γιά τό σφράγισμα, πῶς παρασύρουν καί ἄλλες ψυχές στήν ἀπώλεια; Αὐτό ἐννοεῖ· «… τό ἀποπλανᾶν εἰ δυνατόν καί τούς ἐκλεκτούς» (Μάρκ. ιγ΄). Θά πλανεθοῦν, αὐτοί πού τά ἑρμηνεύουν μέ τό μυαλό». (Ἐννοεῖ τήν ἀφώτιστη ὀρθή λογική).

Οἱ παραπάνω ἅγιες προβλέψεις τοῦ ἁγίου γέροντος Παϊσίου ἀσφαλῶς καί δέν μᾶς πανικοβάλλουν. Ἀντιθέτως μᾶς ἐνισχύουν καί μᾶς παρηγοροῦν στήν περίοδο τῆς παρούσης κρίσεως, πού εἶναι συμβατή μέ τίς προφητεῖες του. Ταπεινῶς ἀναμένουμε καί ὅσα ἄλλα ἔχει προβλέψει, ἐν καιρῷ τῷ δέοντι, νά πραγματοποιηθοῦν πρός δόξαν Θεοῦ καί σωτηρία τῶν πιστευόντων στίς Ἀλήθειες τῆς Ἱερᾶς Ἀποκαλύψεως πού εἶχε ὡς βάση του καί θεμέλιό του ὁ ἅγιος γέροντας.

Διά τήν Ἑστίαν Πατερικῶν Μελετῶν
ἐλάχιστος ἐν πρεσβυτέροις
π. Σαράντης Σαράντος
ἐφημέριος Ἱ.Ν.Κοιμήσεως Θεοτόκου Ἀμαρουσίου

Πορίσματα τῆς ἡμερίδας «Ἠλεκτρονική διακυβέρνηση καί ἀνθρώπινα δικαιώματα» 31-3-11





Πορίσματα τῆς ἡμερίδας
«Ἠλεκτρονική διακυβέρνηση καί ἀνθρώπινα δικαιώματα»
31-3-11

             I. Σύμφωνα μέ τήν ὀρθόδοξη διδασκαλία ὁ ἄνθρωπος οἰκειοθελῶς ἔχασε τό θεόσδοτο δῶρο τῆς ἐλευθερίας, πού ἀπελάμβανε ἐντός τοῦ Παραδείσου, ὅμως Σαρκωθείς ὁ Λόγος τοῦ Θεοῦ κατέρχεται ἐπί γῆς καί ξαναχαρίζει τό δῶρο Του στόν πεσόντα ἄνθρωπο. Στά δημοκρατικά πολιτεύματα, πού ἔχουν δεχθεῖ τήν ἐπίδραση τῆς χριστιανικῆς ἐλευθερίας, ὁ ἄνθρωπος ἀπολαμβάνει, ἔστω καί μερικῶς, τήν τιμή πού τοῦ ἀξίζει, ὡς εἰκόνος Θεοῦ πού πορεύεται στό καθ’ ὁμοίωσιν.
            Σήμερα βρισκόμαστε μπροστά σέ μιά νέα μορφή παγκοσμίου διακυβερνήσεως τῆς Νέας Τάξεως Πραγμάτων καί τῆς παγκόσμιας κυριαρχίας τῆς Νέας Ἐποχῆς. Τό προσχέδιο νόμου ἠλεκτρονικῆς διακυβερνήσεως, ἡ ὁποία ἔχει τίς ἀπαρχές της στή συνθήκη Σέγκεν καί φθάνει ὡς τήν Κάρτα τοῦ Πολίτη, θεσμοθετεῖ θεωρητικά-νομικά ( μέ τό νόμο περί ἠλεκτρονικῆς διακυβερνήσεως) καί κοινωνικά-πρακτικά (μέ τήν Κάρτα τοῦ Πολίτη) τή διαστροφή τῆς χριστιανικῆς ἀντιλήψεως περί τῆς ἐλευθερίας τοῦ ἀνθρώπου.  Ὁ ἄνθρωπος θεωρεῖται a priori ὕποπτος, ὑποβιβάζεται στό ἐπίπεδο τοῦ ζωϊκοῦ-βιολογικοῦ ὄντος, που διακατέχεται ἀπό τά πάθη πού τόν κρατοῦν μακριά ἀπό τήν ἐλευθερία, θεωρεῖται ἕνας ἀριθμός, ἐξάρτημα τοῦ παγκοσμίου κράτους, πού ἐλέγχεται ἀπό τούς γνωστούς ἀγνώστους ἐξουσιαστές καί ὄχι ὡς πρόσωπο πού διαφεντεύεται ἀπό τόν πανάγαθο Θεό.
            II. Πολλές ἀπό τίς διατάξεις τοῦ νομοσχεδίου περί ἠλεκτρονικῆς διακυβερνήσεως καί τοῦ ἄρθρου 153 τοῦ νόμου περί ΑΜΚΑ εἶναι ἀντισυνταγματικές, καθώς  κατάφωρα παραβιάζονται τό ἄρθρο 9 Α  τοῦ ἑλλην. Συντάγματος πού ἀπαγορεύει τή λήψη, ἐπεξεργασία καί χρήση προσωπικῶν δεδομένων. Παραβιάζονται ἐπίσης  καί ἄλλες διατάξεις τοῦ Συντάγματος ἀλλά καί τῆς εὐρωπαϊκῆς Συμβάσεως δικαιωμάτων τοῦ ἀνθρώπου γιά τήν προστασία τῆς προσωπικότητος, τοῦ ἀσύλου, τῆς ἰδιωτικῆς ζωῆς κλπ.  Γι’αὐτό, τό Σύνταγμα καί ἡ Εὐρωπαϊκή Σύμβαση δικαιωμάτων πρέπει νά χρησιμοποιηθοῦν ὡς ὅπλα γιά τήν προστασία  ἐλευθεριῶν τοῦ ανθρώπου. 
              III. Οἱ κυβερνῶντες πολύ ἔντεχνα παρουσιάζουν τήν Ἠλεκτρονική Διακυβέρνηση δηλ. τήν ἠλεκτρονική λειτουργία τῆς διοίκησης, ἡ ὁποία χρησιμοποιεῖ τόν ἠλεκτρονικό ἤ ψηφιακό τρόπο διεκπεραίωσης πάσης φύσεως ὑπηρεσιῶν γιά τούς πολίτες της, ὡς τήν καλύτερη λύση γιά τήν ἐλαχιστοποίηση τῆς γραφειοκρατίας μέσω τῆς «ἁπλούστευσης τῶν διοικητικῶν διαδικασιῶν, τῆς ἀποτελεσματικότητας καί τῆς διαφάνειας».  Ἐξετάζοντας ἀπό τεχνολογικῆς σκοπιᾶς τήν ὑλοποίησή  της πού ἄλλα κράτη ἔχουν ἤδη χρησιμοποιήσει, καταδεικνύεται πώς ὁδηγούμαστε σέ μιά μηχανογραφημένη δικτατορία ἄνευ ἱστορικοῦ προηγουμένου, στήν ἀποπροσωποποίηση καί ἀριθμοποίηση τῶν ἰδίων τῶν πολιτῶν πού τό κράτος ἐξυπηρετεῖ, μέσω τῆς ἀλόγιστης καταγραφῆς πάσης φύσεως προσωπικῶν στοιχείων σέ βάσεις δεδομένων, πού θά διαμοιράζονται διακρατικά γιά λόγους ἀσφαλείας.
            IV.Ἀπό τήν Κυβέρνηση ἔχουν ἀνακοινωθεῖ οἱ κρίκοι τῆς ἠλεκτρονικῆς ἁλυσίδας μέ τήν ἔκδοση ποικίλων ἠλεκτρονικῶν καρτῶν ὅπως π.χ. Κάρτας ἀγορῶν (φοροκάρτα), Κάρτας ἐργαζομένων, Κάρτας ὑγείας, Δημότη, μετανάστη καί κυρίως τῆς κάρτας Πολίτη. Ἡ προσπάθεια ἐπιβολῆς τῆς ἠλεκτρονικῆς διακυβερνήσεως σέ ὅλο τόν κόσμο ἔχει δημιουργήσει σέ πολλές χῶρες τῆς Εὐρώπης καί σέ πολιτεῖες τῶν Ἠνωμένων Πολιτειῶν καί στή Ρωσία σφοδρές ἀντιδράσεις.  Οἱ δικές μας ἀντιρρήσεις σχετικά μέ τήν ἀσημαντότητα ἤ ἐπικινδυνότητα τῆς Κάρτας συμπυκνώνονται στά ἑξῆς : 
            - Δέν εἶναι ἀπαραίτητη γιά τήν ἐξυπηρέτησή μας ἀπό τό Δημόσιο. Μποροῦμε καί μέ τό τωρινό Δελτίο Ταυτότητος νά ἐξυπηρετηθοῦμε, ἄν ὀργανωθεῖ τό Δημόσιο.
            - Ἀποδεδειγμένα ὅλες οἱ βάσεις δεδομένων ὑπουργείων, ὑπηρεσιῶν τραπεζῶν, ἑταιριῶν εἶναι διάτρητες ἀπό τή δράση τῶν hackers.  Ἀκόμη καί οἱ ἴδιοι οἱ διαχειριστές τῶν βάσεων πολλές φορές εἶναι ὑπεύθυνοι γιά τή διαρροή ἀπορρήτων πληροφοριῶν.
            -Ἡ καταγραφή τῶν προσωπικῶν δεδομένων ἔχει ὀλέθριες συνέπειες γιά τήν προσωπική ζωή καί τήν κοινωνική ἀνέλιξη τοῦ ἀνθρώπου. Ἡ ἀνάκληση δεδομένων τοῦ παρελθόντος μπορεῖ νά τόν ἐμποδίσει νά προοδεύσει, νά τόν ἀπομονώσει καί νά τόν κάμει νά προσαρμόσει τή συμπεριφορά του σύμφωνα μέ τίς ἐπιθυμίες τῶν ἐξουσιαστῶν.
            - Μέ τή χρήση ἑνός ἑνιαίου κωδικοῦ ἀριθμοῦ διασυνδέονται ὅλα τά ἀρχεῖα καί ἡ μέχρι τώρα μερική καί παράνομη παρακολούθηση γίνεται καθολική καί νόμιμη.
            -Τέλος δέν εἶναι εὐκαταφρόνητη γιά τή σημερινή τραγική συγκυρία καί ἡ ὑπερβολική δαπάνη γιά τήν ἔκδοση τῶν Καρτῶν.
                    
                 Ἡ ἐφιαλτική κατάσταση πού δημιουργεῖται στήν ἑλληνική κοινωνία ἀπό τήν ἠλεκτρονική διακυβέρνηση καί εἰδικά ἀπό τήν ὑπό ἔκδοση Κάρτας τοῦ Πολίτη ἐπιβάλλει :
            1)  τή γνώση καί ἐκ καρδίας ἀποδοχή τῆς ὀρθοδόξου διδασκαλίας ὅτι τό αὐτεξούσιο καί ἐν γένει ἡ  ἐλευθερία τοῦ ἀνθρώπου εἶναι θεῖο δῶρο.
            2)  τήν ἐνημέρωσή μας καί τή συνειδητοποίηση τοῦ κινδύνου ἀπειλῆς τῆς ἐλευθερίας πού μεθοδεύει ἡ ἠλεκτρονική διακυβέρνηση μέ τήν ἔκδοση τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη.     
           3) τήν ἀπόφαση μας ὡς πολίτες καί ὀρθόδοξοι χριστιανοί νά ἀντισταθοῦμε στήν ἐπιβολή τῆς Κάρτας.
            Αὐτή τήν ἀπόφαση πρέπει νά τήν κάμουμε πράξη μέ:
            α)  τήν παράκληση πρός τήν Ἱερά Σύνοδο τῆς ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος νά τοποθετηθεῖ ἐπειγόντως κατά τῆς ἠλεκτρονικῆς τυρρανίας, ὅπως καί παλαιότερα.
            β)   ποικίλες παραστάσεις καί αἰτήματα πρός τίς ἀρχές τῆς πολιτείας.
            γ)  τήν προσφυγή μας στή Δικαιοσύνη ἑλληνική καί εὐρωπαϊκή μέ σκοπό τήν προστασία τῶν ἐλευθεριῶν καί τῶν δικαιωμάτων μας. 
           δ) τή διαρκῆ συντήρηση τοῦ θέματος στήν ἐπικαιρότητα
            ε) τήν ἐνημέρωση τῶν συμπολιτῶν μας μέ συζητήσεις, μέ τό διαδίκτυο, μέ ἔντυπα, ὁμιλίες καί ἡμερίδες.
           στ)   τήν ἐξάπλωση δικτύου ἐνημέρωσης σέ ὅλη τήν Ἑλλάδα
            ζ)  τή συλλογή ὑπογραφῶν κατά τῆς κάρτας Πολίτη, τήν ὁποία συνεχίζει ἡ Πρωτοβουλία ἀντιρρησιῶν Ὀρθόδοξης Συνείδησης (ΠΡ.Α.Ο.Σ) καί ἔχει φτάσει στίς 60.000 ὑπογραφές. 
            η)   τήν ἄρνηση παραλαβῆς τῆς κάρτας, ἄν ἐκδοθεῖ, καί τήν σταθερή μας ἀπόφαση νά δεχθοῦμε ὁποιεσδήποτε συνέπειες.     
            θ)  Τέλος, πιστεύουμε ὅτι ἡ ἀποτροπή τοῦ ὅπλου τῆς Ν. Τάξεως Πραγμάτων, τῆς Κάρτας Πολίτη μπορεῖ νά ἐπιτευχθεῖ μέ τήν βοήθεια τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ. Ἀπ΄ αὐτόν πρέπει νά ἀντλοῦμε δύναμη καί χάρη σ΄αὐτό μας τόν ἀγῶνα.

Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ: ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΕΣΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ






ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ: ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΕΣΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ
ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ.
( Τοῦ Χρήστου Παπασωτηρίου, δικηγόρου παρ’Ἀρείῳ Πάγῳ)

 Τόν Νοέμβριο 2010 τὸ πρώην Ὑπουργεῖο Ἐσωτερικῶν, τὸ ὁποῖο πλέον ὀνομάζεται Ὑπουργεῖο Ἐσωτερικῶν, Ἀποκεντρώσεως καὶ Ἠλεκτρονικῆς Διακυβερνήσεως, ἔθεσε σὲ δημόσια διαβούλευση τὴν εἰσαγωγὴ τῆς κάρτας τοῦ πολίτη.
Σύμφωνα μὲ τὸ περιεχόμενο τῶν προτάσεων τῆς διαβουλεύσεως, ὡς ἐνδεικτικὰ θέματα προβληματισμοῦ καὶ ἐκφράσεως ἀπόψεων ἐπροτάθησαν ἀπὸ τὸ Ὑπουργεῖο κυρίως τὰ ἑξῆς:
1.      Ἡ ἀξιοποίηση καὶ ἐπέκταση ὑπαρχουσῶν καὶ ἡ ἀνάπτυξη νέων ἠλεκτρονικῶν ὑπηρεσιῶν ἀπὸ τὴν Δημόσια Διοίκηση.
2.      Ἡ προστασία τῶν προσωπικῶν δεδομένων καὶ τῆς ἰδιωτικῆς ζωῆς τῶν πολιτῶν.
3.      Ἡ προστασία τῆς ἀσφάλειας τῶν συναλλαγῶν.
4.      Ἡ εἰσαγωγὴ καὶ ἀξιοποίηση καινοτόμων ἠλεκτρονικῶν ὑπηρεσιῶν.
5.      Τεχνικὲς προτάσεις γιὰ τὸν σχεδιασμὸ καὶ τὴν ὑλοποίηση τῆς κάρτας.

Ἐξ ἄλλου, οἱ σκοποὶ καὶ τὸ πλαίσιο χρήσεως τῆς κάρτας τοῦ Πολίτη εἶναι προεχόντως καὶ σύμφωνα πάντα μὲ τὸ Ὑπουργεῖο ἡ φυσικὴ ταυτοποίηση τῶν πολιτῶν σὲ ἀντικατάσταση τοῦ ὑπάρχοντος δελτίου ἀστυνομικῆς ταυτότητος.
Ταυτοχρόνως, ἡ κάρτα τοῦ πολίτη προτείνεται νὰ χρησιμοποιεῖται σὲ ὅλο τὸ εὖρος τῆς καθημερινῆς του ζωῆς προκειμένου νά ἀκολουθήσει σταδιακὴ ἀντικατάσταση προσωπικῶν ἐγγράφων καὶ πιστοποιητικῶν στὶς συναλλαγές του μὲ τὸ δημόσιο.
            Ἐπίσης ὡς κύριο χαρακτηριστικό τῆς κάρτας τοῦ πολίτη σύμφωνα μὲ τὸ Ὑπουργεῖο προβλέπεται νὰ εἶναι ἡ ἐνσωμάτωση πλινθίου (τσίπ) γιὰ τὴν ἐπίτευξη τῶν σκοπῶν καὶ τοῦ πλαισίου χρήσεως τῆς κάρτας, δηλαδὴ προκειμένου νὰ περιληφθοῦν ὅλες οἱ πληροφορίες καὶ τὰ δεδομένα, τὰ ὁποῖα φέρονται ὡς σχετιζόμενα μὲ τοὺς ἀνωτέρω σκοποὺς καὶ πλαίσια.
Ἡ ἐνσωμάτωση τοῦ πλινθίου στὴν κάρτα ἐπιτρέπει στὸν ὑπεύθυνο καὶ ἐκτελοῦντα τὴν ἐπεξεργασία τῶν πληροφοριῶν καὶ δεδομένων ἀλλὰ καὶ σὲ κάθε τρίτο τὴν ἀνὰ πᾶσα στιγμὴ γνώση τόσο τῶν συναλλαγῶν, ὅσο καὶ τοῦ ἀκριβοῦς τόπου, ὅπου εὑρίσκεται τὸ πρόσωπο, τὸ φέρον τὴν κάρτα. 
            Συνακόλουθα, ἡ ἐπίτευξη τῶν σκοπῶν αὐτῶν τῆς κάρτας προϋποθέτει τὴν θέσπιση Νόμου γιὰ τὴν δημιουργία ἑνὸς τεχνολογικοῦ, ἠλεκτρονικοῦ ὑποβάθρου καὶ τὴν ἵδρυση καὶ λειτουργία μίας κεντρικῆς ἠλεκτρονικῆς βάσεως, στὴν ὁποία θὰ συλλέγονται καὶ θὰ ἀποτελοῦν ἀντικείμενο ἐπεξεργασίας οἱ σχετικὲς πληροφορίες καὶ δεδομένα.
          Γιὰ τὸν λόγο αὐτὸν τὸ ἴδιο Ὑπουργεῖο Ἐσωτερικῶν, Ἀποκεντρώσεως καὶ Ἠλεκτρονικῆς Διακυβερνήσεως, ἔφερε πρὸς δημόσια διαβούλευση τὸ σχετικὸ νομοσχέδιο μὲ θέμα ἀκριβῶς: «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ».
          Σύμφωνα μὲ τὸ περιεχόμενο τῶν προτάσεων τοῦ Ὑπουργοῦ κ. Ραγκούση, στόχοι τοῦ ἐν λόγῳ Νόμου εἶναι οἱ ἑξῆς:
1.     Ἡ βελτίωση τῆς ἐξυπηρετήσεως τῶν πολιτῶν καὶ τῶν ἐπιχειρήσεων ἀπὸ τὶς ὑπηρεσίες τῆς δημόσιας διοικήσεως, μὲ ὅρους ἀποτελεσματικότητας καὶ διαφάνειας.
2.     Ἡ μείωση τῆς γραφειοκρατίας μὲ τὴν ἀξιοποίηση τῶν Τεχνολογιῶν Πληροφορικῆς καὶ Ἐπικοινωνιῶν.
3.     Ἡ προστασία τῶν προσωπικῶν δεδομένων καὶ τῆς ἰδιωτικῆς ζωῆς τῶν πολιτῶν.
4.     Ἡ προστασία τῆς ἀσφάλειας τῶν συναλλαγῶν.
 Τὰ προβλήματα, ὅμως, τὰ ὁποῖα ἀνακύπτουν ἀπὸ τὴν εἰσαγωγὴ τῆς κάρτας τοῦ πολίτη καὶ ἀπὸ τὴν ἐπιχειρουμένη θέσπιση τῶν προτεινομένων διατάξεων τοῦ νομοσχεδίου γιὰ τὴν ἠλεκτρονικὴ διακυβέρνηση εἶναι ἀνυπέρβλητα καὶ καταλυτικὰ τῶν σπουδαιοτέρων συνταγματικῶν δικαιωμάτων, ἤτοι αὐτῶν τῆς προσωπικῆς ἐλευθερίας καὶ τοῦ σεβασμοῦ τῆς προσωπικότητος τοῦ ἀτόμου.
  Συνακόλουθα οἱ προτεινόμενες ρυθμίσεις τόσο γιὰ τὴν κάρτα του πολίτη, ὅσο καὶ γιὰ τὴν ἠλεκτρονικὴ διακυβέρνηση παραβιάζουν τὶς συναφεῖς μὲ τὰ ἐν λόγῳ ἀτομικὰ δικαιώματα συνταγματικὲς καὶ ὑπερνομοθετικῆς ἰσχύος διατάξεις.
  Στὸ σημεῖο αὐτὸ πρέπει νὰ ἐπισημανθεῖ τὸ ὑφιστάμενο νομικὸ πλαίσιο, τὸ ὁποῖο κατοχυρώνει καὶ προστατεύει τὰ δικαιώματα τῆς προσωπικῆς ἐλευθερίας καὶ τοῦ σεβασμοῦ τῆς προσωπικότητος τοῦ ἀτόμου.
ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟ ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
            Σύμφωνα μὲ τὸ ἄρθρο 5 παρ. 1 τῆς Εὐρωπαϊκῆς Συμβάσεως Δικαιωμάτων τοῦ Ἀνθρώπου ὁρίζεται ὅτι:
«Πᾶv πρόσωπov ἔχει δικαίωµα εἰς τὴv ἐλευθερίαv καὶ τὴv ἀσφάλειαv. Οὐδεὶς ἐπιτρέπεται vά στερηθῆ τῆς ἐλευθερίας τoυ εἰ µή εἰς τάς ἀκoλoύθoυς περιπτώσεις καὶ συµφώvως πρός τὴv vόµιµov διαδικασίαv:
α) ἐὰv κρατῆται καvovικῶς κατόπιv καταδίκης ὑπὸ ἁρµοδίoυ δικαστηρίoυ,
β) ἐὰv ὑπεβλήθη εἰς καvovικὴv σύλληψιv ἢ κράτησιv λόγῳ ἀvυπoταγῆς εἰς vόµιµov διαταγὴv δικαστηρίoυ, ἢ εἰς ἐγγύησιv ἐκτελέσεως ὑπoχρεώσεως ὁριζoµέvης ὑπὸ τoῦ vόµoυ,
γ) ἐὰv συvελήφθη καὶ κρατῆται ὅπως ὁδηγηθῇ ἐvώπιov τῆς ἁρµoδίας δικαστικῆς ἀρχῆς εἰς τὴv περίπτωσιv εὐλόγoυ ὑπovoίας ὅτι διέπραξεv ἀδίκηµα, ἢ ὑπάρχoυv λoγικὰ δεδoµέvα πρός παραδoχὴv τῆς ἀvάγκης ὅπως oὗτoς ἐµπoδισθῇ ἀπὸ τoῦ vά διαπράξῃ ἀδίκηµα ἢ δραπετεύσῃ µετὰ τὴv διάπραξιv τoύτoυ,
δ) ἐὰv πρόκειται περὶ voµίµoυ κρατήσεως ἀvηλίκoυ, ἀπoφασισθείσης διὰ τὴv ἐπιτήρησιv τῆς ἀvατρoφῆς τoυ, ἢ τὴv vόµιµov κράτησίv τoυ ἵvα παραπεµφθῇ ἐvώπιov τῆς ἁρµoδίας ἀρχῆς,
ἔ) ἐὰv πρόκειται περὶ voµίµoυ κρατήσεως ἀτόµωv δυvαµέvωv vά µεταδώσωσι µεταδoτικὴv ἀσθέvειαv, φρεvoβλαβoῦς, ἀλκooλικoῦ, τoξικoµαvoῦς ἢ ἀλήτoυ.
στ) ἐὰv πρόκειται περὶ voµίµoυ συλλήψεως ἢ κρατήσεως ἀτόµoυ ἐπὶ σκoπῷ ὅπως ἐµπoδισθῆ ἀπὸ τoῦ vά εἰσέλθῃ παραvόµως ἐv τῆ χώρᾳ ἢ ἐvαvτίov τoῦ ὁπoίoυ ἐκκρεµεῖ διαδικασία ἀπελάσεως ἢ ἐκδόσεως».

Ἐξ ἄλλου κατὰ τὸ ἄρθρo 8 Ε.Σ.Δ.Α. προβλέπεται ὅτι:
«1. Πᾶv πρόσωπov δικαιoῦται εἰς τόv σεβασµὸv τῆς ἰδιωτικῆς καὶ oἰκoγεvειακῆς ζωῆς τoυ, τῆς κατoικίας τoυ καὶ τῆς ἀλληλoγραφίας τoυ.
2. Δὲv ἐπιτρέπεται vά ὑπάρξη ἐπέµβασις δηµoσίας ἀρχῆς ἒv τῇ ἀσκήσει τoῦ δικαιώµατoς τoύτoυ, ἐκτὸς ἐὰv ἡ ἐπέµβασις αὔτη πρoβλέπεται ὑπὸ τoῦ vόµoυ καὶ ἀπoτελεῖ µέτρov τό ὁπoῖov, εἰς µίαv δηµoκρατικὴv κoιvωvίαv, εἶvαι ἀvαγκαῖov διὰ τὴv ἐθvικὴv ἀσφάλειαv, τὴv δηµoσίαv ἀσφάλειαv, τὴv oἰκovoµικὴv εὐηµερίαv τῆς χώρας, τὴv πρoάσπισιv τῆς τάξεως καὶ τὴv πρόληψιv πoιvικῶv παραβάσεωv, τὴv πρoστασίαv τῆς ὑγείας ἢ τῆς ἠθικῆς, ἢ τὴv πρoστασίαv τῶv δικαιωµάτωv καὶ ἐλευθεριῶv ἄλλωv».
  
Περαιτέρω σύμφωνα μὲ τὸ ἄρθρο 5 Συντάγματος τονίζεται ὅτι:
«1. Καθένας ἔχει δικαίωμα νὰ ἀναπτύσσει ἐλεύθερα τὴν προσωπικότητά του καὶ νὰ συμμετέχει στὴν κοινωνική, οἰκονομικὴ καὶ πολιτικὴ ζωὴ τῆς Χώρας, ἐφόσον δὲν προσβάλλει τὰ δικαιώματα τῶν ἄλλων καὶ δὲν παραβιάζει τὸ Σύνταγμα ἢ τὰ χρηστὰ ἤθη.
2. Ὅλοι ὅσοι βρίσκονται στὴν Ἑλληνικὴ Ἐπικράτεια ἀπολαμβάνουν τὴν ἀπόλυτη προστασία τῆς ζωῆς, τῆς τιμῆς καὶ τῆς ἐλευθερίας τους, χωρὶς διάκριση ἐθνικότητας, φυλῆς, γλώσσας καὶ θρησκευτικῶν ἢ πολιτικῶν πεποιθήσεων. Ἐξαιρέσεις ἐπιτρέπονται στὶς περιπτώσεις ποὺ προβλέπει τὸ διεθνὲς δίκαιο.
3. Ἡ προσωπικὴ ἐλευθερία εἶναι ἀπαραβίαστη. Κανένας δὲν καταδιώκεται οὔτε συλλαμβάνεται οὔτε φυλακίζεται οὔτε μὲ ὁποιονδήποτε ἄλλο τρόπο περιορίζεται, παρὰ μόνο ὅταν καὶ ὅπως ὁρίζει ὁ νόμος.

Ἀκόμη σύμφωνα μὲ τὴν παράγραφο 4 τοῦ ἄρθρου 5 τοῦ Συντάγματος προβλέπεται ὅτι: «Ἀπαγορεύονται ἀτομικὰ διοικητικὰ μέτρα ποὺ περιορίζουν σὲ ὁποιονδήποτε Ἕλληνα τὴν ἐλεύθερη κίνηση ἢ ἐγκατάσταση στὴ Χώρα, καθὼς καὶ τὴν ἐλεύθερη ἔξοδο καὶ εἴσοδο σ' αὐτήν. Τέτοιου περιεχομένου περιοριστικὰ μέτρα εἶναι δυνατὸν νὰ ἐπιβληθοῦν μόνο ὡς παρεπόμενη ποινὴ μὲ ἀπόφαση ποινικοῦ δικαστηρίου, σὲ ἐξαιρετικὲς περιπτώσεις ἀνάγκης καὶ μόνο γιὰ τὴν πρόληψη ἀξιόποινων πράξεων, ὅπως νόμος ὁρίζει».

       Ἐπὶ πλέον σύμφωνα μὲ τὸ ἄρθρο 9 τοῦ Συντάγματος ὁρίζεται:
«1. Ἡ κατοικία τοῦ καθενὸς εἶναι ἄσυλο. Ἡ ἰδιωτικὴ καὶ οἰκογενειακὴ ζωὴ τοῦ ἀτόμου εἶναι ἀπαραβίαστη».
          Ἀλλὰ ἡ διάταξη, ἡ ὁποία κατοχυρώνει πλήρως τὸ δικαίωμα τοῦ ἀτόμου νὰ ἀρνεῖται καὶ νὰ προστατεύεται ἔναντι τῆς συλλογῆς, ἐπεξεργασίας καὶ χρήσεως τῶν προσωπικῶν τοῦ δεδομένων μὲ ἠλεκτρονικὰ μέσα, εἶναι ἐκείνη τοῦ ἐσχάτως προστεθέντος ἄρθρου 9α Συντάγματος, τὸ ὁποῖο ὁρίζει τὰ ἀκόλουθα:
"Καθένας ἔχει δικαίωμα προστασίας ἀπὸ τὴν συλλογή, ἐπεξεργασία καὶ χρήση, ἰδίως μὲ ἠλεκτρονικὰ μέσα, τῶν προσωπικῶν του δεδομένων, ὅπως νόμος ὁρίζει. Ἡ προστασία τῶν προσωπικῶν δεδομένων διασφαλίζεται ἀπὸ ἀνεξάρτητη ἀρχή, ποὺ συγκροτεῖται καὶ λειτουργεῖ, ὅπως νόμος ὁρίζει".

Περαιτέρω, σύμφωνα μὲ τὸ ἄρθρο 25 Συντάγματος, ποὺ κατοχυρώνει τὴν ἀρχὴ τῆς ἀναλογικότητος, δηλαδὴ τὴν ὑποχρέωση τῶν κρατικῶν Ἀρχῶν νὰ παραλείπουν μέτρα ποὺ περιορίζουν δυσανάλογα τὰ ἀτομικὰ δικαιώματα, ὅταν ὁ ἐπιδιωκόμενος σκοπὸς τῶν μέτρων ἐξυπηρετεῖται μὲ μέσα λιγότερο ἐπαχθῆ, προβλέπει τὰ ἀκόλουθα:
"1. Τὰ δικαιώματα τοῦ ἀνθρώπου ὡς ἀτόμου καὶ ὡς μέλους τοῦ κοινωνικοῦ συνόλου καὶ ἡ ἀρχὴ τοῦ κοινωνικοῦ κράτους δικαίου τελοῦν ὑπὸ τὴν ἐγγύηση τοῦ Κράτους. Ὅλα τὰ κρατικὰ ὄργανα ὑποχρεοῦνται νὰ διασφαλίζουν τὴν ἀνεμπόδιστη καὶ ἀποτελεσματικὴ ἄσκησή τους. Τὰ δικαιώματα αὐτὰ ἰσχύουν καὶ στὶς σχέσεις μεταξὺ ἰδιωτῶν στὶς ὁποῖες προσιδιάζουν. Οἱ κάθε εἴδους περιορισμοὶ ποὺ μποροῦν κατὰ τὸ Σύνταγμα νὰ ἐπιβληθοῦν στὰ δικαιώματα αὐτὰ πρέπει νὰ προβλέπονται εἴτε ἀπευθείας ἀπὸ τὸ Σύνταγμα εἴτε ἀπὸ τὸ νόμο, ἐφόσον ὑπάρχει ἐπιφύλαξη ὑπὲρ αὐτοῦ καὶ νὰ σέβονται τὴν ἀρχὴ τῆς ἀναλογικότητας. "
2. Ἡ ἀναγνώριση καὶ ἡ προστασία τῶν θεμελιωδῶν καὶ ἀπαράγραπτων δικαιωμάτων τοῦ ἀνθρώπου ἀπὸ τὴν Πολιτεία ἀποβλέπει στὴν πραγμάτωση τῆς κοινωνικῆς προόδου μέσα σὲ ἐλευθερία καὶ δικαιοσύνη».
Ἀκόμη, τὸ ἄρθρο 93 παρ. 4 Συντάγματος ὁρίζει ὅτι:
«Τὰ δικαστήρια ὑποχρεοῦνται νὰ μὴν ἐφαρμόζουν νόμο ποὺ τὸ περιεχόμενό του εἶναι ἀντίθετο πρὸς τὸ Σύνταγμα».
       Ἀλλὰ καὶ ὁ Νόμος 2472/1997 περὶ ἐπεξεργασίας δεδομένων προσωπικοῦ χαρακτήρα στὸ ἄρθρο 5 παρ. 1 ὁρίζει τὰ ἀκόλουθα:
«1. Ἐπεξεργασία δεδομένων προσωπικοῦ χαρακτήρα ἐπιτρέπεται μόνον ὅταν τὸ ὑποκείμενο τῶν δεδομένων ἔχει δώσει τὴ συγκατάθεσή του.

       Αὐτὸ εἶναι τὸ νομικὸ πλαίσιο προστασίας τῶν συναφῶν μὲ τὴν κάρτα τοῦ πολίτη καὶ τὴν ἠλεκτρονικὴ διακυβέρνηση συνταγματικῶν δικαιωμάτων περὶ προσωπικῆς ἐλευθερίας καὶ σεβασμοῦ τῆς προσωπικότητος καὶ τῆς ἰδιωτικῆς ζωῆς.
 Γι’ αὐτὸ τὰ σχετικὰ νομικὰ προβλήματα ἀντισυνταγματικότητος, τὰ ὁποία ἀνακύπτουν ἐκ τῆς θεσπίσεως τοῦ Νόμου γιὰ τὴν ἠλεκτρονικὴ διακυβέρνηση καὶ ἀπὸ τὴν κάρτα τοῦ πολίτη εἶναι τὰ ἑξῆς:
1ον) Ἡ ἐνσωμάτωση πλινθίου, δηλαδὴ τσὶπ στὴν κάρτα τοῦ πολίτη, καθιστὰ ἀνὰ πάσα στιγμὴ ἐφικτὸ τὸν ἐντοπισμὸ καὶ τὴν θέση τοῦ φέροντος τὴν κάρτα μέσα στὴν Χώρα.
Μὲ τὸν τρόπο αὐτὸν παραβιάζονται ἄμεσα τὰ συνταγματικῶς κατοχυρούμενα δικαιώματα τῶν πολιτῶν γιὰ τὸν ἀπόλυτο σεβασμὸ τῶν ἀτομικῶν δικαιωμάτων τῆς προσωπικότητός τους, τῆς προσωπικῆς καὶ ἰδιωτικῆς τους ζωῆς καὶ τῆς προσωπικῆς τους ἐλευθερίας, στὴν ὁποία περιλαμβάνεται τὸ δικαίωμα τῆς ἐλευθέρας κινήσεως μέσα στὴν Χώρα.
Συνάμα παραβιάζεται ἡ προβλεπομένη ἀπὸ τὴν διάταξη τοῦ ἄρθρου 25 τοῦ Συντάγματος ἀρχὴ τῆς ἀναλογικότητος, καθ’ ὅσον ἐπιτρέπει τὴν δημιουργία καταστάσεως δυσαναλόγου ἐν σχέσει πρὸς τὸν φερόμενο σὰν δῆθεν σκοπὸ τῆς κάρτας πολίτη, ἤτοι τὴν φυσικὴ ταυτοποίηση καὶ συνάμα τὴν διευκόλυνση τῶν συναλλαγῶν τοῦ πολίτη μὲ τὶς δημόσιες ἐν γένει Ἀρχές.
Καὶ τοῦτο, γιατί ὁ σκοπὸς τοῦ Νόμου, ὁ ὁποῖος προεχόντως συνίσταται στὴν ταυτοποίηση τοῦ προσώπου, δύναται νὰ ἱκανοποιηθεῖ μὲ ἄλλους τρόπους, ὄχι τόσο ἐπαχθεῖς, ὅπως μὲ τὸ προτεινόμενο μέσο, δηλαδὴ κάρτα μὲ τσίπ, καὶ χωρὶς νὰ προσβάλλονται καθόλου τὰ ἀνωτέρω ἀτομικὰ δικαιώματα, ὅπως μὲ τὴν διατήρηση τῶν ἤδη θεσμοθετημένων τρόπων ταυτοποιήσεως (π.χ. μὲ τὸν ἰσχύοντα τύπο δελτίου ἀστυνομικῆς ταυτότητος, διαβατήριο).
Ἐξ ἄλλου ὁ προτεινόμενος ἀπὸ τὸ Ὑπουργεῖο σκοπὸς τῆς ταυτοποιήσεως τοῦ πολίτη καὶ τῆς διεκπεραιώσεως τῶν συναλλαγῶν του μὲ τὸ Δημόσιο μέσω κάρτας, ἡ ὁποία φέρει τσίπ, εἰς τρόπον ὥστε νὰ καθίσταται ἀνὰ πάσα στιγμὴ δυνατὸς ὁ ἐντοπισμὸς τοῦ πολίτη μέσα στὴν Χώρα, συνιστᾶ παράλληλα καὶ μέτρο, ὄχι μόνο δυσανάλογο μὲ τὸν προβαλλόμενο σὰν σκοπό, ἀλλὰ καὶ καθ’ ὄλου ἀναγκαῖο σὲ μία δημοκρατικὴ κοινωνία, προκειμένου γιὰ τὴν ἐθνικὴ ἢ δημόσια ἀσφάλεια, τὴν οἰκονομικὴ εὐημερία τῆς χώρας, τὴν προάσπιση τῆς τάξεως καὶ τὴν πρόληψη ποινικῶν παραβάσεων, τὴν προστασία τῆς ὑγείας ἢ τῆς ἠθικῆς καὶ τὴν προστασία τῶν δικαιωμάτων καὶ ἐλευθεριῶν τῶν ἄλλων.
 Ἐπί πλέον τὸ δικαίωμα τοῦ ἄρθρου 9α τοῦ Συντάγματος γιὰ τὴν προστασία τοῦ πολίτη ἀπὸ τὴν συλλογή, ἐπεξεργασία καὶ χρήση, ἰδίως μὲ ἠλεκτρονικὰ μέσα, τῶν προσωπικῶν του δεδομένων δύναται νὰ καμφθεῖ ὁλοσχερῶς σύμφωνα μὲ τὶς διατάξεις τοῦ ἄρθρου 5 πάρ. 1 τοῦ Νόμου 2472/1997, μόνον μὲ τὴν προηγουμένη ρητὴ συναίνεση τοῦ πολίτη, ἡ ὁποία εἶναι ἀνεκτὴ μέσα σὲ μία δημοκρατικὴ κοινωνία. Πρακτικὰ οὐδεὶς δύναται νὰ ὑποχρεώσει κανένα νὰ λάβει καὶ νὰ χρησιμοποιεῖ τὴν κάρτα, ὅπως αὐτὴ ἐξαγγέλθηκε.
Ὅσοι δὲ πολῖτες ἀρνοῦνται νὰ τὴν λάβουν καὶ δὲν συναινοῦν στὴν συλλογή, ἐπεξεργασία κλπ. τῶν πληροφοριῶν καὶ δεδομένων τοὺς πρέπει νὰ ἐξακολουθοῦν νὰ δύνανται νὰ ταυτοποιοῦνται μὲ τοὺς ἤδη ὑφισταμένους τρόπους καὶ μέσα ποὺ εἶναι λιγότερο ἐπαχθῆ ἐν σχέσει μὲ τὴν κάρτα τοῦ πολίτη, ἄλλως παραβιάζεται ἡ ἀρχὴ τῆς ἀναλογικότητος.
Ἑπομένως εἶναι αὐτονόητο ὅτι ἐπιβάλλεται νὰ προβλέπεται παράλληλα μὲ τὴν κάρτα τοῦ πολίτη καὶ γιὰ ὅσους ἀρνοῦνται τὴν λήψη καὶ χρήση της, ἡ ἐξακολούθηση τῆς χρήσεως τοῦ δελτίου ἀστυνομικῆς ταυτότητος, ὑπὸ τὸν τύπο ποὺ ἐκδίδεται σήμερα καὶ ἡ μὴ ἀντικατάστασή του γιὰ ὅσους δὲν συναινοῦν στὴν λήψη καὶ χρήση τῆς νέας κάρτας μὲ πλινθίο.

           Ὡστόσο τὸ μέγιστο τῶν προβλημάτων, τὰ ὁποία ἀναφύονται ἐκ τῆς καθιερώσεως τῆς κάρτας τοῦ πολίτη εἶναι ἡ ἐνσωμάτωσις τοῦ Ἀριθμοῦ Μητρώου Κοινωνικῆς Ἀσφαλίσεως, δηλαδὴ τοῦ περιβόητου «ΑΜΚΑ» στὴν κάρτα τοῦ πολίτη.
          Καὶ τοῦτο διότι, χωρὶς ὑπερβολή, τὸ συλλήβδην ἀντισυνταγματικὸ ἄρθρο 153 τοῦ σχετικοῦ περὶ «ΑΜΚΑ» Νόμου 3655/2008 στοχεύει στὸ νὰ ἀποβάλει τὸ ἄτομο ἀπὸ τὴν οἰκονομικὴ καὶ κοινωνικὴ ζωὴ καὶ σηματοδοτώντας τὴν ἀπόλυτη καταστροφὴ τοῦ ἀτόμου, ἐφ’ ὅσον δὲν χρησιμοποιεῖ τὸν «ΑΜΚΑ», συνοδεύεται ἀπὸ τὴν θρασεία, σκόπιμη καὶ δόλια ἀποστέρηση τῶν πλέον βασικῶν γιὰ τὴν ἐπιβίωση τοῦ ἀτόμου συνταγματικῶν δικαιωμάτων ἐν μέσῳ βαρυτάτων ἀπειλῶν εἰς βάρος ὅσων δὲν χρησιμοποιοῦν τὸν «ΑΜΚΑ».

          Συγκεκριμένα σύμφωνα μὲ τὸ ἄρθρο 153 Ν. 3655/2008 περὶ ΑΜΚΑ ὁρίζεται ὅτι ἀπὸ τὴν ἡμερομηνία ἐνάρξεως ἰσχύος τοῦ Νόμου αὐτοῦ «…οὐδεὶς δύναται νὰ ἀπασχοληθεῖ ὡς μισθωτὸς ἢ ὡς αὐτοαπασχολούμενος, νὰ ἀσφαλισθεῖ ἢ νὰ καταβάλει ἀσφαλιστικὲς εἰσφορές, νὰ ἐκδώσει ἢ νὰ ἀνανεώσει βιβλιάριο ἀσθενείας, νὰ δικαιωθεῖ καὶ νὰ εἰσπράξει συντάξεις καὶ γενικότερα πάσης φύσεως παροχές, ἐπιδόματα καὶ βοηθήματα ἐὰν δὲν διαθέτει ΑΜΚΑ, ὁ ὁποῖος ἀναγράφεται ὑποχρεωτικὰ ἐπὶ ὅλων τῶν ὡς ἄνω ἀντιστοίχων παραστατικῶν».

          Δὲν χρειάζεται νὰ προσθέσει κανεὶς περισσότερα. Ἡ διάταξη περιγράφει ἀκριβῶς τί θὰ συμβεῖ, ἂν ὁ πολίτης δὲν χρησιμοποιήσει τὸν ΑΜΚΑ.
          Ὡστόσο, ὁ ἐν λόγῳ Ἀριθμὸς Μητρώου Κοινωνικῆς Ἀσφαλίσεως (ΑΜΚΑ) καὶ οἱ ἐπαπειλούμενες ὑπὸ τοῦ ἄρθρου 153 βαρύτατες συνέπειες ἐν περιπτώσει μὴ χρήσεώς του προσβάλλουν τὴν προσωπικότητα τοῦ ἀτόμου καὶ ἐπιχειροῦν τὴν «νομιμοποίηση» τῆς καταστρατηγήσεως καὶ καταργήσεως τῶν θεμελιωδῶν ἀτομικῶν δικαιωμάτων τῆς ἐργασίας, τῆς κοινωνικῆς ἀσφαλίσεως, τῆς ἰατρικῆς, νοσοκομειακῆς καὶ φαρμακευτικῆς περιθάλψεως, καθὼς καὶ τῆς δικαστικῆς προστασίας.

Καὶ οἱ προβλεπόμενες ὡς ἄνω κυρώσεις εἶναι ἀντισυνταγματικές, διότι παραβιάζουν κατάφωρα τὴν προβλεπομένη ὑπὸ τῆς διατάξεως τοῦ ἄρθρου 25 Σ. ἀρχὴ τῆς ἀναλογικότητος ἢ εὐλόγου ἰσορροπίας, καθ’ ὅσον εἶναι ἐξόφθαλμα δυσανάλογες πρὸς τὸν φερόμενο σὰν δῆθεν σκοπὸ τοῦ ὡς ἄνω Νόμου περὶ «ΑΜΚΑ», τὸν ὁποῖο ἀποσκοποῦν δῆθεν νὰ ‘διασφαλίσουν’, ἤτοι τὴν διαφάνεια καὶ τὴν διευκόλυνση τῶν συναλλαγῶν τοῦ ἠσφαλισμένου μὲ τὶς κρατικὲς καὶ δικαστικὲς Ἀρχὲς καὶ τὶς ὑγειονομικὲς ὑπηρεσίες. Οἱ δὲ ἀπειλὲς τοῦ ἐν λόγῳ περὶ ΑΜΚΑ Νόμου προσβάλλουν παράνομα τὸ συνταγματικῶς κατοχυρούμενο δικαίωμα γιὰ τὸν ἀπόλυτο σεβασμὸ τῆς προσωπικότητος. Ἀλλὰ καὶ ἡ προβλεπομένη ὑπὸ τοῦ ἄρθρου 153 στέρηση τοῦ δικαιώματος δικαστικῆς προστασίας εἶναι ἐντελῶς ἀσύλληπτη καὶ ἐξωφρενική, καθ’ ὅσον ἀκόμη καὶ οἱ κατηγορούμενοι – ἐνδεικτικῶς – ὡς ὑπεξαιρέτες τοῦ δημοσίου χρήματος ἢ ὡς δωρολῆπτες προεκλογικῶν ‘χορηγιών’, δικαιοῦνται καὶ τυγχάνουν δικαστικῆς προστασίας, χωρὶς νὰ τοὺς ζητεῖται ΑΜΚΑ, προφανῶς λόγω τῆς μηδεμιᾶς ἀναγκαιότητός του ὡς πρὸς τὴν ἐνάσκηση τοῦ ἐν λόγῳ ἀτομικοῦ δικαιώματος, δεῖγμα τῆς χαρακτηριστικῆς ὑπερβάσεως τῆς ἀρχῆς τῆς εὐλόγου ἰσορροπίας ποὺ διέπει τὸ ἐν λόγῳ νομοθέτημα.

          Αὐτὸ τὸ νομικὸ ἔκτρωμα, δηλαδὴ ὁ Ἀριθμὸς Μητρώου Κοινωνικῆς Ἀσφαλίσεως, ὑπὸ τὶς ἐπαπειλούμενες κυρώσεις, μὲ τὶς ὁποῖες σκοπεῖται ἡ ἐξαναγκαστικὴ ἐπιβολή του, συνιστᾶ μοναδικὴ περίπτωση ἐντάξεως στὸ νομικὸ σύστημα τῆς Χώρας μίας τόσο ἐκδήλως ἀντισυνταγματικῆς καὶ ἀντιδημοκρατικῆς διατάξεως.
          Οἱ προβλεπόμενες κυρώσεις ἀπὸ τὴν παράλειψη τῆς χρήσεώς του ἰσοδυναμοῦν μὲ τὸν ἀπόλυτο οἰκονομικό, ἐργασιακό, κοινωνικό, ἀλλὰ καὶ βιολογικὸ θάνατο τοῦ πολίτη, καθώς, ἐπειδὴ δὲν θὰ μπορεῖ οὔτε νὰ αὐτοαπασχοληθεῖ, τοῦ ἀπομένει μόνον ἡ ἐλεημοσύνη γιὰ νὰ ἐπιζήσει.
          Ὁ πολίτης, ἐὰν δὲν χρησιμοποιήσει τὸν ΑΜΚΑ, δὲν θὰ μπορέσει νὰ κάνει ἀπολύτως τίποτε γιὰ τὴν ἐπιβίωση αὐτοῦ καὶ τῆς οἰκογενείας του, θὰ θεωρεῖται παράνομος καὶ θὰ τίθεται ἐκτὸς τοῦ κοινωνικοῦ πλαισίου.
          Δυστυχῶς οἱ ἀπεργαζόμενοι καὶ σχεδιάζοντες τὴν ἠλεκτρονικὴ διακυβέρνηση ἐξαγγέλλουν τὴν ἐνσωμάτωση τοῦ «ΑΜΚΑ» στὴν κάρτα τοῦ πολίτη, ἵνα μὴ τὶς δύνηται «νὰ ἀπασχοληθεῖ ὡς μισθωτὸς ἢ ὡς αὐτοαπασχολούμενος, νὰ ἀσφαλισθεῖ ἢ νὰ καταβάλει ἀσφαλιστικὲς εἰσφορές, νὰ ἐκδώσει ἢ νὰ ἀνανεώσει βιβλιάριο ἀσθενείας, νὰ δικαιωθεῖ καὶ νὰ εἰσπράξει συντάξεις καὶ γενικότερα πάσης φύσεως παροχές, ἐπιδόματα καὶ βοηθήματα», εἰ μὴ ὁ ἔχων τὸν «ΑΜΚΑ».
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας