Ιησούς Σινά

Τι πλέον θέλεις;

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

Η Εκκλησία της Ελλάδος έχει πάρει απόφαση απο 1998 για τις "νέες" ηλεκτρονικές ταυτότητες






Εφ΄όσον  η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας  της Εκκλησίας της Ελλάδος  δεν έβγαλε καμία απολύτως απόφαση για την  "Κάρτα του Πολίτη" ,αν και απο παντού  της ζητήθηκε να λάβει  θέση, εμείς οφείλουμε να υπακούσουμε  στην απόφαση  της Εκκλησίας μας που ελήφθη  το 1998  και  της οποίας το  περιεχόμενο δεν αναιρείται  απο μεταγενέστερες  αποφάσεις .
Ελπίζουμε όταν  η  "διαβούλευση" για  την "Κάρτα του Πολίτη" ολοκληρωθεί και πριν την ψήφιση του σχετικού νόμου, η Ιεραρχία της Εκκλησίας  έχοντας  πλέον αποκτήσει  την απαιτούμενη "ευρεία" γνώση  για αυτό το μείζον Εκκλησιαστικό ζήτημα ,να  λάβει τις αποφάσεις της και να προστατεύσει  το ποίμνιό της  όπως απαιτεί  το καθήκον της  Αποστολικής διαδοχής.
Για όσους αναγνώστες  δεν θυμούνται  παραθέτουμε  την  ΙΣΧΥΟΥΣΑ  απόφαση της Ιερά Συνόδου του 1998  που  ειδοποιεί και προφυλασσει τους  πιστούς Χριστιανούς  απο τις συνέπειες  της παραλαβής  μιας ηλεκτρονικής ταυτότητας , που σήμερα  τα  επιτελεία της "Νέας Εποχής" ονομάζουν  "Κάρτα  του Πολίτη"



ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ THΣ EKKΛΗΣIAΣ THΣ EΛΛΑΔΟΣ (1998)

Προς Τον ευσεβή ορθόδοξον ελληνικόν λαόν.

Τέκνα ημών εν Κυρίω αγαπητά,

Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, εξ΄αφορμής της .....προσφάτου ενάρξεως, από 8ης Δεκεμβρίου 1997, της μερικής εφαρμογής της.... Συνθήκης Σένγκεν, για την Ελλάδα, και εν όψει της επικειμένης ενάρξεως και της συνολικής εφαρμογής της, κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους 1998, απευθύνεται προς εσάς, για να σας διαφωτίση και στηρίξη πνευματικώς, εν σχέσει προς τις ανησυχίες και απορίες πολλών, που σχετίζονται με την εφαρμογή της. Οι ανησυχίες αυτές ξεκινούν αφ΄ενός μέν από την έλλειψη σαφούς και σφαιρικής ενημερώσεως του λαού για την Συνθήκη αυτή, τον σκοπό που υπηρετεί και τα μέσα που χρησιμοποιεί, αφ΄ετέρου δε από την βάσιμη υποψία, ότι δι΄αυτής επιχειρείται η επιβολή ολοκληρωτικού συστήματος ελέγχου επί της ιδιωτικής ζωής, που προσβάλλει το ανθρώπινο πρόσωπο. Πέραν αυτών, με την εφαρμογή της Συνθήκης αυτής, έχουν συνδεθή σοβαρότατα πνευματικά ζητήματα, ως το περί του Αντιχρίστου και του χαράγματός του, καθώς και του δυσωνύμου αριθμού 666, που προκαλούν εύλογη ανησυχία και πολλαπλά ερωτήματα του πιστού λαού, ο οποίος αξιώνει από την πνευματική του εκκλησιαστική ηγεσία αυθεντικές τοποθετήσεις και απαντήσεις.
-Α-

1. H Ιερά Σύνοδος δεν δύναται να μην επισημάνη την απουσία ευρείας δημοσιότητος και λεπτομερούς ενημερώσεως του λαού, κατά την διαδικασία κυρώσεως υπό της Βουλής της Συνθήκης Σένγκεν.

2. Σκοπός της Συνθήκης αυτής, όπως ορίζεται στις διατάξεις της, είναι η εξασφάλιση της διακινήσεως ανθρώπων και αγαθών, μεταξύ των κρατών που συμβάλλονται, μετά το " άνοιγμα των συνόρων " και την κατάργηση των δια-συνοριακών ελέγχων. Η Συνθήκη αυτή κατά ταύτα αποσκοπεί στην μείωση και τον έλεγχο του οργανωμένου εγκλήματος και στην προστασία των νομοταγών πολιτών.

3. Παρά τα προσδοκώμενα όμως αγαθά αποτελέσματά της η εφαρμογή της Συνθήκης κρίνεται ότι στηρίζεται σε μεθόδους και μηχανισμούς δυσμενείς για τις ελευθερίες και τα δικαιώματα των πολιτών. Το ηλεκτρονικό Σύστημα Πληροφοριών Σένγκεν (Σ.Π.Σ.) αποσκοπεί στην συλλογή, καταγραφή, επεξεργασία και χρησιμοποίηση πληροφοριών και στοιχείων της προσωπικής ζωής των πολιτών, που θεωρούνται ή είναι ύποπτοι για την ασφάλεια. Με τις διατάξεις επίσης της Συνθήκης εισάγονται νέα δεδομένα στον χώρο του δικαίου, ως λ.χ. η μέθοδος της " διακριτικής παρακολουθήσεως ατόμων που θεωρούνται ύποπτα να διαπράξουν στο μέλλον αξιόποινες πράξεις", ή καταρτίζονται κατάλογοι "ανεπιθυμήτων προσώπων" που δεν γίνονται δεκτά στις χώρες που εφαρμόζεται η Συνθήκη Σένγκεν, δηλ. της Ευρώπης, μόνον με υπόνοιες.

4. Πέραν των σημείων τούτων, τα οποία έχουν σοβαρές επιπτώσεις επί της ελευθερίας του ανθρωπίνου προσώπου και επί του σεβασμού των δικαιωμάτων του, ειδικότερα για μας τους Ορθοδόξους Έλληνες συντρέχουν και άλλοι λόγοι ανησυχίας από την εφαρμογή της Συνθήκης. Στην νέα "καθεστηκυία τάξη", που εδραιώνεται, η Ορθοδοξία κινδυνεύει να αποβή μία ελεγχόμενη μεονοψηφία που θα είναι έρμαιο αντορθοδόξων και ανθελληνικών παραγόντων. Τα πρώτα δείγματα άλλωστε της εφαρμογής αυτής φανερώνουν τον κίνδυνο της αποκοπής μας από τους ομοδόξους λαούς των Βαλκανίων.

5. Για την μη εφαρμογή άλλωστε της Συνθήκης Σένγκεν έχουν εκφρασθή πολιτικά κόμματα, κοινωνικοί φορείς και προσωπικότητες τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Ευρώπη. Το ίδιο το Ευρωπαικό Κοινοβούλιο σε μια σειρά Εκθέσεών του από το 1992 μέχρι το 1997 στιγματίζει την " έλλειψη διαφάνειας και δημοκρατικού ελέγχου στην εφαρμογή της Συνθήκης " και ζητεί την λήψη μέτρων προς αποφυγή παρομοίων περιστατικών.

6.Κατά συνέπεια η Ιερά Σύνοδος επιμένει επί παλαιοτέρας τοποθετήσεως της και διακηρύσσει και υποστηρίζει την ανάγκη διασφαλίσεως της προστασίας της προσωπικότητος, της ιδιωτικής και οικογενειακής ζωής και του απορρήτου της επικοινωνίας, τα οποία πλήττονται από την Συνθήκη Σένγκεν και ζητεί την άμεση βελτίωση του Ν. 2472/97.

-Β-

1.Η Συνθήκη όμως αυτή συνδέεται άμεσα και με την έκδοση των νέων ηλεκτρονικών ταυτοτήτων και την χρήση σ΄αυτές του αριθμού 666, πού είναι ο αριθμός του ονόματος του Αντιχρίστου, σύμφωνα με το θεόπνευστο κείμενο της Αποκαλύψεως, και όχι ένας τυχαίος αριθμός. Η Ιερά Σύνοδος σε προηγούμενη Εγκύκλιό Της (7-4-1997) είχε τονίσει την πνευματική σημασία του αριθμού 666 και ζητούσε "να μη γίνει δεκτός ως κωδικός αριθμός των κρατικών ηλεκτρονικών συστημάτων για την προστασία του ανθρώπου". Και "για κανένα λόγο να μην εφαρμοσθή σαν κωδικός αριθμός ο αριθμός 666 στο νέο σύστημα ταυτοτήτων της Χώρας μας και το θρήσκευμα να συμπεριλαμβάνεται υποχρεωτικά στα αναγραφόμενα στοιχεία των νέου τύπου ταυτοτήτων ". Τα πράγματα έδειξαν ότι δεν εισακούσθησαν οι εκκλήσεις αυτές της Εκκλησίας.

2.Εάν επομένως και εφ΄όσον οι νέες ταυτότητες μέλλουν να χρησιμοποιήσουν σαν κωδικό αναγνώσεως τους από ηλεκτρονικά μηχανήματα τον δυσώνυμο και απαράδεκτο αριθμό 666, τότε η Ιερά Σύνοδος θεωρούσα ότι παραβιάζεται η θρησκευτική συνείδηση των ορθοδόξων πιστών, συνιστά στους πιστούς να μη δεχθούν τις νέες ταυτότητες. Στην περίπτωση αυτή οφείλει η Κυβέρνηση να θεωρήση τους πιστούς αυτούς ως προβάλλοντας λόγους συνειδήσεως και να ρυθμίση με άλλο τρόπο την έναντι της Πολιτείας τακτοποίησή τους.

3.Το ζήτημα εξ΄ άλλου του "χαράγματος", περί του οποίου λέγονται και γράφονται επ΄εσχάτων πολλά και ποικίλα, που έχουν διαταράξει την ψυχική ηρεμία των πιστών και δημιουργήσει ταραχή, αγωνία και σάλο μεταξύ πολλών υπευθύνων και ανευθύνων, δεν είναι προφανώς θέμα ούτε δημοσίων συζητήσεων και αντεγκλήσεων ούτε πολύ περισσότερο ατομικών ή συλλογικών "αυθεντικών" τοποθετήσεων. Οι άγιοι Πατέρες μετά δέους άπτονται των ζητημάτων της Αποκαλύψεως και με περισσή προσοχή αποφαίνονται, συνιστώντες σε όλους επαγρύπνηση και νηφαλιότητα προς έγκαιρη, με τον φωτισμό του Αγίου Πνεύματος, διακρίβωση της ταυτότητος των βιουμένων ιστορικών γεγονότων προς τα προφητικώς περιγραφόμενα στην Αποκάλυψη. Το "χάραγμα", είτε αυτό θα είναι το όνομα του Αντίχριστου, είτε ο αριθμός του ονόματός αυτού, όταν έλθη ο καιρός να επιβληθή στον άνθρωπο, τότε μόνο συνεπάγεται την άρνηση του Χριστού και την σύνταξη με τον Αντίχριστο, εφ΄όσον συντρέχει εκουσία αποδοχή του από τον άνθρωπο. Η εκουσία δε αποδοχή του "χαράγματος", που αποτελεί σαφή άρνηση του Χριστού, καθιστά τη Θεία Χάρη ανενεργόν, εφ΄όσον ο ίδιος ο άνθρωπος με την θέλησή του δεν γίνεται συνεργός αυτής της Χάριτος και επιμένει αμετανοήτως στην απάρνηση αυτής.

Τέκνα εν Κυρίω αγαπητά,

Η εποχή μας χαρακτηρίζεται από την έκπτωση των πνευματικών αξιών και τον κίνδυνο αλλοιώσεως του ορθοδόξου φρονήματος. Ιδιαιτέρως ανησυχητικά είναι τα φαινόμενα που παρατηρούνται στο διεθνές πνευματικό και κοινωνικό στερέωμα, όπου η ιδέα της "συγκρητιστικής" παγκοσμιοποιήσεως τείνει να επιβληθή χωρίς καμμία διάκριση μεταξύ Ορθοδοξίας και αιρέσεως, αληθείας και πλάνης, υγιούς και νοσηρού φρονήματος. Ο συνδυασμός όλων αυτών, καθώς και η επιμονή για την χρησιμοποίηση του αριθμού 666 μας καλούν σε αφύπνιση, νήψη, πνευματική εγρήγορση και αμετάθετον ελπίδα στη νίκη του Χριστού. Διό και πατρικώς προτρεπόμεθα πάντας με τον αποστολικό λόγο "Μη θροείσθε"(Β' Θεσσαλ. 2,2). Να στηρίζεσθε στην πίστη και να εμπιστεύεσθε τον Θεόν. Στήκετε και κρατείτε την πίστη, με την Χάρη του Κυρίου. Αυτού η δύναμις και το άπειρον έλεος είη μετά πάντων υμών.

+ Ο Αθηνών Σ Ε Ρ Α Φ Ε Ι Μ, Πρόεδρος+ Ο Αιτωλίας και Ακαρνανίας ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ+ Ο Πατρών ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ+ Ο Ύδρας, Σπετσών και Αιγίνης ΙΕΡΟΘΕΟΣ+ Ο Λευκάδος και Ιθάκης ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ+ Ο Καρυστίας και Σκύρου ΣΕΡΑΦΕΙΜ+ Ο Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως+ Ο Σερρών και Νιγρίτης ΜΑΞΙΜΟΣ+ Ο Μηθύμνης ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ+ Ο Ελευθερουπόλεως ΕΥΔΟΚΙΜΟΣ+ Ο Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ+ Ο Κίτρους και Κατερίνης ΑΓΑΘΟΝΙΚΟΣ+ Ο Διδυμοτείχου και Ορεστιάδος ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ
Ο Αρχιγραμματεύς+ Ο Διαυλείας Δαμασκηνός



πηγη
http://orthodox-watch.blogspot.com/2010/10/1998.html

Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

Ηορστ ΡΑΪΧΕΝΜΠΑΧ και η συνοδεία του... personnes non grata!



19546_458668845715_445418720715_11021825_1871588_n.jpg





Επίσκεψη ανθύπατου Ράϊχενμπαχ στο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας
Εχθές 02-07-12 επεσκέφθη το Υ.Ε.Ν. ο Γερμανός ανθύπατος κ. Ηορστ ΡΑΪΧΕΝΜΠΑΧ για επιθεώρηση.

Κατά την επιθεώρηση ρώτησε τον ΥΕΝ κ Μουσουρούλη γιατί λειτούργησε πάλι το Υ.Ε.Ν υπό τη παλιά του μορφή.

Ήθελε τα τρία καταργηθέντα υπουργεία Μακεδονίας - ΥΕΝ - Τουρισμού νεκρά, για τους κρυφούς πόθους και σκοπούς της παγκόσμιας Σιωνιστικής Δικτατορίας, όπως τα κατάργησε ο αλήστου μνήμης μεγάλος εφιάλτης του Ελληνισμού Jeffrey.
Δεν γνωρίζω τι του απάντησε ο κύριος Υ.Ε.Ν.
 Κλέψατε όλο το χρυσό της Ελλάδος, (τελικά κατέληξε στις τράπεζες του αφεντικού σας του Ρότσιλντ), πήρατε με βία κατοχικό δάνειο, και μας χρωστάτε πολεμικές επανορθώσεις και αποζημιώσεις, με ποσά τέτοια που υπερβαίνουν τα δάνεια που μας δώσατε. 
Καιρός είναι να πατσίσουμε ...
 Οι εφιάλτες και δοσίλογοι πολιτικοί, αντί να σας προσκυνούν, οφείλουν να διαγράψουν άμεσα το χρέος, και να δηλώσουν ότι ο λαός μας δεν χρωστά τίποτε, αφού όλα όσα μας δώσατε σαν δανεικά, με τοκογλυφικά επιτόκια, είναι χρήματα που κλέψατε από τον Ελληνικό Λαό.
 Επαναλαμβάνω είσθε ανεπιθύμητοι σαν ανθύπατοι κυβερνήτες στην Ελλάδα. Καλοδεχούμενοι σαν επισκέπτες και προσκυνητές στο τόπο και λαό, που λεηλάτησαν και δολοφόνησαν οι πατέρες σας.
 Αντώνης Γρυπαίος
 Πλοίαρχος/Διεθνολόγος

Εκείνο που γνωρίζω είναι η απάντηση αυτή.
Δεν έχετε καμία τέτοια εξουσία κύριε RAINCHENΒACH να επεμβαίνετε στην Ελληνική διοίκηση, δεν έχετε το ηθικό ανάστημα, διότι τα δάνεια που μας έδωσαν οι τράπεζες του Ρότσιλντ, με τη πατρίδα σας Γερμανία, είναι κλεμμένα χρήματα που τα κλέψατε από τον Ελληνικό Λαό, από το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο μέχρι σήμερα.
Μας δανειοδοτήσατε με χρήματα κλεμμένα, από το πλούτο του λαού μας, και από πάνω μας χρεώνετε με τοκογλυφικά επιτόκια.
Εσείς κύριε ΡΑΪΧΕΝΜΠΑΧ απόγονοι Ούννων, Βανδάλων, Γότθων, και Βησιγότθων, ήρθατε εδώ στη κατοχή, κλέψατε το πλούτο του Ελληνικού Λαού, δολοφονήσατε τους πατέρες μας, και τα αδέλφια μας, και φύγατε ηττημένοι, και από πάνω σας βοηθήσαμε οικονομικώς για να επανασυστήσετε τη διχοτομημένη πατρίδα σας.
Επομένως δεν έχετε καμία εξουσία να παραβιάζετε την εθνική μας κυριαρχία, σαν δανειστές, με δάνεια, που κλέψατε από εμάς.
Εσείς, μαζί με τον ΦΟΥΚΤΕΛ, που τον στείλανε τα αφεντικά σας να μας πάρει τη Θράκη μας, μαζί με τα λογιστάκια της τρόϊκα, να φύγετε αμέσως από τη χώρα μας. Εάν οι δοσίλογοι πολιτικοί μας, σας αποδέχονται σαν ανθύπατους της Ελλάδος, εμείς ο Ελληνικός Λαός, σας απελαύνουμε από τη πατρίδα μας.
Είσθε ανεπιθύμητοι στην Ελλάδα, και στο Λαό της.
Αντλείτε την εξουσία σας, με δανεικά που κλέψατε από εμάς.
Να ενημερώσετε τους λαούς σας, ότι όλα όσα μας δανείσατε, τα είχατε κλέψει από εμάς, και όχι να μας βλέπει ο Γερμανικός λαός, σαν τους παρίες της Ευρώπης, ότι ζούμε με δικά του χρήματα.
Εμείς ο Ελληνικός Λαός, σας απελαύνουμε από τη χώρα, σαν κατακτητές που αντλούν εξουσία με κλεμμένα δανεικά.
Είσθε ανεπιθύμητοι στη χώρα σαν ανθύπατοι ...
Επί τούτοις διατελώ,
πηγή
kostasxan.blogspot
http://titanis.pblogs.gr/2012/07/khryxte-toys-personnes-non-grata.html

Τό «σωματίδιο» τῆς «Κάρτας τοῦ Πολίτη»







«Επεν φρων ν καρδί ατο· οκ στι Θεός.» (Ψαλμς Δαυίδ,13:1)
«... κα σκοτίσθη σύνετος ατν καρδία· φάσκοντες εναι σοφο μωράνθησαν...» (Πρς Ρωμ., α΄, 21-22)

Ατ καταγγέλλει τ Πνεμα τ γιον.
ντούτοις, μ κπληξη κα δύνη, κούσαμε στ μέσα μαζικς νημέρωσης νθρώπους, πού ν γνοί τους, θέλουμε νά πιστεύουμε, διετύπωσαν γιά λλη μιά φορά κατάπτυστες θεωρίες περί τς ξελίξεως το σύμπαντος.
Μέ μφαν πουσία στοιχειωδν θεολογικν γνώσεων καί μέ σέβεια πρς τ θεα, πεχείρησαν ν ποδείξουν τι νθρωπος δν εναι πλάσμα κα κατ᾿ εκόνα το Θεο, λλ νθρωποειδές κτνος, ποτέλεσμα κάποιας δθεν κρήξεως κα ξελίξεως (μποζόνιο το Χίγκς «σωματίδιο το θεο»), τς ποίας ποτέλεσμα εναι καί λο τό σύμπαν. ποστηρίζουν, μάλιστα, τι νοητική τους ατ σχιζοφρένεια εναι ποτέλεσμα πειράματος, παρατηρήσεως κα ποδείξεως· καί, πειδ πατέρας τους Σατανς εναι ψεύτης κα νθρωποκτόνος, φησαν κα να μικρ περιθώριο λάθους, γιά νά μή  γελοιοποιηθον στό μέλλον, πως σίγουρα καί θά συμβε.
Κρατικ μάλιστα κανάλι φιλοξένησε τ παραλήρημα συγκεκριμένου «πιστήμονα», πο φθασε στό σημεο ν βρίζει τν Δημιουργν Τριαδικν Θεν κα τν Σωτήρα Χριστ κα ν πιχειρε διος ν ναγνωρισθε σν θεός.
Γιά νά μήν ταλαιπωρεται μέσα στήν πέραντη δυστυχία του ν λόγ «πιστήμων», καί ν πράγματι θέλει καλοπροαίρετα νά μάθει τήν λήθεια, θά μποροσε νά ρωτηθε, ποιός τόν κατέστησε κριτ δισεκατομμυρίων νθρώπων πο π κτίσεως κόσμου πίστεψαν κα πιστεύουν τν Μόνον ληθινν Τριαδικν Θεν  ς Δημιουργόν το σύμπαντος κόσμου κα το νθρώπου κα δέχονται τν Θεάνθρωπον Μεσσίαν ησον ς Βασιλέα κα Δεσπότη;
Ποιοί γιναν τόσο νόητοι πού φο παρεκτράπησαν πρτα ο διοι τς ληθείας, τόν παρέσυραν καί ατόν κα τόν μύησαν, στε ν ποθέτει τι ο πιστο στν Θε κα στν Σωτήρα Χριστό, Πατριάρχες, Προφτες, πόστολοι, Κήρυκες, Εαγγελιστές, μολογητς κα πν πνεμα ν Χριστ τετελειωμένον γωνιζόμενον δν μέτρησαν, δηλαδ δν πέρασαν π τ πό λλην ννοιαν στάδια (πείραμα -παρατήρηση- πόδειξη) κα τοιουτοτρόπως νεπιφύλακτα πίστεψαν στν Μοναδικν λήθειαν π τν λιον; τι δηλαδ Τριαδικς Θες εναι Μόνος Δημιουργός το σύμπαντος κα το νθρώπου κα τι Κύριος ησος Χριστς Θεάνθρωπος εναι Μόνος κα Μοναδικς Σωτήρας κα Λυτρωτής, Μεσσίας;
Τοναντίον τόν πληροφορομε, ατόν κα τούς μοϊδεάτες του, τι λοι ο γιοι λων τν αώνων  πείσθησαν κα πίστευσαν στ μοναδικ λήθεια, στερα π πολλος γνες κα δάκρυα, διωγμος κα θλίψεις κα κριβος μεθέξεως τς κτίστου Τριαδικς Χάριτος στς καρδιές τους, στς ψυχές τους κα στ σώματά τους.
λλά καί πιστημονικά νά τό δε κανείς τό θέμα, διος ντιπρόεδρος τς νώσεως τν Φυσικν τς λλάδος κ. Παν. Φίλντισης σέ πρόσφατη συνέντευξή του εχε ντελς διαφορετική τοποθέτηση, οδόλως βριστική νατρεπτική τς πάρξεως το Θεο. Μήπως πό πειρία κανε μέγα σφάλμα; Τό πολύ σημαντικό πού επε εναι τι « χαρακτηρισμός ¨σωματίδιο το θεο¨ δέν φίσταται ντολογικς ς πραγματικό στοιχεο· δέν βρέθηκε δηλ. κάποιο θεϊκό σωματίδιο· πλς χρησιμοποιήθηκε ατός περβολικός ρος πό μία πιστημονική μάδα, γιά τό νέο σωματίδιο πού νεκάλυψε περί τς δομς καί ξελίξεως το σύμπαντος, γιά νά φανε τεραστία σημασία του πού φθάνει ως καί τήν δημιουργία μίας καινούργιας φυσικς. Ατό λοιπόν τό σωματίδιο, ν τελικά πιβεβαιωθε παρξή του, καθ᾿ τι κόμη βρισκόμαστε σέ πειραματικά στάδια, θά δηγήσει σέ νέους νόμους τς φυσικς. Τόσο πλά!!»
  Θεός πουθενά δέν προσβάλλεται, ντιθέτως λο καί περισσότερο μς ποκαλύπτει τόν κτιστό κόσμο, τό ποτέλεσμα δηλ. τς κτίστου νεργείας Του, λλά  καί μς ποκαλύπτεται, μς χαρίζει τήν δυνατότητα νά προσεγγίσουμε λο καί περισσότερο, σο κενος πιτρέπει, τή φύση το σύμπαντος, στε καί νά Τόν μνομε ψάλλοντας «ο ορανοί διηγονται δόξαν Θεο» καί «πσα γ ανεσάτω τόν Κύριον», λλά καί νά συνειδητοποιομε τό προσέγγιστο τς οσίας Του!
πομένως, γνωρίζουμε τ σκοπιμότητα κα τν δολιότητα το τρόπου νακοίνωσης π τ ΜΜΕ ατς τς, σέ πειραματικό κόμη στάδιο, πιστημονικς ποκαλύψεως ( βλέπε συμπέρασμα συνεδρίου στν θήνα μ θέμα «σωματίδιο θεός») μέσα στόν συγκεκριμένο χωρόχρονο τς πατρίδας μας.
Γνωρίζουμε πίσης βεβαίως, τήν δ καί αἰῶνες πάγια σκεμμένη τακτική πιστημόνων, πού θεωρον θέους τούς αυτούς τους, καί διαστρέφουν καί  πολυτοποιον τήν ποια διαστροφή κάθε νέας ποικοδομητικς πιστημονικς φεύρεσης/νακάλυψης, καί χι ατήν καθ᾿ αυτήν τήν νακάλυψη. Μέ τόν στεο στόχο τς ξανθρωποποίησεως το νύπαρκτου θεο τς ατοθεοποιήσεως το νθρώπου.
λήθεια εναι τι ο παδοί τς παραπάνω μεθόδου νησύχησαν πό τίς ατοκτονίες, τήν  ξαθλίωση κα τήν νασφάλεια ατν πο ο διοι καταδυναστεύουν, χι πό νδιαφέρον καί φιλανθρωπία, λλά πειδή, τν δια ρα πού κενοι ζον στή χλιδή καί στή σπατάλη, ο ποτελες τους τυραννονται ποικιλότροπα. τσι φοβονται, μήπως κμετάλλευση κα ξαθλίωση τν πολλν στρέψει τ βλέμματά τους πό τή μιά σέ προσωπική μετάνοια κα πιστροφ στν ληθιν Θεό, πό τόν ποο προπαγάνδα τν κυρίαρχων γετν π δεκαετίες εχε πομακρύνει,  κα πό τήν λλη στρέψει τή γροθιά ατν τν ποδούλων κατά τν φεντικν τους.
 Γι’ατ καί ταυτοχρόνως μ τν ξαγγελία τς δθεν νακαλύψεώς τους, διαφημίζουν τ τέλειο λεκτρονικ φακέλωμα, δηλαδ τν «Κάρτα το Πολίτη» κα τν περχόμενη σατανικ δικτατορία τους ς δθεν παραίτητη, χρήσιμη κα συμφέρουσα.
Μόλις χθς, κάποιος πουργός, μπροστ στ νθρωπάκια τς Ερωπαϊκς νωσης κα τς Τρόϊκας, νακοίνωσε τι συμφωνία τν κυρίων σημείων θ μποροσε ν ποδοθε μ δύο λέξεις: «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ».
χετε τν λανθασμένη γνώμη,  τι καί μες ο ρθόδοξοι λληνες θαμπωθήκαμε μ τς λίθιες θεωρίες τους κα διάκριτα θ τούς κολουθήσουμε,  πειδ κενοι  παραδόθηκαν στν πατέρα τους, τν ψεύτη κα νθρωποκτόνο σαταν;
Μωροί, τυφλο κα νόητοι!!! λθε ρα!!! Κα νν στίν!!!
Ν δομε στν πράξη τι  κτιστος κα Αώνιος ρθόδοξος κκλησία παραμένει πιστ στν Κεφαλή της πο εναι Σωτήρας Χριστός, κα οκοδομεται στν Πέτρα τς πίστεως, μ πνευματικ λικ τ αμα κα τν μολογία τν γίων Μαρτύρων κα σίων, κα τι ποιος  προσκρούει σ ατν τν Πέτρα συνθλίβεται.
Νά μάθουμε κόμη κα ατό. κατοντάδες χιλιάδες νέοι κα νέες -πο διδάχθηκαν στ σχολεα τν θεΐα κα προσπάθησαν τσι ν τος ποδηγετήσουν,- πειδ χουν τ ρθόδοξο DNA, θ βρεθον πέναντι στούς θέους ποδηγέτες τους, ν κα χαλαρο ς πρς τν πίστη. χουν μως, κτς π τ ρθόδοξο DNA, τ λληνικ φιλότιμο, κα τσι, λληνικ γν ψυχ τος προσθέτει παλικαρι στς ποφάσεις τους, στε ν φτύσουν τν λεκτρονική τους Διακυβέρνηση κα ν χρειαστε ν ποστον διωγμ κα θάνατο, περασπιζόμενοι τν προσωπική τους λευθερία πο πιχειρε ν καταλύσει λεκτρονική τους τυραννία. Ατ θ τ πιτρέψει Θες, στε κυρίως τά μεγάλα σκοτεινά φεντικά  ν πονέσουν κα ν ταπεινωθον περισσότερο.
Πρός σους λοιπόν παραμένουν παδοί κάθε ντιχρίστου θεωρίας τς λεκτρονικς φυλακς βροντοφωνομε καί κράζουμε: 
«Μάθαμε πλέον τς παγίδες πού μς στήνετε. Γνωρίζουμε καλ πο θέλετε ν δηγήσετε τν κόσμο· στν ντίχριστο! χουμε μως τν βεβαιότητα τι Μεσσίας Χριστς θ στηρίξει τν κκλησία Του κα θ σώσει τν κόσμο, ρκε ατός νά τό θελήσει καί μπε στήν Κιβωτό τς κκλησίας! Εστε ν δίκ κα ν τ ψεύδει, μως τ ψέμα κα δικία δν περίσχυσαν ποτ τς λήθειας κα τς δικαιοσύνης!»

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:  Πο βρίσκεται λοιπν λήθεια; Στ δικό σας πείραμα, τν παρατήρηση κα τν δθεν πόδειξη περί σωματιδίου το Θεο, πο πλασάρει μι σπείρα νθρώπων κμεταλλευτν τν πολλν κα στίς πιστημονικς τάχα νακαλύψεις σας πο δημιουργον στς καρδις κα στος νόες τν κουόντων ψευδαισθήσεις, σύγχυση, ταραχ κα μπέρδεμα;
ντίθετα στ πείραμα, τν παρατήρηση κα τν πόδειξη τν γίων τι Θες πάρχει κα εναι Μόνος Δημιουργός το σύμπαντος, πως μς βεβαιώνουν χρονικά καί διαχρονικά, Πατριάρχης βραμ φιλόξενος, Θεόπτης Μωϋσς, ποος ν γί Πνεύματι κατέγραψε τν δημιουργία το σύμπαντος, Προφήτης Ζαχαρίας μ τν πρς καιρν φωνία του, Τίμιος Πρόδρομος, ποος δειξε στν κόσμο τν Σωτήρα κα Μεσσία Χριστό, ο γιοι πόστολοι μ τ θαυμαστ σημεο τς γίας Πεντηκοστς, κλσις το γίου ποστόλου Παύλου, ταν πορεύετο ες Δαμασκν γι ν διώξει τν κκλησίαν το Χριστο κα θαυμαστ μεταστροφή του, λλά καί Μέγας Βασίλειος μ τν Βασιλειάδα του, γιος Σαμψών Ξενοδόχος, γία Φιλοθέη θηναία, ο σύγχρονοι γιοι Πορφύριος, Παΐσιος κα άκωβος, πο δωσαν τ πάντα πρ τς γάπης τν δελφν τους, τν πτωχν κα δυνάτων κα πονεμένων, πού τούς βλεπαν ς  εκόνες το Θεο, καί μάζευαν καθημεριν τν πόνο κα τς ρρώστιες τους,- πο θεΐα σας συσσώρευσε πάνω τους, - προσφέροντας θυσία κα ατν κόμα τν ζωή τους γι τν νακούφιση τν δελφν τους; Κα βέβαια ψευδς λόγος το Κυρίου καθς κα τ θαύματά του πιβεβαιώνουν τήν αματική γιαστική χάρη τν γίων μας σέ λους τούς αἰῶνες. «Σημεα δ τος πιστεύσασι τατα παρακολουθήσει.... π ρρώστους χερας πιθήσουσι κα καλς ξουσιν.»  ( Μάρκ., ιστ΄, 17-18 )

Υ.Γ. Μ πόνο κα γάπη συμβουλεύουμε τούς ποιους ντιθέους θέους,  ν πισκεφτον τ ερό, φθαρτο κα εωδιάζον σκήνωμα το γίου Γερασίμου στν Κεφαλλονιά, μ ταπείνωση κα ατοκριτική. ποιος φοβται, σημαίνει τι ποπτεύεται πώς δέν κατέχει τήν λήθεια. ποιος μως χει πέσει ν γνοί του θύμα, θά προσέλθει μετά χαρς μεγάλης.
  γιος Γεράσιμος, παγκόσμιος εεργέτης, πως καί λοι ο γιοι, θ  εσπλαγχνισθε, θ παραβλέψει τν νοησία κα τν μωρία, κα θ ποχρεώσει τ δαιμόνια τς πιστίας, πο δρεύουν στήν καρδιά,  ν ποκαλυφθον κα ν ξωτερικεύσουν τν κακία τους, στε νά ντοπισθε τό πρόβλημα καί νά πέλθει θεραπεία.
Κα τότε μπειρικ θ γίνει ντιληπτή πλάνη. Τ εχόμαστε κ καρδίας. 


(το π. θανασίου Μην)