Τι πλέον θέλεις;
Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.
Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.
Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.
Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.
Τι πλέον θέλεις;
Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος
Ετικέτες 3
Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010
Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010
Μιά ἀλλοιώτικη 11η Σεπτεμβρίου. Ὁ Γέροντας Έπιφάνιος Θεοδωρόπουλος γιά τήν ἠλεκτρονική ταυτότητα καί τήν ἐν Χριστῷ ἐλευθερία.
Μιά ἀλλοιώτικη 11η Σεπτεμβρίου. Ὁ Γέροντας Έπιφάνιος Θεοδωρόπουλος γιά τήν ἠλεκτρονική ταυτότητα καί τήν ἐν Χριστῷ ἐλευθερία.
Καθώς πυκνώνουν τά νέφη τῶν κρατικῶν ἀπειλῶν γιά τήν ἀπαράδεκτη Κάρτα τοῦ Πολίτη μέ τό μικροτσίπ πού θά δίνει τή δυνατότητα
α) γιά ἀσφυκτική παρακολούθηση τῶν πολιτῶν, β) γιά πρόσβαση σέ ὅλα τά ἀρχεῖα πού μᾶς ἀφοροῦν,
γ) γιά τή διαβίβαση ὅλων τῶν σχετικῶν πληροφοριῶν σέ παγκόσμια κέντρα τῆς Νέας τάξεως πραγμάτων καί
δ) μέ τήν πιθανότατη χρήση τοῦ δυσωνύμου ἀριθμοῦ 666, πολλοί Πνευματικοί ἀδιαφοροῦν καί χλευάζουν κάθε ἀντίδραση κατά τῆς ὀλέθριας γιά τήν ψυχή μας κάρτας, γιατί εμπιστεύονται τό λογισμό τους.
Ὁ π. Παϊσιος ὁμιλεῖ γι'αὐτούς μέ πόνο ἀλλά καί μέ αὐστηρότητα καί ρωτάει :
" Ἀπορῶ ! δέν τούς προβληματίζουν ὅλα αὐτά τά γεγονότα; γιατί δέν βάζουν ἔστω ἕνα ἐρωτηματικό γιά τίς ἑρμηνεῖες τοῦ μυαλοῦ τους; Κι ἄν ἐπιβοηθοῦν τόν ἀντίχριστο γιά τό σφράγισμα, πῶς παρασύρουν καί ἄλλες ψυχές στήν ἀπώλεια; Αὐτό ἐννοεῖ "τό ἀποπλανᾶν, εἰ δυνατόν, καί τούς ἐκλεκτούς"(Μαρκ. ιγ΄). Θά πλανεθοῦν αὐτοί πού τά ἑρμηνεύουν μέ τό μυαλό".
Πολλοί ἀπό τούς πνευματικούς αὐτούς στά ἐρωτήματα τῶν πνευματικῶν τους παιδιῶν σχετικά μέ τήν Κάρτα Πολίτη τούς καθησυχάζουν καί μάλιστα ἐπικαλοῦνται καί ἐπιφανεῖς Γέροντες ἤδη κεκοιμημένους οἱ ὁποῖοι δῆθεν ἀδιαφοροῦσαν γιά τά ζητήματα αὐτά.
Ἕνας ἀπό τούς γέροντες πού ἐπικαλοῦνται εἶναι καί ὁ μακαριστός ἀρχιμανδρίτης π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος, ὁ ὁποῖος λένε ὅτι εἶχε ἀλλη γνώμη γιά τό ζήτημα τῶν ἠλεκτρονικῶν ταυτοτήτων.
Ὅμως ὁ π. Ἑπιφάνιος τήν 11η Σεπτεμβρίου 1997, στόν ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ δημοσιεύει ἐπιστολή του μέ τίτλο :" Ὁ Βεελζεβούλ καί ὁ Ε.Κ.Α.Μ." [σημ. Ε.Κ.Α.Μ. ἦταν ὁ Εἰδικός Κωδικός Αριθμός Μητρώου, δηλ. ἡ σχεδιαζόμενη τό 1997 ἡλεκτρονική ταυτότητα] Ἰδού τί ἔγραφε ὁ μακαριστός γεροντας :
"Ἄν πράγματι εἰς τά νέα δελτία ταυτότητος ἔχει ἀποτυπωθεῖ ἔστω καί ὑποψία τῆς μορφῆς τοῦ Βεελζεβούλ, ἀσφαλῶς οἱ πιστοί ὄχι μόνον δέν θά παραλάβουν τά διαβολοδελτία αὐτά [ἡ ὑπογράμμιση εἶναι τοῦ π. Ἐπιφανίου], ἀλλά οὔτε κἄν θά τά ἐγγίσουν. Τό αὐτό θά συμβῇ καί ἄν τά δελτία φέρουν τόν ἀριθμό 666. Ἐάν μέν ὁ ἀριθμός αὐτός ἐτέθη ἐπίτηδες ὡς σχετιζόμενος μέ τόν Ἀντίχριστο θά ἦταν ἀδιανόητον νά φέρωμεν ἐπάνω μας τά σύμβολα τοῦ Ἀντιχρίστου. Ἀλλά καί ἐάν ὁ ἀριθμός αὐτός δέν ἐπελέγη σκοπίμως δηλ. ὡς σύμβολον τοῦ Ἀντιχρίστου, ἀλλ΄ἁπλῶς ὡς ἕνας ἀριθμός μεταξύ τῶν πολλῶν...καί πάλιν τά δελτία ταυτότητος, ὡς προκαλοῦντα τήν θρησκευτικήν μας εὐαισθησίαν μέ τήν χρῆσιν ἑνός ὑπόπτου καί διαβλητοῦ ἀριθμοῦ εἶναι απολύτως ἀπαράδεκτα. ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩΜΕΝ". [τόσο ἡ ὑπογράμμιση ὅσο καί τά κεφαλαῖα γράμματα εἶναι τοῦ π. Ἐπιφανίου]. Τελειώνει δέ τήν ἐπιστολή του μέ τόν ἀκόλουθο τρόπο : " Ἐάν τά νέα δελτία ταυτότητος θά φέρουν ἐμφανῶς ἤ ἀφανῶς εἴτε τήν μορφήν τοῦ Βεελζεβούλ εἴτε τόν ἀριθμόν 666 εἴτε ὁ,τιδήποτε ἄλλο ἀντιχριστιανικό σύμβολο ἤ ἀκόμη κι ἄν ἔχῃ μόνον τόν Ε.Κ.Α.Μ. ἄνευ προηγουμένης νομοθετικῆς διασφαλίσεως τῶν δημοκρατικῶν δικαιωμάτων καί ἐλευθεριῶν τοῦ πολίτου θά εἴπωμεν ΟΧΙ καί πάλιν ΟΧΙ καί μυριάκις ΟΧΙ εἰς τά νέα αὐτά δελτία, ὁ,τιδήποτε καί ἄν πρόκειται νά ἀντιμετωπίσωμεν..."Ἀκουέτω ταῦτα καί βασιλεύς( = Κυβέρνησις) ! "
Ξεκάθαρος καί ἀποκαλυπτικός ὁ π. Ἐπιφάνιος.
Ἀδιανόητη ἡ παραλαβή οἱασδήποτε ἡλεκτρονικῆς ταυτότητος, καθώς αὐτή παγιδεύει τόν ἄνθρωπο. Εἴτε φέρει εἴτε ὄχι ἡ ἡλεκτρονική ταυτότητα τό 666 ἀφοῦ στερεῖ στόν ἄνθρωπο τά δικαιώματα καί τήν ἐλευθερία του δέν μπορεῖ νά γίνει ἀποδεκτή. Ἐξ ἄλλου τά ὄργανά τοῦ Ἀντιχρίστου σ΄αὐτό στοχεύουν : Νά στερήσουν στόν ἄνθρωπο τήν ἐλευθερία, νά τόν ὑποδουλώσουν στά κελεύσματα τῆς Ν. Ἐποχῆς ὥστε ὁ κύριός τους, ὁ Ἀντίχριστος στά ἀνδράποδα πού δέν στάθηκαν ἄξια νά φυλάξουν το θεόσδοτο δῶρο τῆς ἐλευθερίας, νά βάλη τό χάραγμά του καί νά τά θεωρήσει κτῆμα του.
Καλό θά ἦταν λοιπόν τά πνευματικά παιδιά τοῦ π. Ἐπιφανίου ἀλλά καί ὅσοι τόν εὐλαβοῦνται νά σταθοῦν μέ περισσότερη προσοχή σέ ὅσα διεκήρυξε μέ παρρησία καί θάρρος ὁ μακαριστός γέροντας. Ἐπισημαίνουμε τά θαρραλέα λόγια του : " ...θά εἴπωμεν ΟΧΙ καί πάλιν ΟΧΙ καί μυριάκις ΟΧΙ εἰς τά νέα αὐτά δελτία ὅ, τιδήποτε καί ἄν πρόκειται νά ἀντιμετωπίσωμεν".
Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010
Γ. Παπανδρέου 75η ΔΕΘ Σεπτέμβριος 2010. Μέχρι τέλους 2011 η κάρτα του πολίτη!!!Τα...λέγαμε!
Παπανδρέου 75η ΔΕΘ Σεπτέμβριος 2010:Μέχρι το τελος του 2011 θα έχουν αντικατασταθεί οι αστυνομικές ταυτότητες με την "Κάρτα του Πολίτη" (video)
11 Σεπτεμβρίου!H ημέρα που σηματοδότησε την αρχή της επιθετικής πολιτικής της "Νέας Τάξης Πραγμάτων", η οποία με αφορμή την τρομοκρατική επίθεση στους δίδυμους πύργους της Νέας Υόρκης ,"έβαλε μπροστά" τον μηχανισμό ανάδυσης απο τα σκοτάδια της "ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ".
Μετά ήλθε η τρομοκρατία της γρίππης και πριν ακόμα αποδειχθεί ότι επρόκειτο περί απάτης, στην οποία συμμετείχαν κυρίως παγκόσμιοι οργανισμοί ,ήλθε το τρομοκρατικό χτύπημα της σιωνιστικογεννούς "παγκόσμιας οικονομικής κρίσης" το οποίο έδωσε και τη χαριστική βολή στον ήδη ταλαιπωρημένο και τρομοκρατημένο κόσμο.
Ήταν "ηλίου φαεινότερον" ότι οι αντίχριστες δυνάμεις της "Νέας Εποχής" και του σιωνισμού, είχαν ολοκληρώσει τον "προπαρασκευαστικό βομβαρδισμό" των λαών και ήδη είχαν ξεκινήσει να υλοποιούν την ανάδειξη της "παγκόσμιας κυβέρνησης".
Για τους Έλληνες η 11 Σεπτεμβρίου, θα μείνει στην μνήμη ως η ημέρα που ο πρωθυπουργός τους, υπο το πρόσχημα της αναγκαίας "επανίδρυσης του κράτους" ,άνοιξε ουσιαστικά τις "πόρτες και τα παράθυρα" για να μπεί ο δύσοσμος αέρας του σιωνιστικού "παγκόσμιου κράτους"
Περιέγραψε τα μικρά "αντίδωρα" ως εύγεστες καλοψημένες "φρατζόλες" και έθεσε ως ζήτημα "πρώτης προτεραιότητας" την ολοκλήρωση της "¨ηλεκτρονικής διακυβέρνησης".
Δήλωσε με σαφήνεια ότι μέχρι το τέλος του 2011 οι αστυνομικές ταυτότητες θα είναι πλέον παρελθόν και ο Έλληνας πολίτης θα είναι υποχρεωμένος να έχει στη θέση τους την "Κάρτα του Πολίτη" στην οποία, όπως χαρακτηριστικά τόνισε , "ΟΛΑ ΘΑ ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΝΤΑΙ ":
«.. θέλω να ανακοινώσω ότι θα πάρω πρωτοβουλία με τους κοινωνικούς εταίρους, να καταρτίσουμε έναν Χάρτη Κοινωνικών Δικαιωμάτων, έναν Χάρτη που θα αλλάζει το τοπίο του προνοιακού μας συστήματος. Θα το εκσυγχρονίσει και θα εγγυάται την ισότητα των δικαιωμάτων για όλους και τα ελάχιστα κοινωνικά δικαιώματα, που θα επιτρέπουν και μια αξιοπρεπή ζωή, αλλά και μια δημιουργική συμμετοχή του πολίτη. Αυτά τα δικαιώματα θα αποτυπώνονται στην Κάρτα Πολίτη. Δικαίωμα στη σύνταξη, δικαίωμα στην εκπαίδευση, δικαίωμα στην επανακατάρτιση, στο επίδομα αναπηρίας, στο βιβλιάριο υγείας. Όλα θα αποτυπώνονται στην Κάρτα Πολίτη. Σπάζοντας τη δαιδαλώδη γραφειοκρατία, αξιοποιώντας ορθολογικά τα χρήματα αυτά, που υπάρχουν - και ναι, όταν κάνει κανείς ορθολογική διαχείριση χρημάτων, βρίσκει χρήματα και γι' αυτούς τους πολύ σημαντικούς στόχους - προχωράμε στην Κάρτα Πολίτη.»
Αυτή η σύγχρονη ηλεκτρονική χειροπέδα θα αντικαταστήσει σχεδόν τα πάντα.
Ταυτότητα ,βιβλιάρια υγείας,διαβατήρια, πιστωτικές και τραπεζικές κάρτες,κάρτα διοδίων, εισητήρια και ότι άλλο μπορείτε να φαντασθείτε .
Θα είναι τόσο "απαραίτητη" όσο απαραίτητο θα είναι και το χάραγμα τον καιρό του αντιχρίστου, αφού χωρίς αυτήν δεν θα μπορούμε να αγοράσουμε ,να πουλήσουμε ,να εργαστούμε ,να μετακινηθούμε ,να νοσηλευθούμε και γενικά να έχουμε οποιαδήποτε παρεχόμενη υπηρεσία.
Ο κ. Παπανδρέου σκέπασε με μπόλικη ζάχαρη όλο αυτό το άθλιο κατασκεύασμα της "ηλεκτρονικής διακυβέρνησης" και της "Κάρτας του Πολίτη" και παρουσίασε τις θνησιγενείς και εύκολα μεταβλητές "ευκολίες" που θα προκύψουν απο αυτήν ως μοναδικά οφέλη, ενώ απέκρυψε επιμελώς όλες τις τραγικές συνέπειες απο την παραλαβή και την εκτεταμένη χρήση της .
Πιο κάτω σας παρουσιάζουμε Video με τα αποσπάσματα της ομιλίας του στην 75η ΣΕΘ που αφορούν το ηλεκτρονικό φακέλωμα , την "ηλεκτρονική διακυβέρνηση" και την "Κάρτα του Πολίτη"
(από την "Κλασσικοπερίπτωση")
Ποτέ δεν έκρυψε ο ΓΑΠ τις προθέσεις του να εφαρμόσει μέχρι κεραίας όσα του έχουν δοθεί απο τα αφεντικά της αγαπημένης του "Παγκόσμιας κυβέρνησης" ,ως οδηγίες και εντολές σε σχέση με την υποδούλωση του Ελληνικού λαού στα συστήματα διαχείρισης της ελευθερίας και την ολοκληρωση των υποδομών που θα τα εξυπηρετούν.
Για άλλη μια φορά η "ηλεκτρονική διακυβέρνηση" ,το "ηλεκτρονικό φακέλωμα" και η δημιουργία τεράστιων βάσεων δεδομένων που θα περιέχουν σχεδόν κάθε τι που αφορά την προσωπική και δημόσια ζωή μας,αποτέλεσε ένα απο τα πρώτης προτεραιότητας σχέδια του κ. Παπανδρέου.Η "κάρτα του πολίτη" και όλα τα υπόλοιπα διασυνδεμένα με αυτήν συστήματα ,ελέγχου και επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων,είναι τα απαραίτητα "εργαλεία" για την λειτουργία και την επιτυχία της "ηλεκτρονικής διακυβέρνησης" η οποία είναι με την σειρά της απαραίτητη για την ύπαρξη της "παγκόσμιας κυβέρνησης".
Το διακύβευμα για τον Έλληνα πολίτη είναι αν θα δεχθεί ή όχι να γίνει ένας ραγιάς χωρίς καμιά ελπίδα για ανάσταση ή θα αντιδράσει δυναμικά.
Η "Πρωτοβουλία των Αντιρρησιών Ορθόδοξης Συνείδησης" και η επιστολή του Π. Σαράντη Σαράντου
Το κείμενο αυτής, απεστάλη σε πολλά μοναστήρια της Ελλάδος ,του Αγίου Όρους και του εξωτερικού,ενώ για το περιεχόμενο της επιστολής έλαβαν γνώση χιλιάδες πιστοί της Εκκλησίας μας.
Θυμίζουμε ότι αμέσως μετά, με τις ευλογίες του Π. Σαράντη και πολλών άλλων αξίων Ιερέων άρχισε η συλλογή υπογραφών εναντίον της "Κάρτας του Πολίτη" (μέχρι αυτή τη στιγμή έχουν υπογράψει περίπου 6.000 συμπολίτες μας).
Η "βάση" λοιπόν αυτής της "Πρωτοβουλίας των Αντιρρησιών Ορθόδοξης Συνείδησης", ήταν και είναι οι θέσεις του Π. Σαράντη Σαράντου, όπως αυτές εκφράζονται στο κείμενο της επιστολής του και γι΄αυτό απο την αρχική της κιόλας αίτηση-διακήρυξη-έκκληση (εδώ ) αναφέρθηκε σε αυτήν (εδώ )
Πρωτοβουλία ντιρρησιφν Hρθόδοξης Συνείδησης
Υπογράφουμε και εκφράζουμε προς την Ιεραρχία και την Πολιτεία τις Ορθόδοξες αντιρρήσεις μας όπως διατυπώθηκαν στην επιστολή του Π. Σαράντη Σαράντου (βλέπε ΕΔΩ) καθώς και στο κείμενο της Πρωτοβουλίας Αντιρρησιών Ορθόδοξης Συνείδησης (βλέπε εδώ)
Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010
Εις τας απαρχάς της ημέρας (π. Σαράντη Σαράντου)
Εἰς τάς ἀπαρχάς τῆς ἡμέρας…
Τοῦ ἀρχιμ. Σαράντη Σαράντου
Ἐφημερίου τοῦ Ἱ.Ν. Κοιμήσεως Θεοτόκου Ἀμαρουσίου
Εἰς τάς «ἀπαρχάς»1 τῆς ἡμέρας, στίς 5, ἤ στίς 6, ἤ στίς 7 π.μ., ἄς ἀφιερώνουμε λίγο χρόνο στήν προσευχή. Ἄς προμηθευθοῦμε ἀπό ἕνα ὀρθόδοξο μοναστήρι ἕνα κομβοσχοίνι τῶν ἑκατό ἤ τριακοσίων κόμβων. Κρατώντας κάθε κόμβο λέμε ἁπλά καί ταπεινά τήν εὐχή τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ. «Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ, ἐλέησόν με» λένε ὡς πρώτη πρωϊνή προσευχή στόν προσωπικό τους κανόνα οἱ μοναχοί καί οἱ μοναχές της Ἁγίας Ὀρθοδοξίας μας, πιστεύοντας ὅτι αὐτή εἶναι ἡ ἄμεση καί ἀπαραίτητη ἀναφορά κάθε πιστοῦ πρός τόν ἀρχηγό τῆς πίστεώς μας, τόν Χριστό.
Κάθε κόμβος τοῦ ἱεροῦ κομβοσχοινίου εἶναι πλεγμένος μέ ἐννέα σταυρούς. Λέγοντας τήν εὐχή «Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ, ἐλέησόν με» καί κρατώντας ἕκαστο κόμβο μέ τούς ἐννέα πλεκτούς σταυρούς δηλώνουμε στόν Κύριο τήν ἀγάπη μας καί τή δοξολογία μας γιατί μᾶς ἔχει πλάσει «κατ’ εἰκόνα Του καί καθ’ ὁμοίωσιν», γιά νά ζοῦμε αἰωνίως καί μακαρίως μετ’ Αὐτοῦ, σύν πᾶσι τοῖς Ἁγίοις. Τόν εὐχαριστοῦμε γιά τίς ἄπειρες εὐεργεσίες πού ἀκατάπαυστα μᾶς χαρίζει, γιά τίς δοκιμασίες μέσα στίς ὁποῖες ἀενάως μᾶς ἐκπαιδεύει, ὅπως οἱ καλοί προπονητές τούς ἀθλητές τους. Ἄλλωστε ὁ ἴδιος ὁ Κύριος θά μποροῦσε νά ἀποφύγει μαρτύριο, Σταυρό καί θάνατο. Θά μποροῦσε νά ἐπιβάλει στανικά τό δικό Του τρόπο ζωῆς, ἀπόλυτα ὑποτεταγμένο στό θέλημά Του. Τό θέλημά Του ὅμως, τό σύμφωνο μέ τοῦ Θεοῦ Πατέρα καί τοῦ Παναγίου Πνεύματος ἦταν ὄχι ἡ ἐπιβολή, ἀλλά ἡ διά τῆς δικῆς Του θυσιαστικῆς προσφορᾶς ἀπολύτρωση, σωτηρία καί θεανθρωποποίηση τοῦ δαιμονοποιημένου ἀνθρωπίνου γένους. Μέ τό «ἐλέησον» Τόν παρακαλοῦμε γιά ὅ,τι ἔχουμε ἀνάγκη. Μέ τό «ἐλέησον» Τοῦ δίνουμε τό δικαίωμα, πού... ἔτσι καί ἀλλιῶς τό ἔχει ὡς τέλειος Θεός καί τέλειος ἄνθρωπος, νά ἐκπληρώνει τά αἰτήματά μας, νά τά τροποποιεῖ πρός τό συμφέρον μας ἤ καί νά τά ἀκυρώνει, ὅταν εἶναι πρός ἀπώλειά μας, πρός βλάβην μας. Πληροῦται ἡ ψυχή μας ἀπό τήν ἄκτιστη Χάρη τοῦ Κυρίου μας καί τήν ἀγάπη τοῦ Πατρός καί τήν Κοινωνία τοῦ Ἁγίου Πνεύματος.
Ἀρχίζει ἔτσι ἡ ἡμέρα μας χαρισματικά, χωρίς τεμπελιά, χωρίς μελαγχολία, χωρίς κατάθλιψη, χωρίς ἄτακτους, κακούς λογισμούς. Διαθέτουμε ἔτσι περισσότερες ἀντοχές, καλή διάθεση, διάκριση πρός πάντας καί πρός πάντα.
Λέγοντας τήν εὐχή τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ μέ τό «με» ἐννοοῦμε τόν ἑαυτό μας, τούς ἄμεσους συγγενεῖς μας ἤ καί τούς πιό μακρινούς, ὅσους αἰσθανόμαστε ἰδιαίτερη ὑποχρέωση νά προσευχηθοῦμε καί ὅλο τό ἔθνος μας, πού διέρχεται «κρίση».
Ἡ εὐχή ἀναφερόμενη στόν Κύριο μέ ἄκρα ταπείνωση καί καλωσύνη μεγαλόθυμη μπορεῖ νά θαυματουργήσει. Μπορεῖ νά ἀπομακρύνει ἄπειρους ἐρχόμενους κινδύνους πραγματικούς ἤ ὑποθετικούς ἤ σκόπιμα κατασκευασμένους.
Τά media καθημερινά μᾶς πανικοβάλλουν μέ τίς χειρότερες εἰδήσεις καί τίς πιό δυσοίωνες προοπτικές. Πολλά σενάρια ἀκούγονται. Μέχρι καί ὅτι ὁλόκληρα κομμάτια τῆς πατρίδας μας θά πουληθοῦν ὡς λύτρα γιά τό ὑπέρογκο χρέος πού ἄφησαν οἱ κατά καιρούς καλοί κυβερνῆτες μας.
Ἀπό τίς σκοτεινές δυνάμεις πάντως τῆς Νέας Ἐποχῆς πολεμεῖται ἀπηνῶς ἡ χώρα μας μέ στόχο νά ἀλλάξουν τά πάντα στήν πατρίδα μας. Πρέπει νά δεχθοῦμε ὁπωσδήποτε τή νέα τάξη πραγμάτων, ἠθῶν καί ἐθίμων, γλώσσας, παραδόσεως καί παραδόσεων, συμβόλων, ἱστορίας, μά κυρίως ὀρθοδόξου πίστεως. Καί τό χειρότερο ἴσως θά εἶναι ὄχι ἡ πεῖνα, μέ τήν ὁποία μᾶς φοβερίζουν ἀκαταύπαστα οἱ πληρωμένοι δημοσιογράφοι, ἀλλά ἡ ἐπιβολή τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη καί ἴσως τό ἐπάρατο σφράγισμα ἤ κατά τήν ἱερά Ἀποκάλυψη, τό χάραγμα.
Πολλές φορές ἡ μικρή πατρίδα μας ὑπέστη κατοχές καί φοβερούς κινδύνους. Πάντοτε μέ τή βοήθεια τοῦ Κυρίου ξεπεράσαμε, γλυτώσαμε, σωθήκαμε, συνεχίσαμε τήν ὑπερτρισχιλιετή φωτιστική ἀνά τήν οἰκουμένη πορεία μας.
Ἡ εὐχή τοῦ Χριστοῦ πάντως ἀσφαλῶς καί πάλι θά θαυματουργήσει. Ἤδη πρό Χριστοῦ οἱ Ρωμαῖοι καλοπροαίρετα εἶχαν ὁμολογήσει: Ἐμεῖς κατακτήσαμε τούς Ἕλληνες ἐδαφικά, αὐτοί ὅμως μᾶς κατέκτησαν πολιτισμικά, μέσῳ τοῦ μοναδικοῦ καί ἀκμαίου πολιτισμοῦ τους. Τώρα πού ἀκόμα καί στήν πιό μακρινή γωνιά τῆς πατρίδας μας, σέ καθημερινή συχνότητα, τελεσιουργεῖται τό πρῶτο θαῦμα τῆς θείας Εὐχαριστίας, ὅπου τρανώνεται ἡ παρουσία τοῦ Χριστοῦ ἀνάμεσά μας, τά πράγματα θά πᾶνε χειρότερα;
Ἐξ ἄλλου τετρακόσια χρόνια τουρκικῆς σκλαβιᾶς κατάφεραν νά ἀλλοτριώσουν τόν Ἑλληνικό πολιτισμό καί τήν ὀρθόδοξη πίστη; Χιλιάδες νεομαρτύρων ἐπιβεβαιώνουν τήν πανσθενουργό δύναμη τῆς θείας Χάριτος πού στερειώνει τό Ἔθνος μας νά μήν ἐξαφανίζεται, παρά τή βούληση καί τή δράση τῶν ἀντιχρίστων.
Κατάφεραν οἱ Βαυαροί κλείνοντας πολλά ὀρθόδοξα μοναστήρια καί ἀποσχηματίζοντας ἐκβιαστικά μοναχούς καί μοναχές νά ξερριζώσουν τήν Ὀρθόδοξη πίστη καί νά ἑδραιώσουν τή βάρβαρη Βαυαρική; Μολονότι οἱ Βαυαροί ἐπέβαλαν κυβερνητικό ἐπίτροπο μέ ἔντονη παρουσία στήν ἱερά Σύνοδο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, κατάφεραν νά προτεσταντίσουν τήν ἱερά Σύνοδο καί κατ’ ἐπέκταση τό χριστεπώνυμο πλήρωμα διά τῶν δραστηρίων μισθωμένων μισσιοναρίων τους;
Ὁ Στρατηγός Μακρυγιάννης ἀνησυχοῦσε μέν γιά τή μανία τοῦ εὐρωπαϊκοῦ ἐκσυγχρονισμοῦ πού εἶχε καταλάβει τούς Βαυαρούς συνάρχοντες. Εἶχε ὅμως βαθειά ἐμπιστοσύνη στίς ρίζες τῆς ὀρθοδόξου πίστεως τίς χωμένες μέσα στίς τάξεις καί τίς ψυχές τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ μας. Ἔλεγε ὁ Μακρυγιάννης: Οἱ καϋμένοι οἱ καπουτσίνοι (Δυτικοί ἱεραπόστολοι) οἱ καλοζωϊσμένοι, καλοπληρωμένοι δέν καταλαβαίνουν τόν Ἑλληνορθόδοξο πολιτισμό μας. Ἔχουν βαλθεῖ νά μᾶς ἐκσυγχρονίσουν καί νά μᾶς ἐκπολιτίσουν, γκρεμίζοντας τή δική μας Θεανθρώπινη μυστική Παράδοση.
Παρόμοια ἦταν ἡ κατάσταση τοῦ Ἔθνους μας καί ἐπί Ἁγίου Νεκταρίου. Ὅλες οἱ συκοφαντίες καί οἱ διωγμοί πού ἀντιμετώπισε ὁ Ἅγιος σ’ ὅλα τά ἐπίπεδα τῆς ποιμαντικῆς του σταδιοδρομίας δέν ἦταν καθόλου ἄσχετοι μέ τό ψευδοουμανιστικό ἐκσυγχρονιστικό πνεῦμα τῶν ντόπιων καί ἀλλοδαπῶν εὐρωπαϊστῶν, πού δέν ζοῦσαν τήν ὁλοζώντανη Παράδοσή μας.
Παρά ταῦτα ἡ ἀκακία τοῦ Ἁγίου Νεκταρίου, ἡ καθαρή ἑλληνορθόδοξη παιδεία Του, ἡ βαθειά μυστική ἁγιοπνευματική ἐν ἄκρᾳ ταπεινώσει ζωή Του καί ἡ χριστοδιακριτικότατη ποιμαντική δράση Του ἔφεραν πολλούς καί ἀγλαότατους καρπούς στό ἔθνος μας. Εἶναι πολύ ἐνθαρρυντικά, μά καί πολύ ἀληθινά τά λόγια Του γιά τήν πορεία τοῦ ἑλληνικοῦ Ἔθνους μας ἀνά τήν Οἰκουμένη, ἀνά τούς αἰῶνες:
«Ὁ Ἕλλην ἐγεννήθη κατά θείαν πρόνοιαν διδάσκαλος τῆς ἀνθρωπότητος· τοῦτο τό ἔργον ἐκληρώθη αὐτῷ· αὕτη ἦν ἡ ἀποστολή αὐτοῦ· αὕτη ἡ κλῆσις αὐτοῦ ἐν τοῖς ἔθνεσιν· μαρτύριον ἡ ἐθνική αὐτοῦ ἱστορία· μαρτύριον ἡ φιλοσοφία αὐτοῦ· μαρτύριον ἡ κλίσις αὐτοῦ· μαρτύριον αἱ εὐγενεῖς αὐτοῦ διαθέσεις· μαρτύριον ἡ παγκόσμιος ἱστορία· μαρτύριον ἡ μακροβιότης αὐτοῦ, ἐξ ἧς δυνάμεθα ἀδιστάκτως νά συμπεράνωμεν καί τήν αἰωνιότητα αὐτοῦ, διά τό αἰώνιον ἔργον τοῦ Χριστιανισμοῦ μεθ’ οὗ συνεδέθη ὁ Ἑλληνισμός διότι ἐνῷ ὅλα τά ἔθνη τά ἐμφανισθέντα ἐπί τῆς παγκοσμίου σκηνῆς ἦλθον καί παρῆλθον, μόνον τό Ἑλληνικόν ἔμεινε ὡς πρόσωπον δρῶν ἐπί τῆς παγκοσμίου σκηνῆς καθ’ ὅλους τούς αἰώνας· καί τοῦτο, διότι ἡ ἀνθρωπότης δεῖται αἰωνίων διδασκάλων· μαρτύριον τέλος ἡ ἐκλογή αὐτοῦ μεταξύ τῶν ἐθνῶν ὑπό τῆς θείας προνοίας, ὅπως ἐμπιστευθῆ αὐτῷ, τήν ἱεράν παρακαταθήκην τήν ἁγίαν πίστιν, τήν θρησκείαν τῆς ἀποκαλύψεως καί τό θεῖον ἔργον τῆς ἀποστολῆς αὐτῆς, τό αἰώνιον ἔργον τῆς σωτηρίας διά τῆς διαπλάσεως ἁπάσης τῆς ἀνθρωπότητος κατά τάς ἀρχάς τῆς ἀποκαλυφθείσης θρησκείας…
Ἐν τῇ ἱστορίᾳ τοῦ Χριστιανισμοῦ ἀπό τῆς πρώτης σελίδος αὐτῆς ἀναφαίνεται ἡ τῆς Ἑλληνικῆς φυλῆς ἐν τῷ Χριστιανισμῷ δρᾶσις καί ἡ κλῆσις αὐτῆς, ἵνα ἀναλάβῃ τό μέγα τῆς ἀποστολῆς τοῦ χριστιανισμοῦ ἔργον. Οἱ θεῖοι τοῦ Σωτῆρος λόγοι «νῦν ἐδοξάσθη ὁ υἱός τοῦ ἀνθρώπου», ὅτε ἀνηγγέλθη αὐτῷ, ὅτι Ἕλληνες ἤθελον ἰδεῖν Αὐτόν, ἐνεῖχον βαθεῖαν ἔννοιαν· ἡ ρῆσις ἦν προφητεία, πρόρρησις τῶν μελλόντων· οἱ ἐκεῖ ἐμφανισθέντες Ἕλληνες ἦσαν οἱ ἀντιπρόσωποι ὅλου τοῦ Ἑλληνικοῦ ἔθνους· ἐν τῇ παρουσίᾳ αὐτῶν διεῖδεν ὁ θεάνθρωπος Ἰησοῦς τό ἔθνος ἐκεῖνο, εἰς ὅ ἔμελλε νά παραδώσῃ τήν ἱεράν παρακαταθήκην, ἵνα διαφυλαχθῇ τῇ ἀνθρωπότητι. Ἐν τῇ ἐπιζητήσει αὐτῶν διέγνω τήν προθυμίαν τῆς ἀποδοχῆς τῆς ἑαυτοῦ διδασκαλίας, διεῖδε τήν ἑαυτοῦ δόξαν, τήν ἐκ τῆς πίστεως τῶν ἐθνῶν, καί ἀνεγνώρισε τό ἔθνος, ὅπερ πρός τόν σκοπόν τοῦτον προώριστο ἀπό καταβολῆς κόσμου.
Τό Ἑλληνικόν ἔθνος ἀληθῶς πρός τόν σκοπόν τοῦτον ἐκλήθη ἀπό καταβολῆς κόσμου καί πρός τοῦτον μαρτυρεῖται διαπεπλασμένον· ὁ Θεός ἐν τῇ θείᾳ αὐτοῦ προνοίᾳ διέπλασεν αὐτό ὀφθαλμόν τοῦ σώματος τοῦ συγκροτουμένου ὑφ’ ἁπάσης τῆς ἀνθρωπότητος».
Εἶναι τέτοιοι οἱ καιροί μας πού ὅλοι μας κληρικοί, μοναχοί καί λαϊκοί χρειαζόμαστε λεπτή, θεανθρώπινη, ἁγία διάκριση.
Ὁ Γέροντας Πορφύριος ἔλεγε ὅτι στή ζωή μας – καί τήν ἐν Χριστῷ πνευματική – ἰσχύει ἡ ἀρχή τῶν συγκοινωνούντων δοχείων. Ὅσοι πιό πολλοί χριστιανοί διακρίνονται γιά τήν ἀκακία τους, τήν ἀθωότητά τους, τήν καλωσύνη τους, τήν ἁγία ἀγάπη τους, τόσο καί οἱ ἄλλοι διαποτίζονται μέ τά παραπάνω πνευματικά ἀγαθά.
Ὅταν τά παραπάνω ἀγαθά παροπλίζονται καί ἐγκλωβίζονται ἀπό τήν «ἱερή ἀγανάκτηση» π.χ. πρός τούς «κακούς» ταγούς μας, βάσει αὐτῆς τῆς ἀρχῆς τῶν συγκοινωνούντων δοχείων, δέν μεταβιβάζονται καί σ’ αὐτούς (τούς ταγούς), πνευματικά ἐν Χριστῷ ἀγαθά, ἀλλά ἀγανάκτηση, ὀργή, ἀντιπάθεια, σφοδρή κατάκριση, μαυρίλα, ἀδιέξοδο.
Ἐδῶ πού ἔχουμε φθάσει ὅλοι μας, ὑποφέροντας ἀπό τήν παροῦσα πνευματική δυστοκία, ἀπό τήν ἠθική μόλυνση τοῦ «πνευματικοῦ» περιβάλλοντος, ἄς καταθέσουμε ταπεινά τό μικρό, ταπεινό ὀβολό τῆς χήρας ψυχῆς μας, τήν εὐχή τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ, ἐκκινώντας ἀπό τάς ἀπαρχάς ἑκάστης ἡμέρας, ζητώντας τό ἄπειρο ἔλεος τοῦ Χριστοῦ μας, τήν προσωπική ἐν Χριστῷ σωτηρία μας καί τήν ἀνόρθωση ὅλης τῆς κοινωνίας μας, τοῦ ἔθνους μας, γιατί ὄχι καί τῆς παγκόσμιας κοινότητας, μέ βάση καί μέ εὐλογία τίς παρήγορες – ὄχι βεβαίως φροῦδες – προβλέψεις τοῦ Ἁγίου τοῦ αἰώνα μας, τοῦ Ἁγίου Νεκταρίου.
Μαρούσι, 10 Αὐγούστου 2010
1 Ἡ χρήση τοῦ ὅρου «ἀπαρχές» ἐκτός ἀπό τήν αὐτονόητη ἀναφορά στίς πρῶτες στιγμές τῆς ἡμέρας, παραπέμπει στήν τηρούμενη παράδοση τῆς Ἐκκλησίας – μέ παλαιοδιαθηκικές καταβολές – σύμφωνα μέ τήν ὁποία οἱ εὐλαβεῖς χριστιανοί αὐθόρμητα φυλάσσουν στήν ἄκρη γιά προσφορά πρός τόν Κύριο τούς πρώτους καί καλύτερους καρπούς τῆς συγκομιδῆς τους, ἔτσι ὥστε νά εἶναι εὐλογημένα τά ἀγαθά τους καί ἡ ζωή τους ὁλόκληρη.
Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010
Αποτέλεσμα και σύμπτωμα της μεγάλης διαφθοράς είναι η οικονομική κρίση...μοναχός Μωυσής, Αγιορείτης
Η κρίση των καιρών μας οδήγησε αρκετούς, υπεύθυνους, γνώστες και μη, σε διαπιστώσεις θλιβερές και απαισιόδοξες.
Μιλούν για ναυάγιο της χώρας, για πτώχευση του κράτους, για νοσηλεία της πατρίδος μας σε εντατική μονάδα. Ο κόσμος δεν ξέρει ποιον να ακούσει και να πιστέψει.
Τα έχει χαμένα και έχει την αίσθηση ότι κανείς δεν του λέει την όλη αλήθεια. Αν κάποιον εμπιστευθεί, σύντομα απογοητεύεται. Η κατάσταση είναι μάλλον τραγική.
Στις διαδηλώσεις θρηνούνται νεκροί, αθώοι νέοι άνθρωποι.
Όλοι μα όλοι ψάχνουν να μεταθέσουν τις ευθύνες από πάνω τους. Ο ένας βρίζει σκληρά τον άλλο συνεχώς. Βγάζει με περισσή χαρά τα άπλυτα του άλλου στη φόρα. Μα έτσι δεν λύνεται τίποτε. Χρειάζεται οπωσδήποτε καταμερισμός και καταλογισμός των ευθυνών.
Δεν φταίνε ασφαλώς όλοι το ίδιο. Όμως όλοι σε κάτι φταίμε. Άλλος για τον υπερκαταναλωτισμό, άλλος για τη σπατάλη, άλλος για τη φοροδιαφυγή, άλλος για το ψεύδος, άλλος για την αποσιώπηση, άλλος για την απάτη, άλλος για την ατιμία, άλλος για την απόκρυψη, τη δωροδοκία, τη σιωπή, τον φόβο, τη δειλία, την υποχώρηση, τον παρασυρμό, τον πλουτισμό, το εύκολο κέρδος, τα μασημένα λόγια, το "πέρα βρέχει", την απερισκεψία, το βόλεμα, την κοροϊδία, τον ατομισμό, τον εγωισμό, την αήθεια και την αναίδεια ...
Είναι ανάγκη να μετρήσει κανείς ειλικρινά και αυστηρά το προσωπικό ποσοστό ευθύνης του για την κατιούσα πορεία της χώρας μας. Είναι απαραίτητη η έγκαιρη και έγκυρη συνειδητοποίηση ότι ο δρόμος της ζωής που πάρθηκε ήταν λάθος.
Ποιες είναι οι βάσεις και οι αρχές και ποιος ο σκοπός της ζωής; Χρειάζεται επανατοποθέτηση κι επαναπροσδιορισμός. Δεν μπορεί ο κύριος και μόνος σκοπός της ζωής του Νεοέλληνα να είναι η συλλογή όλο και περισσότερου χρήματος.
Καλούμεθα σε μία εκ βαθέων ειλικρινή μετάνοια με όλη τη σημασία της λέξεως. Αλλαγή νου, αλλαγή φρονήματος, αλλαγή σκοπού Άλλο ευημερία και άλλο ευμάρεια, άλλο πρόοδος και ευτυχία και άλλο πλουτοκρατία και υποδούλωση στην ύλη, δουλειές του ποδαριού, κάτω από το τραπέζι, κρυφά, μυστικά ύπουλα, φθονερά και σκοτεινά ...
Η κατάρρευση δεν είναι οικονομική αλλά ηθική.
Η κρίση είναι κύρια πνευματική. Η εξαθλίωση ήλθε από τη σήψη της διαφθοράς. Αποτέλεσμα και σύμπτωμα της μεγάλης διαφθοράς είναι η οικονομική κρίση. Ακόμη και τώρα την κρίση πολλοί και διάφοροι την εκμεταλλεύονται, για να κερδίσουν δικούς τους πόντους. Δεν φαίνεται πάντως επί του παρόντος η κρίση να μας κρίνει, αφυπνίζει και διδάσκει.
Έχει ειπωθεί πως η Ελλάδα μεγαλουργεί τις στιγμές των μεγάλων κρίσεων. Κάτι τέτοιο πάντως, τουλάχιστον προς το παρόν, δεν φαίνεται μάλλον καθόλου ...
Είναι γεγονός πως οι μισές αλήθειες αποτελούν παραπληροφόρηση του κοινού. Δυστυχώς, τον τελευταίο καιρό η παραπληροφόρηση αυτή είναι σε έξαρση. Μπορεί να έχουν φθαρεί μερικές λέξεις από την παράχρηση, αλλά χρειάζεται σύντομα η επαναφορά τους και η χρησιμοποίησή τους στο πρώτο τους και ακέραιο νόημα όπως ήθος, αλήθεια. Τιμιότητα, ακεραιότητα και ενότητα.
Όμως η κρίση διχάζει πιο πολύ πολλούς, ακόμη και μέσα στα ίδια τα κόμματα. Όπως εύστοχα ειπώθηκε, ο λαός σήμερα έχει μεγάλη ανάγκη μιας ηγεσίας με τιμιότητα, ενότητα, ειλικρίνεια και ανιδιοτέλεια ...
Ο πολυυμνημένος και πολυδιαφημισμένος πολυπολιτισμός, η με τέχνη επιβληθείσα υπερκατανάλωση, ο άκρατος προσωπικός πλουτισμός δεν δημιουργεί πλέον εθνικούς ευεργέτες, φιλάνθρωπους και δωρητές, αλλά αποταμιευτές στο εξωτερικό. Φυσικά να πληρώσουν πιο πολλά οι έχοντες και κατέχοντες και οπωσδήποτε όσοι δημιούργησαν την κρίση, αλλά πιστεύουμε ότι δεν είναι λίγοι εκείνοι που καλλιεργούν την άνθηση της παραοικονομίας με διάφορους, μικρούς ή μεγάλους, "έξυπνους" τρόπους. Άρα, είναι αρκετά πολλοί όσοι έχουν μερίδιο ευθύνης. Αυτοί που ξέρουν, λένε δικαιολογημένα πως το αυτί των αχόρταγων δεν ιδρώνει με τίποτε ...
Μάταια αναζητούμε μια Ελλάδα με φιλότιμο, ησυχία, ειρήνη και αλήθεια... Η Ελλάδα κατάντησε να παρακαλεί συνεχώς για ρουσφέτια, εύκολα κέρδη, πολλά κέρδη και οικονομικά κόλπα. Μας αξίζει μια καλύτερη τύχη.
Η αγωνία δεν παύει. Η ελπίδα δεν πέθανε. Η αισιοδοξία δεν αποκοιμήθηκε. Η πίκρα όμως είναι μεγάλη και ο πόνος πολύς. Ο θείος φωτισμός που περιγελάστηκε από αρκετούς "σοφούς" είναι μεγάλη ανάγκη να έλθει επί όλων μας τις κεφαλές μήπως ανανήψουμε και μετανοήσουμε ειλικρινά.
Η κρίση να δώσει ανάκριση και ανάταση αναψυχής ..
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)