Ιησούς Σινά

Τι πλέον θέλεις;

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Σάββατο 8 Αυγούστου 2015

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ Ἡμερίδος πού διεξήχθη στό Στάδιο Εἰρήνης καί Φιλίας, στήν αἴθουσα Μελίνα Μερκούρη τήν 28ην Ἰουνίου 2015, μέ θέμα: «Κοινωνία χωρίς μετρητά. Προοπτική ἤ ἐφιάλτης;»

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ


 

AFISA AXRIMATI KOINONIA-ERWRISEIS 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ Ἡμερίδος πού διεξήχθη στό Στάδιο Εἰρήνης καί Φιλίας, στήν αἴθουσα Μελίνα Μερκούρη τήν 28ην Ἰουνίου 2015, μέ θέμα:
«Κοινωνία χωρίς μετρητά. Προοπτική ἤ ἐφιάλτης;»

1. -Tί θά ποῦμε στό δημοψήφισμα καί τί θά κάνουμε ὅταν θά κληθοῦμε νά πάρουμε τήν Κάρτα;
-Ἡ ἡμερίδα εἶναι γιά τήν Ἀχρήματη Κοινωνία. Γιά τήν κοινωνία χωρίς μετρητά πού δέν τή θέλουμε· ἄρα ὁποιαδήποτε μορφή κι᾿ ἄν ὑπάρχει, ἐμεῖς θέλουμε τό χρῆμα νά εἶναι σέ φυσική ὑλική μορφή. Δέν θέλουμε, μέ ἀφορμή τήν κρίση, νά ἐκβιασθεῖ ὁ κόσμος νά πάει στίς κάρτες· δηλ. νά μπεῖ κάποιο ὅριο 50-100 € σέ φυσικό χρῆμα συναλλαγῶν τήν ἑβδομάδα καί ἀπεριόριστο ὅριο σέ χρήση Κάρτας. Τότε θά δικαιούμαστε νά ποῦμε ὅτι εἶναι στημένο, προσχηματικό, ἐκβιαστικό σχέδιο γιά νά ἐφαρμοσθεῖ ἡ Ἀχρήματη Κοινωνία.
2. - Μπορεῖ τό τσιπάρισμα νά γίνει ἤ νά ἔχει γίνει ἐρήμην μας;
- Δύσκολο. Πρέπει νά ἔχουμε στοιχεῖα γιά νά ποῦμε κάτι τέτοιο. Δύσκολο νά γίνει τσιπάρισμα π.χ.ἀπό αὐτά πού εἰσπνέουμε.Νά μᾶς κάνουν πάλι ἐμβόλιο βάζοντάς μας τσιπάκι, ὅπως τότε μέ τίς κατά καιρούς γρίππες, πάλι δύσκολο, νά γίνει ἐν ἀγνοίᾳ μας. Δέν ὑπάρχει σήμερα τουλάχιστον τεχνολογία διά τῆς ὁποίας νά μᾶς ἐπιβάλουν τσιπάρισμα. Ἴσως στό τσιπάρισμα θά ὑπάρχει ἡ ἐπιλογή νά ἀρνηθεῖ κανείς. Δέν θά φθάσει ἡ εὐγένειά τους ὡς τήν ἐπιβολή, ὅπως εἶχε πεῖ ὁ ἅγιος Παΐσιος, ὅτι οἱ Εὐρωπαῖοι εἶναι εὐγενικοί.
Ἄρα δέν μπορεῖ νά γίνει ἀναγκαστικό τό τσιπάρισμα. Πρέπει νά γίνει μέ τή θέλησή μας. Ὁ διάβολος θέλει τή θέλησή μας. Θά τό ξέρουμε πολύ καλά.
3. -Τί γίνεται μέ τήν Κάρτα Σίτισης; Τήν παίρνει κανείς, ἄν τήν ἔχει ἄμεση ἀνάγκη;
- Ὁ κ. Κατρούγκαλος εἶπε ξεκάθαρα ὅτι ἡ Κάρτα Σίτισης εἶναι πιλοτική ἐφαρμογή τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη. Ἄς σταθμίσουμε τά πράματα. Μία λύση εἶναι νά ταπεινωθοῦμε καί νά πᾶμε στήν ἐνορία μας γιά φαγητό. Γιατί νά πουληθοῦμε γιά 2-3 εὐρώ ἡμερησίως; Δέν εἶναι ἐξευτελισμός; Σαφῶς ἡ Κάρτα αὐτή εἶναι μία ἐπιμέρους Κάρτα πού ἐξυπηρετεῖ στήν ἐξοικείωση μέ τήν τελική Κάρτα τοῦ Πολίτη. Δέν μποροῦμε νά ποῦμε στόν ἄλλο ὑποχρεωτικῶς τί νά κάνει. Προτείναμε μία λύση. Πρέπει νά λαμβάνουμε ὑπ᾿ ὄψιν τήν πίστη καί τήν ψυχολογική κατάσταση τοῦ ἄλλου, ἀλλά καί τήν βία πού ὑφιστάμεθα ὅλοι μας.
4. - κ. Μαριά, τί ἔχετε νά πεῖτε γιά ὅσους δέν ἔχουν πάρει τόν ΑΜΚΑ καί τή σχέση του μέ τήν ἀριθμοποίηση τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου;
-Ὑπάρχουν πάρα πολλοί πού δέν ἔχουν πάρει ΑΜΚΑ. Καί γι᾿ αὐτόν τό λόγο δέν ἔχουν ἰατροφαρμακευτική περίθαλψη καί σύνταξη. Πρόκειται γιά κοινωνικό ρατσισμό. Τό ἔθεσα στήν εὐρωβουλή τό ἐρώτημα. Πρέπει νά γίνει μία διαδικασία ἀναφορᾶς στόΕὐρωπαϊκό Κοινοβούλιο, σάν καταγγελία πρός τήν εἰδική ἐπιτροπή τοῦ Εὐρωπαϊκοῦ Κοινοβουλίου. Μπορεῖτε νά ἀσκήσετε αὐτό τό δικαίωμά σας. Καλεῖται τό κράτος νά ἀπαντήσει. Εἶναι μία θετική ἐνέργεια ἀντιμετωπίσεως τῆς ἐπιβολῆς τοῦ ΑΜΚΑ. Λέει ὁ Ν. 3655, ἄρθρο 153, ἄρθρο 2, ὅτι ἀπό Ἰούνιο 2009 κανείς μισθωτός ἤ αὐτοαπασχολούμενος δέν μπορεῖ νά ἐκδώσει βιβλιάριο ἀσθενείας ἤ νά πάρει σύνταξη, χωρίς ΑΜΚΑ. Κάτι μᾶς θυμίζει ἀπό τήν Ἀποκάλυψη τοῦ Εὐαγγελιστῆ Ἰωάννη. Καί στίς φορολογικές δηλώσεις ἔθεσαν ὡς ἀπαραίτητη προϋπόθεση καταβολῆς τῆς δηλώσεως, τόν ἀριθμό ΑΜΚΑ. Δεσμεύομαι νά προωθήσω τό θέμα στό Εὐρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
Σᾶς ἐνημερώνω καί γιά τό λεγόμενο e call· εἶναι ἕνα σύστημα αὐτόματης εἰδοποίησης. Αὐτό θά ἐφαρμόζεται μετά ἀπό 2 χρόνια σέ ὅλα τά αὐτοκίνητα μέ κάποια αἰτιολογία· πώς ἄν π.χ. τρακάρεις, τό σύστημα δίνει σῆμα αὐτομάτως καί ἔρχεται ἀσθενοφόρο χωρίς νά εἰδοποιήσεις.
Ὅμως αὐτό θά ἐπιβληθεῖ 1)σέ ὅλα ἀνεξαιρέτως τά αὐτοκίνητα, 2)ὁ ἰδιοκτήτης τοῦ αὐτοκινήτου δέν θά μπορεῖ νά κλείσει τόν μηχανισμό, 3)πολλές ἰδιωτικές ὑπηρεσίες θά μαθαίνουν τό ἀτύχημα, 4)θά γίνεται συσσώρευση δεδομένων. Ὁ μηχανισμός συσχετίζεται μέ σύστημα αὐτόματης ὁδήγησης στίς μεγαλοπόλεις. Σχεδιάζουν αὐτόματο σύστημα· π.χ. ξεκινᾶς ἀπό Πειραιᾶ καί πηγαίνεις Κηφισιά. Ὁρίζει τό σύστημα Η/Υ τό ποῦ πᾶς.
5. - κ. Μαριά, πόσο βέβαιοι μποροῦμε νά ᾿μαστε πώς δέν θά συμβεῖ τό ἴδιο γεγονός μέ τίς τράπεζές μας μέ αὐτό τό ὁποῖο συνέβη στήν Κύπρο; Πῶς θά ἐμποδισθεῖ ;
Τί θά συμβεῖ μετά τό δημοψήφισμα, ἄν οἱ δανειστές εἶναι ἀδιάφοροι καί ἀμετακίνητοι; Ἄν βεβαίως ἀντέξουμε ὡς τότε. Θά πτωχεύσουμε; Καί μετά δέν θά πρέπει νά πᾶμε στή δραχμή; Συνεπῶς τό δημοψήφισμα εἶναι εὐρώ ἤ δραχμή;
Περιγράψτε μας τί θά συνέβαινε; θά ἤμασταν σκλαβωμένοι;
Οἱ χριστιανοί μήπως πρέπει νά δημιουργήσουν πολιτικό φορέα ἀρχῶν τῆς ρωμιοσύνης καί τῆς Ὀρθοδοξίας;
Ὡς πρός τίς τράπεζες. Ἔχουμε ἐμπειρία ἀπό Οὐκρανία. Καί στήν Ἑλλάδα οὐκρανοποίηση ἐπιχειροῦν νά κάνουν. Μισοί Εὐρωπαῖοι, μισοί Ἕλληνες. Διχασμός. Σύγκρουση. Οἱ δανειστές δέν πέτυχαν διάσπαση ὅλα αὐτά τά χρόνια. Ἐμεῖς πρέπει νά μείνουμε ἑνωμένοι. Οἱ δανειστές θέλουν νά μᾶς βάζουν σέ διχαστικά διλήμματα. Δέν ἔχουμε νά χωρίσουμε κάτι μεταξύ μας.Χρειάζεται νηφαλιότητα. Στήν Εὐρωβουλή εἶμαι Ἐθνική Ἑλλάδος. Δέν κατακρίνω καμιά κυβέρνηση.Εἶμαι ἐκεῖ ὑποστηρίζοντας τά συμφέροντα τῆς Ἑλλάδας. Αὐτός εἶναι ὁ στόχος μου. Τό βασικό θέμα εἶναι ἡ ἑνότητά μας. Οἱ στόχοι τῶν δανειστῶν εἶναι συγκεκριμένοι.Ἐμεῖς δέν ἔχουμε νά διαλέξουμε ἕνα μνημόνιο 12 ἤ ὄχι 8 δισεκατομμυρίων εὐρώ. Μιλᾶμε γιά τό ἄν εἶναι νόμιμο τό χρέος. Τώρα πιεζόμαστε νά πληρώνουμε. Ὑποτίθεται ὅτι ἦρθαν στήν Ἑλλάδα 214 δισεκατομμύρια εὐρώ. Μά τότε θά εἶχε ἀπογειωθεῖ ἡ οἰκονομία τῆς χώρας. Δέν θά ὑπῆρχαν ἄνεργοι. Ἄρα τά λεφτά ἦρθαν καί ξαναπληρώνουμε τά δανεικά. Τό χρέος εἶναι ἐπονείδιστο, παράνομο. Πότε εἶναι ἐπονείδιστο; Ὅταν ἀποτελεῖ συμπαιγνία ντόπιας οἰκονομικῆς καί πολιτικῆς τάξης μέ τούς δανειστές.Τά δάνεια ἐξυπηρετοῦν τούς δανειστές. Δέν πᾶνε ὑπέρ τοῦ λαοῦ καί τοῦ τόπου. Ἔχουμε ὁμολογία τοῦ κ. Γιοῦνγκερ, προέδρου τῆς Comission. Εἶχε πεῖ τό 2010 ὅτι ἤξερε πώς ἡ Ἑλλάδα δανείζεται. Δέν μποροῦσε νά τό πεῖ ὅμως δημόσια διότι ἡ Γαλλία καί ἡ Γερμανία πουλοῦσαν προϊόντα στήν Ἑλλάδα. Γι᾿ αὐτό ὑπερχρεωθήκαμε· μέ τά δανεικά ἀγοράζαμε προϊόντα τους. Τά δανεικά δέν πήγαιναν γιά ἀνάπτυξη τῆς Ἑλλάδας. Αὐτό σημαίνει ἐπονείδιστο χρέος. Ἔπρεπε νά γίνει ἔρευνα τοῦ χρέους ἀλλά γιά ἀγορά βιομηχανικῶν προϊόντων. Ὄχι ὅπως αὐτή στή Βουλή. Αὐτή ἦταν ἄτυπη. Ἡ εὐρωζώνη προβλέπει ὅτι ὅταν ἕνα κράτος ἔχει χρέος ἤ μνημόνιο δικαιοῦται ἡ κυβέρνησή του νά τό ἐλέγξει. Ζητῶ δηλ. ἀπό τήν ἑλληνική Κυβέρνηση νά κάνει ἐπίσημο λογιστικό ἔλεγχο· εἶναι μέσα στούς νόμους τῆς εὐρωζώνης. Τόν ἔλεγχο τόν κάνει τό γενικό λογιστήριο τοῦ κράτους.
Αὔριο οἱ τράπεζες καί τό λογιστήριο κλειστά· τί γίνεται; Ὑπάρχει στόχος συγκεκριμένος. Ἡ εὐρωπαϊκή κεντρική τράπεζα λέει τήν Πέμπτη ὅτι οἱ τράπεζες εἶναι φερέγγυες. Γίνεται πανικός γιά νά πάρουν οἱ πολῖτες τά λεφτά τους. Ἐκτελοῦν ἔτσι οἱ δανειστές ἕνα σχέδιο. Ὑπεύθυνος ὁ κ. Ντράγκι. (Ὑπεύθυνος τραπεζίτης πού ὤφειλε νά διασφαλίσει τήν ρευστότητα τῶν ἑλληνικῶν τραπεζῶν). Σήμερα μεσημέρι κρατᾶ ἔκτακτη χρηματοδότηση. Δέν ἔδωσε παραπάνω λεφτά. Θέλουν νά μᾶς γονατίσουν. Τόν Ἰανουάριο ἡ Ἑλλάδα ἦταν σέ πρόγραμμα καί ἔληγε 28 Φεβρουαρίου. Ὁ Ντράγκι ἔκοψε τή χρηματοδότηση στίς 4 Φεβρουαρίου. Δέν ἐπέτρεπε στίς τράπεζες νά παίρνουν γραμμάτια ἑλληνικοῦ Δημοσίου. Τά εἶχα καταγγείλει ὅλα αὐτά. Ὀφείλεις νά δώσεις ρευστότητα στήν Ἑλλάδα. Οἱ τράπεζες δέν ἔγιναν ἀφερέγγυες τό Σαββατοκύριακο.
Ποιός πολιτικός νά μπεῖ μπροστά; Ἐγώ δέν θά τό ὑποδείξω. Δέν κάνω πολιτική. Δέν ἦρθα νά σᾶς πῶ τί νά ψηφίσετε. Στόχος τῶν Εὐρωπαίων εἶναι ἡ φτωχοποίηση.
Εἶχα κάνει πρόταση στήν ἑλληνική κυβέρνηση. Στίς 30 Ἰουνίου λήγει ἡ δόση τοῦ ΔΝΤ. Εἶχα πεῖ νά ἐφαρμοσθεῖ στήν Ἑλλάδα, αὐτό πού ἔκανε ὁ Ντράγκι στήν Ἰταλία. Ἦταν ὁ κεντρικός τραπεζίτης τῆς Ἰταλικῆς κεντρικῆς Τράπεζας. Δάνεισε τήν ἰταλική κυβέρνηση καί πλήρωσε τό ΔΝΤ. Ἔτσι καί σέ μᾶς θά μποροῦσε νά δανεισθεῖ ἀπό τόν Στουρνάρα ἡ ἑλληνική Κυβέρνηση. Ἄρα ἡ Λαγκάρτ δέν θά ἔλεγε ὅτι εἴμαστε σέ ἀθέτηση πληρωμῶν καί ἔτσι δέν θά γίνονταν κατασχέσεις.
6. -κ. Κατράνη εἴπατε ὅτι τό ½ τοῦ χρέους εἶναι ἑλληνικό;
-Ὄχι. Ἀναφέρθηκα στίς ὑποχρεώσεις τῶν χρηματοπιστωτικῶν ἱδρυμάτων στήν Εὐρώπη ὅτι φθάνουν στά 17 τρισεκατομμύρια εὐρώ. Προφανῶς εἶναι μεγαλύτερα ποσά, δέν προκύπτει αὐτό τό συμπέρασμα. Εἶναι διαφορετικά μεγέθη.
Εἶναι παράνομη καί ἀντισυνταγματική ἡ κατάργηση τοῦ Νομισματοκοπείου. Εἴχαμε κατάργηση τῆς δραχμῆς ὅταν μπήκαμε στήν ΟΝΕ; Τό Σύνταγμα προβλέπει ὅτι ὁ νομοθέτης καθορίζει τά τῆς ἔκδοσης καί κοπῆς χρήματος. Προφανῶς τό 2001 μετά ἀπό τή μετάβαση στό εὐρώ βάσει ἑρμηνευτικῆς δήλωσης στό Σύνταγμα ἦταν συμβατή ἡ ρύθμιση τοῦ ἄρθρου 80 τοῦ Συντάγματος μέ νομισματική εὐρωπαϊκή ὁλοκλήρωση καί ἕνωση· δείχνει βέβαια ὅτι προβληματίσθηκε ὁ συνταγματικός νομοθέτης ἀπό προβλήματα νομιμότητας στή μετάβαση ἀπό τή δραχμή στό εὐρώ. Πρέπει νά ἀσκηθεῖ ἡ νομισματική κυριαρχία στήν εὐρωπαϊκή ἕνωση.
(Παρέμβαση κ. Στάθη Ἀδαμοπούλου, διαβάζει ἔκτακτο δελτίο τύπου)
"Οἱ τράπεζες θά εἶναι κλειστές. Ὅριο ἀνάληψης ὡς 100€ τή μέρα.Τουλάχιστον τίς πρῶτες μέρες."
Σχόλιο κ. Στάθη: Ἄν εἶναι 100€ μετρητά καί ἀπεριόριστες συναλλαγές μέ Κάρτα, σημαίνει πώς πρόκειται γιά σχέδιο· ὥστε νά στραφεῖ ὁ κόσμος στή χρήση τῆς κάρτας. Σπρώχνει ὁ κ. Ντράγκι ἀλλά καί ἄλλοι.
7.- Γιά τήν ἔκδοση νέων διαβατηρίων τοποθετοῦν τό χέρι τους σέ μηχάνημα. Αὐτό εἶναι σφράγισμα ἤ καταγραφή βιομετρικοῦ δεδομένου ;
- Πρός τό παρόν εἶναι μόνο δακτυλικό ἀποτύπωμα. Ἀκόμη δέν ζητοῦν βιομετρικά γιά νά ἐκδώσουν διαβατήριο ἤ visa. Θέλουν ὅμως νά καταγράψουν σύντομα καί τά βιομετρικά μας. Μπαίνοντας ὅμως π. χ. στήν Ἀμερική, σοῦ σαρώνουν τό μάτι, παρά τίς ὅποιες ταυτοποιήσεις. Δέν εἶναι τσιπάρισμα, ἀλλά βιομετρικό στοιχεῖο.
8.- Ἄν ὑποθέσουμε ὅτι εἴχαμε ἤδη μπεῖ στήν ἀχρήματη κοινωνία καί εἴχαμε ὅλοι τήν Κάρτα μετρητῶν ἤ τοῦ Πολίτη καί ἐρχόμασταν σέ ρήξη μέ τούς δανειστές ὅπως καί ἔγινε καί προκηρυσσόταν δημοψήφισμα καί πάλι, τότε τί θά γινόταν μέ τά χρήματα τῶν πολιτῶν; πῶς θά ἀντιδροῦσαν οἱ τράπεζες, τό κράτος κτλ.; Θά μπορούσαμε νά χρησιμοποιήσουμε τίς κάρτες γιά νά ἀγοράζουμε τά ἀγαθά ἤ μέ αὐτόν τόν τρόπο θά ἤλεγχαν τή ζωή μας ἐξ ὁλοκλήρου;
-Δέν θέλουμε νά ζήσουμε διαρκῆ χρήση καρτῶν καί κατάργηση μετρητῶν.
Ἐκ τῶν πραγμάτων ἀφοῦ εἶναι κλειστές οἱ τράπεζες, πολλές συνδιαλλαγές θά γίνονται ἠλεκτρονικά. Θά περιορίσουν ἀριθμό κυκλοφορίας τῶν μετρητῶν καί μέ ἀνοιχτές τράπεζες. Μπορεῖ νά ἔχεις 1000€ στήν τράπεζα καί νά ᾿χεις νά πληρώσεις ΔΕΗ, ΟΤΕ.
Θά σοῦ λέει ναί, σοῦ δίνω 50€ στό χέρι καί τά ὑπόλοιπα ἠλεκτρονικά. Ἄρα στήν πράξη ἐπιχειροῦν στό πειραματόζωο ἡ ΕΛΛΑΣ νά περάσουμε, ἐκβιαστικά καί ἀπό καταστάσεις πού θά φαίνονται φυσιολογικές, στήν Ἀχρήματη Κοινωνία.
Γι᾿ αὐτό θά ἀντιδράσουμε. Δέν θά ἀφήσουμε νά περάσουμε στήν Ἀχρήματη Κοινωνία καί σέ ἄλλα σχέδια. Πάντα βέβαια, νομίμως, δημοκρατικά καί συνταγματικά.
9. - Ἄν γνωρίζετε, νά μᾶς πεῖτε κάποια στοιχεῖα γιά τό παγκόσμιο ἠλεκτρονικό νόμισμα πού προωθεῖται καί ὀνομάζεται BITCOIN.
- Πρόκειται γιά ἠλεκτρονικό ὄντως χρῆμα, ὄχι τραπεζῶν ἀλλά ἰδιωτικῶν φορέων πού δέν κυκλοφόρησε σέ φυσική μορφή. Ἄν προχωρήσει ἡ Ἀχρήματη Κοινωνία, ἀπό φυσική μορφή τό εὐρώ θά γίνει σέ ἠλεκτρονική μορφή.
10. - Οἱ ὁμιλητές πού μᾶς τά εἶπαν τόσο σπουδαῖα, ἐκεῖνοι θά ὑπογράψουν τό ἔντυπο ¨ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ;
-Τό ἔχουμε ὑπογράψει ἤδη. Εἴμαστε περίπου 100.000. Ἄς ὑπογράψουν κι᾿ ἄλλοι.
11. - Ἄν μᾶς δώσουν κάρτα καί δέν τήν πάρω, θά παίρνω τή σύνταξή μου;
-Γιά χρεωστική – πιστωτική ἤ Κάρτα τοῦ Πολίτη; Μέ τήν πρώτη μπορεῖς νά σηκώνεις τά χρήματα ἀπό τήν Τράπεζα. Δέν χρειάζεται ἡ Κάρτα τοῦ Πολίτη.
12. -Ὑπάρχουν ὀργανισμοί πού δίνουν διατακτικές γιά τά σοῦπερ μάρκετ μέ ἔκπτωση ἤ κουπόνια. Αὐτό βοηθᾶ τήν ἀχρήματη κοινωνία;Τί πρέπει νά κάνουμε;
-Ὅλα εἶναι μορφές Ἀχρήματης Κοινωνίας.
13. -Ἄν τσιπάρουν ἀσθενεῖς ἤ νεογέννητα μέ τό πρόσχημα τῆς θεραπείας ἤ νά μή χάνονται, τό δεχόμαστε; Ποιά ἡ γνώμη σας γιά τό ἠλεκτρονικό βραχιολάκι;
-Ὅλα τείνουν πρός ἐξοικείωση μέ τό τσιπάρισμα RFID. Τό βραχιολάκι δέν εἶναι τό χάραγμα. Ἔρχεται ὅμως πιό κοντά στό σῶμα. Ἔχει πιό προσωπική σχέση μέ τό τσιπάρισμα. Καί ἡ μπάρα στά διόδια πού σηκώνεται μέ τήν Κάρτα, καί αὐτό μιά προδρομική κατάσταση εἶναι, ἀλλά ὄχι τσιπάρισμα.
Ὅταν φθάσουμε στό τσιπάρισμα στό σῶμα μας ἤ στό σῶμα τοῦ νεογνοῦ, ἐκεῖ κάποιος θά πρέπει νά τραβήξει τή γραμμή. Τί γίνεται μέ τό ἠλεκτρονικό βραχιολάκι τῶν φυλακισμένων; Εἶναι καί πνευματικό τό θέμα. Κάποιος μπορεῖ νά χρησιμοποιεῖ πιστωτική κάρτα, κάρτα διοδίων, ξέρει τί κάνει, τό κάνει συνειδητά, καί κάποια στιγμή, θά τραβήξει τή γραμμή. Ὑπάρχουν ἄνθρωποι πού δέν ἔχουν ΑΜΚΑ, πιστωτική κάρτα, μηχανάκι γιά διόδια·τράβηξαν γραμμή πρίν ἀπό ἄλλους.Ἀλλά ὄχι τσιπάκι στό σῶμα. Σέ καμιά περίπτωση!
13. - Ὁ ἅγιος Παΐσιος ἀναφέρει ὅτι τό χάραγμα θά γίνει μέ λέϊζερ. Πῶς μποροῦμε νά ἀντιληφθοῦμε τεχνολογικῶς αὐτή του τήν ἐπισήμανση; Ὑπάρχει σήμερα κάτι ἀντίστοιχο; Μήπως ἀποδεχόμενοι τήν ἀριθμοποίησή μας καί μαζί ¨τό ὄνομα ἤ τόν ἀριθμό τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ¨, δώσουμε τό δικαίωμα γιά μιά τέτοιου εἴδους ἐπέμβαση ἐπάνω μας; Ὑπάρχει κίνδυνος μέ τήν ἐμφύτευση τοῦ τσίπ στό σῶμα νά προκληθεῖ καρκίνος τοῦ δέρματος;
-Μπορεῖς μέ λέϊζερ νά χαράξεις κάτι, σάν τατουάζ. Οἰκειοθελῶς. Μέ λέϊζερ δέν ὑπάρχει σήμερα κάτι νά μᾶς τσιπάρουν. Θά δείξει ὁ χρόνος.
Ἐμεῖς ἀντιτιθέμεθα σέ ὁποιαδήποτε μορφή ἠλεκτρονικῆς ταυτοποίησης. Ὑπάρχουν σαφῶς κίνδυνοι. Ἔχουμε τό πνευματικό καί τό πρακτικό ἐπίπεδο. Μέχρι ποῦ δεχόμαστε καί πότε τραβᾶμε τή γραμμή;Ἄν σοῦ ποῦν ¨βάλε τσιπάκι¨, ὑποψιάζεσαι. Ἄν δέ στό ποῦν, ἀλλά τριγυρνᾶ, ἐκεῖ ὁ καθένας παίρνει τίς ἀποφάσεις του.
14.Κάποιοι λένε ὅτι ὁ ἀντίχριστος θά ἔρθει καί τότε θά ἐπιβάλει τό σφράγισμα τῆς Ἀποκαλύψεως, ὁπότε οἱ ἠλεκτρονικές ταυτότητες καί οἱ ἠλεκτρονικές κάρτες δέν ἔχουν σχέση μέ τήν δικτατορία τοῦ ἀντιχρίστου. Τί ἔχετε νά ἀντειπεῖτε σέ αὐτές τίς τοποθετήσεις;
Ὁ ἅγιος Παΐσιος λέει ξεκάθαρα στά Σημεῖα τῶν καιρῶν ¨ἡ Κάρτα, ἡ ταυτότητα ἡ εἰσαγωγή τοῦ σφραγίσματος¨. Αὐτή εἶναι ἡ σχέση!
15. - Ποιά ἡ πρόταση τῆς ΕΠΜ στήν περίπτωση πού ἡ κοινωνία χωρίς μετρητά γίνει αὔριο πραγματικότητα;
Ἡ ἀπάντηση διαφαίνεται μέσα ἀπό τά τελικά πορίσματα τῆς ἡμερίδας.
16. - Τί κακό θά μοῦ κάνει ἡ κάρτα τοῦ πολίτη;
Τί ἐπιπτώσεις θά συναντήσω ὡς πρός τήν ἐπιβίωση, τούς γιατρούς, τήν τροφή, τήν ἔνδυση, τή μεταβίβαση, τήν διαβίωση τῶν παιδιῶν μου;
- Καί μόνο πού θά εἶναι ἡ εἰσαγωγή τοῦ σφραγίσματος τοῦ ἀντιχρίστου, ὅπως λέει ὁ ἅγιος Παΐσιος, τί χειρότερο ἀπό αὐτό θά μποροῦσε νά εἶχε συμβεῖ; Στό τέλος μάλιστα, θά περάσουν χειρότερα ὅσοι ἐπέλεξαν τήν εἰσαγωγή.
17. - Ἐμεῖς πού δέν θά πάρουμε τήν κάρτα τί θά κάνουμε;
Ὅ,τι ἔκαναν οἱ ἅγιοι ὅλων τῶν αἰώνων. Θά εὐχόμαστε καί θά προσευχόμαστε νά γαντζωθοῦμε καί νά ἀφεθοῦμε στόν Τριαδικό Προσωπικό Πανάγαθο Θεό μας, τόν Πατέρα, τόν Υἱό καί τό Ἅγιο Πνεῦμα, στή Ζωή πού μᾶς χάρισε τή ζωή.
π. Σαράντης:
Δέν κλείνει ἡ ἡμερίδα μας ἐδῶ· κλείνει τοπικά καί χρονικά καί ἀνοίγει μιά εὐθύνη στό πλήρωμα τῶν πιστῶν. Νά ζητήσουμε ἀπό τόν Κύριο, αὐτήν τήν ἑβδομάδα κυρίως, νά προσευχηθοῦμε, νά τοποθετήσουμε τό αἴτημά μας ἀτομικῶς καί συνολικῶς στόν Κύριο. Ἐσύ βλέπεις, ξέρεις, γνωρίζεις τίς διαθέσεις τίς δικές μας ἀλλά καί τῶν ἄλλων. Φώτισε τούς ἀνθρώπους πού εἶναι στό πηδάλιο τῆς κοινωνίας τοῦ ἔθνους μας καί ὅλους τούς ἄλλους τούς Εὐρωπαίους. Ἐσύ Κύριε μπορεῖς νά δώσεις τίς καλύτερες λύσεις. Δῶσε φώτιση. Ρίξε περισσότερο φῶς στό νοῦ καί στήν ψυχή μας. Νά ἀναλάβουμε εὐθῦνες ὅλοι μας. Νά ἀρχίσει γονιμότερος διάλογος ἀνάμεσά μας. Καί ἀνάμεσα στήν κοινωνία τῶν ἁγίων μας καί τοῦ Κυρίου μας.
Προσεχῶς, σύντομα δηλαδή, θά γίνει κάποια συγκέντρωση γιά νά ποῦμε ἀναλυτικότερα πῶς θά ἀντιμετωπίσουμε τήν ὅλη κατάσταση, ἔχοντας καί νεώτερα δεδομένα.
Νά εὐχαριστήσουμε τούς ἄγρυπνους ὁμιλητές μας καί στόν κ. Μαριά νά εὐχηθοῦμε νά ὀρθοτομεῖ τόν λόγο τῆς ἑλληνικῆς καί ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας.

 πηγή

Παρασκευή 7 Αυγούστου 2015

Λύτρο της ψυχής είναι η ελεημοσύνη, μην προφασίζεσαι φτώχεια!

38.jpg
Λύτρο της ψυχής είναι η ελεημοσύνη. Γι' αυτό, όπως οι νιπτήρες γεμάτοι νερό βρίσκονται μπροστά από την είσοδο του ναού, για να πλύνεις τα χέρια σου, έτσι έξω από το ναό κάθονται και οι φτωχοί, για να πλύνεις τα χέρια της ψυχής. Έπλυνες με το νερό τα σωματικά χέρια;

Πλύνε και τα χέρια της ψυχής με την ελεημοσύνη. Μην προφασίζεσαι φτώχεια. Η χήρα μέσα στην τρανή της φτώχεια φιλοξένησε τον Ηλία. Και η φτώχεια της δεν έγινε εμπόδιο, αλλά με πολλή χαρά τον υποδέχθηκε. Γι' αυτό και απόλαυσε αντάξιους καρπούς και θέρισε τα στάχυα της ελεημοσύνης.


Αλλά ίσως να μου πει ο ακροατής: «Δώσε μου τον Ηλία!». Γιατί ζητάς τον Ηλία; Αντί του Ηλία σου δίνω τον Δεσπότη και συ δεν τον τρέφεις. Εάν εύρισκες τον Ηλία πως θα τον φιλοξενούσες; Απόφαση του Δεσπότη των όλων Χριστού είναι ο λόγος: «όποιος κάμει κάτι καλό σε έναν από αυτούς τους ασήμαντους, σε μένα το έκαμε».


Εάν ο βασιλιάς καλούσε κάποιον σε δείπνο και έλεγε στους παρευρισκόμενους υπηρέτες: «Περιποιηθείτε τον πολύ αυτόν σαν να περιποιείστε εμένα, αυτός όταν βρέθηκα σε φτώχεια με έθρεψε και με φιλοξένησε, αυτός σε δύσκολους καιρούς πολύ με ευεργέτησε», στην περίπτωση αυτή ο καθένας μας δεν θα ξόδευε όλα του χρήματα για 'κείνον που ο βασιλιάς του έδειξε τόση ευγνωμοσύνη; Δεν θα φρόντιζε να τον εξυπηρετήσει και να συνδεθεί μαζί του φιλικά;


Είδατε πόση δύναμη έχει ο λόγος; Κι αν προκειμένου περί βασιλιά, που είναι άνθρωπος, έχει το πράγμα τόσο μεγάλη τιμή, σκέψου το Χριστό εκείνη την ημέρα να σε καλεί εμπρός στους αγγέλους και να λέει: «Αυτός όταν ήμουν στη γη με φιλοξένησε, αυτός με χίλιους δυο τρόπους με ευεργέτησε, αυτός όταν ήμουν ξένος με περιμάζεψε». Σκέψου, λοιπόν, τι θάρρος θα 'χεις εμπρός στους αγγέλους, τι καύχημα εμπρός στους αγίους! Πώς να μην έχει θάρρος παραπάνω από τους αγγέλους, αυτός που έχει το Χριστό μάρτυρα των καλών του έργων;


Μεγάλο πράγμα λοιπόν η ελεημοσύνη, αδελφοί μου! Ας την αγαπήσουμε, μιας και τίποτε δεν είναι ανώτερό της. Είναι ικανή να σβήσει κάθε αμαρτία και από την καταδίκη να μας λυτρώσει. Ενώ εσύ σιωπάς, αυτή σου συμπαραστέκεται και σε υπερασπίζεται. Μάλλον, ενώ εσύ σιωπάς, μύρια στόματα ευχαριστούν για σένα. Τόσο μεγάλα αγαθά πηγάζουν από την ελεημοσύνη, και μεις αμελούμε και αδιαφορούμε.


Δώσε ψωμί, όσο μπορείς. Δεν έχεις ψωμί; Δώσε τουλάχιστον έναν οβολό. Δεν έχεις οβολό; Δώσε ένα ποτήρι δροσερό νερό. Δεν έχεις ούτε αυτό; Πένθησε μαζί με τον θλιμμένο και θα λάβεις μισθό. Γιατί ο μισθός εξαρτάται από τη προαίρεσή σου και όχι από το τι μπόρεσες να κάμεις.


Αγιος ιωάννης ο Χρυσόστομος

Τετάρτη 5 Αυγούστου 2015

Η Μεταμορφώση του Σωτήρος μας Ιησού Χριστού στο όρος Θαβώρ

0806_Metamorfosis1.jpgΣτις 6 Αυγούστου εορτάζεται η ανάμνηση της Θείας Μεταμορφώσεως του Σωτήρος μας Ιησού Χριστού. Η Μεταμόρφωση έλαβε χώρα σε όρος υψηλόν κατά τους τρεις συνοπτικούς Ευαγγελιστές (Ματθαίο, Μάρκο και Λουκά) και σύμφωνα με την Ιερά Παράδοση στο όρος Θαβώρ, που στα εβραϊκά σημαίνει έλευση φωτός.
Έγινε, κατά τους περισσότερους Πατέρες, 40 ημέρες περίπου προ της Σταυρώσεως, δηλαδή κατά τον μήνα Φεβρουάριο δεδομένου ότι η Σταύρωση έγινε 14 Μαρτίου. Αλλά επειδή η ανάμνηση της εορτής θα συνέπιπτε μέσα στη Μεγάλη Τεσσαρακοστή που είναι πένθιμη περίοδος, γι' αυτό μεταφέρθηκε στις 6 Αυγούστου που απέχει, από τις 14 Σεπτεμβρίου που γιορτάζεται η Ύψωση του Τιμίου Σταυρού και λογαριάζεται σαν μεγάλη Παρασκευή, σαράντα ημέρες.

Κατά τη διήγηση των Ευαγγελιστών (Ματθαίο, Μάρκο και Λουκά), ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός σαράντα ημέρες περίπου πριν της Σταύρωσή Του, παρέλαβε τρεις από τους Μαθητές του, τον Πέτρο για τη μεγάλη πίστη και αγάπη που είχε προς τον Χριστό, τον Ιωάννη επειδή τον αγαπούσε ιδιαίτερα ο Κύριος, για την αγνότητα και την ολόψυχη προς Αυτόν αφοσίωσή του και τον Ιάκωβο επειδή αυτός έχυσε πρώτος το αίμα του για την αγάπη του Χριστού και τους ανέβασε στο όρος Θαβώρ για να προσευχηθεί. Δεν πήρε όλους τους μαθητές μαζί Του, γιατί θα αναγκαζόταν να πάρει και τον Ιούδα, που λόγω της κακής του προαιρέσεως ήταν ανάξιος να δει τη Μεταμόρφωση.
Οι τρεις μαθητές Του, όπως ήταν κουρασμένοι από τη δύσκολη ανάβαση στο Θαβώρ και ενώ κάθισαν να ξεκουραστούν, έπεσαν σε βαθύ ύπνο. Όταν, όμως, ξύπνησαν, αντίκρισαν απροσδόκητο και εξαίσιο θέαμα. Το πρόσωπο του Κυρίου άστραφτε σαν τον ήλιο, και τα ρούχα Του ήταν λευκά σαν το φως.

Ταυτόχρονα εμφανίστηκαν, ο Προφήτης Μωυσής σαν εκπρόσωπος του νόμου της Παλαιάς Διαθήκης και των νεκρών και ο Προφήτης Ηλίας σαν εκπρόσωπος των προφητών και των ζωντανών (όπως είναι γνωστό ο Προφήτης Ηλίας αναλήφθηκε ζωντανός στους ουρανούς με πύρινο άρμα) συνομιλώντας μαζί Του για τις προφητείες που αναφέρονταν στο σωτήριο Πάθος Του. Αυτό έγινε για να δείξει στους μαθητές πως είναι ο Κύριος του νόμου και των προφητών, ζώντων και νεκρών.
Αφού οι μαθητές συνήλθαν κάπως από την έκπληξη, ο Πέτρος, θέλοντας να διατηρηθεί αυτή η αγία μέθη που προκαλούσε η ακτινοβολία του Κυρίου, ικετευτικά είπε να στήσουν τρεις σκηνές. Μία για τον Κύριο, μία για το Μωυσή και μία για τον Ηλία. Πριν προλάβει, όμως, να τελειώσει τη φράση του, ήλθε σύννεφο που τους σκέπασε και μέσα απ' αυτό ακούστηκε φωνή που έλεγε: "Ούτος εστίν ο υιός μου ο αγαπητός, αυτού ακούετε". Δηλαδή, Αυτός είναι ο Υιός μου ο αγαπητός, που τον έστειλα για να σωθεί ο κόσμος. Αυτόν να ακούτε. Οφείλουμε, λοιπόν, και εμείς όχι μόνο να Τον ακούμε, αλλά και να Τον υπακούμε. Σε οποιοδήποτε δρόμο μας φέρει, είμαστε υποχρεωμένοι να πειθαρχούμε.
Ο σκοπός αυτού του εξαίσιου γεγονότος ήταν να κάνει ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός τους μαθητές Του να πιστέψουν ακόμα περισσότερο σε Αυτόν για να μην ολιγοπιστίσουν την ώρα που θα Τον βλέπουν, γυμνό και καταματωμένο με το ακάνθινο στεφάνι να υποφέρει και να πεθαίνει για την σωτηρία του κόσμου, να μην δειλιάσουν, αλλά να καταλάβουν πως το Πάθος Του το υπομένει επειδή το ήθελε, εκούσια και όχι από αδυναμία, αφού είναι ο Παντοδύναμος Υιός του Θεού που γεμάτος αγάπη για το άθλιο και αχάριστο πλάσμα Του κατέβηκε στη γη, για να μας ελευθερώσει από τα δεσμά της αμαρτίας.

                                                          Απολυτίκιο:
Μετεμορφώθης εν τω όρει, Χριστέ ο Θεός, δείξας τοις μαΘηταίς σου την δόξαν σου, καθώς ήδύναντο. Λάμψον και ημίν τοις αμαρτωλοίς το Φως σου το άίδιον, πρεσβείαις της Θεοτόκου, Φωτοδότα, δόξα σοι.




oros thavor.jpg

Τρίτη 4 Αυγούστου 2015

Ανάβαση στο Θαβώρ...απόσπασμα απο το βιβλίο τα βήματά μου στους Αγίους Τόπους





-Ο Κύριός μας πριν τη Σταύρωσή, πήρε μαζί του τρεις μαθητές  τον Πέτρο, τον Ιάκωβο και τον Ιωάννη και ανέβηκε σ’ όρος υψηλό στην περιοχή του Ισραήλ. Εκεί φανερώθηκαν  και οι προφήτες της Παλαιάς Διαθήκης  ο Μωυσής  και ο Ηλίας και μέσα σε άπλετο θεϊκό φως “άκτιστο” όπως το λένε οι πατέρες της Εκκλησίας μας, τους έδειξε το Φως της Θεότητος που μάτι ανθρώπινο δεν μπορεί ν’ αντικρύσει…
Κάθε χρόνο τη μέρα της Δεσποτικής αυτής γιορτής κάθε έξι Αυγούστου, δηλαδή το βράδυ της αγρυπνίας, που γίνεται σ΄αυτό το μοναστήρι της Μεταμόρφωσης,  έρχεται, κατεβαίνει και απλώνεται πάνω σαν θεϊκή δροσιά, η “ νεφέλη” όπως λέγεται που είναι σημείο της θείας χάριτος. Είναι ορατή και φανερή απ’ όλους που αγρυπνούν, εκείνη τη βραδιά και πέφτει απαλά στα κεφάλια, στις καρδιές σ’ όλο το είναι αυτών που ζουν το θαύμα, εκείνη τη στιγμή.
- Ω! τέλεια, θα πάμε στο βουνό της Μεταμόρφωσης. Θεέ μου
 μεταμόρφωσε με, κάνε με καλή στους γονείς μου, καλή στις φίλες  μου, καλή στους δασκάλους μου. Χριστέ μου, ρίξε μου μια μικρή  ακτίνα της Αγάπης σου, κάνε να Σε γνωρίσω , να Σ’ αγαπήσω  εσένα που αγάπησες πολύ τα παιδιά…
Φτάσαμε, τι μοναστήρι κι αυτό!!!
Θεσπέσιο μέρος, θεϊκό, πανέμορφο γεμάτο από τις αναζητήσεις   
μου. Κάποιοι προσκυνητές δακρύζουν! Ποιος ξέρει τι να ζουν  
άραγε; Μα είναι πανέμορφα! Μπαμπάκα μου, όταν γυρίσουμε δε  
 θα ξέρω πώς να στο περιγράψω!


περισσότερα




Σάββατο 1 Αυγούστου 2015

Η ευτυχία είναι μπροστά σου και μπροστά μου. Στα απλά και στα καθημερινά.




Λένε, πως η αναζήτηση της ευτυχίας είναι η μεγαλύτερη πηγή δυστυχίας. Μάλλον, γιατί την κυνηγάμε σε λάθος μέρη. Η ευτυχία δε βρίσκεται πουθενά αλλού παρά δίπλα σου. Δεν κρύβεται, ούτε μέσα στα χρήματα, ούτε στη δόξα, ούτε στα φώτα, ούτε στους κόλακες, ούτε στα δήθεν, στις ακριβές τσάντες, στα ακριβά παπούτσια, στα jet set και σε όλα τα συναφή.
Η ευτυχία είναι μπροστά σου και μπροστά μου. Στα απλά και στα καθημερινά. Στον ήλιο, στη θάλασσα, στα βουνά, στα δέντρα, στο φαγητό της μαμάς και της γιαγιάς, στις μυρωδιές τις σπιτικές, στη ζεστασιά των ανθρώπων, στα χέρια που σου σκούπισαν τα δάκρυα ενώ όλοι έλειπαν, στο πρόσωπο που έσκυψε να σου δώσει το φιλί της καληνύχτας.
Διαβάζω μια δήλωση του Θανάση Βέγγου, λίγο πριν φύγει για το μεγάλο ταξίδι. «Έπρεπε να γεράσω αγόρι μου, για να μάθω τι είναι ευτυχία. Τελικά ευτυχία είναι ένα ζευγάρι χέρια, δύο χέρια. Αυτά που θα σε αγκαλιάσουν, θα σε κρατήσουν, θα σε κοιμήσουν, θα σε περιποιηθούν, θα σου μαγειρέψουν, θα σε χαϊδέψουν και στο τέλος θα σου κλείσουν τα μάτια. Τα πολλά χέρια απλά σε κατσιάζουν. Χάσιμο χρόνου. Θα το δεις και εσύ όσο μεγαλώνεις.»
Η ευτυχία βρίσκεται όταν μοιράζεσαι. Ακόμα και το τίποτα να μετατρέπεις σε πάντα. «Χιλιάδες κεριά μπορούν να ανάψουν από μόνο ένα κερί και η ζωή αυτού του κεριού δε θα μικρύνει. Όπως το κερί έτσι και η ευτυχία ποτέ δε μικραίνει όταν τη μοιράζεσαι αλλά πολλαπλασιάζεται.»
Ο Γιώργος και ο Στάθης, δημιούργησαν μια πλατφόρμα που φέρει το όνομα moirazomai.gr, η οποία συγκεντρώνει τις ανάγκες των ανθρώπων που χρειάζονται υποστήριξη και δίνει τη δυνατότητα σε όποιον θελήσει, να τις καλύψει άμεσα. Πριν από λίγες μέρες διάβασα μία ανάρτηση που έλεγε: «Η Βάφτιση του Δημήτρη χάρισε ζωή στον Εμμανουήλ». Ο Εμμανουήλ είναι 31 ετών. Έχει τη σπάνια νόσο του Chrohn και ελκώδη κολίτιδα. Πρόκειται για ένα σπάνιο συνδυασμό και αρκετά επικίνδυνο για την υγεία του, ο οποίος τον έχει καθηλώσει στο κρεβάτι κι από ένα συγκεκριμένο φάρμακο κρίνεται η ζωή του. Το σκεύασμα είναι ιδιαίτερα υψηλού κόστους, ο ίδιος είναι ανασφάλιστος και οι γονείς του αδυνατούσαν να τον στηρίξουν στο συγκεκριμένο «κομμάτι».
Δύο φίλοι, μέλη του moirazomai.gr, κάλυψαν την ανάγκη αυτή με αφορμή μία φιλική τους βάφτιση. Γιατί, τελικά υπάρχουν ακόμα άνθρωποι, με αξίες, αλληλεγγύη, ευαισθησία.
Όταν ήμασταν παιδιά, μάθαμε να μοιραζόμαστε τα πάντα χωρίς δεύτερη , τρίτη, τέταρτη, σκέψη. Μήπως ήρθε ο καιρός να αποκτήσουμε την αθωότητα που χάσαμε? Μήπως κάπου την ξεχάσαμε?
Το «μοιράζομαι» ήρθε για να μας κάνει και πάλι παιδιά, να γίνει η φωνή όλων αυτών που θέλουν να συνεισφέρουν, να στηρίξουν, να απλώσουν το χέρι και να αρπάξουν με δύναμη και αγάπη το χέρι ενός ανθρώπου που είναι δίπλα μας, ανάμεσα μας αλλά δεν ξέρουν τον τρόπο.
Ήρθε η εποχή να μοιραστούμε και να πολλαπλασιάσουμε , αυτή την κυρία που λέγεται ευτυχία. Κάποιοι μπορεί να σκέφτεστε, ότι ο κόσμος που χρειάζεται τη δικιά μας στήριξη είναι πολύς. Να σας θυμίσω πως η Μητέρα Τερέζα κάποτε είπε: «Και εμείς οι ίδιοι αισθανόμαστε πως αυτό που κάνουμε είναι σταγόνα στον ωκεανό. Αλλά ο ωκεανός θα ήταν μικρότερος αν έλειπε αυτή η σταγόνα.» Ας ρίξουμε λοιπόν και εμείς τη δική μας σταγόνα…

Ελλη Αυξεντίου