Ιησούς Σινά

Τι πλέον θέλεις;

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Τετάρτη 11 Αυγούστου 2010

ΑΦΜ,Schengen, ΑΜΚΑ, ο αριθμός διαβατηρίου, το δίπλωμα οδήγησης, η Κάρτα του Πολίτη..το 666!!!

pathr saranths- karta.jpgΟποιοσδήποτε νηφάλιος παρατηρητής, μακριά από φανατισμούς  και θεωρίες συνωμοσίας διαπιστώνει  δύο πράγματα :
Αφενός  μία παγκόσμια οικονομική κρίση και πολλά προβλήματα και αφετέρου συνεχείς  διακηρύξεις  από  όλους  τους  ηγέτες  του κόσμου για την ανάγκη  μιας  παγκόσμιας κυβέρνησης , η οποία υποτίθεται ότι  θα λύσει  τα παγκόσμια προβλήματα της  φτώχειας , των επιδημιών και της κλιματικής  αλλαγής .
     Προς  υλοποίηση  αυτού του σχεδίου προωθείται  σε τοπικό, περιφερειακό  και παγκόσμιο επίπεδο η ηλεκτρονική  διακυβέρνηση .  Με πρόφαση  το  <<νοικοκύρεμα>> και την καταπολέμηση  της  εγκληματικότητας  και  της  τρομοκρατίας  συγκεντρώνονται  προσωπικά στοιχεία των πολιτών  (data)  σε όλο και μεγαλύτερες  βάσεις  δεδομένων  και υπόκεινται σε αυθαίρετη  επεξεργασία  από άδηλα  κέντρα στα οποία με διάφορες  προφάσεις  διαβιβάζονται. Όλοι μπορούν να  θεωρηθούν  ύποπτοι .  Έτσι η ηλεκτρονική  διακυβέρνηση  μετατρέπεται  σε τυραννία.
      Στην πατρίδα μας με την συνθήκη  Schengen  και το νόμο 2472/97 περί  προστασίας  δεδομένων προσωπικού  χαρακτήρα , άρχισε  μια άνευ προηγούμενου συλλογή στοιχείων  που συνοδεύεται από μια αριθμοποίηση  του ανθρώπινου προσώπου. Με το νόμο 3655/2008 καθιερώθηκε  ο  ΑΜΚΑ   ως  διά βίου αριθμός  χωρίς  τον οποίο ο πολίτης  είναι αποκλεισμένος  από την  ζωή. Υπάρχουν  και άλλες  τέτοιες  προσπάθειες ,όπως η κάρτα πελάτη  και η ηλεκτρονική απογραφή των  Δημοσίων  υπαλλήλων. Επικινδυνότερη κρίνουμε  την αναγγελθείσα  έκδοση  της  ηλεκτρονικής  Κάρτας  Πολίτη , με την οποία  θα διασυνδέονται  όλες  οι δημόσιες  υπηρεσίες  και θα  ενσωματωθούν   ο  ΑΦΜ, ο ΑΜΚΑ,  ο  αριθμός διαβατηρίου , το δίπλωμα  οδήγησης  κλπ. Με τον τρόπο αυτό  σχηματίζεται ένα πλήρες  προφίλ  του πολίτη , πλήρως  ελεγχόμενου.  Έτσι  διαρκώς  μεγαλώνει  ο έλεγχος  και η τυραννία της  ανθρωπότητας .
%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CE%BF%CF%82+%CE%B8%CE%B7%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%85+-+%CE%91%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%BF.jpg
      Το χειρότερο  είναι  ότι  η διασύνδεση  γίνεται με κλειδί  το δυσώνυμο  666, αριθμό του ονόματος  του Αντίχριστου, που υποδηλώνει με ενάργεια ποίος θα είναι ο τελικός  τύραννος , σε  ποίον  παραδίδουμε  λίγο-λίγο  την ελευθερία μας , το δώρο  του αυτεξουσίου που μας  χάρισε ο Θεός .
Με απλά λόγια η Κάρτα Πολίτη  είναι  η ηλεκτρονική ταυτότητα  που απέφυγε ο ελληνικός  λαός  εξ  αιτίας των αντιδράσεων κυρίως  της  Ιεράς  Συνόδου της  Εκκλησίας  της  Ελλάδος . Θα έχει το μικροτσίπ με το 666, όπως το είχαν παραδεχτεί  πολλοί  πολιτικοί  το 1997, και επομένως  η χρησιμοποίησή του φανερώνει  την πλήρη υποτέλεια όσων θα λάβουν την  Κάρτα αυτή  στο κράτος  του   Αντίχριστου.
  Άς  γνωρίζουμε επίσης ότι ο τελικός  στόχος  της Νέας  Τάξης  είναι  η εμφύτευση του μικροτσίπ στο χέρι η το χάραγμα με ειδικό τατουάζ  στο μέτωπο σύμφωνα με την προφητεία της  Αποκαλύψεως  του αγίου Ιωάννου, όπως  ήδη  μεθοδεύεται  στις  ΗΠΑ για την  χορήγηση  υγειονομικής  περίθαλψης .
   Ευρισκόμενοι  λοιπόν  ένα βήμα πριν  από την επιβολή  της  αντίχριστης  τυραννίας  και επειδή καταπατείται η θρησκευτική  μας  συνείδηση και  τα  συνταγματικά  κατοχυρωμένα  δικαιώματα της προσωπικής μας ζωής και ελευθερίας νοιώθουμε την υποχρέωση:
1)Να παρακαλέσουμε την Ιερά Σύνοδο της  Εκκλησίας  μας ,
α)να ενωτισθεί  με στοργή  την ανησυχία των Χριστιανών και να τοποθετηθεί στο θέμα της Κάρτας  του Πολίτη  σύμφωνα  και με τις προηγούμενες  καθοδηγητικές  Εγκυκλίου της 
β)να μεσολαβήσει προς  τις αρμόδιες αρχές  της  ελληνικής  πολιτείας , ώστε να δοθεί , σε όσους  δεν θέλουν  να λάβουν  την  Κάρτα  Πολίτη  -ηλεκτρονική  ταυτότητα, εναλλακτική δυνατότητα  νόμιμης  ταυτοποίησης  στα πλαίσια  της ελληνικής  έννομης  τάξης.
   2)Να διακηρύξουμε προς  την  Πολιτεία  ότι δεν είμαστε διατεθειμένοι  έναντι  οποιουδήποτε  τμήματος  να παραλάβουμε τη λεγόμενη   Κάρτα Πολίτη -ηλεκτρονική ταυτότητα  με την οποία :
  α)παραχωρούμε το θεόσδοτο δώρο  της ελευθερίας  μας στην  ετοιμαζόμενη παγκόσμια τυραννική  εξουσία ,
  β)δεχόμαστε το προοίμιο του βδελυρού χαράγματος ,φέροντας  μαζί  μας μέσω της ηλεκτρονική  ταυτότητας  τον αριθμό 666 και αρνούμαστε το Βάπτισμά μας .
8089prisoner_ball.jpg
   3)Να ζητήσουμε  από την Πολιτεία να πάρει  πίσω τη μεθόδευση  για καθιέρωση  της  ηλεκτρονικής  Κάρτας  Πολίτη .Αν δεν θέλει ,τότε , όπως  έκανε  με  την  εναλλακτική  θητεία των Μαρτύρων του Ιεχωβά , να  εξεύρει  μια εναλλακτική  λύση για  όσους  διαφωνούμε με τις ηλεκτρονικές  ταυτότητες  ,θεωρώντας  μας ως αντιρρησίες συνείδησης.
   4)Να κάνουμε έκκληση προς κάθε  Έλληνα ορθόδοξα βαπτισμένο και κάθε άνθρωπο που σέβεται το δώρο της ελευθερίας και τα δικαιώματα του ανθρώπου να αρνηθεί την παραλαβή της Κάρτας Πολίτη και να υπογράψει τη διακήρυξη αυτή που απευθύνεται προς κάθε αρμόδια εκκλησιαστική η πολιτική αρχή.




Υ.Γ Συμπυκνωμένη ύλη από τις ομιλίες  του π. Σαράντη Σαράντου

Αλλο είναι ή υπομονή και άλλο ή ανοχή

imm002_2.jpg




- Γέροντα, χθες είπατε ότι άλλο είναι ή υπομονή και άλλο ή ανοχή. Τί εννοούσατε;
- Υπομονή δέν είναι το νά ανέχομαι τόν άλλον. Όταν λέω ότι ανέχομαι τόν άλλον, είναι σάν  νά  λέω:  Ό  άλλος  είναι  χάλια,  εγώ  είμαι  καλά,  και  τόν  ανέχομαι. 
Ή  πραγματική υπομονή είναι  νά αισθάνομαι ενοχή  γιά  τήν κατάσταση του  και  νά  τόν πονάω.
Αυτό  έχει πολλή ταπείνωση και αγάπη, και τότε δέχομαι τήν Χάρη του Θεού και βοηθιέται και ό άλλος.
Άν δω, ας υποθέσουμε, κάποιον κουτσό ή κουφό ή ναρκομανή, πρέπει νά σκεφθώ: άν ήμουν εγώ  σε  καλή  πνευματική  κατάσταση,  θά παρακαλούσα  τόν  Θεό  και  θά  τόν  έκανε  καλά, γιατί  ό  Χριστός  είπε: θά σας δώσω δύναμη νά  κάνετε μεγαλύτερα θαύματα από μένα, οπότε έρχεται ό πόνος, ή αγάπη γιά τόν άλλον.
Ενώ, άν πώ: ε, τί νά τόν κάνω, ανάπηρος είναι, ας καθήσω λίγο κοντά του θά εχω άλλωστε και τόν μισθό μου, τότε ανέχομαι τόν άλλον και δικαιολογώ τόν εαυτό μου ότι έκανα τό καθήκον μου.

Πατήρ Παϊσιος

Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

Όλαι αυταί αί κακίαι τών κτισμάτων συγκρινόμεναι μέ τό πλήρωμα τής Αγιότητος τής Θεοτόκου δέν εδύναντο νά λυπήσουν τόν Θεόν.

 
179962-koukouzelisa.jpg
 

" Άν τά εννέα τάγματα τών αγγέλων ήθελαν κρημνισθή από τούς ουρανούς, καί νά γένουν δαίμονες.

Άν όλοι οί άνθρωποι εγένοντο κακοί.

Άν όλα τά κτίσματα, ουρανός, φωστήρες, ιερείς, ζώα, ήθελον αποστατήσει κατά τού Θεού.

Όλαι αυταί αί κακίαι τών κτισμάτων συγκρινόμεναι μέ τό πλήρωμα τής Αγιότητος τής Θεοτόκου δέν εδύναντο νά λυπήσουν τόν Θεόν.

Διότι μόνη ή Κυρία Θεοτόκος ήτο ικανή νά τόν ευχαριστήσει κατά πάντα. Αυτή μοναχή σταθείσα αναμέσον Θεού καί ανθρώπων, τόν μέν Θεόν υιόν ανθρώπου εποίησε, τούς δέ ανθρώπους υιούς Θεού.

Χωρίς τήν μεσιτείαν αυτής κανένας, ούτε άγγελος, ούτε άνθρωπος, δύναται νά πλησιάση είς τόν Θεόν, επειδή καί αυτή ευρίσκεται μόνον μεθόριον αναμεταξύ τής ακτίστου καί κτιστής φύσεως.

Αυτή μόνη είναι Θεός άμεσος μετά τόν Θεόν καί έχει τά δευτερεία τής Αγίας Τριάδος, ώς ούσα μήτηρ αληθώς τού Θεού.
Καί αυτή μοναχή είναι, όχι μόνον ό θησαυροφύλαξ όλου τού πλούτου τής Θεότητος, αλλά καί ό διαμοιραστής είς όλους καί αγγέλους καί ανθρώπους, όλων τών από Θεού δεδομένων είς τήν κτίσιν υπερφυσικών ελλάμψεων καί θείων καί πνευματικών χαρισμάτων.

Καί δέν είναι τινας πού νά τήν επικαλέσθη μέ πίστιν καί νά μήν τόν υπήκουσε μέ ευσπλαχνίαν.

Αυτός ό Υιός τού Θεού καί αγαπητός υιός τής Παρθένου έδωκε τή μητέρα Του διά μητέρα μας καί συνήγορον νά μάς βοηθή πρός σωτηρίαν μας."

(Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου)

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ !!

Πηγή : Πρωτ. Δημήτριος Αθανασίου -Πρεσβ. Χαρούλα Τσουλιάη, "ΠΑΝΤΩΝ ΑΝΑΣΣΑ", 


πηγή

Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010

Παναγία η Ιεροσολυμίτισσα: Αγιογραφία με θεία παρέμβαση

 
Σύμφωνα με την εκκλησιαστική παράδοση, η εικόνα της Παναγίας Ιεροσολυμίτισσας αγιογραφήθηκε τον 19ο αιώνα στους Αγίους Τόπους και είναι... αχειροποίητη. Αυτό σημαίνει πως δεν αγιογραφήθηκε από το χέρι ανθρώπου, αλλά έπειτα από θεία παρέμβαση.

Σύμφωνα με την ίδια παράδοση, εκείνη την εποχή ζούσε μια αγιογράφος μοναχή που λεγόταν Τατιανή στην οποία εμφανίστηκε σε όραμα μια γυναίκα και της είπε: «Αδελφή Τατιανή, ήρθα να με ζωγραφίσεις». Η Τατιανή απάντησε: «Ευλόγησον αδελφή, αλλά εγώ είμαι αγιογράφος και όχι ζωγράφος. Και η επισκέπτρια της είπε: «Τότε να με αγιογραφήσεις». Η μοναχή που εξεπλάγη με το θάρρος της γυναίκας αποκρίθηκε: «Δεν έχω ξύλο (σανίδι), πού να σε ζωγραφίσω;»
Τότε εκείνη της έδωσε ένα ξύλο και της είπε: «Ζωγράφισε!» Καθώς τη ζωγράφιζε, τα άμφιά της έγιναν χρυσά, το πρόσωπό της έλαμψε και την άκουσε να λέει: «Μακαρία Τατιανή, μετά τον ευαγγελιστή Λουκά θα με αγιογραφήσεις πάλι εσύ».
Η μοναχή τότε ξύπνησε και κατάλαβε πως την επισκέφθηκε στον ύπνο της η Παναγία. Οταν πήγε στην ηγουμένη και της διηγήθηκε το όραμά της εκείνη δεν την πίστεψε και της είπε να αγιογραφήσει την άλλη μέρα μια εικόνα της Παναγίας. Επιστρέφοντας στο κελί της που ευωδίαζε είδε μαζί με την ηγουμένη να βγαίνει από μέσα φως και την εικόνα του οράματος πραγματική και αχειροποίητη!

Από τότε η εικόνα της Παναγίας Ιεροσολυμίτισσας βρίσκεται στο Ιερό Προσκύνημα του Θεομητορικού Μνήματος της Γεσθημανής στα Ιεροσόλυμα και θαυματουργεί. Λέγεται μάλιστα πως και τις τρεις φορές που πλημμύρισε ο ναός η εικόνα ανέβηκε μόνη της από το μαρμάρινο θρόνο όπου είναι τοποθετημένη και στάθηκε στο σύστημα εξαερισμού χωρίς να στηρίζεται κάπου!
Η εικόνα είχε μεταφερθεί πριν από έξι χρόνια στις Μητροπόλεις Αθηνών και Θεσσαλονίκης από το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων προσελκύοντας χιλιάδες προσκυνητές.

Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

Η Μεταμορφώση του Σωτήρος μας Ιησού Χριστού στο όρος Θαβώρ

 
0806_Metamorfosis1.jpgΣτις 6 Αυγούστου εορτάζεται η ανάμνηση της Θείας Μεταμορφώσεως του Σωτήρος μας Ιησού Χριστού. Η Μεταμόρφωση έλαβε χώρα σε όρος υψηλόν κατά τους τρεις συνοπτικούς Ευαγγελιστές (Ματθαίο, Μάρκο και Λουκά) και σύμφωνα με την Ιερά Παράδοση στο όρος Θαβώρ, που στα εβραϊκά σημαίνει έλευση φωτός.
Έγινε, κατά τους περισσότερους Πατέρες, 40 ημέρες περίπου προ της Σταυρώσεως, δηλαδή κατά τον μήνα Φεβρουάριο δεδομένου ότι η Σταύρωση έγινε 14 Μαρτίου. Αλλά επειδή η ανάμνηση της εορτής θα συνέπιπτε μέσα στη Μεγάλη Τεσσαρακοστή που είναι πένθιμη περίοδος, γι' αυτό μεταφέρθηκε στις 6 Αυγούστου που απέχει, από τις 14 Σεπτεμβρίου που γιορτάζεται η Ύψωση του Τιμίου Σταυρού και λογαριάζεται σαν μεγάλη Παρασκευή, σαράντα ημέρες.

Κατά τη διήγηση των Ευαγγελιστών (Ματθαίο, Μάρκο και Λουκά), ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός σαράντα ημέρες περίπου πριν της Σταύρωσή Του, παρέλαβε τρεις από τους Μαθητές του, τον Πέτρο για τη μεγάλη πίστη και αγάπη που είχε προς τον Χριστό, τον Ιωάννη επειδή τον αγαπούσε ιδιαίτερα ο Κύριος, για την αγνότητα και την ολόψυχη προς Αυτόν αφοσίωσή του και τον Ιάκωβο επειδή αυτός έχυσε πρώτος το αίμα του για την αγάπη του Χριστού και τους ανέβασε στο όρος Θαβώρ για να προσευχηθεί. Δεν πήρε όλους τους μαθητές μαζί Του, γιατί θα αναγκαζόταν να πάρει και τον Ιούδα, που λόγω της κακής του προαιρέσεως ήταν ανάξιος να δει τη Μεταμόρφωση.
Οι τρεις μαθητές Του, όπως ήταν κουρασμένοι από τη δύσκολη ανάβαση στο Θαβώρ και ενώ κάθισαν να ξεκουραστούν, έπεσαν σε βαθύ ύπνο. Όταν, όμως, ξύπνησαν, αντίκρισαν απροσδόκητο και εξαίσιο θέαμα. Το πρόσωπο του Κυρίου άστραφτε σαν τον ήλιο, και τα ρούχα Του ήταν λευκά σαν το φως.

Ταυτόχρονα εμφανίστηκαν, ο Προφήτης Μωυσής σαν εκπρόσωπος του νόμου της Παλαιάς Διαθήκης και των νεκρών και ο Προφήτης Ηλίας σαν εκπρόσωπος των προφητών και των ζωντανών (όπως είναι γνωστό ο Προφήτης Ηλίας αναλήφθηκε ζωντανός στους ουρανούς με πύρινο άρμα) συνομιλώντας μαζί Του για τις προφητείες που αναφέρονταν στο σωτήριο Πάθος Του. Αυτό έγινε για να δείξει στους μαθητές πως είναι ο Κύριος του νόμου και των προφητών, ζώντων και νεκρών.
Αφού οι μαθητές συνήλθαν κάπως από την έκπληξη, ο Πέτρος, θέλοντας να διατηρηθεί αυτή η αγία μέθη που προκαλούσε η ακτινοβολία του Κυρίου, ικετευτικά είπε να στήσουν τρεις σκηνές. Μία για τον Κύριο, μία για το Μωυσή και μία για τον Ηλία. Πριν προλάβει, όμως, να τελειώσει τη φράση του, ήλθε σύννεφο που τους σκέπασε και μέσα απ' αυτό ακούστηκε φωνή που έλεγε: "Ούτος εστίν ο υιός μου ο αγαπητός, αυτού ακούετε". Δηλαδή, Αυτός είναι ο Υιός μου ο αγαπητός, που τον έστειλα για να σωθεί ο κόσμος. Αυτόν να ακούτε. Οφείλουμε, λοιπόν, και εμείς όχι μόνο να Τον ακούμε, αλλά και να Τον υπακούμε. Σε οποιοδήποτε δρόμο μας φέρει, είμαστε υποχρεωμένοι να πειθαρχούμε.
Ο σκοπός αυτού του εξαίσιου γεγονότος ήταν να κάνει ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός τους μαθητές Του να πιστέψουν ακόμα περισσότερο σε Αυτόν για να μην ολιγοπιστίσουν την ώρα που θα Τον βλέπουν, γυμνό και καταματωμένο με το ακάνθινο στεφάνι να υποφέρει και να πεθαίνει για την σωτηρία του κόσμου, να μην δειλιάσουν, αλλά να καταλάβουν πως το Πάθος Του το υπομένει επειδή το ήθελε, εκούσια και όχι από αδυναμία, αφού είναι ο Παντοδύναμος Υιός του Θεού που γεμάτος αγάπη για το άθλιο και αχάριστο πλάσμα Του κατέβηκε στη γη, για να μας ελευθερώσει από τα δεσμά της αμαρτίας.
 

                                                          Απολυτίκιο:

Μετεμορφώθης εν τω όρει, Χριστέ ο Θεός, δείξας τοις μαΘηταίς σου την δόξαν σου, καθώς ήδύναντο. Λάμψον και ημίν τοις αμαρτωλοίς το Φως σου το άίδιον, πρεσβείαις της Θεοτόκου, Φωτοδότα, δόξα σοι.