Ιησούς Σινά

Τι πλέον θέλεις;

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2016

Κάρτα του πολίτη η απροκάλυπτη τυραννία της Νέας Τάξης! Διαμαρτυρία 7 Φεβρουαρίου στα Προπύλαια των Αθηνών














4 σχόλια:

  1. Αυτή η εκδήλωση δεν έχει εκκλησιαστική ευλογία, διότι
    1) δεν γίνεται με ευλογία και έγκριση της ιεράς συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος
    2) συμμετέχουν σε αυτή διάφοροι παραεκκλησιαστικοί και σχισματικοί, π.χ. οι Μάξιμος Βαρβαρής (πβ. ψευδείς προφητείες περί αντιχρίστου), Μεθόδιος Παπαλαμπρακόπουλος (καθηρημένος, σχισματικός και αυτοπροβαλλόμενος ψευδώς σαν «καθηγούμενος της Ι.Μ. Εσφιγμένου Αγίου Όρους»), Ευθύμιος Τρικαμηνάς (καθηρημένος πρώην ιερέας) κλπ.

    Η παρουσία και η συνδιοργάνωση από παλιοημερολογίτες είναι σοβαρός λόγος φαλκίδευσης και καπελώματος της συγκέντρωσης. Μάλιστα, παλιοημερολογίτες πρωτοστατούν στη μεταφορά κόσμου μέσω πούλμαν από διάφορες πόλεις. Θα πρέπει να γίνει ΑΛΛΗ συγκέντρωση, πραγματικά εκκλησιαστική, δίχως την παρουσία σχισματικών, παραεκκλησιαστικών και παρασυνάγωγων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητοί φίλοι από την Ενότητα Πίστεως

      Είναι καιρός διαμαρτυρίας, είναι καιρός να πούμε ένα μεγάλο ΟΧΙ σε αυτόν τον εφιάλτη, δεν περισσεύει κανείς.
      Όπως ξαναείπαμε ούτε συμπροσευχή θα γίνει ούτε συλλείτουργο άρα δεν απαιτείται έγκριση της Ιεράς Συνόδου όπως λέτε. Στην διαμαρτυρία θα υπάρχουν αγρότες, θα υπάρχουν επιστήμονες, θα υπάρχουν αντιπροσωπείες κομμάτων, θα υπάρχουν σύλλογοι εκκλησιαστικοί και μη,θα υπάρχουν αντιπροσωπείες αθλητικών συλλόγων όλοι αυτοί θα ζητήσουν την έγκριση της Ιεράς Συνόδου; Μη λέμε υπερβολές.

      Σας περιμένουμε...

      Απο τα Ψήγματα Ορθοδοξίας

      Διαγραφή
  2. Πρόκειται για συγκέντρωση ΚΟΣΜΙΚΗ και όχι εκκλησιαστική. Από τη συμμετοχή ΠΑΡΑΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ, θα προκύψει σύγχυση στους πιστούς της Εκκλησίας. Συγκεκριμένα:

    1) Μεθόδιος Παπαλαμπρακόπουλος. Είναι λαϊκός. Είναι καθηρημένος από το έτος 2002, σχισματικός και αυτοπροβαλλόμενος ψευδώς σαν «καθηγούμενος της Ι.Μ. Εσφιγμένου Αγίου Όρους». Έχει πολλάκις ονομάσει «μάγους» και «ψευτοαγίους των οικουμενιστών» τους νεοφανείς οσίους Πορφύριο και Παϊσιο. Εδώ η καθαίρεσή του και ο χαρακτηρισμός του σχισματικού: http://www.esphigmenou.gr/index.php?mid=5&sid=4&newsid=31

    2) Μάξιμος Βαρβαρής. Είναι λαϊκός. Δεν είναι αναγνωρισμένος ως μοναχός και έχει ασχοληθεί μαζί του η ιερά σύνοδος, αποκηρύσσοντας τα βιβλία του με ψευδείς προφητείες περί έλευσης αντιχρίστου.
    Εδώ η αποπομπή του από την μητρόπολη Κορίνθου: http://www.scribd.com/doc/292555373/ΜΑΞΙΜΟΣ-ΒΑΡΒΑΡΗΣ-ΑΠΟΠΟΜΠΗ
    Εδώ η ιεροσυνοδική καταδίκη του: http://www.ecclesia.gr/greek/Dioceses/Dioceses.asp?mitra_id=38&id=748
    Εδώ η ιεροσυνοδική καταδίκη των βιβλίων του (σημείο Δ'): http://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/holysynod.asp?id=974&what_sub=d_typou

    3) Ευθύμιος Τρικαμηνάς. Είναι μοναχός. Είναι καθηρημένος από το έτος 2007, ομιλεί εναντίον του νεομάρτυρα αγίου Χρυσοστόμου και έχει πρόσφατα συνταχθεί με σχισματικούς Σέρβους.

    Ο κοσμάκης δεν τα ξέρει αυτά! Οι ανωτέρω τρεις εξακολουθούν να ρασοφορούν, εξακολουθούν να εμφανίζονται και να ομιλούν δημοσίως στους πιστούς, εξακολουθούν να πολεμούν την κανονική δομή και διοίκηση της Εκκλησίας, εμφανιζόμενοι σαν μέλη της, χωρίς να είναι.

    Από αύριο θα κυκλοφορήσουν τα βιντεάκια της εκδήλωσης στο youtube (υπάρχει οργάνωση γαρ) και όλοι θα δούμε πώς προσφωνήθηκαν οι εν λόγω ρασοφόροι κύριοι από τους διοργανωτές ενώπιον χιλιάδων λαού και πώς αυτοί ομίλησαν...

    Ο αδιάκριτος συμφυρμός κληρικών και ψευδοκληρικών, εξωτερικά ομοίων σε όλα, δημιουργεί σύγχυση και τροφοδοτεί τη συνέχιση των σχισμάτων στην Εκκλησία. Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος είπε: «ουδέ αίμα μαρτυρίου ημπορεί να εξαλείψη την αμαρτίαν του χωρισμού της Εκκλησίας και της διαιρέσεως, και το να σχίση τινάς την Εκκλησίαν είναι χειρότερον κακόν από το να πέση εις αίρεσιν».

    Πέραν αυτών, συμμετέχουν κανονικοί κληρικοί, αλλά ΑΥΤΟΒΟΥΛΑ, ως πολίτες, δίχως ευλογία από την προϊσταμένη εκκλησιαστική αρχή, δηλ. την ιερά σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος. Μπορούμε σε άλλη στιγμή και με εκκλησιαστική κανονικότητα να κάνουμε συγκεντρώσεις κατά της λεγόμενης «κάρτας του πολίτη», δεν χρειάζεται να την κάνουμε τώρα, δημιουργώντας μεγαλύτερα προβλήματα, διά της σύγχυσης και του εκκλησιαστικοφανούς, αλλά όχι αληθώς εκκλησιαστικού λόγου.

    Κι εμείς ευχαριστούμε για την ευγένεια και την φιλοξενία σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητοί φίλοι της Ενότητας Πίστεως

    Εμείς πήγαμε και έχουμε πλέον ιδίαν αντίληψη από την εκδήλωση.
    Η εκδήλωση θα λέγαμε ότι ήταν κόσμια, και απαρτιζόταν από πολίτες Χριστιανούς αλλά και εκκλησιαστικές παρουσίες (ιερείς,μοναχούς μοναχές ) τόσο του παλαιού εορτολογίου όσο και του νέου ημερολογίου.
    Δεν θα μείνω στα πρόσωπα που αναφέρεστε πιο πάνω, θα μείνω όμως στον κόσμο που η μεγάλη παρουσία του και τα πανό που κρατούσαν έδειχναν ότι ο κόσμος αντιδρά και δεν επιθυμεί την κάρτα του πολίτη και γενικότερα το φακέλωμα.
    Οι ομιλητές ήταν αρκετοί, κάποιοι μίλησαν για τεχνικά θέματα της κάρτας όπως ο κ. Χιωτακάκος και κ. Σακκάς ο εισαγγελέας από νομικής πλευράς του θέματος.
    Αναφέρθηκε ότι θα γίνει αντίστοιχη εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη.
    Γνώμη μας είναι, να ενημερωθεί ο κόσμος όσο καλύτερα και αμεσότερα μπορεί. Το θέμα είναι επείγον και μας αφορά ΟΛΟΥΣ.
    Τον προτελευταίο λόγο τον έχει η Σύνοδος της Εκκλησίας μας και αυτή θα κατευθύνει τον πιστό λαό μας. Τον τελευταίο λόγο όμως τον έχει ο Κύριός μας και εκεί ελπίζουμε, εμείς απλώς κάνουμε το ανθρωπίνως δυνατόν!

    Καλή δύναμη στον αγώνα σας.

    Από τα Ψήγματα Ορθοδοξίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή