Ιησούς Σινά

Τι πλέον θέλεις;

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Δευτέρα 17 Αυγούστου 2015

Η απάντηση-εκβιασμός της Εθνικής Τράπεζας : ΑΡΝΕΙΤΑΙ να αντικαταστήσει την "ανέπαφη"(contactless) κάρτα με άλλη. Κάλεσμα μαζικού αγώνα.

Η απάντηση-εκβιασμός της Εθνικής Τράπεζας : ΑΡΝΕΙΤΑΙ να αντικαταστήσει την "ανέπαφη"(contactless) κάρτα με άλλη. Κάλεσμα μαζικού αγώνα.



Πριν λίγες μέρες κάναμε μια μεγάλη αποκάλυψη.
Προβάλαμε (δείτε εδώ), μέσα από βίντεο και επίσημες ανακοινώσεις, τους κινδύνους στις νέες "ανέπαφες" κάρτες (contactless) των τραπεζών. Παρουσιάσαμε Ελληνικές Τράπεζες που τις διαθέτουν (για να ακριβολογούμε: που υποχρεώνουν τους πελάτες τους να τις παραλάβουν).
Δημοσιεύσαμε ακόμη 2 πρώτες επιστολές διαμαρτυρίας μελών της ομάδας μας (προς 2 τράπεζες).



Επιτέλους απάντησαν!
Πέρασαν πάνω από 10 εργάσιμες ημέρες(!) χωρίς να έχουμε λάβει ΚΑΜΙΑ προφορική ή γραπτή απάντηση.  Έτσι αναγκαστήκαμε να επικοινωνήσαμε εκ νέου με την Εθνική Τράπεζα (στις 7/8/2015), αυτή τη φορά μέσω email. Τελικά  μας ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ χθες 10/8/2015, (λάβαμε απάντηση μέσω email) ότι :

ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ την αντικατάσταση της επισφαλούς -κατά την άποψη μας- "ανέπαφης" κάρτας με την γνωστή κάρτα που είχαμε μέχρι σήμερα (contacted).

Συνεπώς οι πελάτες της Εθνικής Τράπεζας, θα πάρουν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ την νέα "ανέπαφη" κάρτα. Αλλιώς θα μείνουν χωρίς κάρτα! "Αποφασίζομεν και διατάσσομεν"!
Δείτε πως κλείνει το email που λάβαμε:


"Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, σας ενημερώνουμε πως δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση της "ανέπαφης" κάρτας με άλλη επαφής (contacted)."


Ο "εκβιασμός" :
Ο εκβιασμός (που μας έθεσε εξ αρχής προφορικά στις 23/7/2015) η υπάλληλος της Εθνικής Τράπεζας-στο κατάστημα Νεάπολης Θεσσαλονίκης : "θα ακυρώσω την νέα "ανέπαφη" κάρτα αλλά μόλις λήξει η παλιά κάρτα, θα είστε πλέον χωρίς κάρτα" (υπόψη, η παλιά κάρτα του πελάτη τυπικά έληγε τον μήνα 7/2015), μας κοινοποιήθηκε τώρα και ως επίσημη απάντηση της Τράπεζας.
Με ημερήσιο όριο συναλλαγών 60 ευρώ και χωρίς δυνατότητα αγορών σε καταστήματα ή ανάληψης μέσω ΑΤΜ (αφού δεν θα ισχύει πλέον η παλιά κάρτα), αν τολμάτε μην ενεργοποιείτε την νέα (ανέπαφη) κάρτα!
Έχετε τον χρόνο να στήνεστε καθημερινά στις ουρές για να περιμένετε στο γκισέ, μόνον στις ώρες που λειτουργεί η τράπεζα; Πάντως εμείς αυτό το αντιλαμβανόμαστε ως ξεκάθαρο εκβιασμό.
Και φυσικά λόγω των capital controls, δεν μπορεί ο πελάτης να ανοίξει λογαριασμό σε άλλη τράπεζα για να μεταφέρει εκεί τα χρήματα του  (ευτυχώς υπάρχουν ακόμη τράπεζες που δεν επιβάλουν υποχρεωτικά την "ανέπαφη" κάρτα). Έτσι δεσμεύουν τα χρήματα σας στην τράπεζα τους και ...  αν έχετε άφθονο χρόνο για να στήνεστε τις εργάσιμες ημέρες στα γκισέ, και αν έχετε και λογαριασμό και σε άλλη τράπεζα, μόνον τότε μπορείτε να πηγαίνετε να παίρνετε λίγα λίγα τα χρήματα σας.. για να τα μεταφέρετε "φασούλι-φασούλι", στην άλλη τράπεζα. Πόλεμος νεύρων για να αναγκαστείτε να πάρετε την νέα "ανέπαφη" κάρτα!


Φυσικά δεν πρόκειται να αποδεχθούμε μοιρολατρικά την νέα ηλεκτρονική "επιβολή" στη ζωή μας. Πολύ περισσότερο όταν μας ανακοινώνεται ως απόφαση που θυμίζει ολοκληρωτικά καθεστώτα.


Ευχαριστίες :
Εκφράζουμε κατ' αρχήν τις ευχαριστίες μας σε δεκάδες ιστολόγια που πρόβαλαν την αποκάλυψη μας (makpress, greeknation, olympia,  prezzatv,  παπατζήδες, newser, Λόγιος Ερμής,  crete-newsthesecretrealtruthanti-aisthitika, maninamag, kastamonitis, top10news, ksenixtia1, axortagos, aliartio, είναι μερικά από αυτά).


Παράπονα και πικρές αλήθειες .. :
εκφράζουμε όμως και την λύπη μας που
δεν βρέθηκαν ιστολόγια ορθόδοξης θεματολογίας, να προβάλουν το θέμα (αν και στείλαμε ενημερωτικό εμαιλ σε αρκετά ορθόδοξα ιστολόγια).
Παρατηρούμε ότι αρκετά εκκλησιαστικά ιστολόγια  επιλέγουν να "υπνωτίζουν" με την υπερπροβολή προφητειών. Ενδεχομένως αντιλαμβάνονται τις προφητείες όπως τους βολεύει: ότι στο εξής, όσο εμείς θα λουφάζουμε κουλουριασμένοι στον καναπέ με ήσυχη την συνείδησή μας, θα μας ειδοποιήσουν να πάμε να παραλάβουμε την "Πόλη".
"Τον τελευταίο λόγο τον έχει ο Θεός" είναι το πρόσφατο σλόγκαν, για να μας καθησυχάσουν. Μην ανησυχείτε λοιπόν.
Όμως το 1453 η Πόλη έπεσε. Τότε δεν είχε "τον τελευταίο λόγο ο Θεός";
Όταν ο εχθρός είναι έξω από τα τείχη -πολύ περισσότερο όταν είναι "εντός των Πυλών"- οφείλεις να πολεμήσεις. Δεν μπορείς να μεταθέτεις το πρόβλημα "στον Θεό". Είναι ασέβεια και θράσος να καλύπτεις την δική σου αδράνεια ή τεμπελιά επικαλούμενος τον "Θεό".
Ο Θεός μας έδωσε μυαλό, μας έδωσε χέρια, πόδια, μας έδωσε και στόμα για να φωνάζουμε. Αντιθέτως κάποιοι "πιστοί" θυμίζουν περισσότερο κάποιους "μωρούς" χριστιανούς των πρώτων χρόνων, που είχαν σταματήσει να εργάζονται με την δικαιολογία ότι έρχεται η δευτέρα παρουσία.
Και για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους, μάλλον βολεύει κάποιους, να καλλιεργείται το πρότυπο του "κοιμισμένου" χριστιανού. Που για να αντιδράσει, θα πρέπει να περιμένει να τοποθετηθεί πρώτα η "εκκλησία" (=εννοώντας τους "δεσποτάδες") ή ο "γέροντας" τους (ο οποίος επίσης εξαρτάται σχεδόν πάντα από τον δεσπότη του). Και μάλλον βολεύει έτσι.., γιατί αν ξυπνήσουν οι πιστοί και αρχίσουν να αντιδρούν, μπορεί η αντίδραση τους να μην περιοριστεί στους πολιτικούς που μας έφεραν σε αυτό το χάλι.


Εκφράζουμε ακόμη την λύπη μας
που δεν βρέθηκε ένας δικηγόρος να συντάξει εθελοντικά ένα σωστό πρότυπο επιστολής προς τις τράπεζες -για να λειτουργήσει ως υπόδειγμα. Η ανάρτηση μας, μαζί με τις αναδημοσιεύσεις διαβάστηκε κυριολεκτικά ΧΙΛΙΑΔΕΣ φορές. Μα δεν βρέθηκε ένας δικηγόρος ανάμεσα σε αυτές τις πολλές χιλιάδες των αναγνωστών, να πάρει την πρωτοβουλία;
Και για να ελαφρύνουμε λίγο το κλίμα, τελικά δεν έχουν άδικο ορισμένοι. Δεν εξηγείται αλλιώς. "Μας ψεκάζουν"!!

Συνοψίζοντας :
Το RFID τσιπάκι είναι υποχρεωτικό στα κατοικίδια μας.
Τώρα επιβάλλεται στις τραπεζικές κάρτες.
Δεν θέλει πολύ μυαλό για να αντιληφθεί κανείς ότι αργά ή γρήγορα, με την ίδια ή με παρόμοια μορφή, θα επιβληθεί και σε εμάς.
Οι εξελίξεις -πχ αχρήματη κοινωνία- προχωρούν ραγδαία. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ καλείται -αντί να κοιτάει πως θα τη γλιτώσει ο ίδιος ή να περιμένει τον Θεό να τον σώσει- να αναλάβει τις ευθύνες του.


Αντι-Δράσεις :
Ενημερώνουμε τους αναγνώστες μας ότι με τη λήψη του email -απάντηση της Εθνικής Τράπεζας, στάλθηκε άμεσα (χθες απόγευμα) email προς τον τραπεζικό μεσολαβητή καθώς και προς τον συνήγορο του καταναλωτή ζητώντας την παρέμβαση τους.
Μέσω email ενημερώσαμε πρόσφατα και το ΙΝΚΑ αλλά δεν είχαμε ως τώρα ακόμη καμία απάντηση.
Παρακαλούμε ΜΗΝ περιμένετε από εμάς -μια ομάδα δασκάλων- να λύσουμε το πρόβλημα. Το θέμα αφορά όλους μας. Πρέπει ΟΛΟΙ -ως πρόσωπα, ως πολίτες και ως συλλογικότητες- να αναδείξουμε το θέμα και να παλέψουμε για να προστατεύσουμε την ελευθερία και τα δικαιώματα μας.



Ακολουθεί το email που στάλθηκε προς την Εθνική Τράπεζα  :

From: ****** [mailto:*****@hotmail.com] 
Sent: Friday, August 07, 2015 4:42 PM
To: CONTACT CENTER
Cc: *******
Subject: 
ΕΠΕΙΓΟΝ αίτημα πελάτη
Importance: High

Στις 23/7/2015, απέστειλα στο τμήμα καρτών της Εθνικής Τράπεζας, μέσω του καταστήματος Νεάπολης Θεσσαλονίκης,  αίτημα για αντικατάσταση της "ανέπαφης" κάρτας την οποία μου αποστείλατε ταχυδρομικά, με άλλη, επαφής (contacted) επειδή οι "ανέπαφες" κάρτες είναι ευάλωτες σε υποκλοπές δεδομένων (όπως σας έγραψα υπάρχουν αρκετά βίντεο-επιδείξεις στο διαδίκτυο που δείχνουν πόσο εύκολα μπορούν να υποκλαπούν τα δεδομένα τους), για να χρησιμοποιηθούν στην συνέχεια σε αγορές μέσω διαδικτύου ή για δημιουργία κάρτα κλώνου και αγορές σε καταστήματα. 
Έκτοτε, και παρά την προθεσμία 5 εργασίμων ημερών που σας έδωσα, ΔΕΝ έλαβα ΚΑΜΙΑ απάντηση.
Επικοινωνώ εκ νέου μαζί σας για να διαμαρτυρηθώ για την μεγάλη καθυστέρηση λήψης της απάντηση σας.
Επιφυλάσσομαι να διεκδικήσω όλα τα νόμιμα διακαιώματα μου για κάθε ζημία που θα προκληθεί και για κάθε δυσκολία, πρόβλημα ή δυσχέρεια στις τραπεζικές μου συναλλαγές εξαιτίας της απαράδεκτης καθυστέρησης σας.
Επιφυλάσσομαι να γνωστοποιήσω την παρούσα επιστολή σε έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ.
(ονοματεπώνυμο)
(ΑΔΤ)
(τηλ)



και η απάντηση της Εθνικής Τράπεζας  (χθες 10/8/2015, το μεσημέρι):
From: contact.center@nbg.gr
Sent:Monday, August 10, 2015 12:46:56 PM
To:******@hotmail.com
Αξιότιμε κε *******,
Η κατοχή και χρήση της χρεωστικής κάρτας ανέπαφων συναλλαγών Debit MasterCard είναι απόλυτα ασφαλής. Είναι αδύνατο να πραγματοποιηθεί κατά λάθος συναλλαγή ανέπαφα, γιατί η κάρτα ενεργοποιείται μόνο εάν την πλησιάσει ο κάτοχος στο τερματικό σε απόσταση μικρότερη των 5 εκατοστών. Επιπλέον, δεν υπάρχει κίνδυνος διπλής χρέωσης ακόμα κι αν ακουμπήσει η κάρτα περισσότερες από μια φορές στο τερματικό ανέπαφων συναλλαγών, καθώς το τερματικό καταγράφει πάντα μόνο μία συναλλαγή.
Επιπλέον, η τεχνολογία ανέπαφων συναλλαγών έχει υιοθετηθεί από την πλειοψηφία των ελληνικών τραπεζών, ενώ είναι ευρέως διαδεδομένη και στην ευρωπαϊκή αγορά. Ειδικά δε το όριο των 25€, μέχρι του οποίου η συναλλαγή ολοκληρώνεται χωρίς την εισαγωγή ΡΙΝ, ισχύει τόσο σε εθνικό όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο και έχει υποδειχθεί από τους ίδιους τους οργανισμούς καρτών (MasterCardVisa).
Σε κάθε περίπτωση, ο κάτοχος μπορεί να επιλέξει με ποια μέθοδο θα πραγματοποιήσει μια συναλλαγή σε επιχείρηση/POS. Μπορεί να πλησιάσει ο ίδιος την κάρτα στο ειδικό τερματικό που φέρει το σήμα ανέπαφων συναλλαγών και η συναλλαγή να πραγματοποιηθεί μέσω της αντένας που διαθέτει η κάρτα. Εναλλακτικά μπορεί να παραδώσει την κάρτα στον ταμία της επιχείρησης, ο οποίος με τη σειρά του θα την εισάγει στον ειδικό αναγνώστη του τερματικού που διαβάζει το chip της.
Οι πιθανές δόλιες συναλλαγές, μπορούν να αμφισβητηθούν όπως και οι συναλλαγές με χρήση ΡΙΝ. Παράλληλα, ο κάτοχος πρέπει να λαμβάνει κάθε δυνατή πρόνοια για την ασφαλή φύλαξη της κάρτας του και σε περίπτωση κλοπής ή απώλειάς της, να ειδοποιεί άμεσα την Τράπεζα.
Η Εθνική Τράπεζα λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ελέγχου, πρόληψης και καταστολής της ηλεκτρονικής απάτης. Ειδική Ομάδα της παρακολουθεί με εξειδικευμένο λογισμικό σύστημα, καθ’ όλο το 24ωρο, σε πραγματικό χρόνο (real-time) όλες τις ηλεκτρονικές συναλλαγές.
Τέλος, η Εθνική Τράπεζα έχει υιοθετήσει όλα τα χαρακτηριστικά ασφαλείας που καθιστούν τις κάρτες της ασφαλή μέσα πληρωμών, όπως:
·         Τεχνολογία Chip&PIN μέσω ενσωματωμένου μικροεπεξεργαστή τελευταίας γενιάς.
·         Αποστολή κάρτας απενεργοποιημένης με δυνατότητα ενεργοποίησής της μόνο μέσω των ΑΤΜ της Τράπεζας, με χρήση του ΡΙΝ.
·         Δυνατότητα επιλογής εξατομικευμένων ημερήσιων ορίων συναλλαγών, αγορών ή αναλήψεων, ακόμη και μηδενικών.
·         Πρόσβαση στη σύγχρονη εφαρμογή i-bank Internet Banking, μέσω της οποίας παρέχεται δυνατότητα δυναμικής μεταβολής των ορίων συναλλαγών, παρακολούθησης των κινήσεων της κάρτας κ.λπ.
·         24ωρη τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης για τυχόν δήλωση απώλειας ή κλοπής της κάρτας.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, σας ενημερώνουμε πως δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση της "ανέπαφης" κάρτας με άλλη επαφής (contacted).
Με εκτίμηση,
Δ-ΝΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ & ΕΝΑΛ. ΔΙΚΤΥΩΝ /
E-BUSINESS & ALTERNATIVE CHANNELS DIVISION (021)
F: +30 210 4806865



Τα σχόλια μας:

Προσέξτε το επιχείρημα που ισχυρίζονται ότι κάνει την κάρτα "απόλυτα ασφαλή":
"η κάρτα ενεργοποιείται μόνον εάν την πλησιάσει ο κάτοχος στο τερματικό σε απόσταση μικρότερη των 5 εκατοστών".
Το ενδεχόμενο να πλησιάσει κάποιος κακόβουλα πολύ κοντά στον κάτοχο της κάρτας, στα 5 cm (πχ σε ένα λεωφορείο), για να την υποκλέψει, δεν υφίσταται για την Εθνική Τράπεζα! 
(φανταστείτε πόσες ανέπαφες κάρτες θα μπορεί να υποκλέψει κάποιος σε ένα λεωφορείο, χωρίς να το αντιληφθεί ο κάτοχος της)


Γράφουν ακόμη:
"Παράλληλα, ο κάτοχος πρέπει να λαμβάνει κάθε δυνατή πρόνοια για την ασφαλή φύλαξη της κάρτας του και σε περίπτωση κλοπής ή απώλειάς της, να ειδοποιεί άμεσα την Τράπεζα."

Μα πως θα αντιληφθεί ο κάτοχος της κάρτας ότι κάποιος "διάβασε" την κάρτα του για να ειδοποιήσει  την Τράπεζα να την ακυρώσει;
Αφού η κάρτα διαβάζεται ανέπαφα (από απόσταση);  Πως θα γνωρίζει αν κάποιος την διάβασε;
Αντιθέτως, με την παλαιά κάρτα, ο κάτοχος της γνώριζε σε ποια ΑΤΜ και σε ποια καταστήματα την τοποθέτησε μέσα στο ειδικό μηχάνημα.


Εμπρός, ας δώσουμε όλοι μαζί, αυτό τον αγώνα, για την ελευθερία και την αξιοπρέπεια μας.


"Εκπαιδευτικοί για μια Παιδεία με Ιδανικά"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου