Ιησούς Σινά

Τι πλέον θέλεις;

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

Διαχείριση Ταυτότητας στις Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης

ΥΠ. ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ - Ε.Π ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ
 Διαχείριση Ταυτότητας στις Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
(πηγή )


 ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Η υλοποίηση υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης αποτελεί ένα βασικό πρόταγμα της σημερινής εποχής. Ξεκινώντας σταδιακά από απλές εφαρμογές που αποσκοπούσαν την αυτοματοποίηση βασικών διαδικασιών του δημοσίου, σήμερα ο σχεδιασμός και η υλοποίηση υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης αποτελεί το βασικό όχημα για την ριζική αναδιοργάνωση και τον εκμοντερνισμό του δημοσίου τομέα σε ότι αφορά τόσο στις εσωτερικές του διαδικασίες όσο και στην παροχή υπηρεσιών προς τον πολίτη.

Ένα βασικό ζητούμενο κατά την υλοποίηση πληροφοριακών συστημάτων στα πλαίσια της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης είναι η αποτελεσματική διαχείριση της ταυτότητας των εμπλεκομένων μερών είτε πρόκειται για νομικά είτε για φυσικά πρόσωπα. Το ζήτημα αυτό είναι ακόμα πιο σημαντικό δεδομένης της τάσης για διασύνδεση των πληροφοριακών συστημάτων. Ήδη στις Η.Π.Α. αλλά και στην Ευρωπαϊκή Ένωση όπου τα συστήματα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης είναι πιο εξελιγμένα και οι παρεχόμενες υπηρεσίες πιο πολύπλοκες, η διαχείριση ταυτότητας αποτελεί ένα φλέγον ζήτημα που εξετάζεται συστηματικά τόσο από την πανεπιστημιακή όσο και από την επιχειρηματική κοινότητα. Ενδεικτικό του ενδιαφέροντος είναι η σύσταση εξειδικευμένων think-tanks για το θέμα όπως το Porvoo e-ID group (σημ "Ο.Π" βλ.εδώ  ) όπου συζητάται συστηματικά το ζήτημα μιας ευρωπαϊκής ηλεκτρονικής ταυτότητας.



Μετά την αγανάκτηση για το Ασφαλιστικό ... προμηνύεται γενικευμένη άρνηση παραλαβής των «έξυπνων» καρτών του Υπ. Οικονομικών !



 
Παρατηρείστε πόσο περιφρονητικά θα εκφραστούν πολλά ΜΜΕ και πολιτικά πρόσωπα για τις παρακάτω θέσεις. Κρατείστε αυτό το άρθρο στο αρχείο σας, και θα διαπιστώσετε, ότι μετά από λίγο καιρό θα μας τα παρουσιάζουν όλα ως φυσιολογικά και αναγκαία  ! 

Η νέα κατοχική κυβέρνηση  τιμωρεί το λαό!
Περιοδικό ο ΣΩΤΗΡ τ. 1.7.2010

Ο σχεδιασμός του Υπουργείου Οικονομικών να καθιερώσει από το 2011 μια έξυπνη κάρτα για να απαλλάξει, όπως υποστηρίζει, τους Έλληνες φορολογουμένους από τη συλλογή αποδείξεων, με στόχο την πάταξη της φοροδιαφυγής, είναι επιεικώς τερατώδης.
Με βάση τον ισχύοντα νόμο, κάθε φορολογούμενος, προκειμένου να πετύχει απαλλαγή φορολογίας από ένα μέρος των εισοδημάτων του, καλείται να προσκομίσει ανάλογες αποδείξεις εξόδων του. Καθιερώθηκε αυτό, για να αναγκασθούν οι πολίτες να ζητούν αποδείξεις για τις συναλλαγές τους και έτσι να υποχρεωθούν οι επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες να εκδίδουν αποδείξεις για τις συναλλαγές τους και να παύσουν να φοροδιαφεύγουν.
Τώρα το Υπουργείο Οικονομικών σκεφτεται, δήθεν προς εξυπηρέτηση των πολιτών, να καθιερώσει ένα σύστημα ηλεκτρονικής καταγραφής των αποδείξεων.
Προτείνεται λοιπόν «η εισαγωγή ενός μοναδικού κωδικού πελάτη... που θα μπορεί να τυ πω θει σε μορφή γραμμωτού κωδικού... Η κωδικοποίηση θα ακολουθεί το πρότυπο ΕΑΝ-13...
Οι φορολογούμενοι δηλαδή θα εκτυ πώσουν από το συστημα ΤΑΧΙS μια ειδική κάρτα η οποία θα φέρει ειδική διαγράμμιση γραμμωτού κωδικα (barcode) και... θα τη χρησιμοποιούν κάθε φορά που θα αγοράζουν προϊόντα από επιχειρήσεις που έχουν το σύστημα τιμολόγησης με "barcode" (π.χ. σουπερμάρκετ, πολυκαταστήματα κ.τ.λ.)...
Σε κάθε αγορά που θα πραγματοποιούν οι πολίτες θα επιδεικνύουν αυτή την κάρτα στο ταμείο και ο υπάλληλος του καταστήματος θα τη σκανάρει με ένα ειδικό μηχάνημα. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας θα ενημερώνονται με σω
ηλεκτρονικού δικτύου τα αρχεία του συστήματος ΤΑΧΙS για το ύψος της συναλλαγής και τα στοιχεία του συναλλασσόμενου.
Όμως λόγω του ότι δεν διαθέτουν όλα τα καταστήματα σύστημα barcode στα ταμεία τους... όλες οι αποδείξεις που εκδίδονται από επαγγελματίες και επιχειρήσεις θα φερουν ειδική διαγράμμιση γραμμωτού κΏδικα (barcode). Σ  αυτές τις περιπτώσεις οι φορολογούμενοι, όταν αγοράζουν ένα προϊόν η καταφεύγουν σε κάποιον ελεύθερο επαγγελματία, θα πρέπει να «σκανάρουν» την απόδειξη με το κινητό τους τηλέφωνο, προκειμένου να καταχωρισθούν τα δεδομένα σε πρόγραμμα ηλεκτρονικού υπολογιστή.
Η διαδικασία αυτή, αν και ακούγεται πολύπλοκη, εκτιμούν στο υπουργείο Οικονομι-
κων ότι θα διευκολύνει μακροπρόθεσμα τους φορολογούμενους να καταγράφουν
όλες τις συναλλαγές τους με μεγάλη ακρίβεια και να μη χρειάζεται στο τέλος του
έτους να περνάνε μία - μία τις αποδείξεις στις φορολογικές δηλώσεις, αλλά να συν-
δέεται ο ηλεκτρονικός υπολογιστής με το ΤΑΧΙS και να γίνεται άμεση μεταφορά των
δεδομένων στους κεντρικούς υπολογιστές του υπουργείου Οικονομικών».
Όλος αυτός ο κυριολεκτικά απίστευτος και μοναδικός στον κόσμο σχεδιασμός θέτει
τεράστια ζητήματα:
1. Για ποιό λόγο τιμωρούνται οι πολίτες με μια τόσο βασανιστική διαδικασία; Οκτώμισι εκατομμύρια άνθρωποι καλούνται να αποδείξουν ότι δεν είναι ελέφαντες, επειδή το κράτος αισθάνεται ανίκανο να πατάξει τη φοροδιαφυγή! Θα μπορούσε κάλλιστα η κυβέρνηση να νομοθετήσει αυστηρότατα πρόστιμα σε όσους φοροδιαφεύγουν και σε περίπτωση υποτροπής να κλείνει τις επιχειρήσεις και να αφαιρεί την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος, προκειμένου περί ελεύθερων επαγγελματιών.Με τις καταστροφικές πολιτικές τους οι κυβερνήσεις των τελευταίων δεκαετιών εχουν ήδη οδηγήσει τον τόπο στο χει λος του γκρεμού και τους πολίτες σε απόγνωση. Δεν τους φθάνει αυτό; Επιχειρούν τώρα και να τους βασανίσουν;
2. Με το σχεδιαζόμενο σύστημα εισάγεται η δυνατότητα παρακολουθήσεως και ελέγχου των δραστηριοτήτων των πολιτών. Οποιοσδήποτε έχει πρόσβαση στο σύστημα,θα μπορεί να γνωρίζει για τον καθένα τι ψωνισε, πότε και από που το έκαμε. Θα μπορεί να γνωρίζει όλες τις οικονομικές συναλλαγές του. Θα είναι η αρχή του ελέγχου των παντων! Μια φριχτή «οργουελική» εποχή!
3. Το σημαντικότερο όμως για μας είναι άλλο. Είναι το σύστημα γραμμωτού κώδικα με το οποίο θα είναι κατασκευασμένη η κάρτα. Όπως είδαμε, θα έχει διαγράμμιση του γραμμωτού κώδικα ΕΑΝ 13, αυτού που χρησιμοποιείται ήδη στο εμπόριο και ο οποίος περιέχει τον αριθμό 666 με τις τρεις διπλές ράβδους του στην αρχή, στο μέσον και στο τέλος του κάθε κωδικού. Θα περιέχει δηλαδή τον αριθμό του Αντίχριστου, όπως μας τον φανερώνει το βιβλίο της Αποκαλύψεως στο 13ο κεφάλαιο, όπου τονίζεται ότι δεν θα μπορεί κανείς να πωλήσει η να αγοράσει κάτι, παρά μόνο αν έχει σφραγισθεί στο χέρι η στο μέτωπο με τον αριθμό αυτό, το 666!
Πιστεύουν αλήθεια οι κύριοι του Υπουργείου Οικονομικών ότι θα δεχθούμε ποτέ οι
Έλληνες Ορθόδοξοι Χριστιανοί να παραλάβουμε ως προσωπικό μας πλέον στοιχείο
μια τέτοια κάρτα; Τι έπαθαν; Έχουν παραφρονήσει;
Θέλουμε να πιστεύουμε ότι τελικά θα λογικευθούν και δεν θα προχωρήσουν σε μια τέτοια παρανοϊκή ενέργεια, που μόνο αρρωστημένοι εγκέφαλοι θα μπορούσαν να σχεδιάσουν η μια κατοχική κυβέρνηση θα δεχόταν να την εφαρμόσει, εκτελώντας δουλικά τις εντολές των νέων εξουσιαστών του τόπου.
Ας σταματήσουν λοιπόν αμέσως αυτούς τους απίστευτα προκλητικούς αντίχριστους σχεδιασμούς, πριν τους πνίξει η δίκαιη οργή του συστηματικά αδικούμενου λαού!


πηγή


Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

Οι θέσεις του π. Σαράντη Σαράντου για την "Κάρτα του Πολίτη. Επιστολή προς τον Μακαριώτατο!!


 

 

Οι θέσεις του Π. Σαράντη Σαράντου για την "Κάρτα του Πολίτη" (Το κείμενο της επιστολής του προς τον Μ. Αρχ..Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμο)

Πρόκειται για  ένα κείμενο  σοβαρώτατου πνευματικού προβληματισμού πάνω  στο  μείζονος σωτηριολογικής αλλά και κοινωνικής σημασίας  ζήτημα  της επιβολής  κατοχής και χρήσης  της λεγομένης "Κάρτας του Πολίτη".Πριν  δοθεί  ως επιστολή προς τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμο, το κείμενο ετέθη  στη κρίση πλείστων Αγιορειτών Πατέρων ώστε με τις παρατηρήσεις τους και τις συμβουλές τους να  εμπλουτισθεί με τον απαιτούμενο για τις περιστάσεις συναινετικό τους  και ωφέλιμο λόγο.
Αυτό που  θα ευχηθούμε εμείς ως "Ορθόδοξο Παρατηρητήριο" είναι τα λόγια του Οσίου Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου ( που έχουμε  θέσει ως υπότιτλο στο ιστολόγιό μας) μαζί με την αναδημοσιευόμενη επιστολή του Π. Σαράντη  να εισακουσθούν  απο την Ιεραρχία της Εκκλησίας μας ώστε  να νοιώσουν επιτέλους οι πιστοί ότι έχουν  την  στήριξη που ποθούν και ελπίζουν:

 



περισσότερα  εδώ
http://orthodox-watch.blogspot.com/2010/07/blog-post_9271.html


Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

Ακόμη κι αν θέλει ο Θεός να σου συγ­χωρήσει τις αμαρτίες, δεν Του το επιτρέπεις εσύ!!

18658_338390367577_722772577_4871242_976877_n.jpg
Αν σου πω, νήστεψε, πολλές φορές μου προβάλλεις ως δικαιολογία την ασθένεια του σώματος. Αν σου πω, δώσε στους φτωχούς, μου λες ότι είσαι φτωχός και έχεις να αναθρέψεις παιδιά. Αν σου πω, να έρχεσαι τακτικά στις Συ­νάξεις της Εκκλησίας, μου λες έχω διάφορες μέριμνες.
Αν σου πω, πρόσεχε αυτά που λέγο­νται στην Εκκλησία και κατανόησε το βάθος των λόγων του Θεού, μου προβάλλεις ως δικαιολογία την έλλειψη μορφώσεως.
Αν σου πω, φρόντισε να βοηθήσεις ψυχικά τον αδελφό σου, μου λες ότι δεν υπακούει όταν τον συμβουλεύω, αφού πολλές φορές του μίλησα και περιφρό­νησε τα λόγια μου. Βέβαια, δεν ευσταθούν οι προφάσεις αυτές και όλα αυτά είναι χλιαρά λό­για, αλλά, παρά ταύτα, μπορείς να προφασίζεσαι.
Αν όμως σου πω, άφησε την οργή και συγχώρεσε τον αδελφό σου, ποια από τις προ­φάσεις αυτές μπορείς να χρησιμοποιήσεις; Διό­τι, νομίζω, δεν μπορείς να φέρεις ως πρόφαση ούτε ασθένεια σώματος, ούτε φτώχεια, ούτε α­μάθεια, ούτε απασχόληση και μέριμνα, ούτε τί­ποτε άλλο. Γι' αυτό, απ' όλες σου τις αμαρτίες, αυτή η αμαρτία θα σου είναι ασυγχώρητη.
Αλήθεια, πώς θα μπορέσεις να υψώσεις τα χέρια σου στον Ουρανό; Πώς θα κινήσεις τη γλώσσα σου να προσευχηθείς; Πώς θα ζητήσεις συγνώμη; Ακόμη κι αν θέλει ο Θεός να σου συγ­χωρήσει τις αμαρτίες, δεν Του το επιτρέπεις εσύ, επειδή δεν συγχωρείς τις αμαρτίες του αδελφού σου.
Αλλά προφασίζεσαι επίσης ότι ο εχθρός σου είναι σκληρός και άγριος, σαν θηρίο, και του χρειάζεται τιμωρία και εκδίκηση! Ε, γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο πρέπει να τον συγχω­ρήσεις.
  Έχειςαδικηθεί πολύ απ' τον εχθρό σου και έχεις στερηθεί πολλά και σ' έχει κακολογή­σει και σ' έχει ζημιώσει σε πολύ σπουδαίες υποθέσεις, και γι' αυτό θέλεις να τον δεις να τιμωρείται. Αλλά και σ' αυτό το σημείο είναι χρήσι­μο για σένα να τον συγχωρήσεις.

Διότι, αν εσύ ο ίδιος εκδικηθείς και επιτεθείς εναντίον του, είτε με λόγια, είτε με ανάλογες συμπεριφορές, είτε με κατάρες, ο Θεός δεν θα επέμβει πλέον, αφού εσύ ανέλαβες την τιμωρία του. Και όχι μόνο δεν θα επέμβει, αλλά και από σένα θα ζη­τήσει λόγο, διότι φέρθηκες υβριστικά προς Αυτόν.



Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

Το Τρένο της Ζωής

 m-train73.jpg




 Πριν από λίγο καιρό διάβασα ένα βιβλίο, το οποίο παρομοίαζε τη ζωή με ένα ταξίδι με το τρένο.



Η ζωή είναι σαν ένα ταξίδι με το τρένο.
Επιβιβάζεσαι συχνά και αποβιβάζεσαι, υπάρχουν ατυχήματα,
σε μερικές στάσεις ευχάριστες εκπλήξεις και βαθιά λύπη σε άλλες.

 Όταν γεννιόμαστε και επιβιβαζόμαστε στο τρένο,
συναντάμε ανθρώπους, για τους οποίους πιστεύουμε ότι θα μας συνοδεύουν σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού:τους γονείς μας.
Δυστυχώς η πραγματικότητα είναι διαφορετική.

 Αποβιβάζονται σε κάποια στάση και μας αφήνουν χωρίς την αγάπη, τη στοργή, τη φιλία και τη συντροφιά τους.
Ωστόσο επιβιβάζονται άλλα  άτομα, που θα αποδειχθούν πολύ σημαντικά για μας.
Είναι τα αδέρφια μας, οι φίλοι μας κι αυτοί οι υπέροχοι άνθρωποι που αγαπάμε
Μερικά από τα άτομα που επιβιβάζονται, βλέπουν το ταξίδι σαν ένα  μικρό περίπατο
Άλλοι βρίσκουν μόνο λύπη στο ταξίδι τους.

 Υπάρχουν πάλι άλλοι στο τρένο,
που είναι πάντα εκεί και έτοιμοι να βοηθήσουν αυτούς που τους χρειάζονται.
Κάποιοι αφήνουν στην αποβίβαση μία αιώνια λαχτάρα.

Μερικοί ανεβαίνουν και κατεβαίνουν ξανά κι εμείς, δεν τους έχουμε καν αντιληφθεί..
Μας εκπλήσσει, ότι μερικοί από τους επιβάτες, που αγαπάμε περισσότερο,
κάθονται σε κάποιο άλλο βαγόνι
και μας αφήνουν να κάνουμε μόνοι αυτό το κομμάτι του ταξιδιού.

Αυτονόητα απέχουμε και δεν μπαίνουμε στον κόπο να τους ψάξουμε
και να έρθουμε σε επαφή με το δικό τους βαγόνι.
Δυστυχώς μερικές φορές δεν μπορούμε να καθίσουμε δίπλα τους,
γιατί η θέση στην πλευρά τους είναι ήδη κατειλημμένη..
Δεν πειράζει, έτσι είναι το ταξίδι: γεμάτο προκλήσεις, όνειρα, φαντασία, ελπίδες και αποχαιρετισμούς ...;
....αλλά χωρίς επιστροφή.

  Λοιπόν, ας κάνουμε το ταξίδι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Ας προσπαθήσουμε να βολευτούμε με τους συνταξιδιώτες μας και να ψάξουμε το καλύτερο στοιχείο στον καθένα από αυτούς.
Ας θυμόμαστε ότι σε κάθε τμήμα της διαδρομής ένας από τους επιβαίνοντες μπορεί να έχει πρόβλημα και πιθανόν να χρειάζεται την κατανόησή μας.
Ακόμη κι εμείς μπορεί να βρεθούμε σε δύσκολη θέση και κάποιος να υπάρχει που θα μας καταλάβει.

Το μεγάλο μυστήριο του ταξιδιού είναι ότι δεν ξέρουμε πότε θα αποβιβαστούμε οριστικά,
όπως επίσης ελάχιστα ξέρουμε για το πότε θα αποβιβαστούν οι συνταξιδιώτες μας, ούτε καν για εκείνον που κάθεται ακριβώς δίπλα μας.
Πιστεύω ότι θα στενοχωρηθώ όταν κατέβω για πάντα από το τρένο..... Ναι, αυτό πιστεύω.

Ο χωρισμός από μερικούς φίλους που συνάντησα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού
θα είναι οδυνηρός.
Θα είναι πολύ λυπηρό να αφήσω μόνους τους αγαπημένους μου.
Αλλά έχω την ελπίδα,πως κάποτε θα φτάσουμε στον κεντρικό σταθμό
κι έχω την αίσθηση  ότι θα τους ξαναδώ να έρχονται με αποσκευές, τις οποίες δεν είχαν ακόμα στην επιβίβαση..

Αυτό που με κάνει ευτυχισμένο, είναι η σκέψη,  
ότι κι εγώ βοήθησα να πλουτίσουν οι αποσκευές τους και να γίνουν πιο πολύτιμες.
Φίλοι μου, ας προσέξουμε να έχουμε ένα καλό ταξίδι και στο τέλος να δούμε ότι άξιζε τον κόπο.
Ας προσπαθήσουμε να αφήσουμε κατά την αποβίβαση μια κενή θέση πίσω μας, η οποία να αφήσει νοσταλγία και όμορφες αναμνήσεις σ' αυτούς που συνεχίζουν το ταξίδι. 
                   Σ' αυτούς, που είναι μέρος του δικού μου τρένου, εύχομαι...
                                                  Καλό Ταξίδι !