Ιησούς Σινά

Τι πλέον θέλεις;

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

Τα βήματά μου στους Αγίους Τόπους


Διάβασα ένα όμορφο λογοτεχνικό βιβλίο που απευθύνεται σε παιδιά, σε εφήβους, σε νέους γενικότερα. 
Είναι καλογραμμένο, αλλά και όμορφα επιμελημένο των γνωστών εκδόσεων Αθως εφηβικά ( εκδόσεις Σταμούλη).
Το συστήνουμε ανεπιφύλακτα για τα παιδιά μας, διότι τους ξεναγεί με τρόπο όμορφο, με τρόπο απαλό, στα Πανάγια προσκυνήματα των Ιεροσολύμων αλλά και του θεοβάδιστου όρους Σινά.
Κάποιοι που δεν πήγαν στα Ιεροσόλυμα και στο Σινά θα έχουν τη δυνατότητα "αναλογικά" να πάνε, κάποιοι που πήγαν θα έχουν τη δυνατότητα να τα ξαναθυμηθούν.
Καλό διάβασμα - προσκύνημα!









Οπισθόφυλλο



Η Μαρία  είναι η δωδεκάχρονη προσκυνήτρια που θέλει να ζήσει το θαύμα στους Αγίους Τόπους. Είναι το κορίτσι εκείνο που θέλει να πάει και να ξαναπάει και αφήνει ένα κομμάτι ή ολόκληρη την καρδιά της Ε κ ε ί.

Ε κ ε ί που ο Ουρανός ενώνεται με τη Γη, Ε κ ε ί που ακόμα και τα δέντρα και οι πέτρες μιλάνε για το μεγαλείο του Θεού και σε καλούν να νιώθεις ότι είναι Εκεί, ότι κάπου θα τον συναντήσεις, κάπου θα νιώσεις τη Χάρη Του…



Αμήν


Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

Η "πάταξη της φοροδιαφυγής" είναι προσχηματική. Άλλοι είναι οι λόγοι που σπρώχνουν προς "αχρήματη" (χωρίς μετρητά) κοινωνία.




σχόλιο ID-ont: Οι μεγάλες Τράπεζες (Κεντρικές και Εμπορικές) έχουν αποφασίσει να επιβάλλουν αρνητικά επιτόκια (τουλάχιστον -5%) στις καταθέσεις. Δηλ θα δίνεις στην Τράπεζα 100€ και στο τέλος του χρόνου θα σου επιστρέφει 95€! Οι Τράπεζες δηλ. θα παίζουν το ρόλο του χρηματοφυλακίου επ'αμοιβή. Αυτό όμως θα οδηγήσει τους πολίτες να σηκώσουν τα λεφτά τους από τις Τράπεζες και να τα φυλάξουν σπίτια τους σε δικά τους χρηματοκιβώτια. Έτσι θα ζήσουμε και το επονομαζόμενο bank run όπου οι Τράπεζες θα έχουν πρόβλημα, γιατί δεν υπάρχουν τόσα μετρητά να δώσουν. "Εξαφανίστε λοιπόν τα μετρητά" (μαζί με μερικά ακόμη μέτρα) λέει ο Οικονομολόγος Willem Buiter στην συνημμένη έκθεση της Citibank. Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να επιβάλλουμε στην αγορά αρνητικά επιτόκια!!!

Βλέπουμε λοιπόν ότι η "πάταξη της φοροδιαφυγής με τη χρήση χρεωστικών/πιστωτικών για συναλλαγές άνω των 70€ σε νησιά άνω των 3.000 κατοίκων" είναι ένα προσχηματικό επιχείρημα. Ο στόχος είναι ακόμη μια φορά η χώρα μας να καταστεί ένα πειραματόζωο στα παιχνίδια εξουσίας των Τραπεζών, δηλ. των "Αγορών" και με σύμμαχο αυτή τη φορά όχι κάποια κεντροδεξιά κυβέρνηση, αλλά "αριστερή διακυβέρνηση", η οποία κατά τα άλλα υποφέρει από τις "Αγορές" και τις Τράπεζες (βλ δήλωση: ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ, ΟΧΙ ΜΕ ΤΑΝΚΣ, ΑΛΛΑ ΜΕΣΩ ΤΡΑΠΕΖΩΝ, http://id-ont.blogspot.gr/2015/04/blog-post_2.html) αλλά ταυτόχρονα συνεργάζεται άριστα μαζί τους!

Στο τέλος του κατωτέρω δημοσιεύματος θα βρείτε την έκθεση της Citibank - μπορείτε να την κατεβάσετε σε μορφή pdf - στην οποία ο κος Buiter περιγράφει αναλυτικά την πρότασή του για την εξαφάνιση των μετρητών.
  
analyst.gr: 
-“Οι κεντρικές τράπεζες προγραμματίζουν μία σύσκεψη μεταξύ τους, με στόχο να συζητήσουν τα πλέον αποτελεσματικά μέτρα, όσον αφορά την «τιμωρία» των Πολιτών για τη διατήρηση χρημάτων σε μετρητά εκ μέρους τους.


- Με απλά λόγια, ερευνούνται οι τρόποι περιορισμού της διατήρησης και χρήσης των μετρητών χρημάτων, για την περίπτωση έκτακτης ανάγκης – όπως θα ήταν οι τραπεζικές επιθέσεις (Bank runs) μετά την έξοδο κάποιας χώρας από την Ευρωζώνη ή ένα παγκόσμιο κραχ.
- Με δεδομένο δε το ότι, γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα το χρηματοπιστωτικό σύστημα του πλανήτη, το οποίο έχει κυριολεκτικά βουλιάξει από τα τεράστια βουνά χρεών, υποθέτει κανείς πως είναι σε πολύ χειρότερη κατάσταση, από αυτήν που ανακοινώνεται δημόσια”. 

Άρθρο

Εύλογα είμαστε όλοι εναντίον της φοροδιαφυγής και υπέρ των φόρων, αφού μέσω αυτών λειτουργεί ο κρατικός μηχανισμός – παρέχοντας τις απαραίτητες υπηρεσίες στις ανθρώπινες κοινωνίες.

Όταν όμως οι φόροι αυξάνονται υπερβολικά, παράλληλα με τη μείωση του κοινωνικού κράτους, προσφέροντας όλο και λιγότερα στους ανθρώπους (συνεχώς μειούμενη ανταποδοτικότητα), επειδή ένα μεγάλο μέρος τους οδηγείται στην πληρωμή τόκων για τα δάνεια του δημοσίου, αρκετά από τα οποία οφείλονται στην πολιτική διαφθορά, τότε η κατάσταση αλλάζει.

Ένας δεύτερος παράγοντας είναι η νόμιμη φοροδιαφυγή των μεγάλων επιχειρήσεων, με τη βοήθεια των λόμπι τους που «επηρεάζουν» τους πολιτικούς, έτσι ώστε να υιοθετούνται νόμοι υπέρ τους – όπως είναι γνωστό από τα παραδείγματα των φορολογικών οάσεων στη Ολλανδία, στο Λουξεμβούργο, στις Βρυξέλλες, στην Ιρλανδία κοκ.

Η φοροδιαφυγή αυτή μειώνει συνεχώς τα έσοδα του δημοσίου, με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι συντελεστές φόρων για τους υπολοίπους, να μειώνονται ή να μηδενίζονται τα κατώτατα φορολογικά όρια κοκ.

Σαν να μην έφταναν τώρα όλα αυτά τα δυτικά κράτη, για να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα της υπερχρέωσης τους, σχεδιάζουν την αύξηση των φορολογικών εσόδων τους και την επιβολή περισσότερων φόρων – μεταξύ άλλων στην ήδη φορολογημένη ακίνητη περιουσία, καθώς επίσης στις ήδη φορολογημένες καταθέσεις των Πολιτών! Για να το πετύχουν, προσπαθούν

(α) αφενός μεν να περιορίσουν τη φοροδιαφυγή των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, οι οποίες δεν έχουν την «πολυτέλεια» της νόμιμης φοροδιαφυγής (φόρο-αποφυγή)  των πολυεθνικών – υιοθετώντας την υποχρεωτική πληρωμή μέσω πιστωτικών καρτών (η οποία ωφελεί φυσικά και τις τράπεζες),

(β) αφετέρου να στερήσουν τη δυνατότητα ανάληψης των χρημάτων εκ μέρους των Πολιτών από τις τράπεζες και τη διατήρηση τους σε μετρητά, για να αποφευχθεί η φορολόγηση των καταθέσεων τους, η χρησιμοποίηση τους για την ενδεχόμενη διάσωση χρεοκοπημένων κρατών ή τραπεζών όπως στο παράδειγμα της Κύπρου κοκ. 
Η μεθοδολογία

Έντεχνα, όπως συνηθίζεται, προηγήθηκαν προτάσεις εκ μέρους των ειδικών, όσον αφορά την απαγόρευση των μετρητών χρημάτων – τα οποία αποτελούν επί πλέον μία μη συμφέρουσα «επιβάρυνση» των τραπεζών, αφού είναι υποχρεωμένες να διατηρούν το 100% της ποσότητας τους, έναντι μόλις 1% εγγύηση στην ΕΚΤ (ελάχιστο αποθεματικό) για τα ηλεκτρονικά χρήματα. Με απλά λόγια, για μετρητά αξίας 100 € είναι υποχρεωμένες να έχουν αυτά τα 100 € στα ταμεία τους – ενώ για ηλεκτρονικά 100 € μόλις 1 € στην ΕΚΤ.

Οι βασικότεροι ειδικοί στην προκειμένη περίπτωση ήταν ο καθηγητής του Harvard κ K. Rogoff, καθώς επίσης ο κ. W. Buiter, επικεφαλής οικονομολόγος της Citigroup – οι οποίοι, με αναλυτικές αναφορές τους, εξέθεσαν τον τρόπο, με τον οποίο θα μπορούσε να αφαιρέσει κανείς τα μετρητά χρήματα, από το κυκλοφοριακό σύστημα της οικονομίας.

Εκτός αυτού, σε ορισμένες χώρες έχουν ληφθεί ήδη ανάλογα μέτρα – δοκιμαστικά κατά κάποιον τρόπο. Ειδικότερα η Γαλλία ψήφισε ένα νόμο, μέσω του οποίου μειώνονται δραστικά οι συναλλαγές με μετρητά – η Σουηδία επίσης, ενώ στην Ελλάδα, λόγω της κρίσιμης υπερχρέωσης και των κινδύνων χρεοκοπίας της, συζητείται η πληρωμή λογαριασμών που υπερβαίνουν τα 70 € μέσω πιστωτικών κρατών και μόνο. 
Οι κεντρικές τράπεζες

Στα τέλη Μαΐου προγραμματίζεται μία μεγάλη σύσκεψη στο Λονδίνο, η οποία θα αφορά το συγκεκριμένο θέμα. Σύμφωνα με πληροφορίες (πηγή: Νέα Εφημερίδα της Ζυρίχης), μεταξύ των ομιλητών θα είναι οι δύο οικονομολόγοι που αναφέραμε (K.Rogoff, W.Buiter), οι οποίοι έχουν τοποθετηθεί υπέρ της κατάργησης των μετρητών.

Στη σύσκεψη θα συμμετέχουν εκπρόσωποι των κεντρικών τραπεζών της Ελβετίας, της Δανίας, της Ευρωζώνης και των Η.Π.Α. – με στόχο την εύρεση μίας λύσης, για την περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Σύμφωνα με την εφημερίδα, οι κεντρικοί τραπεζίτες «ελπίζουν για το καλύτερο, αλλά προετοιμάζονται για το χειρότερο – ενώ μία επόμενη μεγάλη κρίση, όπως αυτή του 2008, έχει αρκετές πιθανότητες να συμβεί».

Στα πλαίσια αυτά, αναζητούνται τρόποι αντίδρασης εάν κορυφωθεί δραματικά μία ενδεχόμενη χρηματοπιστωτική κρίση – η οποία θα μπορούσε να προκαλέσει τραπεζικές επιθέσεις σε ολόκληρο τον πλανήτη, καθώς επίσης μία ακόμη μεγαλύτερη απώλεια της εμπιστοσύνης των ανθρώπων στο σύστημα.

Ο βασικότερος φαίνεται να είναι η ολοκληρωτική κατάργηση των μετρητών χρημάτων από τις συναλλαγές – έτσι ώστε οι τράπεζες να αποτελούν μονόδρομο για τις κοινωνίες, παρά το ότι κάτι τέτοιο θα περιόριζε εγκληματικά την ελευθερία τους.

Ένα επόμενο μέτρο που θα συζητηθεί στη σύσκεψη, θα είναι η επιβολή πολύ υψηλών αρνητικών επιτοκίων στις καταθέσεις, έως και -5%, για να αντιμετωπισθούν τα προβλήματα της ύφεσης και του χρέους – αφού οι άνθρωποι θα έπαυαν να αποταμιεύουν τα χρήματα τους, οπότε θα αυξανόταν η κατανάλωση, το ΑΕΠ, τα έσοδα του δημοσίου κλπ.

Επειδή όμως η επιβολή ενός τόσο υψηλού αρνητικού επιτοκίου θα οδηγούσε σε μεγάλες εκροές καταθέσεων, με οδυνηρά επακόλουθα για τις τράπεζες, για την οικονομία και για την κοινωνία (αύξηση της εγκληματικότητας λόγω της διατήρησης μετρητών στα σπίτια), δεν μπορεί να αποφασισθεί παρά μόνο σε συνδυασμό με την απαγόρευση των συναλλαγών με μετρητά.

Από την άλλη πλευρά βέβαια, τα αρνητικά επιτόκια θα δημιουργούσαν μεγάλα προβλήματα στις ασφαλιστικές εταιρείες και στα συνταξιοδοτικά ταμεία, τα οποία διατηρούν μεγάλο μέρος των χρημάτων τους σε καταθέσεις – οπότε δεν είναι καθόλου εύκολο να αποφασιστούν, αν και η παγκόσμια ελίτ δεν ενδιαφέρεται καθόλου για τις τύχες και τα προβλήματα των μικρών ανθρώπων. 
Η τρίτη παραλλαγή 

Μία επόμενη εναλλακτική δυνατότητα που συζητείται είναι η υιοθέτηση μίας συναλλαγματικής ισοτιμίας μεταξύ λογιστικών (ηλεκτρονικών) χρημάτων και μετρητών – όπου η επιβάρυνση των μετρητών θα είναι ανάλογη με το ύψος των εκάστοτε αρνητικών επιτοκίων.

Για παράδειγμα, στην περίπτωση ενός θεσμοθετημένου αρνητικού επιτοκίου ύψους ετησίως -3%, ο κάτοχος μετρητών χρημάτων, όταν θα κατέθετε 100 € στην τράπεζα, θα έπαιρνε μόλις τα 97 € πίσω. Πρόκειται προφανώς για εντελώς παράλογες σκέψεις, οι οποίες όμως θα μπορούσαν να εφαρμοσθούν από τα κράτη, αφού έχουν αρχίσει ήδη να συζητούνται – ενώ ασφαλώς τεκμηριώνουν την απελπιστική κατάσταση του χρηματοπιστωτικού συστήματος, το οποίο ευρίσκεται στα όρια του κραχ. 
Επίλογος

Δεν αναμένεται ότι τα παραπάνω μέτρα θα εφαρμοσθούν άμεσα, αφού κανένας δεν μπορεί να προβλέψει τις αντιδράσεις των Πολιτών – οι οποίες δεν θα είναι καθόλου ειρηνικές, σύμφωνα με τις περισσότερες αναλύσεις.

Εν τούτοις, η τάση για τη φορολόγηση και για τον περιορισμό των μετρητών χρημάτων, φαίνεται να είναι προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση – αφού τα κράτη, το κάθε ένα ανάλογα με τα προβλήματα του, θα θελήσουν να επιλύσουν τα προβλήματα υπερχρέωσης τους, καθώς επίσης τα αντίστοιχα των τραπεζών, εις βάρος των Πολιτών τους.

Επομένως, οφείλει να τα λάβει κανείς πολύ σοβαρά υπ’ όψιν του, παίρνοντας τα κατάλληλα μέτρα για την προστασία των περιουσιακών του στοιχείων – κατανοώντας ταυτόχρονα το ρόλο των σημερινών πολιτικών και των νόμων που ψηφίζουν, ευρισκόμενοι στην έμμισθη υπηρεσία των μεγάλων πολυεθνικών και του παγκόσμιου χρηματοπιστωτικού κεφαλαίου. 
Eίδηση

Η απελπιστική κατάσταση του παγκόσμιου χρηματοπιστωτικού συστήματος δεν διαπιστώνεται μόνο από τις χρηματιστηριακές φούσκες αλλά, επίσης, από τις αντίστοιχες στα ακίνητα – με μεγαλύτερη όλων τη φούσκα ακινήτων στον Καναδά (γράφημα).
.
ΓΡΑΦΗΜΑ - ΗΠΑ, Καναδάς, αγορά ακινήτων
.
Όπως φαίνεται, η αύξηση των τιμών των ακινήτων στον Καναδά σε σχέση με τα ενοίκια είναι της τάξης του 89%, ενώ με κριτήριο τα εισοδήματα 35% – κατά πολύ υψηλότερα από οποιαδήποτε άλλη χώρα στον πλανήτη.

Φυσικά η κεντρική τράπεζα του Καναδά αρνείται να δει το πρόβλημα ως έχει – όπως επίσης η Μ. Βρετανία, στην οποία οι τιμές των ακινήτων έχουν ξεπεράσει όλα τα ρεκόρ.


Σχετικό δημοσίευμα του Bloomberg: 


Citi Economist Says It Might Be Time to Abolish Cash



πηγή

Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Αχρήματη κοινωνία ( ή ) Ηλεκτρονική εγχρήματη κοινωνία...το νέο φακέλωμα!







Πιο κάτω καταγράφεται μια μικρή συζήτηση   με τραπεζικό…στέλεχος!


Θα ήθελα να μου πεις μερικά μειονεκτήματα της αχρήματης κοινωνίας.
-Θέλεις να σου πω πλεονεκτήματα;
- Όχι τα γνωρίζω, μόνο μειονεκτήματα αν ξέρεις.
Άρχισε να μου απαριθμεί μερικά θέματα της ανταλλακτικής  οικονομίας…
-Όχι δεν εννοώ αυτή την οικονομία αλλά την οικονομία που εννοεί ο Πρωθυπουργός με τις χρεωστικές – πιστωτικές κάρτες και το πλαφόν των μετρητών των 50ε – 70ε.
-Αυτή δεν είναι αχρήματη κοινωνία που λες αλλά ηλεκτρονική εγχρήματη κοινωνία, δηλαδή δεν υπάρχουν κέρματα και χαρτονομίσματα αλλά ηλεκτρονικά χρήματα.
-Ωραία, γι’ αυτή σου λέω, ποιά θα μπορούσαν να θεωρηθούν ως  μειονεκτήματα;
-Να σου πω, ο σκοπός είναι η πάταξη της φοροδιαφυγής.
-Σύμφωνοι, αλλά δεν είναι δυνατόν να είναι αυτός μόνον ο σκοπός.
…Εδώ προσπαθούσε να ξεφύγει προσπαθούσε να απαριθμήσει τα καλά  για το πως θα πιάνονται οι φοροφυγάδες, πως θα ελέγχεται γενικότερα το σύστημα…
-Άκου, θέλεις να μου πεις ή όχι; Το καταναλωτικό προφίλ του καθενός μας δεν ενδιαφέρει;
Γέλασε…
-Το προφίλ ε;  Βέβαια ενδιαφέρει τις εταιρείες ώστε να μπορούν να διαφημίζουν τα προϊόντα τους.
-Δηλαδή, πες παραδείγματα;
-Αν είσαι διαβητικός θα ψωνίζεις στο μάρκετ διαβητικά προϊόντα. Οι διαφημιστικές εταιρείες θα βρουν τρόπο να  σου διαφημίσουν  τα προϊόντα τους  με σκοπό να τους προτιμήσεις, αλλά υπάρχει ένα θέμα εδώ.
-Δηλαδή τι εννοείς;
-Θα γνωστοποιηθεί στις ασφαλιστικές από την καταναλωτική σου συμπεριφορά το πρόβλημά σου και δεν θα σε ασφαλίζει κανένας μετά ή θα ασφαλίζεσαι με πολύ υψηλό αντίτιμο.
- Που θα το μάθουν οι ασφαλιστικές αυτό;
- Έχουν τον τρόπο. Κάτι άλλο,  βέβαια ανάλογα με την καταναλωτική συμπεριφορά  μπορούν να στοχοποιηθούν άτομα ώστε να είναι εύκολα χειραγωγήσιμα, όπως οι ομοφυλόφιλοι.
- Να σε ρωτήσω κάτι άλλο, αν γίνει υποκλοπή του κωδικού της κάρτας μου από χάκερ  και χάσω τα χρήματα τι θα γίνει που θα μείνω απένταρος σε μια νύχτα; Μη μου πεις ότι δεν γίνονται υποκλοπές όταν στο Πεντάγωνο των ΗΠΑ έχουν εισβάλει τόσες φορές…
-Αυτό δεν γίνεται μα και να γίνει οι τράπεζες είναι ασφαλισμένες σε άλλες τράπεζες ή σε εταιρείες και θα καλύψουν εκείνες τη ζημιά.
-Ωραία, δεν κλέβουν οι χάκερς  μόνο από εμένα αλλά κλέβουν 100 άτομα  ή 1000 άτομα, τι γίνεται τότε;
- Θα αποζημιωθούν όλοι τους, δεν πρόκειται να χαθούν χρήματα... ελπίζω! 
- Α!στο ελπίζω πήγαμε τώρα. Κάτι άλλο τώρα, αυτές  οι κάρτες θα έχουν rfid;
- Μπορεί και να έχουν, ποιο είναι το πρόβλημά σου;  Κινητό έχεις, νομίζεις ότι δεν ξέρουν που βρίσκεσαι;
- Ας ξέρουν ότι βρίσκομαι σε ένα super market ή σε ένα βιβλιοπωλείο, δεν θέλω  όμως να ξέρουν τι ψωνίζω από το μάρκετ η τι βιβλία αγοράζω από το βιβλιοπωλείο, το καταλαβαίνεις; Και μην αρχίσεις να μου λες ότι εφόσον είσαι φιλήσυχος πολίτης δεν έχεις να φοβηθείς τίποτε
-Καταλαβαίνω πως το λες αλλά η τεχνολογία εξελίσσεται, άλλωστε να μη ξεχνάς ότι η ατομική ενεργεία δημιουργήθηκε για καλό, άσχετα αν έπεσαν πυρηνικές βόμβες. Αλλά και συ να σκεφτείς ότι δεν είναι το χάραγμα αυτό, μη κάνεις έτσι.
- Ναι δεν είναι το χάραγμα, αλλά εναι προδρομικές καταστάσεις και αν δεν αντισταθείς από τώρα σ΄αυτά πως θα αντισταθείς μεθαύριο στο χάραγμα, να μη ξεχνάμε ότι ο γερο- Παΐσιος μιλούσε για πτώση.
- Ναι, δίκιο έχεις είναι πτώση…
Εδώ έκλεισε η κουβέντα με άλλα πράγματα



Πιο κάτω παραθέτουμε ένα απόσπασμα απο τον Αγιο γέροντα Παΐσιο.

Ο λαός καταπιεζόμενος από τα δυσβάστακτα οικονομικά μέτρα θα ζητάει κάποια στιγμή να ξανασάνει, αλλά αυτή τη στιγμή δεν πρόκειται να του τη χαρίσουν ποτέ, παρά μόνον έως ότου σκύψει το κεφάλι του εντελώς στο έδαφος, δηλώνοντας τέλεια υποταγή στο καινούργιο τους σύστημα.
 
Θα λένε: Έχετε δίκιο που διαμαρτύρεσθε, όμως έχετε μεγάλο εξωτερικό χρέος και αυτοί που έχουν πολλά λεφτά φοροδιαφεύγουν" για να μη σας επιβάλλουμε άδικα μεγάλους φόρους κτλ. πρέπει να αποδεχθείτε το τέλειο σύστημα ηλεκτρονικού οικονομικού ελέγχου.
 
Έτσι ώστε να βλέπουμε ποιοί είναι οι νομοταγείς πολίτες και ποιοί οι φοροφυγάδες. Ταυτόχρονα θα παρέχουν μέσω του ηλεκτρονικού οικονομικού συστήματος πολλές διευκολύνσεις.
 
Με όλα αυτά μας αποπροσανατολίζουν για να μπορέσουν με πολύ εύσχημο τρόπο και χωρίς να γίνουν αντιληπτοί να μπουν στο σπίτι μας. Να γνωρίζετε ότι θα ασκήσουν πιέσεις με πολλούς τρόπους, ιδιαίτερα στους πολιτικούς μας άρχοντες.

 

Παρασκευή 8 Μαΐου 2015

Αισθάνομαι την ανάγκη να λέω περισσότερο το «δόξα σοι ο Θεός» παρά το «Κύριε ελέησον». Μήπως δεν είναι σωστό;




«Δόξα σοι ο Θεός» θα πη «να γίνη γνωστός ο Θεός στους ανθρώπους». Βλέπεις και εκείνο που είπε ο Χριστός:
 «Εγώ σε εδόξασα επί της γης …και νυν δόξασόν με σύ, Πάτερ», μερικοί το παρεξηγούν και λένε: «Εγώ Πατέρα, Σε έκανα γνωστό επί της γης, κάνε με γνωστό κι Εσύ, για να πιστέψουν οι άνθρωποι».

– Γέροντα, αισθάνομαι την ανάγκη να λέω περισσότερο το «δόξα σοι ο Θεός» παρά το «Κύριε ελέησον». Μήπως δεν είναι σωστό; – Καλό είναι αυτό, ευλογημένη. Εγώ μπορεί να περάσω ολόκληρη μέρα κάνοντας εργόχειρο και λέγοντας «Δόξα σοι ο Θεός. Δόξα σοι ο Θεός , γιατί ζω. Δόξα σοι ο Θεός, γιατί θα πεθάνω και θα πάω κοντά στον Θεό. Δόξα σοι Θεός, ακόμη και αν με βάλη στην κόλαση και πάρη έναν κολασμένο στον Παράδεισο.
Και εάν θέλη να μη με θυμάται στην κόλαση και λυπάται , ας πάρη πολλούς κολασμένους στον Παράδεισο, ώστε η χαρά Του γι’ αυτούς να είναι περισσότερη και να λιγοστέψη η στενοχώρια Του για μένα». Το «δόξα σοι ο Θεός» να μη λείπη ποτέ από τα χείλη σας. Εγώ, όταν πονάω, το «δόξα σοι ο Θεός» έχω για χάπι του πόνου∙ τίποτε άλλο δεν με πιάνει.
Το «δόξα σοι ο Θεός» είναι ανώτερο και από το «Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με». Έλεγε ο Παπα- Τύχων : «Το “ Κύριε ελέησον” έχει εκατό δραχμές, το “δόξα σοι ο Θεός” έχει χίλιες δραχμές∙ είναι δηλαδή πολύ πιο ακριβό».
Ήθελε να πη ότι ο άνθρωπος ζητάει το έλεος του Θεού από ανάγκη ,ενώ δοξολογεί τον Θεό από φιλότιμο, και αυτό έχει μεγαλύτερη αξία. Συνιστούσε μάλιστα να λέμε το «δόξα σοι ο Θεός», όχι μόνον όταν είμαστε καλά , αλλά και όταν περνάμε δοκιμασίες , γιατί και τις δοκιμασίες τις επιτρέπει ο Θεός για φάρμακα της ψυχής.
– Γέροντα, μερικές φορές , όταν λέω «δόξα τω Θεώ», νιώθω μέσα μου ένα φτερούγισμα. Τι είναι αυτό; – Αγαλλίαση πνευματική είναι. Τώρα, επειδή μου έδωσες χαρά που λες «δόξα τω Θεώ», από την χαρά μου θα αρχίσω να γράφω «δόξα τω Θεώ, δόξα τω Θεώ», και θα γεμίσω μία κόλλα χαρτί με το «δόξα τω Θεώ». Ο Θεός να σε αξιώση στην άλλη ζωή να είσαι μαζί με τους Αγγέλους που δοξολογούν συνέχεια τον Θεό. Αμήν.

Αγιος Παισιος