Ιησούς Σινά

Τι πλέον θέλεις;

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010

Η ΙΣΤΟΡΙΑ... ΤΟΥ ΥΜΝΟΥ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ "ΑΓΝΗ ΠΑΡΘΕΝΕ ΔΕΣΠΟΙΝΑ"

179962-koukouzelisa.jpgAgiosNekt-(1).gif


Ποιός μπορεί να αμφισβητήσει και να σχολιάσει αρνητικά έναν τέτοιο ύμνο;
Έναν ύμνο που δείχνει και περιγράφει την μεγαλοπρέπεια, την ομορφιά, την δύναμη και την αγάπη της Παναγίας μας, Της όντως πραγματικής και ουράνιας Μητέρας μας...
Αυτός ο πραγματικά όμορφος και συνάμα κατανυκτικός και θεάρεστος ύμνος, έχει γραφτεί από άγια χέρια, τα χέρια του Αγίου Νεκταρίου του Αιγίνης.
Η παράδοση λέει ότι τον 19ο αιώνα μ.Χ παρουσιάστηκε η Υπεραγία Θεοτόκος στον Άγιο Νεκτάριο και του ζήτησε να γράψει έναν ιδιαίτερο ύμνο που θα του τον έψαλλαν Αγγελικές χορωδίες για να τον καταγράψει...
Αυτός λοιπόν ο ύμνος είναι το ''Αγνή Παρθένε Δέσποινα''
 
Αγνή Παρθένε Δέσποινα
Aχραντε Θεοτόκε
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε
Παρθένε Μήτηρ Ανασσα
Πανένδροσε τε πόκε
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε

Υψηλοτέρα ουρανών
ακτίνων λαμπροτέρα
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε
Χαρά Παρθενικών Χορών
αγγέλων υπερτέρα
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε

Εκλαμπροτέρα ουρανών
φωτός καθαρωτέρα Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε
των ουρανίων στρατιών πασών αγιωτέρα
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε

 
Μαρία Αειπάρθενε
Κόσμου παντός Κυρία
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε
'χραντε Νύμφη πάναγνε
Δέσποινα Παναγία
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε

Μαρία Νύμφη Ανασσα
χαράς ημών αιτία
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε
Κορή σεμνή Βασίλισσα
Μήτηρ υπεραγία
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε

Τιμιώτερα Χερουβείμ
υπερενδοξοτέρα.
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε
των ασωμάτων Σεραφείμ
των θρόνων υπερτέρα
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε


Χαίρε το άσμα Χερουβείμ
χαίρε ύμνος Αγγέλων
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε
Χαίρε ωδή των Σεραφείμ
χαρά των Αρχαγγέλων
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε
Χαίρε ειρήνη και χαρά
λιμήν της σωτηρίας
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε
Παστάς του Λόγου ιερά
άνθος της αφθασίας
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε

Χαίρε Παράδεισε τρυφής
ζωής τε αιωνίας
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε
Χαίρε το ξύλον της ζωής
Πηγή αθανασίας
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε


Σε ικετεύω Δέσποινα
Σε ωυν επικαλούμαι
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε
Σε δυσωπώ,Παντάνασσα
Σην χάριν εξαιτούμε
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε

Κορή σεμνή και άσπιλε
Δεσποίνα Παναγία
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε
Θερμώς επικαλούμε Σε
Ναέ ηγιασμένε
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε

 
Αντιλαβού μου, ρύσαι με
από τού πολεμίου
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε
Και κλήρονομον δείξον με
ζωής της αιωνίου
Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε



Ονομαστές εικόνες της Παναγίας

normal_panagia-glikofilousa.jpg
Ονομαστές εικόνες της Παναγίας

-Παναγία η «Επίσκεψις». Η εικόνα αυτή, με την επωνυμία «Η Επίσκεψις» είναι από την Τρίγλεια της Βιθυνίας και είναι ότι πολυτιμότερο έφεραν μαζί τους οι πρόσφυγες από τη Μικρά Ασία.
Πρόκειται για μία ψηφιδωτή εικόνα, της οποίες οι ψηφίδες είναι σφηνωμένες στο ξύλο.


-Παναγία η «Γλυκοφιλούσα». Η Παναγία δεξιοκρατούσα ασπάζεται το μονογενή της. Ο τύπος της «Γλυκοφιλούσας» ενισχύει την εικόνα της μάνας και είναι ήδη γνωστός από την  πρωτοβυζαντινή τέχνη. Η συγκεκριμένη εικόνα είναι του 12ου αιώνα και προέρχεται από τη Θεσσαλονίκη.


-Παναγία η «Οδηγήτρια». Κρατά το Χριστό με το αριστερό χέρι ενώ με το δεξί τον επιδεικνύει ότι αυτός είναι ο Σωτήρας. Την έφεραν μαζί τους οι πρόσφυγες από τη Μικρά Ασία και χρονολογείται από τον 13ο.

-Παναγία MADRE DELLA CONSOLAZIONE. Η εικόνα αυτή ανήκει στην ιταλοκρητική σχολή (15ος αιώνας)  και προέρχεται από το εργαστήριο του Νικολάου Τζαφούρη από το Χάνδακα. Ο μικρός Χριστός με το δεξί του χέρι ευλογεί και με το αριστερό κρατεί χρυσή σφαίρα με σταυρό στην κορυφή.

-Η Παναγία του Πάθους . Ο τύπος της εικόνας αυτής συχνά επιγράφεται και ως «Αμόλυντος» και παρουσιάζει την Παναγία λαμπροντυμένη, με ιδιαίτερο βλέμμα.

-Παναγία η Λαμποβίτισσα. εικόνα αυτή συγκαταλέγεται στα αριστουργήματα του 17ου αιώνα. Τη ζωγράφισε ο Κωνσταντίνος Τζάνες, στην Κέρκυρα, το 1654.


-
Ένθρονη Παναγία: Η εικόνα αυτή ζωγραφίστηκε στις αρχές του 18ου αιώνα. Είναι πολύχρωμη, με πολλά διακοσμητικά, έντονα χρώματα, στοιχεία που προδίδουν τεχνοτροπία από αστικό περιβάλλον.Την εικόνα αυτή την φιλοτέχνησε ο κερκυραίος ζωγράφος Εμμανουήλ Τζάνες, τα χρόνια που ζούσε στη Βενετία, το 1664. Πρόκειται για μία παραγγελία που έδωσε στον αγιογράφο ο Ιωάννης Σολδάκης, αντιπρόσωπος  των συμφερόντων  της οικογένειας Μπενιζέλων, κόρη της οποίας ήταν η οσία Φιλοθέη.

-
Παναγία, «Ρόδον το αμάραντον και ρίζαι ιεσσαί». Τη ζωγράφισε το 1786 ο ιερέας Αντώνιος Σιγάλας, γνωστός από τις εικόνες του σε ναούς της Θήρας, της Νάξου, της Ίου και της Μυκόνου. Η εικόνα πρόκειται  για ένα πολύμορφο εικονογραφικό σύνολο, με πολλές αναφορές και θεολογικά μηνύματα.

Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

Η Παναγία είναι η ελπίδα των απελπισμένων. Φώτης Κόντογλου

photo1d6181ebf93baf6472kr8.jpg
Η Παναγία είναι η ελπίδα των απελπισμένων, η χαρά των πικραμένων, το ραβδί των τυφλών, η άγκυρα των θαλασσοδαρμένων, η μάνα των ορφανεμένων.
Η θρησκεία του Χριστού είναι πονεμένη θρησκεία, ο ίδιος ο Χριστός καρφώθηκε απάνω στο ξύλο: κ' η μητέρα του η Παναγία πέρασε κάθε λύπη σε τούτον τον κόσμο.
Γι' αυτό καταφεύγουμε σε Κεiνη που την είπανε οι πατεράδες μας: «Καταφυγή»,«Σκέπη του κόσμου», «Γοργοεπήκοο», «Γρηγορούσα»,«Οξεία αντίληψη»,«Ελεούσα», «Οδηγήτρια», «Παρηγορίτισσα» και χίλια άλλα ονόματα, που δεν βγήκανε έτσι απλά από τα στόματα, αλλά από τις καρδιές που πιστεύανε και που πονούσανε.
Μονάχα στην Ελλάδα προσκυνιέται η Παναγία με τον πρεπούμενο τρόπο ήγουν με δάκρυα με πόνο και με ταπεινή αγάπη. Γιατί η Ελλάδα είναι τόπος πονεμένος,χαροκαμένος, βασανισμένος από κάθε λογής βάσανο.
Κι' από τούτη την αιτία το έθνος μας στα σκληρά τα χρόνια βρίσκει παρηγοριά και στήριγμα στα αγιασμένα μυστήρια της ορθόδοξης θρησκείας μας, και παραπάνω από όλα στο Σταυρωμένο το Χριστό και στη χαροκαμένη μητέρα του, που πέρασε την καρδιά της σπαθί δίκοπο.
Σε άλλες χώρες τραγουδάνε την Παναγία με τραγούδια κοσμικά, σαν νάναι καμιά φιληνάδα τους, μα εμείς την υμνολογούμε με κατάνυξη βαθειά, θαρρετά μα με συστολή, με αγάπη μα και με σέβας,σαν μητέρα μας μα και σαν μητέρα του Θεού μας.
Ανοίγουμε την καρδιά μας να τη δει τι έχει μέσα και να μας συμπονέσει. Η Παναγία είναι η πικραμένη χαρά της Ορθοδοξίας, «το χαροποιόν πένθος», «η χαρμολύπη» μας, «ο ποταμός ο γλυκερός του ελέους», «ο χρυσοπλοκώτατος πύργος και η δωδεκάτειχος πόλις».

Φώτης Κόντογλου




Τετάρτη 11 Αυγούστου 2010

ΑΦΜ,Schengen, ΑΜΚΑ, ο αριθμός διαβατηρίου, το δίπλωμα οδήγησης, η Κάρτα του Πολίτη..το 666!!!

pathr saranths- karta.jpgΟποιοσδήποτε νηφάλιος παρατηρητής, μακριά από φανατισμούς  και θεωρίες συνωμοσίας διαπιστώνει  δύο πράγματα :
Αφενός  μία παγκόσμια οικονομική κρίση και πολλά προβλήματα και αφετέρου συνεχείς  διακηρύξεις  από  όλους  τους  ηγέτες  του κόσμου για την ανάγκη  μιας  παγκόσμιας κυβέρνησης , η οποία υποτίθεται ότι  θα λύσει  τα παγκόσμια προβλήματα της  φτώχειας , των επιδημιών και της κλιματικής  αλλαγής .
     Προς  υλοποίηση  αυτού του σχεδίου προωθείται  σε τοπικό, περιφερειακό  και παγκόσμιο επίπεδο η ηλεκτρονική  διακυβέρνηση .  Με πρόφαση  το  <<νοικοκύρεμα>> και την καταπολέμηση  της  εγκληματικότητας  και  της  τρομοκρατίας  συγκεντρώνονται  προσωπικά στοιχεία των πολιτών  (data)  σε όλο και μεγαλύτερες  βάσεις  δεδομένων  και υπόκεινται σε αυθαίρετη  επεξεργασία  από άδηλα  κέντρα στα οποία με διάφορες  προφάσεις  διαβιβάζονται. Όλοι μπορούν να  θεωρηθούν  ύποπτοι .  Έτσι η ηλεκτρονική  διακυβέρνηση  μετατρέπεται  σε τυραννία.
      Στην πατρίδα μας με την συνθήκη  Schengen  και το νόμο 2472/97 περί  προστασίας  δεδομένων προσωπικού  χαρακτήρα , άρχισε  μια άνευ προηγούμενου συλλογή στοιχείων  που συνοδεύεται από μια αριθμοποίηση  του ανθρώπινου προσώπου. Με το νόμο 3655/2008 καθιερώθηκε  ο  ΑΜΚΑ   ως  διά βίου αριθμός  χωρίς  τον οποίο ο πολίτης  είναι αποκλεισμένος  από την  ζωή. Υπάρχουν  και άλλες  τέτοιες  προσπάθειες ,όπως η κάρτα πελάτη  και η ηλεκτρονική απογραφή των  Δημοσίων  υπαλλήλων. Επικινδυνότερη κρίνουμε  την αναγγελθείσα  έκδοση  της  ηλεκτρονικής  Κάρτας  Πολίτη , με την οποία  θα διασυνδέονται  όλες  οι δημόσιες  υπηρεσίες  και θα  ενσωματωθούν   ο  ΑΦΜ, ο ΑΜΚΑ,  ο  αριθμός διαβατηρίου , το δίπλωμα  οδήγησης  κλπ. Με τον τρόπο αυτό  σχηματίζεται ένα πλήρες  προφίλ  του πολίτη , πλήρως  ελεγχόμενου.  Έτσι  διαρκώς  μεγαλώνει  ο έλεγχος  και η τυραννία της  ανθρωπότητας .
%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CE%BF%CF%82+%CE%B8%CE%B7%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%85+-+%CE%91%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%BF.jpg
      Το χειρότερο  είναι  ότι  η διασύνδεση  γίνεται με κλειδί  το δυσώνυμο  666, αριθμό του ονόματος  του Αντίχριστου, που υποδηλώνει με ενάργεια ποίος θα είναι ο τελικός  τύραννος , σε  ποίον  παραδίδουμε  λίγο-λίγο  την ελευθερία μας , το δώρο  του αυτεξουσίου που μας  χάρισε ο Θεός .
Με απλά λόγια η Κάρτα Πολίτη  είναι  η ηλεκτρονική ταυτότητα  που απέφυγε ο ελληνικός  λαός  εξ  αιτίας των αντιδράσεων κυρίως  της  Ιεράς  Συνόδου της  Εκκλησίας  της  Ελλάδος . Θα έχει το μικροτσίπ με το 666, όπως το είχαν παραδεχτεί  πολλοί  πολιτικοί  το 1997, και επομένως  η χρησιμοποίησή του φανερώνει  την πλήρη υποτέλεια όσων θα λάβουν την  Κάρτα αυτή  στο κράτος  του   Αντίχριστου.
  Άς  γνωρίζουμε επίσης ότι ο τελικός  στόχος  της Νέας  Τάξης  είναι  η εμφύτευση του μικροτσίπ στο χέρι η το χάραγμα με ειδικό τατουάζ  στο μέτωπο σύμφωνα με την προφητεία της  Αποκαλύψεως  του αγίου Ιωάννου, όπως  ήδη  μεθοδεύεται  στις  ΗΠΑ για την  χορήγηση  υγειονομικής  περίθαλψης .
   Ευρισκόμενοι  λοιπόν  ένα βήμα πριν  από την επιβολή  της  αντίχριστης  τυραννίας  και επειδή καταπατείται η θρησκευτική  μας  συνείδηση και  τα  συνταγματικά  κατοχυρωμένα  δικαιώματα της προσωπικής μας ζωής και ελευθερίας νοιώθουμε την υποχρέωση:
1)Να παρακαλέσουμε την Ιερά Σύνοδο της  Εκκλησίας  μας ,
α)να ενωτισθεί  με στοργή  την ανησυχία των Χριστιανών και να τοποθετηθεί στο θέμα της Κάρτας  του Πολίτη  σύμφωνα  και με τις προηγούμενες  καθοδηγητικές  Εγκυκλίου της 
β)να μεσολαβήσει προς  τις αρμόδιες αρχές  της  ελληνικής  πολιτείας , ώστε να δοθεί , σε όσους  δεν θέλουν  να λάβουν  την  Κάρτα  Πολίτη  -ηλεκτρονική  ταυτότητα, εναλλακτική δυνατότητα  νόμιμης  ταυτοποίησης  στα πλαίσια  της ελληνικής  έννομης  τάξης.
   2)Να διακηρύξουμε προς  την  Πολιτεία  ότι δεν είμαστε διατεθειμένοι  έναντι  οποιουδήποτε  τμήματος  να παραλάβουμε τη λεγόμενη   Κάρτα Πολίτη -ηλεκτρονική ταυτότητα  με την οποία :
  α)παραχωρούμε το θεόσδοτο δώρο  της ελευθερίας  μας στην  ετοιμαζόμενη παγκόσμια τυραννική  εξουσία ,
  β)δεχόμαστε το προοίμιο του βδελυρού χαράγματος ,φέροντας  μαζί  μας μέσω της ηλεκτρονική  ταυτότητας  τον αριθμό 666 και αρνούμαστε το Βάπτισμά μας .
8089prisoner_ball.jpg
   3)Να ζητήσουμε  από την Πολιτεία να πάρει  πίσω τη μεθόδευση  για καθιέρωση  της  ηλεκτρονικής  Κάρτας  Πολίτη .Αν δεν θέλει ,τότε , όπως  έκανε  με  την  εναλλακτική  θητεία των Μαρτύρων του Ιεχωβά , να  εξεύρει  μια εναλλακτική  λύση για  όσους  διαφωνούμε με τις ηλεκτρονικές  ταυτότητες  ,θεωρώντας  μας ως αντιρρησίες συνείδησης.
   4)Να κάνουμε έκκληση προς κάθε  Έλληνα ορθόδοξα βαπτισμένο και κάθε άνθρωπο που σέβεται το δώρο της ελευθερίας και τα δικαιώματα του ανθρώπου να αρνηθεί την παραλαβή της Κάρτας Πολίτη και να υπογράψει τη διακήρυξη αυτή που απευθύνεται προς κάθε αρμόδια εκκλησιαστική η πολιτική αρχή.




Υ.Γ Συμπυκνωμένη ύλη από τις ομιλίες  του π. Σαράντη Σαράντου

Αλλο είναι ή υπομονή και άλλο ή ανοχή

imm002_2.jpg




- Γέροντα, χθες είπατε ότι άλλο είναι ή υπομονή και άλλο ή ανοχή. Τί εννοούσατε;
- Υπομονή δέν είναι το νά ανέχομαι τόν άλλον. Όταν λέω ότι ανέχομαι τόν άλλον, είναι σάν  νά  λέω:  Ό  άλλος  είναι  χάλια,  εγώ  είμαι  καλά,  και  τόν  ανέχομαι. 
Ή  πραγματική υπομονή είναι  νά αισθάνομαι ενοχή  γιά  τήν κατάσταση του  και  νά  τόν πονάω.
Αυτό  έχει πολλή ταπείνωση και αγάπη, και τότε δέχομαι τήν Χάρη του Θεού και βοηθιέται και ό άλλος.
Άν δω, ας υποθέσουμε, κάποιον κουτσό ή κουφό ή ναρκομανή, πρέπει νά σκεφθώ: άν ήμουν εγώ  σε  καλή  πνευματική  κατάσταση,  θά παρακαλούσα  τόν  Θεό  και  θά  τόν  έκανε  καλά, γιατί  ό  Χριστός  είπε: θά σας δώσω δύναμη νά  κάνετε μεγαλύτερα θαύματα από μένα, οπότε έρχεται ό πόνος, ή αγάπη γιά τόν άλλον.
Ενώ, άν πώ: ε, τί νά τόν κάνω, ανάπηρος είναι, ας καθήσω λίγο κοντά του θά εχω άλλωστε και τόν μισθό μου, τότε ανέχομαι τόν άλλον και δικαιολογώ τόν εαυτό μου ότι έκανα τό καθήκον μου.

Πατήρ Παϊσιος