Ιησούς Σινά

Τι πλέον θέλεις;

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Ἀντίσταση στήν Κάρτα τοῦ Πολίτη. Εἰρηνική συγκέντρωση διαμαρτυρίας μπροστά στή Βουλή τῶν Ἑλλήνων στίς 6 Φεβρουαρίου 2011 στίς 12 τό μεση­μέρι.


 


Η Συνθήκη Schengen όπως από το 1997 έχουμε αναφέρει γραπτώς προς την Ιεραρχία της Εκκλησίας μας και επανέλαβε και ο αξιότιμος Καθηγητής κ. Τσελεγγίδης, αποτελεί ένα νομοθέτημα που για πρώτη φορά νομιμοποιεί την ηλεκτρονική παρακολούθηση των πολιτών.
Στα άρθρα της 92 κ.εξ. ορίζεται ως σύστημα πληροφοριών Schengen που θεσπίζεται για την πρόληψη των απειλών κατά της εθνικής ασφαλείας, της δημόσιας τάξης και για την καταστολή ποινικών παραβάσεων των μελών της Συνθήκης.
Και ενώ στο νομοθέτημα υπάρχουν όλες οι πτυχές του ηλεκτρονικού ελέγχου, της διατηρήσεως αρχείων κ.λ.π., απουσιάζει προκλητικά από τη Συνθήκη αυτή ο τρόπος εφαρμογής της.
Δηλαδή με ποιον τρόπο ή με ποιο σύστημα θα γίνεται η ηλεκτρονική συλλογή των δεδομένων των πολιτών στην αρχική και στην τελική φάση (θα αρχίσει λ.χ. με την κάρτα, για να συνεχίσει με την εμφύτευση μικροτσίπ και τελικώς με το χάραγμα;).
Υποστηρίζεται επίσης εσφαλμένως και καθησυχαστικά, ότι όσα αφορούν τη συλλογή, επεξεργασία και διάδοση πληροφοριών του πολίτη γίνονται, αφού προηγουμένως έχει θεσπιστεί ο Εθνικός Νόμος 2472/97, περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων, ο οποίος έγινε στο πλαίσιο της προστασίας του πολίτη από τους κινδύνους που ενέχει το νομοθέτημα της Συνθήκης Schengen.
Εδώ όμως ακριβώς είναι η εξαπάτηση του πολίτη. Και τούτο, γιατί η Συνθήκη Schengen ανήκει στο Πρωτογενές Δίκαιο, δηλαδή στο Ευρωπαϊκό Δίκαιο, ενώ ο Νόμος 2472/97 ανήκει στο Εθνικό Δίκαιο και μάλιστα στο τριτογενές.
Συνεπώς, ένα τριτογενές Δίκαιο δεν μπορεί να υπερισχύσει του πρωτογενούς.
Άρα η Ευρώπη ανά πάσα στιγμή μπορεί να ζητήσει οποιαδήποτε πληροφορία θέλει για τους πολίτες της Ελλάδος, χωρίς η Ελλάδα να μπορεί να αρνηθεί, αφού έχει υπογράψει την Συνθήκη του Σένγκεν, η οποία υπερτερεί του Νόμου 2472/97 περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.
Άρα η ελληνική πολιτεία θα αναγκαστεί να εφαρμόσει την Συνθήκη Σένγκεν δίνοντας ανά πάσα στιγμή όλα τα στοιχεία μας, αν τα ζητήσει η Ενωμένη Ευρώπη.

Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Η πνευματική αντιμετώπιση της ασθένειας

72559_1309769283134_1797672678_635586_7932035_n.jpg
Η προϋπόθεση για να ωφεληθεί ο άνθρωπος από την δοκιμασία της αρρώστιας του είναι να την αντιμετωπίσει πνευματικά.
Τότε ευχαριστεί τον Θεό, ο οποίος σαν καλός πατέρας τον αξίωσε της παιδείας Του, ενθυμούμενος τον προφητικό λόγο: Ον αγαπά Κύριος παιδεύει, μαστιγοί δε πάντα υιόν ον παραδέχεται. Ενθυμείται ακόμη τον λόγο του Αποστόλου «Τις εστιν υιός ον ου παιδεύει πατήρ», και αφήνεται στην πρόνοια του Θεού, του μοναδικού Ιατρού της ψυχής και του σώματος. Ας δούμε αναλυτικότερα ποια είναι η πνευματική αντιμετώπιση της ασθενείας.


α. Με προσευχή
Ο πιστός χριστιανός ασκεί σε όλη του την ζωή το έργο της προσευχής. Πολύ περισσότερο όμως αισθάνεται την ανάγκη να καταφύγει με την προσευχή στον Θεό, κατά την περίοδο της ασθενείας του. Εν ημέρα θλίψεώς μου τον Θεόν εξεζήτησα, λέγει και ο προφήτης Δαυΐδ.
 
Αναφέρεται στο Γεροντικό για κάποιον άρρωστο μοναχό που ζήτησε την προσευχή του αγίου Βαρσανουφίου για να θεραπευθεί. Κι εκείνος του απάντησε: «Αδελφέ, γιατί φωνάζεις; Γιατί στέλνεις μακριά δεήσεις, ενώ έχεις πολύ κοντά σου τον Ιησού να στέκει και να ποθεί να Τον καλέσεις σε βοήθεια σου; Φώναξε Του: "Κύριε, Ιησού ελέησε με!", και θα σου αποκριθεί. Άγγιξε την άκρη του ιματίου Του και θα σου θεραπεύσει, όχι μόνο την μία, την σωματική αρρώστια, άλλα όλες σου τις αρρώστιες... Μην θλίβεσαι, είναι κοντά το έλεος του Θεού».
 


Η προσευχή, έστω και αν δεν έχει σαν αποτέλεσμα την άμεση θεραπεία, πολύ ωφελεί τον άρρωστο. Τον ενισχύει πνευματικά και τον δυναμώνει στην πίστη. Τον ανανεώνει ολόκληρο και τον βοηθά να αντιμετωπίσει σωστά την αρρώστια του και να ωφελείται από αυτήν.
 


Είναι σημαντικό βέβαια να τονίσουμε ότι ο πιστός θα πρέπει από υγιής να ασκηθεί και να αγαπήσει την προσευχή. «Πριν αρρωστήσεις αναζήτησε τον θεραπευτή», μας προτρέπουν οι Άγιοι. Διότι όταν η αρρώστια συνοδεύεται από αβάσταχτο πόνο, είναι πολύ δύσκολο ο νους, και ειδικά ο αγύμναστος, να συγκεντρωθεί και να υψωθεί προς τον Θεό. Ο πόνος του σώματος αναγκάζει τον νου να προσηλωθεί στο σημείο του πόνου.
 


Ρώτησαν τον γέροντα Παΐσιο πώς αντιμετωπίζει κανείς έναν ανυπόφορο πόνο, κι εκείνος απάντησε: «Αν (ο άρρωστος) είναι κοσμικός, με το τραγούδι, αν είναι πνευματικός άνθρωπος, με την ψαλμωδία». Και συνέχισε ό Γέροντας: «Μια μέρα κρύωσα και είχα έναν πονοκέφαλο, που πήγαινε να σπάσει το κεφάλι μου. Άρχισα λοιπόν μια πολύ ωραία ψαλμωδία, και μου έφυγε ο πονοκέφαλος. Πραγματικά η ψαλμωδία μαζί με την ευχή πολύ βοηθάει σ' αυτές τις περιπτώσεις, απαλαίνει την ψυχή, την γλυκαίνει».
44402_107136336010416_100001421517087_66810_760057_n.jpg

β. Με υπομονή και ευχαριστία

Η προσευχή μας βοηθά να αντιμετωπίσουμε σωστά την ασθένεια μας. Και η σωστή και πνευματική αντιμετώπιση της ασθενείας βρίσκεται στην υπομονή και την ευχαριστία. Οι άγιοι Πατέρες παρομοιάζουν την αρρώστια με φωτιά που δοκιμάζει το μέταλλο του αρρώστου, και γι' αυτό καλούν τον πιστό να δείξει μεγαλοψυχία και να ευχαριστεί τον Θεό.
Ώστε, «αν μεν είναι σίδηρος, δηλαδή αμαρτωλός, θα αποβάλει την σκουριά με την φωτιά της ασθενείας. Και αν είναι χρυσάφι, μένει καθαρός και λαμπρός δια της υπομονής, της ανδρείας, της ταπεινώσεως και ελπίδος» που δείχνει. «Αν υπομένεις την ασθένεια με ευχαριστία, εκείνη γίνεται για σένα αφορμή στεφάνων», μας λένε οι Άγιοι.
 


Ο ιερός Χρυσόστομος μας βοηθά να τοποθετηθούμε σωστά απέναντι στην δοκιμασία της ασθενείας, στην ιατρική αυτή του Θεού: «Ας μην δυσανασχετούμε, ούτε να δειλιάζουμε όταν μας συμβεί κάτι απροσδόκητο, αλλά ας αφήνουμε Αυτόν που τα γνωρίζει καλά αυτά, να δοκιμάζει στην φωτιά την ψυχή μας, όσο καιρό θέλει.
Διότι αυτό το κάμνει για το συμφέρον και την ωφέλεια των δοκιμαζόμενων... Ένας γιατρός είναι γιατρός όχι μόνον όταν λούζει και τρέφει τον άρρωστο... αλλά και όταν καυτηριάζει και κόβει... Γνωρίζοντας λοιπόν ότι ο Θεός είναι περισσότερο φιλόστοργος από όλους τους γιατρούς, μην εξετάζεις με περιέργεια, ούτε να ζητάς από Αυτόν λόγο για την θεραπεία».
 


Γράφει ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος σε άρρωστο φίλο του: «Να φιλοσοφείς την αρρώστια... και να την θεωρείς παιδαγωγία για το συμφέρον σου... Άφησε το σώμα να πάσχει τα δικά του, αφού οπωσδήποτε, ή τώρα ή αργότερα, θα διαλυθεί σύμφωνα με τον φυσικό νόμο. Την ψυχή όμως κράτα την ψηλά, και με τους λογισμούς να βρίσκεσαι μαζί με τον Θεό».
Ο ίδιος Άγιος, αναφερόμενος στην δική του περίπτωση, γράφει: «Πονώ στην αρρώστια μου, αλλά χαίρομαι». Η χαρά αυτή είναι η χαρά του Χριστού που γεμίζει την ψυχή του δοκιμαζόμενου πιστού, γι' αυτό είναι ανεξήγητη για τον άνθρωπο που δεν πιστεύει στον Χριστό.
 


Όταν ο πιστός βλέπει την ασθένεια του με καλό λογισμό, παίρνει πνευματική δύναμη. Βλέπει π.χ. σε πόσο χειρότερη θέση βρίσκονται άλλοι ασθενείς, και νοιώθει να αλαφρώνει το βάρος της δικής του ασθενείας. Βλέπει με πόση καρτερία αντιμετωπίζουν άλλοι την ασθένεια τους και παραδειγματίζεται.
Φέρνει στον νου του τα πάθη του Χριστού και το μέγεθος της θείας αγάπης, και συντρίβεται. Χαρακτηριστική είναι η ευχή του γέροντος Παϊσίου σε ασθενή: «Καλή υπομονή. Εύχομαι ο Χριστός να σου αυξάνει την αγάπη Του, για να ξεχνιέται ο πόνος σου». Για την αντιμετώπιση των ασθενειών έλεγε επιγραμματικά: «Ο πνευματικά υγιής γλεντά την αρρώστια του. Ο άρρωστος (πνευματικά), υποφέρει»!
 


Οι Άγιοι όχι μόνο χαίρονται στην αρρώστια τους, αλλά, επειδή γνωρίζουν την ωφέλεια που προξενείται από αυτήν, ανησυχούν όταν μένουν πολύ καιρό υγιείς! Διαβάζουμε στο Γεροντικό:
Ήταν ένας Γέροντας που συνεχώς κακοπαθούσε και αρρώσταινε. Κάποτε λοιπόν πέρασε έναν ολόκληρο χρόνο χωρίς να πάθει κακό και γι' αυτό στενοχωριόταν υπερβολικά και έκλαιγε, λέγοντας:

Μ' εγκατέλειψε ο Θεός και δεν μ' επισκέφθηκε!


Η πνευματική αντιμετώπιση της ασθένειας (Ιερομόναχος Γρηγόριος, Ιερόν Κουτλουμουσιανόν Κελλίον Άγ. Ιωάννης ο Θεολόγος, Καρυές Άγιον Όρος)

Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

Στημένη προβοκάτσια εναντίον της μεγάλης συγκέντρωσης της 6ης Φεβρουαρίου

Στημένη προβοκάτσια εναντίον της μεγάλης συγκέντρωσης της 6ης Φεβρουαρίου

Αναδημοσίευση απο το ιστολόγιο "Κλασσικοπερίπτωση"
Μέχρι τώρα ξέραμε  ότι  τέτοιου είδους "προσκλήσεις" και προτροπές σε τέλεση εγκλημάτων έκανε  το  προστατευόμενο απο την κ. Διαμαντοπούλου  και  τις  άλλες ...δημοκρατικές δυνάμεις  indymedia.
Λίγες ημέρες πρίν  κατασκευάστηκε  ένα  παρόμοιο  διαδικτυακό "υβρίδιο"  το οποίο καλεί τους  Έλληνες πολίτες  να φορέσουν μαύρα μπουφάν κράνη και αντιασφυξιογόνες μάσκες και να  καταλάβουν  "ειρηνικά" την Βουλή των Ελλήνων στις  5 Φεβρουαρίου.
Δηλαδή καλεί τον  Έλληνα πολίτη  να φορέσει την "επίσημη στολή" των γνωστών   παρακρατικών και να  γίνει μελανοχίτωνας  προβοκάτορας και   εγκληματίας.
Έχουν μάλιστα το θράσος να παρουσιάζονται  με πατριωτικό  προσωπείο ενώ  η μέχρι τώρα  εγκληματική  τους δραστηριότητα  ταιριάζει μόνο σε εχθρούς  της  πατρίδας μας.
Δεν χρειάζεται να έχει κανείς  ιδιαίτερη αντιληπτική ικανότητα για  να καταλάβει ότι  αυτοί  οι σκοτεινοί τύποι  που ξεπήδησαν αιφνιδίως απο το ...πουθενά  και που καμώνονται τους  "αγανακτισμένους πατριώτες", έχουν  την εντολή  να  κατασκευάσουν  μια προβοκάτσια  ακριβώς  την παραμονή    της  συγκέντρωσης διαμαρτυρίας εναντίον  της "κάρτας του πολίτη" και της  δικτατορίας της "ηλεκτρονικής διακυβέρνησης", την οποία διοργανώνει  η "Συντονιστική επιτροπή κατά της  κάρτας του πολίτη" και για την οποία εδώ και καιρό έχει  λάβει  την σχετική άδεια απο την  ΓΑΔΑ  (Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αθηνών).
Αν βέβαια  είχαν  εκτιμήσει  ότι η  συγκέντρωση της 6ης Φεβρουαρίου θα  είναι μικρής έκτασης  και δεν  θα προσελκύσει   πολύ κόσμο, τότε   σίγουρα δεν θα  βλέπαμε  στο διαδίκτυο  τετοιου είδους  προβοκατόρικες  "προσκλήσεις" - προτροπές σε τέλεση εγκληματικών πράξεων .
Όμως  αυτό που  διαπίστωσαν οι "ενδιαφερόμενοι" είναι αυτό που  βλέπουμε και εμείς  καθημερινώς, ότι δηλαδή  όλο και περισσότερος κόσμος αφυπνίζεται γύρω απο αυτό το μείζον ζήτημα  της επερχόμενης δικτατορίας  της  "ηλεκτρονικής διακυβέρνησης" και της "κάρτας του πολίτη"¨, και εκφράζει   την πρόθεσή του να συμμετάσχει στην πρώτη  αληθινά ακομματιστη και ακαθοδήγητη   ΕΙΡΗΝΙΚΗ  συγκέντρωση διαμαρτυρίας.Τις τελευταίες εβδομάδες  διανεμήθηκαν  ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ πάνω απο 300.000 έντυπα - προσκλήσεις  απο την  "Συντονιστική Επιτροπή  κατά της Κάρτας του Πολίτη" και τους  "Ελληνες youtubers" που ενημερώνουν  για την   προγραμματισμένη  ειρηνική  συγκέντρωση  διαμαρτυρίας της 6ης Φεβρουαρίου .Οι ιστότοποι   "Ορθόδοξο Παρατηρητήριο", "Αναβάσεις", "Ασυμπίεστος""Όρθρος" ,καθώς επίσης και εκατοντάδες άλλα  ιστολόγια και ιστοσελίδες , δεν έχουν σταματήσει  ούτε  στιγμή τον αγώνα της ενημέρωσης  και των αποκαλύψεων γύρω απο αυτό το μείζον ζήτημα  καλώντας  φυσικά όλους τους  Έλληνες  σε αυτήν  την ειρηνική  και δημοκρατική συγκέντρωση  διαμαρτυρίας  πράγμα που έπραξαν και πράττουν ευτυχώς  πολλοί ραδιοφωνικοί  σταθμοί και εφημερίδες κυρίως της περιφέρειας   αλλά  δυστυχώς ελάχιστες εφημερίδες   και  ΜΜΕ  της Αθήνας.
Όλος αυτός  ο αγώνας ενημέρωσης  έχει "ξεσηκώσει"  εκατοντάδες χιλιάδες  συμπολιτών μας απο όλη την Ελλάδα , οι οποίοι  όπως φαίνεται απο τις  ενοικιάσεις  τουριστικών λεωφορείων  θα συμμετάσχουν μαζικά στην συγκέντρωση  της 6ης Φεβρουαρίου .Η  διαρκώς αυξανόμενη  συμμετοχή του κόσμου  στην πρωτοβουλία συλλογής υπογραφών εναντίον της κΤπ   των "Αντιρρησιών Ορθόδοξης Συνείδησης"  καθώς επίσης και η πληροφόρηση  απο τους προαναφερθέντες ιστοτόπους  για το πλήθος των e-mails συμπαράστασης , δεν αφήνουν κανένα απολύτως περιθώριο αμφιβολίας για την  μαζικότητα και την επιτυχία αυτής της συγκέντρωσης.
Αυτός λοιπόν είναι και ο λόγος  για τον οποίο  "επιστρατεύτηκαν"  οι  "γνωστοί - άγνωστοι"  εχθροί της Δημοκρατίας και της πατρίδας.
Αυτό όμως που δεν έχουν αντιληφθεί οι κάθε είδους και προέλευσης  εντολοδόχοι  προβοκάτορες, είναι  ότι όλοι  όσοι  θα πάμε σε αυτήν την ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ  ΕΙΡΗΝΙΚΗ  ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ, έχουμε βάλει  στο "συρτάρι" εδώ και πολύ καιρό τον φόβο και την δειλία  και δεν έχουμε  κανένα ψυχολογικό εμπόδιο   ή κοματική - πολιτική εξάρτηση, που θα μας έκανε να οπισθοχωρήσουμε.
Καταγγέλουμε  στον Ελληνικό λαό  όλες αυτές τις  εγκληματικές μεθοδεύσεις και καλούμε τόσο την δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος όσο και τον αρμόδιο εισαγγελέα να επέμβουν άμεσα, μιας και αυτή  η διαδικτυακή  πρόσκληση για κατάληψη της βουλής συνιστά  προτροπή σε εγκληματική ενέργεια  και μάλιστα  με χαρακτηριστικά βίαιης  ανατροπής του πολιτεύματος.
Αυτό το "κίνημα"  με την κίβδηλη και υποκριτική ονομασία  "Η δύναμη του πολίτη" που εμφανίστηκε εδώ και λίγες ημέρες απο το ..πουθενά , δεν εκφράζει ασφαλώς παρά  τους ελάχιστους  που νομίζουν ότι  με τις εγκληματικές τους ενέργειες και  κρυμένοι  πίσω απο  ψευτοπατριωτικές  μουτσούνες και κράνη θα  καταφέρουν να μαγαρίσουν  κάθε δημοκρατική  και Ορθόδοξη   κινητοποίηση , ή  θα τρομοκρατήσουν  τον κόσμο  με τα  καραγκιοζιλίκια τους.
Ούτε αυτοί , ούτε όσοι   μας βάζουν το πιστόλι στον κρόταφο για να μαρκαριστούμε  σαν τα ζώα μέσω μιας  κάρτας  την οποία με  θράσσος την είπαν  "κάρτα του πολίτη" , θα μας  αναγκάσουν  να το βάλουμε στα πόδια και να πετάξουμε στα σκουπίδια  τα Θεόσδοτα δώρα της ελευθερίας και του αυτεξούσιου .
Δεν θα πάψουμε να δηλώνουμε προς πάσα κατεύθυνση την άρνησή  μας να παραλάβουμε την "κάρτα του πολίτη" και την  πρόθεσή μας να δείξουμε ανυπακοή στις  εντολές των αντίχριστων  επιτελείων της "Νέας Τάξης Πραγμάτων"   που προσβάλλουν το Ορθόδοξο και δημοκρατικό μας φρόνημα.
Τον δρόμο σε αυτόν τον καλό και δίκαιο αγώνα δεν μας τον δείχνουν   μανιφέστα κομμάτων,ευρωπαϊκές ντιρεκτίβες ή  πολιτικές  κατευθύνσεις, αλλά  το παράδειγμα  του  πλήθους  των Αγίων Μαρτύρων και Ομολογητών του χθές και του σήμερα  και εκείνων των προγόνων μας που αγωνίστηκαν  "δια την πίστιν του Χριστού την Αγίαν και  δια της πατρίδος την Ελευθερίαν"

Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Γ. Ραγκούσης: Η Κάρτα του Πολίτη προστατεύει τα προσωπικά δεδομένα! Ναι αλλά οι Hackers...


Τη διαβεβαίωση ότι η προστασία των προσωπικών δεδομένων θα διασφαλίζεται πλήρως κατά την εφαρμογή της Κάρτας του Πολίτη έδωσε ο υπουργός Εσωτερικών Γιάννης Ραγκούσης, κατά τη σημερινή συζήτηση στη Βουλή σχετικής επίκαιρης ερώτησης που κατάθεσε ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γ. Καρατζαφέρης.
Ο κ. Ραγκούσης δεσμεύθηκε ότι θα ενσωματωθεί πλήρως η γνώμη της αρμόδιας Ανεξάρτητης Αρχής, ενώ απέρριψε κατηγορηματικά τις αιτιάσεις του βουλευτή του ΛΑΟΣ Αδ. Γεωργιάδη ότι τόσο η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, όσο η Ιερά Σύνοδος έχουν εκφράσει προβληματισμό και ενστάσεις για την συγκεκριμένη κάρτα.
«Για μεγάλη μερίδα ορθοδόξων χριστιανών η κάρτα αυτή προσβάλει τις θρησκευτικές πεποιθήσεις τους», υπογράμμισε από την πλευρά του ο βουλευτής του ΛΑΟΣ προτείνοντας να είναι προαιρετική και όχι υποχρεωτική η κάρτα, διαφορετικά, όπως εκτίμησε «θα προξενήσει τρομακτικές αντιδράσεις».
«Η κάρτα αυτή δεν είναι μέσο καταχώρησης προσωπικών δεδομένων των πολιτών, αλλά κλειδί στην μετά ΚΕΠ εποχή για την ηλεκτρονική μη γραφειοκρατική εξυπηρέτηση τους», απάντησε ο υπουργός. Τόνισε ακόμη ότι ένα μεγάλο κομμάτι της διαφθοράς οφείλεται στην αυτοπρόσωπη παρουσία, η οποία καταργείται με την κάρτα, που όπως υπογράμμισε «είναι υψηλής τεχνολογίας, απαγορεύει την παραχάραξη και προστατεύει αυστηρά τα προσωπικά δεδομένα».
«Ζούμε στον αστερισμό του Wikileaks και πιστεύετε ότι θα βρείτε καλύτερες δικλείδες ασφαλείας από το Στέητ Ντηπάρμεντ; Ασφάλεια 100% δεν υπάρχει», αντέτεινε ο κ. Γεωργιάδης επισημαίνοντας ότι ο ΛΑΟΣ δεν θα δεχθεί την εφαρμογή της και το ίδιο θα καλέσει τους ψηφοφόρους του να κάνουν.
«Το θέμα ασφάλειας προσωπικών δεδομένων δεν αφορά μόνο την κάρτα του πολίτη αλλά το σύνολο υπολογιστικών και ηλεκτρονικών συστημάτων της χώρας και όλου του κόσμου. Αν κανείς ακολουθήσει τη λογική σας πρέπει να πει όχι σε κάθε ηλεκτρονικό και στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση», ανταπάντησε ο κ. Ραγκούσης.
Παράλληλα, διέψευσε τις αιτιάσεις του κ. Γεωργιάδη τόσο ότι υπάρχει άλλη άποψη της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, όσο και στο ότι υπάρχει αντίδραση από την Ιερά Σύνοδο. «Με την Ανεξάρτητη Αρχή θα κάνουμε διαβούλευση και η γνώμη της θα ενσωματωθεί πλήρως ενώ σε ότι αφορά την εκκλησία, η άποψη της είναι μετριοπαθής και ο βασικός προβληματισμός της στη συνεργασία που είχαμε ήταν αν θα υπάρχει γραμμωτός κώδικας. Εμείς λέμε δεν υπάρχει λόγος να είναι στην Κάρτα του Πολίτη», υπογράμμισε.

NAFTEMPORIKI.GR Παρασκευή, 21 Ιανουαρίου 2011 12:39  

   ΠΟΙΟΣ  ΟΜΩΣ ΘΑ  ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ  ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΟΤΑΝ

Hackers ΕΙΣΕΒΑΛΑΝ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΑΝΘΡΑΚΑ

ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΑΚΕΡΣ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟ CERN- ΜΕΓΑΛΟ ΕΠΙΤΑΧΥΝΤΗ ΑΔΡΟΝΙΩΝ

ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΧΑΚΕΡΣ ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΝ ΤΟ ΝΕΟ Mac App Store

Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Ο μπαλωματής και ο Μέγας Αντώνιος

agantonios.jpg

Πέρασε κάποτε από το λογισμό του Μεγάλου Αντωνίου σε τίνος τάχα αγίου μέτρα να είχε φτάσει. Ο Θεός όμως, που ήθελε να του ταπεινώσει το λογισμό, του φανέρωσε μια νύχτα στ' όνειρο του πως καλύτερος του ήταν ο μπαλωματής, που είχε ένα μικρομάγαζο σ' ένα παράμερο δρόμο της Αλεξανδρείας.

 Μόλις ξημέρωσε, ο Όσιος πήρε το ραβδάκι του και ξεκίνησε για την πόλι. 'Ηθελε να γνωρίσει από κοντά τον περίφημο μπαλωματή και να δεί τις αρετές του. Με πολλή δυσκολία ανακάλυψε το μαγαζάκι του, μπήκε μέσα, κάθισε πλάϊ του στον πάγκο κι άρχισε να τον ρωτά για τη ζωή του. 

 Ο απλοϊκός άνθρωπος, που δε του πήγαινε ο νους ποιός μπορούσε να ήταν εκείνος ο γερο-καλόγερος που ήλθε τόσο ξαφνικά να τον εξετάσει, χωρίς να πάρει τα μάτια του από το παπούτσι που μπάλωνε, του αποκρίθηκε αργά-αργά με ηρεμία: - Δεν ξέρω, Αββά μου, να έχω κάνει ποτέ κανένα καλό. 

Κάθε πρωϊ σηκώνομαι, κάνω την προσευχή μου κι αρχίζω τη δουλειά μου. Λέω όμως πρώτα στο λογισμό μου, πως όλοι οι άνθρωποι σ' αυτή την πόλι, από τον πιο μικρό ως τον πιο μεγάλο, θα σωθούν και μόνο εγώ θα καταδικαστώ για τις πολλές μου αμαρτίες. Κι όταν το βράδυ πάω να πλαγιάσω, πάλι το ίδιο συλλογίζομαι.

 Ο Όσιος σηκώθηκε με θαυμασμό, τον αγκάλιασε, τον φίλησε και του είπε με συγκίνηση: - Συ, αδελφέ μου, σαν καλός έμπορος, κέρδισες τον πολύτιμο μαργαρίτη άκοπα. Εγώ γέρασα στην έρημο, ίδρωσα και κόπιασα, μα δεν έφτασα την ταπείνωσύνη σου.