φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2019

2020 ευχές για τον νέο χρόνο



Τι να ευχηθούμε φέτος;
Λες και όλα αυτά που ευχόμαστε γίνονται;
Όχι όλα.
Ίσως μερικά, μα και κανένα.
Τότε πάνε τζάμπα οι ευχές, μαζί με τα χρόνια πολλά, την υγεία, την χαρά…
Ναι;
Όχι, δεν το νομίζω.
Όμως αν προσπαθήσουμε  λιγάκι φέτος, θέλει κόπο, να μοιραστούμε το πρόβλημα που δεν το άγγιξαν οι ευχές να βρει την λύση,  με τον άνθρωπό μας, την οικογένειά μας, τον πνευματικό μας, τον Θεό;  Δεν θα είναι πιο καλά;
Κοίτα πόσοι θα σηκώνουν το πρόβλημα;  Δεν θα είμαστε μόνοι.
Και τότε το πρόβλημα, ο σταυρός μας, γίνεται…σταυρουδάκι.
Γιατί τελικά μοιραστήκαμε τον πόνο μας με τον άνθρωπο, αλλά κυρίως   με τον Θεό και έτσι…αντέξαμε, μα και αντέχουμε αλλά και θα αντέξουμε…
Δοκιμασμένο και διαχρονικό!
Οι Άγιοι μας το είπαν.
Εγώ το μεταφέρω.
Ως ταχυδρόμος…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας