Ιησούς Σινά

Τι πλέον θέλεις;

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Σχολή Αγιογραφίας Λυκόβρυσης - Πεύκης 2011




Άλλη μια  χρονιά  Αγιογραφίας βαδίζει στο τέλος της για φέτος. Προσπάθειες ετών κάτω από την ακαμάτη καθοδήγηση της δασκάλας κας  Ειρήνης Εγγλέζου  κλείνει  για  άλλο  ένα χρόνο. Η ομάδα αυτή με αρχάριους, με ανερχόμενους, αλλά και με έμπειρους  αγιογράφους  κάπου σε μια γειτονιά  του Δήμου Λυκόβρυσης κάθε βδομάδα με πινέλα και μπογιές αγιογραφούσε...Αγίους.
Υπομονετικά περίμεναν να αγιογραφηθούν οι Άγιοι,τα ρούχα, το πρόσωπο, το φωτοστέφανο, πάνω στο μουσαμά, στο ξύλο!
Και να τώρα στο Δημαρχείο της Πεύκης, μια και ο Δήμος άλλαξε  όνομα και έγινε ένας Δήμος, Δήμος Λυκόβρυσης - Πεύκης λέγεται  και στην αίθουσα του Δημαρχείου "Μανόλης Αναγνωστάκης", σας περιμένουν η δασκάλα και οι μαθητές ν' ακούσουν τις γνώμες σας, τις παρατηρήσεις σας, τις ιδέες σας...
Μα δεν θα είναι μόνοι τους, θα είναι εκεί και όλοι οι Άγιοι που ολόκληρο τον χρόνο με κόπους και θυσίες αποτυπωθήκαν στο ξύλο, στον μουσαμά, να δείξουν ότι η τέχνη της Αγιογραφίας, η τέχνη της Εκκλησιάς μας ακόμη  και τώρα  στους δύσκολους καιρούς παραμένει η ίδια και απαράλλαχτη, σαν στήριγμα στον κόσμο χαρίζοντας ελπίδα και ευλογία.
Σας περιμένουμε!


Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Χριστός Ανέστη...μαγκιά Του!



226208-anast1.JPG

Διάλογος μεταξύ δύο νεαρών.

-Χριστός ανέστη,  ευχήθηκε ένας νεαρός σε φίλο του.
Σκέφτηκε λίγο πριν απαντήσει ο άλλος και τότε του είπε:
-Μαγκιά Του ...


Υ.Γ
Ναι μαγκιά του αναστημένου Χριστού, αλλά και μαγκιά όλων  των χριστιανών να πιστεύουμε στην Ανάσταση Του.
Μαγκιά μας είναι να πιστεύουμε σ΄Αυτόν, μαγκιά μας είναι να ελπίζουμε, μαγκιά μας είναι να πηγαίνουμε κόντρα στο ρεύμα της νέας εποχής.
Μαγκιά μας είναι να προσδοκούμε, μαγκιά μας να πιστεύουμε, μαγκιά μας είναι να πολεμούμε και ν΄αντιδρούμε ( είμαστε ακόμη ζωντανοί) και να στεκόμαστε αγέρωχοι και άτρωτοι πιστεύοντας στην Ανάστασή Του.
Αυτή είναι η ζωή του Χριστιανού, που η Ανάσταση του Χριστού του δίνει δύναμη και ορμή να συνεχίσει ακάθεκτος μέσα στην παγκόσμια κατοχή να δείξει  την αντίθεση του στην επιτηδευμενη απελπισία αλλά την πίστη του στην ελπίδα, στη ζωή και πάνω απ'όλα στην Ανάσταση.
Μαγκιά Του λοιπόν ...αλλά και μαγκιά μας.
   

Κατατέθηκε στη Βουλή το σχέδιο νόμου για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση


σχόλιο ID-ont: Το νομοσχέδιο για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση έχει άμεση σχέση με την Κάρτα του Πολίτη. 
Πιο συγκεκριμένα, όπως κατ'επανάληψη έχουμε γράψει, η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση είναι η σπονδυλική στήλη και η Κάρτα του Πολίτη είναι το νευρικό σύστημα. Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση είναι η ηλεκτρονική κλειδαριά με την οποία θα κλειδωθούν όλα τα δικαιώματα των πολιτών και η Κάρτα του Πολίτη είναι το κλειδί με το οποίο ο πολίτης θα μπορεί να κάνει χρήση αυτών των δικαιωμάτων.
Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς την Κάρτα του Πολίτη και η Κάρτα του Πολίτη είναι άχρηστη χωρίς την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση.
Η Κάρτα του Πολίτη όμως δεν περιλαμβάνεται στο παρόν σχέδιο νόμου. Πρόκειται προφανώς για την στρατηγική της "σαλαμοποίησης" προκειμένου να αποπροσανατολισθούν οι αντιδρώντες στην Κάρτα του Πολίτη-Ηλεκτρονική Ταυτότητα. Όπως είχε δηλώσει ο αρμόδιος υπουργός, μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση, θα παρουσιαστεί "επιχειρησιακό σχέδιο" για την εισαγωγή της Κάρτας του Πολίτη.
Ενώ στην χώρα μας ξεκινάει το χτίσιμο της ηλεκτρονικής φυλακής, ο Άγγλος Αναπληρωτής Πρωθυπουργός με υπερηφάνεια διακηρύσσει το γκρέμισμα της αντίστοιχης Αγγλικής φυλακής. Πιο συγκεκριμένα τον Μάρτιο του 2011 δήλωσε:"Η δική μας κυβέρνηση είναι αυτή που κατήργησε αυτό το πανάκριβο και αδιάκριτα προσβλητικό για τους πολίτες πρόγραμμα των ταυτοτήτων (βλ. Κάρτα του Πολίτη) και κατέστρεψε οριστικά τις βάσεις δεδομένων (βλ. Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση) και αποκατέστησε την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων (This is the government that abolished the expensive and intrusive Identity Cards, smashed the ID database and restored our civil liberties)"

http://id-ont.blogspot.com/2011/04/blog-post_26.html  Διαβάστε από την ιστοσελίδα της Βουλής το σχέδιο νόμου για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση καθώς και την αιτιολογική έκθεση που συνοδεύει τον νόμο:
http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=31109727-4e34-45b2-9ba5-87fe7d0cd1d6
Επίσης διαβάστε την άποψή μας σχετικά με την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση όπως την είχαμε διατυπώσει, όταν εξαγγέλθηκε η πρόθεση κατάθεσης του νομοσχεδίου από τον αρμόδιο υπουργό, πριν περίπου ένα μήνα:

Κυριακή 24 Απριλίου 2011

Χριστός Ανέστη!!!

anast1.JPGΑναστάσεως ημέρα, και λαμπρυνθώμεν τη πανηγύρει, και αλλήλους περιπτυξώμεθα. Είπωμεν, αδελφοί, και τοις μισούσιν ημάς Συγχωρήσωμεν πάντα τη Αναστάσει, και ούτω βοήσωμεν Χριστός ανέστη εκ νεκρών, θανάτω θάνατον πατήσας, και τοις εν τοις μνήμασι ζωήν χαρισάμενος.

Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Μεγάλη Πέμπτη. Μυστικός Δείπνος


«Ο τρωγών μου την Σάρκα και πίνων μου το Αίμα εν εμοί μένει καγώ εν αυτώ» (Ιωάν. ς ΄ 22-59, Ματθ. κς΄ 17-29)
Το μάννα έθρεψε τους Εβραίους στην έρημο 40 ολόκληρα χρόνια, αλλά δεν ήταν το μάννα το αληθινό. Ήταν μόνο το αντίτυπό του. Όσοι έφαγαν, πέθαναν.
Έπρεπε να έρθει το Μάννα το Αληθινό, που όσοι θα το τρώνε ποτέ δε θα πεθάνουν. Αυτό ζήτησαν κι εκείνοι που χόρτασαν ψωμί ανάμεσα στο πλήθος των πεντακισχιλίων. Δεν αναγνώρισαν όμως ότι το Αληθινό Ψωμί, «ο Άρτος ο Αληθινός» ήταν μπροστά τους. «Ουκ επ' άρτω μόνω ζήσεται άνθρωπος», αλλ' «εαν τις φάγη εκ τούτου του Άρτου ζήσεται εις τον αιώνα».
Έτσι νομίζουν πολλοί. Στη συσσώρευση υλικών αγαθών φαντάζονται ότι υπάρχει η ζωή και η ευτυχία. Μοιάζουν μ' εκείνους εκ των πεντακισχιλίων που πλησίασαν τον Κύριο και ζήτησαν «την βρώσιν την απολλυμένην». Και αυτοί είναι οι πολλοί. Οι λίγοι μόνο, οι Δώδεκα, ο πολύ στενός Κύκλος, κατανόησε τον Ιησού. Αυτοί μείνανε, σ' εκείνο που έλεγε.
Είναι πολύ δύσκολο να διακρίνεις τι έχει ζωή μόνιμη και αιώνια και τι δεν έχει. Εκείνους που ο Πατήρ έλκυσε προς τον Υιό, αυτοί μόνοι μπορούν να καταλάβουν που είναι η ζωή (Ιωάν. Σ΄ 44).
«Ο τρωγών μου την Σάρκα ...; εν εμοί μένει καγώ εν αυτώ». Σώμα και ψυχή γίνονται κατοικητήριο του Χριστού. «Χριστοφόροι» και «Θεοφόροι». «Σύσσωμοι» και «Σύναιμοι».
Πόση άμετρη είναι η Αγάπη Σου, Κύριε! Πώς με αξίωσες, μέλος δικό Σου να γίνω! Η σκηνή τούτη η ρυπαρή, σκηνή δική Σου να γίνει! Απορώ και ντρέπομαι τον εαυτό μου! Πού να τον ακουμπήσω, και πού ν' απλώσω τα μέλη τα δικά Σου; Βλέπω το φως της χάριτός Σου και από τα βάθη της καρδιάς, ποθώ πολύ, Δοξαστικά πολλά να σ' αποδώσω ...;
Του Δείπνου Σου του μυστικού, σήμερον, Υιέ Θεού, κοινωνόν με παράλαβε, ου μη γαρ τοις εχθροίς σου το μυστήριον είπω, ου φίλημά σοι δώσω, καθάπερ ο Ιούδας, αλλ' ως ο ληστής ομολογώ σοι, Μνήσθητι μου, Κύριε, όταν έλθης εν τη Βασιλεία Σου.
ΠΗΓΗ
ΧΦΕ