φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

Ένα μεγάλο ΟΧΙ στην κάρτα του πολίτη να βροντοφωνάξουμε την Κυριακή 7/2/2016






Αυτή η ψεύτικη οικονομική κρίση με το  παράνομο, επαχθές, επονείδιστο, μη βιώσιμο χρέος ένα σκοπό είχε...να συντρίψει το φρόνιμα των Ελλήνων, ώστε με πεσμένο ηθικό και με πρόφαση την φοροδιαφυγή να θέλουν τώρα να επιβάλλουν την κάρτα - φυλακή την λεγόμενη κάρτα του πολίτη ή όπως διαφορετικά την πουν.


Αντισταθήκαμε σαν Έθνος σε βαρβάρους, αντισταθήκαμε σε Τούρκους, αντισταθήκαμε σε Ιταλούς και Γερμανούς κατακτητές, αντισταθήκαμε σε παπικούς...ε! τώρα θα πούμε ναι σε μια νεοεποχήτικη και παγκοσμιοποιημένη δαιμονική κάρτα;


Ένα μεγάλο ΟΧΙ να βροντοφωνάξουμε την Κυριακή 7/2/2016 να το ακούσουν όχι μόνο εδώ στην Ελλάδα, αλλά σε ολόκληρο τον κόσμο και να δουν ΑΛΛΗ μια φορά, ότι οι Έλληνες όχι μόνο αντισταθήκαμε  παλιά, αλλά και τώρα αντιστεκόμαστε σε αυτά τα ηλεκτρονικά δεσμά που θέλουν να τυλίξουν το έθνος μας.

Τόσα ιστορικά ΟΧΙ με κόπους και θυσίες ειπώθηκαν από τους πρόγονους μας που πολέμησαν επάξια για να είμαστε εμείς ελεύθεροι...
Ωραία, εμείς δεν είμαστε ισάξιοί τους γιατί...αλλάξαμε, αλλά ένα ΟΧΙ στην κάρτα του πολίτη μπορούμε να το πούμε, ως αντίδωρο να το δώσουμε  σ΄αυτούς για το μεγάλο δώρο της ελευθερίας που μας χάρισαν με το αίμα τους. 
ΟΧΙ λοιπόν, τρία γράμματα είναι όλα και όλα, δεν το αξίζουν αυτό οι ήρωές μας; Ας τους το δώσουμε...


Εμείς από ΨΗΓΜΑΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ το ΟΧΙ το λέμε, ας ενώσουμε όλοι μας τις φωνές μας για να το κάνουμε και πράξη.

Στο κάτω κάτω δεν προσφέραμε πολλά στον τόπο μας όσο θα έπρεπε σαν τους ήρωες μας, ας είναι αυτό το ΟΧΙ σαν "λύτρον ψυχής."

Το αξίζουμε αδέλφια μου Έλληνες...ως Έλληνες! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας