- Ειναι προσχηματικοί οι λόγοι της αχρήματης κοινωνίας όταν προσπαθεί να επιβληθεί σε χώρες όπως ( Ελλάδα, Σουηδία, Γαλλία, Ιταλία, Ισραήλ...) εκμεταλλευόμενη την ιδιαιτερότητα κάθε χώρας.
- Μου αφαιρεί το δικαίωμα να ορίζω όπως και όπου επιθυμώ τα χρήματά μου που είναι ιδρώτας των κόπων μου μιας ζωής.
- Με αφήνει εκτεθειμένο σε κάθε ηλεκτρονική υποκλοπή.
- Συγκεντρώνει στοιχεία των καταναλωτικών συνηθειών μου χωρίς εγώ να το επιθυμώ.
- Με ταυτοποιεί με μια κάρτα και ένα επιπλέον αριθμό κλειδί.
- Στερούμαι του δημοκρατικού δικαιώματός μου του συναλλάσεσθαι ελεύθερα επιβάλλοντας μου μια κάρτα που δεν θα μπορώ να αγοράσω ή να πωλήσω εάν δεν την έχω.
- Και τελικά μου επιβάλλεται κυριολεκτικά, χωρίς την θέληση μου, ν' αλλάξω τρόπο ζωής, τρόπο συναλλαγής, τρόπο καταναλωτικής συμπεριφοράς εξυπηρετώντας στο τέλος ΠΟΙΌΝ; Πάντως όχι τον Ελληνα πολίτη.
Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.
Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.
Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.
Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.
Τι πλέον θέλεις;
Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος
Ετικέτες 1
Ετικέτες 2
Ετικέτες 3
Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2016
Προσχηματικοί οι λόγοι για την αχρήματη κοινωνία
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου