φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Η χρεοκοπία της Ελλάδας δεν είναι επιλογή...ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ;;;

Μήνυμα του πρωθυπουργού προς τον λαό πριν την ψήφιση των σκληρών μέτρων

Ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος
Ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος   (Φωτογραφία:  ΑΠΕ )

Μήνυμα προς τον ελληνικό λαό για τις κρίσιμες ώρες που περνά η χώρα πρόκειται να απευθύνει το Σάββατο ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος, λίγες ώρες πριν την ψήφιση του νόμου για τη νέα δανειακή σύμβαση και το πρόγραμμα ανταλλαγής των ελληνικών ομολόγων (PSI).

Ενδεικτικά όσων θα πει απόψε ο πρωθυπουργός είναι και όσα διεμήνυσε στους υπουργούς του το βράδυ της Παρασκευής: «η χρεοκοπία της Ελλάδας δεν είναι επιλογή που μπορούμε να επιτρέψουμε» και ότι κάθε άλλη εξέλιξη από την έγκριση του νέου οικονομικού προγράμματος θα είναι «καταστροφική».


Απευθυνόμενος στο Υπουργικό Συμβούλιο ο πρωθυπουργός είπε ακόμη ότι είναι σαφές πως «δεν μπορούν όλοι να σηκώσουν το βάρος της ευθύνης» και ότι «είναι αυτονόητο πως όποιος διαφωνεί και δεν ψηφίσει το νέο πρόγραμμα δεν μπορεί να παραμείνει στην κυβέρνηση».


«Η χρεοκοπία της Ελλάδας ωστόσο δεν είναι επιλογή που μπορούμε να επιτρέψουμε. Τις συνέπειες θα τις πληρώσει η χώρα πανάκριβα, και ιδιαίτερα όσοι παλεύουν σήμερα να τα βγάλουν πέρα σε μια δύσκολη πραγματικότητα».


Το νομοσχέδιο για το νέο οικονομικό πρόγραμμα της χώρας, το οποίο κατατέθηκε στη Βουλή μετά τα μεσάνυχτα, εισάγεται το Σάββατο με τη διαδικασία του κατεπείγοντος και ψηφίζεται το βράδυ της Κυριακής.


Το νομοσχέδιο περιλαμβάνει τρία κεφάλαια, τα οποία αφορούν: Το πρώτο την προκήρυξη - πρόσκληση ενδιαφέροντος για την ανταλλαγή ομολόγων, το δεύτερο την επανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών και το τρίτο την παροχή εξουσιοδότησης προς τον πρωθυπουργό και τον υπουργό Οικονομικών να υπογράψουν τη νέα δανειακή σύμβαση.


Προσαρτημένο είναι και το κείμενο της συμφωνίας της διαπραγμάτευσης με την τρόικα που συμφωνήθηκε στην σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών υπό τον πρωθυπουργό, Λουκά Παπαδήμο.


Σύμφωνα με τον Κανονισμό της Βουλής, το νομοσχέδιο θα εισαχθεί για επεξεργασία στην Επιτροπή Οικονομικών το Σάββατο, στις 2 το μεσημέρι, σε μια και μόνο συνεδρίαση, η οποία θα διαρκέσει έως και έξι ώρες. Την Κυριακή θα εισαχθεί στην Ολομέλεια της Βουλής, επίσης σε μία συνεδρίαση, η οποία μπορεί να έχει ως και δεκάωρη διάρκεια και το αργότερο μέχρι τα μεσάνυχτα.


Αμέσως μετά θα διεξαχθεί φανερή ονομαστική ψηφοφορία, την οποία έχει ανακοινώσει ήδη ότι θα ζητήσει το ΚΚΕ.


Το νομοσχέδιο ψηφίζεται με σχετική πλειοψηφία, η οποία όμως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να είναι μικρότερη των 120 θετικών ψήφων.
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231149829

Υ.Γ
Δεν είναι επιλογή, μας λέει ο Λ. Παπαδήμος. Γιατί ΔΕΝ είναι επιλογή;

Πάλι ο λαός μας θα κληθεί να σηκώσει την επιλογή αυτή και αν είναι επιλογή του λαού μας γιατί δεν είναι επιλογή του Λ.Παπαδήμου;
Εμείς θα δουλέψουμε, εμείς θα παλέψουμε να κρατήσουμε την χώρα μας όρθια και πάλι.
Θα ζήσουμε φτωχά, στερημένα, αλλά θα μείνουμε ελεύθεροι, θα μείνουμε ανεξάρτητοι ως πατριώτες, ως Έλληνες!
Δεν θα είναι πρώτη φορά, γιατί οι πολιτικοί μας και παλαιότερα φρόντισαν και μας πτωχεύσαν, αλλά εμείς κρατήσαμε, αντέξαμε. Ισως σε καποιους να μην άρεσε, αλλά αντέξαμε!
Έχει τα κότσια η φυλή μας και επιζεί σε όλες τις δύσκολες καταστάσεις.
Ένα ΔΕΝ αντέχει.Την σκλαβιά!
Δεν γίνεται Έλληνας και σκλαβωμένος. Ασυμβίβαστο! Σχήμα οξύμωρο! Αδύνατο!

IMPOSSIBLE! για να το καταλάβουν και οι Ευρωπαίοι...οι φίλοι μας!!!

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Ο λαός μας σας εξουσιοδότησε να τον εκπροσωπείτε, ξαφνικά βρεθή­κατε απέναντί του.

Δέν είμαστε διατεθειμένοι νά σιωπουμε ένοχα, πού ενω μέ τήν ψήφο του ο λαός μας σας εξουσιοδότησε να τον εκπροσωπείτε, ξαφνικά βρεθή­κατε απέναντί του.
Η κυβέρνηση τριπλασίασε πλαστά το χρέος και χρέωσε στό λαό τίς φοβερές συνέπειες αυτου του χρέους. Εσπευσμένα κάλεσε καί ήδη συνεργάζεται μέ τό Δ.Ν.Τ. καί μέ τά όργανα τΖς Ε.Ε. παραδίδοντας τή χώρα σέ σκληρούς δανειστές.
Πρώην ευκατάστατοι πολίτες, ειναι πλέον άστεγοι πού πολλαπλασιάζονται μέ γοργούς ρυθμούς, αφου η λίαν αγαστή συμπαι­γνία Δ.Ν.Τ. καί κυβερνητών, μας ετοιμάζει νέες περικο­πές καί νέους φόρους πάνω στούς αβάσταχτους πού προηγή­θηκαν.
Αντιλαμβάνεσθε, οτι εχει κλονισθει (αμετάκλητα!) η εμπιστοσύνη μας απέναντί Σας καί δέν μπορουμε πλέον νά σας θεωρούμε στό Ελληνικό Κοινοβούλιο ως εκπροσώ­πους μας.
Δέν μπορο
υμε νά κάνουμε διαφορετικά, όσο καλό λογισμό καί αν ορθώσουμε, παρά νά αρουμε τήν εμπιστοσύνη μας πρός όλους, αφου επιμένετε συμπολίτευση καί πρώηναντιπολίτευση νά υπογράφετε καί νά ξαναυπο­γράφετε συμβάσεις πού ουδαμου γης εχουν υπογραφει.
Τώρα οι δανειακές σύμβασεις πρέπει νά κυρωθουν από εκατόν ογδόντα βουλευτές του φερομένου ως Ελληνικου Κοι­νοβουλίου. Κάποιος από σας μας ε6πε από την τηλεόραση,οτι δέν ειχε διαβάσει τό τί υπέγραφε. Μέ ποιά λογική υπο­γράφετε τήν ολοσχερή διάλυση καί καταστροφή της χώρας πού ο λαός της μέ τήν ψηφο του σας τίμησε καί σας εμπι­στεύ­θηκε τό μέλλον του, τό μέλλον των παιδιων του καί τφων λοιπων απογόνων του;
Τό Μάϊο του 2010 υπεγράφη σΏ ενα δικηγορικό γραφειο του Λονδίνου η πρώτη δανειακή σύμβαση μέ ορους αμετάκλητους εις βάρος μας. Τεράστιες αμοιβές δόθη­καν στό δικηγορικό γραφειο καί στούς υπογράψαντες. Η υπό ψήφιση δανειακή σύμβαση αλυσσοδένει χειροπόδαρα ολον τόν Ελληνικό λαό μέ υπόκρουση τίς απειλές των δημο­σιογράφων πού μέσα από τήν τηλεόραση επιδιώκουν τήν καταρράκωση του φρονήματος των πολιτων καί παράλυση της ψυχολογίας τους.
Τέτοιες επαχθεις δανειακές συμβάσεις σάν αυτή πού υπεγράφη καί σάν αυτή πού τίθεται προς ψήφιση από τό ελληνικό Κοινοβούλιο, σύμφωνα μέ τίς εκτιμήσεις των ειδι­κων νομικων επιστημόνων π.χ. Γ. Κασιμάτη, Κ. Μπέη καί άλλων ουτε σε τριτοκοσμικές χωρες δέν θά μπορουσαν νά υπογραφουν.
Ειναι τοις πασι πλέον γνωστό, οτι, ενω μπορούσαμε νά δανειστουμε υπό ευνοϊκότερους ορους, η κυβέρνηση, παρακάμπτοντας τήν κοινή λογική, μας εσυρε σέ απάνθρωπους δανειστές.
Άμεσα νά κάνετε τίς απαραίτητες νόμιμες συνταγ­ματικές ενέργειες, γιά νά επιλέξει ο κυρίαρχος λαός νέους εκπροσώπους αμόλυ­ντους καί πρόθυμους νά συνεργασθουν μέ τό λαό και οχι μέ τούς εχθρούς του.
ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
         π. Σαράντης

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Ανοιχτή επιστολή Ε.Π.Μ (Εστίας Πατερικών Μελετών) προς το Ελληνικό Κοινοβούλιο



ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
  ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ
       Β. ΗΠΕΙΡΟΥ 47 ΜΑΡΟΥΣΙ
            ΤΗΛ.  2108025211

Ἀμαρούσιον 2-2-2012
                                                                                                                                                                                       Ἀρ. πρωτ. 41






Ἀνοιχτή ἐπιστολή
Πρός τό Ἑλληνικό Κοινοβούλιο

Ἅπαντα τά μέλη τῆς Ἑστίας Πατερικῶν Μελετῶν, ἐδῶ καί δύο χρόνια, ἐν μέσῳ κρίσεως, γινόμαστε μάρτυρες τοῦ δεινοῦ σφυροκοπήματος πού ὑφίσταται ὁ ὀρθόδοξος Ἑλληνικός λαός μας ἀπό τούς ἴδιους τούς κυβερνῆτες του.
Ὡς πνευματικοί πατέρες τοῦ ποιμνίου μας δέν εἴμαστε διατεθειμένοι νά σιωποῦμε ἔνοχα καί νά μήν ὀρθοτομοῦμε τό λόγο τῆς ἀληθείας πρός Ἐσᾶς, πού ἐνῷ μέ τήν ψῆφο του ὁ λαός μας Σᾶς ἐξουσιοδότησε νά τόν ἐκπροσωπεῖτε, ξαφνικά βρεθή­κατε ἀπέναντί του.

Ἡ κυβέρνηση τριπλασίασε πλαστά τό χρέος καί χρέωσε στό λαό τίς φοβερές συνέπειες αὐτοῦ τοῦ χρέους.  Ἐσπευσμένα κάλεσε καί ἤδη συνεργάζεται μέ τό Δ.Ν.Τ. καί μέ τά ὄργανα τῆς Ε.Ε. παραδίδοντας τή χώρα σέ σκληρούς δανειστές.  Εἶναι τοῖς πᾶσι πλέον γνωστό, ὅτι, ἐνῷ μπορούσαμε νά δανειστοῦμε ὑπό εὐνοϊκότερους ὅρους, ἡ κυβέρνηση, παρακάμπτοντας τήν κοινή λογική, μᾶς ἔσυρε σέ ἀπάνθρωπους δανειστές.


Ἔκτοτε περικοπές μισθῶν καί συντάξεων, ἀπολύσεις καί ἐφε­δρεῖες στό δημόσιο τομέα μέ ἀντίστοιχη ἐξομοίωση στόν ἰδιωτικό. Διάλυση καί συρρίκνωση τῆς δημόσιας διοίκησης, τῶν ἀσφαλιστικῶν ταμείων, στά ὁποῖα ἔχουν κατατεθεῖ αἱματηρές κρατήσεις χρόνων καί χρόνων. 
Ἑνοποίηση καί μείωση παροχῶν ὑγείας καί διάλυση τοῦ Ι.Κ.Α. Ἀποσύνδεση τῶν προγραμμάτων τῆς παιδείας ὅλων τῶν βαθμίδων ἀπό τή μακραίωνη Ἑλληνορ­θόδοξη Παράδοσή μας, κατάργηση τῶν βιβλίων δῆθεν λόγῳ κρίσεως. 
Πεῖνα, δυστυχία, ἀδυναμία πληρωμῆς δόσεων καί ἐκδίωξη πολιτῶν ἀπό τά σπίτια τους μετά ἀπό πλειστηριασμό.
Πρώην εὐκατάστατοι πολῖτες, εἶναι πλέον ἄστεγοι πού πολλαπλασιάζονται μέ γοργούς ρυθμούς, ἀφοῦ ἡ λίαν ἀγαστή συμπαι­γνία Δ.Ν.Τ. καί κυβερνητῶν, μᾶς ἑτοιμάζει νέες περικο­πές καί νέους φόρους πάνω στούς ἀβάσταχτους πού προηγή­θηκαν.  

 Τέτοιες ἐπαχθεῖς δανειακές συμβάσεις σάν αὐτή πού ὑπεγράφη καί σάν αὐτή πού τίθεται πρός ψήφιση ἀπό τό ἑλληνικό Κοινοβούλιο, σύμφωνα μέ τίς ἐκτιμήσεις τῶν εἰδι­κῶν νομικῶν ἐπιστημόνων π.χ. Γ. Κασιμάτη, Κ. Μπέη καί ἄλλων οὔτε σέ τριτοκοσμικές χῶρες δέν θά μποροῦσαν νά ὑπογραφοῦν. 
Τό Μάϊο τοῦ 2010 ὑπεγράφη σ᾿  ἕνα δικηγορικό γραφεῖο τοῦ Λονδίνου ἡ πρώτη δανειακή σύμβαση μέ ὅρους ἀμετάκλητους εἰς βάρος μας.  Τεράστιες ἀμοιβές δόθη­καν στό δικηγορικό γραφεῖο καί στούς ὑπογράψαντες.  Ἡ ὑπό ψήφιση δανειακή σύμβαση ἁλυσσοδένει χειροπόδαρα ὅλον τόν Ἑλληνικό λαό μέ ὑπόκρουση τίς ἀπειλές τῶν δημο­σιογράφων πού μέσα ἀπό τήν Τηλεόραση ἐπιδιώκουν τήν καταρράκωση τοῦ φρονήματος τῶν πολιτῶν καί παράλυση τῆς  ψυχολογίας τους.  

Τώρα οἱ δανειακές σύμβασεις πρέπει νά κυρωθοῦν ἀπό ἑκατόν ὀγδόντα βουλευτές τοῦ φερομένου ὡς Ἑλληνικοῦ Κοι­νοβουλίου.  Κάποιος ἀπό Σᾶς μᾶς εἶπε ἀπό τήν ὑάλινη ὀθόνη, ὅτι δέν εἶχε διαβάσει τό τί ὑπέγραφε.  Μέ ποιά λογική ὑπο­γράφετε τήν ὁλοσχερῆ διάλυση καί καταστροφή τῆς χώρας πού ὁ λαός της μέ τήν ψῆφο του Σᾶς τίμησε καί Σᾶς ἐμπι­στεύ­θηκε τό μέλλον του, τό μέλλον τῶν παιδιῶν του καί τῶν λοιπῶν ἀπογόνων του;   
Στόν προϋπολογισμό τοῦ νέου ἔτους ὑπογρά­ψατε μαζί μέ ἄλλες σελίδες καί μιά ὁλόλευκη πού προοριζόταν νά συμπληρωθεῖ ἐν ἀγνοία σας μέ τίς παχυλές χορηγίες τοῦ κράτους  - φυσικά ὄχι πρός τούς ἀστέγους καί πενομένους ψη­φοφόρους - ἀλλά πρός τίς τράπεζες γιά ἐπί πλέον ἰσχυροποίησή τους καί αὔξηση τῶν κερδῶν τους σέ βάρος τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν.

 Μή μᾶς πεῖτε, ὅτι δέν ἔχουμε τό δικαίωμα νά μιλᾶμε, νά διαμαρτυρόμαστε γιά τήν ἀπίστευτη πολεμική ἐναντίον τοῦ λαοῦ πού ποιμαίνουμε, ἐνῷ Σεῖς ἀνένοχα καί ἀνενόχλητα ἔχετε τό δικαίωμα νά γκρεμίζετε τήν φιλτάτη πατρίδα μας! 
Ἡ ὀρθόδοξη ποιμαντική δέν εἶναι μονοφυσιτική. 
Ὁ Κύ­ριός μας Ἰησοῦς Χριστός, τό δεύτερο πρόσωπο τῆς Παναγίας Τριάδος ἔκλινεν οὐρανούς καί κατέβη, ὁ τέλειος Θεός ἔγινε καί τέλειος, πραγματικός ἄνθρωπος.  Ἐξ  ἄκρας συλλήψεως Αὐτοῦ μέχρι καί τό θάνατό Του ἔδειξε ἀνοιχτά, ὅτι ἐνδιαφέρεται καί προνοεῖ γιά ὅλον τόν ἄνθρωπο, γιά τό σῶμα του καί τήν ψυχή του, τήν ὑγεία του, τή μόρφωσή του, τήν τροφή του καί τή γενικότερη ποιότητα τῆς ζωῆς του.  
 Ἑπομένως ἔχουμε ὅλο τό δικαίωμα ὡς ἰσότιμοι πολῖτες νά ἐνδιαφερόμαστε γιά τά δικαιώματά μας καί γιά τά δικαιώματα ὁλοκλήρου τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ, τοῦ ποιμνίου μας.  Ἔχουμε τό δικαίωμα νά ὑπενθυμίζουμε στούς ἑαυτούς μας, στό ποίμνιό μας καί σέ Σᾶς τίς ἄπειρες εὐεργεσίες τοῦ Θεοῦ πρός τό Ἔθνος μας. 

Σᾶς παρακαλοῦμε καί Σᾶς ἱκετεύουμε, μή καταχρᾶσθε πιά τήν ἀξιοπρέπεια καί τήν ἀπέραντη ἀνοχή τοῦ λαοῦ μας.  Ἄλλοι λαοί σέ παρόμοιες συνθῆκες ἀντέδρασαν μέ βιαιότητα.  Ὁ δικός μας ὁ λαός εἶναι Βαπτισμένος καί Μυρωμένος (ἅγιον Χρῖσμα) εἰς τό ὄνομα τοῦ Πατρός καί τοῦ Υἱοῦ καί τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, στό ὄνομα τῆς ἀγάπης τοῦ Ἐσταυρωμένου καί Ἀναστημένου Κυρίου μας. 
Τό λαό μας δέν θά τόν ἀφήσει ὁ Κύριος νά ἀπολεσθεῖ.  Αἵματα καί ἱδρῶτες μαρτύρων καί ἡρώων ἔχουν διαποτίσει ὅλη τήν Ἑλληνική ἐπικράτεια, καί καθιστοῦν πανεύφορο τό ἔδαφός της.  Ριζώνουν, ἀνθοῦν καί καρποφοροῦν ἀκαταγώνιστοι βιοπαλαιστές, ὁμολογητές καί μάρτυρες τῆς μακαρίας καί πανευφρόσυνης ζωῆς πού ἐπαγγέλλεται καί χορηγεῖ «ὁ καί νεκρῶν καί ζώντων τήν ἐξουσίαν ἔχων Κύριος καί Θεός».  

Ὑπάρχουν περιθώρια μετα­νοίας καί σέ Σᾶς καί σέ μᾶς καί σέ κάθε Ἕλληνα πολίτη.  Ἄς γίνουμε ὅλοι μας ἀληθινοί, ἄς ζητήσουμε μετάνοια, συγγνώμη ἀπό τόν Κύριο γιά το μερίδιο εὐθύνης πού ἀναλογεῖ σέ ὅλους μας καί σέ ὅλους Σας. 
Ζητᾶμε ὡς οἰκτροί ἱκέτες φωτισμό ἀπό τόν Κύριο, μήπως ἔστω καί τήν ὑστάτη στιγμή, ἀναλογιζό­μενοι τήν τεράστια εὐθύνη ἔναντι τοῦ Ἔθνους μας καί τῆς παγκόσμιας Ἱστορίας, σταματήσετε νά ὑπογράφετε τήν καταστροφή τῆς Ἑλλάδας καί τήν καταδίκη τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν, ὅπως ἐπιθυμοῦν οἱ δανειστές.
Διαφορετικά ἡ παγκόσμια ἱστορία  θά Σᾶς στιγματίσει ὡς ἄθλια παραδείγματα «δημοκρατικῶν κυβερνητῶν».  
Θά Σᾶς ζωγραφίσει μέ τά μελανότερα χρώματα ὡς τίς πιό ἀπαξιωτικές φιγοῦρες.  Ἤδη αὐτό γίνεται στό ἐξωτερικό. 
Ἡ παγκόσμια κοινότητα Σᾶς ἔχει ξεχωρίσει ἀπό τό λαό, ἔχει ἀποκρυπτογρα­φήσει τίς βαθύτερες σκοπιμότητες.  

Συμπερασματικά, ἀντιλαμβάνεσθε, ὅτι ἔχει κλονισθεῖ (ἀμετάκλητα!) ἡ ἐμπιστοσύνη μας ἀπέναντί Σας καί δέν μποροῦμε πλέον νά Σᾶς θεωροῦμε στό Ἑλληνικό Κοινοβούλιο ὡς ἐκπροσώ­πους μας.   
Δέν μποροῦμε νά κάνουμε διαφορετικά, ὅσο καλό λογισμό καί ἄν ὀρθώσουμε, παρά νά ἄρουμε τήν  ἐμπιστοσύνη μας πρός ὅλους, ἀφοῦ ἐπιμένετε συμπολίτευση καί πρώην ἀντιπολίτευση νά ὑπογράφετε καί νά ξαναϋπο­γράφετε συμβάσεις πού οὐδαμοῦ γῆς ἔχουν ὑπογραφεῖ. 
 Ἄμεσα νά κάνετε τίς ἀπαραίτητες νόμιμες συνταγ­ματικές ἐνέργειες, γιά νά ἐπιλέξει ὁ κυρίαρχος λαός νέους ἐκπροσώπους ἀμόλυ­ντους καί πρόθυμους νά συνεργασθοῦν μέ τό λαό καί ὄχι μέ τούς ἐχθρούς του.

Τεράστιες οἱ εὐθῦνες Σας, ὅπως ἀναλογικά μερίδιο εὐθύνης ἔχει καθένας μας, καί ἐνώπιον τοῦ ἀδεκάστου Κριτοῦ.  Θά κληθοῦμε ἅπαντες νά δώσουμε λόγο, γιά τό πῶς διαχειρι­στήκαμε τό ἐκλεκτό δῶρο τῆς ζωῆς πού μᾶς χάρισε ὁ Θεός καί γιά τά ἔργα μας.  Ὁ Ἐσταυρωμένος καί ὄχι σταυρώσας, ὁ Ἀνα­στημένος Ἰησοῦς θά βρεθεῖ κάποια στιγμή ἀπέναντί μας.  Τί θά ἀπολογηθοῦμε στήν ἀσύλληπτη θεϊκή, θυσιαστική ἀγά­πη Του;

Οἱ ἐξ ἡμῶν ἱερεῖς ἀπό τήν ἀρχή τῆς κρίσεως παρακαλού­σαμε τούς πιστούς νά προσεύχονται γιά Σᾶς καί νά μήν ἀγανακτοῦν.  Ἐξακολουθοῦμε τώρα νά προσευχόμαστε νά Σᾶς φωτίσει ὁ Θεός, ἔστω καί τήν ὑστάτη ὥρα νά ἀποκαταστήσετε τά ἐλλείμματα τοῦ ζοφεροῦ παρελθόντος πρός ὄφελος καί δικό Σας καί τοῦ δεινῶς χειμαζομένου Ἑλληνικοῦ λαοῦ.
Σᾶς παρακαλοῦμε στό ὄνομα τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, πού οἱ περισσότεροι πιστεύετε νά μή ὑπογράψετε τήν ἐπικείμενη Σύμβαση, πού ὁριστικοποιεῖ καί παγιώνει τή μέχρι τώρα δημιουργηθεῖσα κατάρρευση τῆς χώρας μας.

                           Διά τήν Ἑστίαν Πατερικῶν Μελετῶν
                                   ἐλάχιστος ἐν πρεσβυτέροις                   
                                            Ἀρχιμ. Σαράντης Σαράντος
                      ἐφημέριος Ἱ.Ν.Κοιμήσεως Θεοτόκου Ἀμαρουσίου

http://orthodox-watch.blogspot.com/

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Πως έγινε η ανακομιδή του αγίου λειψάνου του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου

 

Εκ του εγκωμίου προς τον Ιερό Χρυσόστομο 
Κοσμά του Βεστίτωρος


Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, επειδή έλεγχε την κάθε αδικία, ήλεγξε και την βασίλισσα Ευδοξία γιά τις παρανομίες καί τις αδικίες που έκανε, κυρίως επειδή με τυραννικό τρόπο αφαίρεσε τον αγρό μιας χήρας, ονομαζόμενης Καλλιτρόπης. Γι' αυτό το λόγο εξορίστηκε ο Άγιος πολλές φορές πέραν της Καππαδοκίας, σε τόπους έρημους και στερημένους ακόμα και των αναγκαίων. Εκεί ευρισκόμενος εξόριστος ο Άγιος, εκλήθη στούς ουρανούς υπό του Δεσπότου Χριστού, διά μέσου Πέτρου και Ιωάννου των ιερών Αποστόλων και έτσι μετέβη από της γης στις ουράνιες σκηνές. Το δε άγιο λείψανό του αποθησαυρίσθηκε στά Κόμανα της Καππαδοκίας...

Αφού οι μαθητές του Αγίου, που τον συνόδευσαν στην εξορία, τον ενταφίασαν, πήγαν στην Ρώμη, όπου Πάπας ήταν ο Άγιος Ιννοκέντιος καί βασιλεύς ο αδελφός του Αρκαδίου Ονώριος καί διηγήθηκαν σ' αυτούς εξ αρχής όλες τις τιμωρίες, τις οποίες έκαναν στον θείο Χρυσόστομο, δηλαδή ότι πλήρωσαν ανθρώπους για νά τόν φονεύσουν, όταν τον πήγαιναν στήν εξορία καί ότι πολλές του έκαμαν τυραννίες, γιά νά πράξουν τήν εντολή των εχθρών του, όταν ως Άγγελο τον υποδέχονταν η Ανατολή, αλλά ο Θεός δεν θέλησε νά γίνει τέτοιος φόνος καί τόν φύλαξε.
Επίσης διηγήθηκαν σ' αυτούς πώς εφάνησαν σ' αυτόν οι ένδοξοι Απόστολοι, ομοίως δέ καί τόν μέγα σεισμό τον οποίο έκαμε ο Θεός μετά τήν εξορία του δικαίου, ο οποίος χάλασε τά βασίλεια καί σχεδόν άπασα τήν πόλη, τήν φοβερά χάλαζα, που προξένησε τόση ζημιά, ώστε καί αυτήν τήν στήλη της μυσαρής Ευδοξίας συνέτριψε' τό θείο πυρ τό οποίο εξήλθε εκ του θρόνου του Αγίου, τό οποίο έβλαψε πολύ τόν Ναό εκ του οποίου θαυμασίως διαδόθηκε πρός τό ανάκτορο, διότι εντός τριών ωρών το κατέκαυσε τελείως. Τότε ο Πάπας και ο βασιλεύς, από θείο ζήλο έγραψαν αμφότεροι επιστολές προς τόν Αρκάδιο ελέγχοντας τήν παρανομία καί την αδικία του.
Ο Πάπας έπεμψε στόν βασιλέα αφορισμό, έχοντα ως έξης: «Φωνή αίματος του δικαίου Ιωάννου βοά πρός τόν Θεό κατά σου, βασιλεύ Αρκάδιε! διότι τόν καιρόν της ειρήνης εποίησες καιρό διωγμού στήν Εκκλησία εξορίζοντας τόν αληθή ποιμένα της, μαζί του καί αυτόν τόν Χριστό, φευ εξόρισες και παρέδωσες τό ποίμνιό του σε μισθωτούς καί όχι αληθείς ποιμένες. Εγώ δέν λυπούμαι γιά τόν Χρυσόστομο, διότι είναι μακάριος εκείνος γιά τά μεγάλα του κατορθώματα καί τρισμακάριος γιά τις αναρίθμητους κολάσεις, τις οποίες υπέμεινε, καί έλαβε τόν κλήρο στήν Βασιλεία του Θεού μετά των Αποστόλων καί Μαρτύρων, λυπούμαι όμως γιά τήν ιδική σου απώλεια, διότι, για να ποίησης τό θέλημα μιας γυναικός άφρονος, στέρησες όλο τόν κόσμο της μελιρρύτου διδαχής του.
Γιά τούτο καί εγώ ο ελάχιστος, ο οποίος επιστεύθη του Κορυφαίου τόν θρόνο, σας κανονίζω καί αυτήν, χωρίζοντάς σας της αγίας κοινωνίας των θείων του Χριστού Μυστηρίων, καί αν κάποιος τολμήσει νά σας κοινωνήσει, νά είναι καθηρημένος καί αφορισμένος. Εάν δέ καί εσείς βιάστε κάποιον, μή γένοιτο, νά σας κοινωνήσει, καταφρονώντας την Αποστολική αυτή διάταξη, νά είσθε ως οι τελώνες καί εθνικοί παρά τω Ορθοδόξω συστήματι καί νά μένει η αμαρτία ενώπιόν σας, όπως την ημέρα της κρίσεως λάβετε τήν πρέπουσα παίδευση' τόν δέ Αρσάκιον, που τον βάλατε στο θρόνο του Χρυσοστόμου, τον καθαιρούμε καί μετά θάνατον, ως καί όλους τούς μετά τούτου συγκοινωνήσαντες, διότι μοιχώ τω τρόπω έλαβε τήν αξία ο ανάξιος, τόν δέ Θεόφιλο, όχι μόνον καθαιρούμε, αλλά και αφορίζομε, για να είναι και του Χριστού αλλότριος. Αυτά, που εμείς δένομε στη γη, έτσι δένονται καί στον ουρανό καθώς ακούς στό ιερό Ευαγγέλιο».
Ο δέ Ονώριος έστειλε και αυτός άλλη επιστολή: «Αδελφέ Αρκάδιε, δεν γνωρίζω ποια επαναστατική ενέργεια σέ παρακίνησε νά ακούσεις μία γυναίκα και νά ποιήσεις αυτά, τά οποία άλλος βασιλεύς Χριστιανός δέν εποίησε, και δικαίως σέ κατακρίνουν όλοι οι εδώ Επίσκοποι, ότι εξόρισες άνευ κρίσεως τόν μέγα Αρχιερέα του Θεού, τόν οποίο φόνευσαν διά τιμωριών και βασάνων οι στρατιώτες σου. Πάλι δέ καί ότι τούς Αρχιερείς τοποτηρητές, τούς οποίους έστειλε απ' εδώ η Εκκλησία των Ρωμαίων, πρός τιμήν μας καί πρός βεβαίωση της αληθείας, όχι μόνον φυλάκισες, αλλά καί τά χρήματα που είχαν για έξοδα των αφήρεσες, γι' αυτό και κινδύνευσαν υπό της πείνας σε θάνατο. Έτσι ποιήσας δέν κατεφρόνησες τά Αποστολικά παραγγέλματα; Σπεύσε, αδελφέ, ώστε δι' έργων να ευαρεστήσεις Θεό και ανθρώπους, διόρθωσε τά σφάλματά σου, γνωρίζοντας ότι οι προσευχές των Ιερέων στερεώνουν τήν βασιλεία μας».
Δεξάμενος τις επιστολές ο Αρκάδιος λυπήθηκε υπερβολικά και πρώτα τιμώρησε τούς κακοποιήσαντες τούς Ρωμαίους Αρχιερείς, εκ των οποίων άλλους μέν μαστίγωσε, ετέρους δέ θανάτωσε, κρεμάζοντας αυτούς στά ξύλα. Όλους δέ τούς συγγενείς της Ευδοξίας, οι οποίοι συνήργησαν στήν του Αγίου καθαίρεση, καθήρεσε και δήμευσε τήν περιουσία των. Ούτε της ίδιας της γυναικός του εφείσθη τελείως, αλλ' έδειρε και την τιμώρησε τόσο, ώστε από της στενοχώριας της ασθένησε.
Κατόπιν έδεσε τόν Μηνά, τόν Θεότεκνο καί τόν Ισχυρίωνα τούς ανεψιούς Θεοφίλου, τόν Γαβάλων Σεβηριανόν και τόν Βεροίας Ακάκιο, οι οποίοι βρέθηκαν εκεί και έστειλε αυτούς λίαν περιφρονημένους πρός τόν Πάπα Ιννοκέντιο, γράφοντας και επιστολή σ' αυτόν μέ πολλή ταπείνωση πρός απάντηση, λέγοντας: «Εγώ δέν γνώριζα ουδέν εξ όσων επράχθησαν κατά των απεσταλμένων σας, όταν δε τα έμαθα, θανάτωσα τούς αυτούς αδικήσαντες. Ούτε επίσης σε καθαίρεση του Ιωάννου ήμουν αίτιος, αλλά κάποιοι Επίσκοποι άθλιοι, οι οποίοι μου έδειξαν εκκλησιαστικούς Κανόνες και δέχθηκαν τό αμάρτημα, τούς οποίους πιστεύοντας έδωκα τήν άδικο ψήφο.
Στέλλω γι' αυτό τη Οσιότητί σου τόν Ακάκιο, τόν Σεβηριανό και τούς συγγενείς του πονηρού Θεοφίλου, στόν οποίο θέλω γράψει νά έλθει εκεί βιαίως καί τιμώρησε αυτούς ως βούλεσαι. Ημάς δέ συγχώρησε τη πατρική φιλανθρωπία σου και μή ημάς στερήσεις της των Αχράντων Μυστηρίων ιεράς μεταλήψεως, διότι και τό τέκνο σου Ευδοξία επαίδευσα καί βαρέως μαστίγωσα. Γι' αυτό καί ασθενήσασα βαρέως κατάκειται κλινήρης. Λοιπόν μή ημάς παιδεύσεις περισσότερο, Πάτερ τιμιότατε, καθ' όσον μάλιστα μετανοούμε εξ όλης καρδίας καί πρέπει κατά τήν άπειρο ευσπλαχνία του Πανάγαθου Θεού, νά συγχωρήσει ημάς η υμετέρα Οσιότης». Έγραψε δέ καί στόν Ονώριο, να μεσιτεύσει πρός τόν Πάπα νά του στείλει συγχώρηση.
Δεξάμενος ο Πάπας τις επιστολές του Αρκαδίου χάρηκε πολύ γιά τήν ταπείνωσή του, γι' αυτό έγραψε στόν μαθητή του Χρυσοστόμου Πρόκλο, ο οποίος ήταν τότε Επίσκοπος Κυζίκου, νά πάγει στήν Κωνσταντινούπολη, νά λύσει τούς βασιλείς εκ του αφορισμού, νά κοινωνήσει αυτούς των θείων Μυστηρίων καί νά καθίσει Πατριάρχης επιτροπικός, έως νά εξετάσουν τόν Αττικό επιμελώς.
Έγραψε δέ ιδιαιτέρως καί πρός τόν Αρκάδιο, ότι δέχθηκε τήν μετάνοιά του καί τόν συγχωρεί, αλλά νά διατάξει νά γράψουν τό όνομα του Χρυσοστόμου στά ιερά δίπτυχα καί νά στείλει τόν Θεόφιλο στήν Θεσσαλονίκη, στήν οποία θά πάγει καί ο ίδιος για αναγκαία υπόθεση. Αυτές τις εντολές ο βασιλεύς ασμένως δεξάμενος καί έχοντας απόφαση νά τις εκτελέσει, έγραψε πρός τόν Θεόφιλο: «Τάραξες όλη τήν οικουμένη καί έλαβες τήν τοποκρατορία σατανικώς αφ' εαυτού σου, χωρίς νά σεβασθείς νόμους εκκλησιαστικούς, ούτε βασιλική εξουσία' γι' αυτό αναχώρησε ευθύς άνευ ουδεμιάς προφάσεως καί ύπαγε στήν Θεσσαλονίκη νά κριθείς υπό του Ρώμης Αρχιεπισκόπου».
Λαβών τήν επιστολή αυτή ο Θεόφιλος εταράχθη βλέποντας τις απειλές του αυτοκράτορα. Όμως δέν πρόφθασε νά υπάγει στην Θεσσαλονίκη, διότι ο Θεός του έστειλε ανίατη ασθένεια καί οδυνώμενος υπό λιθιάσεως ομολόγει παρρησία τις κακουργίες, τις οποίες έπραξε στόν Χρυσόστομο καί γιά τις οποίες δικαίως παιδευόταν, έως που κακώς ξεψύχησε.
Όχι δέ μόνο ο Θεόφιλος, άλλά καί όλοι όσοι συνεκοινώνησαν στήν εξορία του Χρυσοστόμου τιμωρήθηκαν υπό θεηλάτου πληγής, κακώς οι κακοί απολεσθέντες. Εξόχως δέ η Ευδοξία έπεσε σε αιμόρροια καί σάπισε όλο τό σώμα της, ώστε εξ αυτού σκώληκες εξερχόταν καί δυσωδία ανυπόφορος, από τις οποίες γνώρισε ότι γιά τόν Άγιο τιμωρείται. Γι' αυτό τον παρεκάλει μέ γοερές φωνές, απέδωκε τόν αμπελώνα στήν χήρα όπως καί τις άλλες αδικίες, τις οποίες εποίησε καί μέ πολλές οδύνες ξεψύχησε.
Καί πάλιν ουδέ μετά θάνατον έμεινε ατιμώρητος, διότι έτρεμε ο τάφος της, εις έκπληξη των ορώντων ανείκαστο, ο οποίος κλόνος κράτησε τριάντα τρία έτη, μέχρι που έφεραν από της εξορίας τό άγιο λείψανο. Αφήκε δέ η Ευδοξία θυγατέρες τεσσάρες: Πουλχερία, Φουλία, Αρκαδία καί Μαρία καί ένα υιό ονόματι Θεοδόσιο. Βασίλευσε δέ ο Αρκάδιος έτη δέκα τέσσαρα καί τελεύτησε, οκταετούς όντος του νέου Θεοδοσίου, οι δέ αδελφές του Θεοδοσίου δέν νυμφεύθηκαν. Κυβέρνα δέ τό βασίλειο η Πουλχερία, ούσα τότε ετών δέκα εννέα, έως πού ήλθε ο Θεοδόσιος σε ηλικία νόμιμη.
Βασιλεύοντος δέ του Θεοδοσίου του Μικρού ήδη έτη τριάκοντα, ο Άγιος Πρόκλος, μαθητής καί Διάκονος χρηματίσας του θείου Χρυσοστόμου, κοινή ψήφο έγινε Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως. Κατά δέ τόν τέταρτο χρόνο της πατριαρχίας του Πρόκλου (435), έπεισε τόν βασιλέα και έπεμψε γιά νά φέρουν στην Κωνσταντινούπολη τό λείψανο του θείου πατρός. Φθάνοντας οι απεσταλμένοι στά Κόμανα, ρώτησαν τούς εγχώριους νά δείξουν σ' αυτούς τόν τάφο, για πάρουν τό λείψανο. Οι δέ πικράθηκαν υπέρμετρα, διότι θα στερούνταν τέτοιου θησαυρού ατίμητου, όμως δέν τόλμησαν νά εναντιωθούν στό βασιλικό πρόσταγμα, αλλ' έφεραν αυτούς στόν τάφο του μάκαρος καί καθώς σήκωσαν τόν λίθο νά εκβάλουν έξω τό λείψανο, έμεινε ακίνητο, ω του θαύματος! καί δέν μπορούσαν τόσοι άνδρες νά το σαλεύσουν όλοτελώς. Γι' αυτό επέστρεψαν οι αποσταλέντες στά βασίλεια άπρακτοι, κηρύττοντες σ' όλη τήν πόλη τό θαυμάσιο τούτο, ότι δηλαδή ο Άγιος δέν έδωκε τόν εαυτό του, αλλ' έμεινε ακίνητος (τούτο δέ τό έκαμε, διότι μέ αυθεντία καί υπερηφάνεια ήθελε νά πάρει τό λείψανό του ο βασιλεύς, τόν οποίο θέλησε νά διδάξει ο Άγιος ταπεινοφροσύνη καί μετριότητα). Τούτου χάριν παρεκάλεσε τόν Άγιο ο βασιλεύς αποστέλλοντας σ' αυτόν επιστολή που περιείχε αυτά:
«Στόν Οικουμενικό Πατριάρχη, Διδάσκαλο και πνευματικό Πατέρα Ιωάννη τόν Χρυσόστομο, τήν προσκύνηση προσφέρω, εγώ ο βασιλεύς Θεοδόσιος. Ημείς, Πάτερ τίμιε, νομίζοντας ότι τό σώμα σου τυγχάνει νεκρό, ως καί τά λοιπά σώματα των αποθανόντων, θελήσαμε νά μεταφέρομε αυτό απλώς σε εμάς, διά τούτο καί του ποθούμενου δικαίως στερηθήκαμε, άλλά συ, Πάτερ τιμιώτατε, συγχώρησε εμάς μετανοούντας, διότι σύ εδίδαξες εις πάντας τήν μετάνοια καί δός τόν εαυτόν σου, ως Πατήρ φιλόπαις, εις ημάς τούς φιλοπάτορας υιούς σου και τούς σέ ποθούντας εύφρανε διά της παρουσίας σου».
Λαβόντες λοιπόν οι απεσταλμένοι τήν επιστολή αυτή καί φθάνοντας στόν τόπο, τέλεσαν καθώς ο βασιλεύς τους πρόσταξε και βλέπουν πάλι άλλο θαυμάσιο, δηλαδή φως άρρητο μέ πολλή λαμπηδόνα από του τάφου αναπήδησαν, ευωδία ανείκαστη εξήλθε του τάφου καί δέν φαινόταν ως νεκρός ο Άγιος, αλλά φαιδρός στήν όψη γεμάτος αμβροσίας καί νέκταρος. Όταν λοιπόν επέμφθη η επιστολή αυτή καί ετέθη επί του στήθους του Αγίου, έδωκε τόν εαυτό του ο θείος Πατήρ, διότι η θήκη που περιείχε τό άγιο λείψανο ευκόλως καί χωρίς κόπο φερόταν ανεμποδίστως. Τότε έγιναν καί πολλά θαυμάσια σε όσους μετά πίστεως τόν ασπάσθηκαν. Εξόχως δέ ήταν ένας χωλός στο μέσον του πλήθους καί μέ πολύ κόπο έκαμε τρόπο καί άγγιξε στους πόδας του το του Αγίου ιμάτιο καί ευθύς ιάθη.
Θέτοντες λοιπόν τό ιερό λείψανο σε χρυσοκόλλητη λάρνακα καί βαστάζοντας αυτήν, εκίνησαν τήν οδοιπορία πρόθυμοι μέ ψαλμωδία πολλή, μέ λαμπάδες καί θυμιάματα καί σε όσες πόλεις καί χώρες υποδέχονταν τόν Άγιο, αγιαζόντουσαν. Όταν δέ πλησίασαν στήν Χαλκηδόνα καί τό άκουσαν στήν βασιλεύουσα, έδραμαν όλοι νέοι καί γέροντες μέ πόθο πολύ νά τό προϋπαντήσουν, ως έπρεπε, καί γέμισε πλοία όλη η θάλασσα, η οποία φαινόταν σαν γη στερεά.
Όταν έφθασε τό άγιο λείψανο αντίπερα της Κωνσταντινουπόλεως, εξήλθε ο Πατριάρχης μετά του βασιλέως καί όλη η Σύγκλητος γιά νά προϋπαντήσουν τόν Άγιο. Τήν θήκη δέ τήν έχουσα τό άγιο λείψανο έβαλαν σε πλοίο βασιλικό. Γενομένης δέ τρικυμίας, τά μέν άλλα πλοία διεσκορπίσθησαν σε ένα καί άλλο μέρος, τό δέ πλοίο τό περιέχον τό άγιο λείψανο εξήλθε στόν αγρό της Καλλιτρόπης χήρας, τήν οποία η Ευδοξία αδίκησε, όπως προείπαμε, καί τότε πάλιν έγινε στήν θάλασσα γαλήνη.
Όταν δέ έφθασαν στόν ορισμένο τόπο εκείνοι, που βάσταζαν τό τίμιο λείψανο, είδαν ότι έκλινε πάλι θαυμασίως πρός τό εν μέρος αφ' εαυτού του, εκείνο τό ηυτρεπισμένο καί ετοιμασμένο γιά τόν Άγιο κουβούκλιο καί προσκαλούσε μέ σχήμα τό λείψανο.
Μέγας ει, Κύριε, καί θαυμαστά τά έργα σου!
Όταν έβαλαν στό πλοίο εκείνο τό τίμιο λείψανο, ο μέν βασιλεύς είχε πόθο νά υπάγει στά βασίλεια, αλλ' ως φαίνεται δέν ήθελε ο Άγιος Χρυσόστομος, γι' αυτό κατέβηκε τό ρεύμα της θαλάσσης του Ελλησπόντου δυνατό. Πρώτα λοιπόν εφέρθη τό άγιο λείψανο στόν Ναό του Αποστόλου Θωμά, τόν ονομαζόμενο του Αμαντίου, όπου ο βασιλεύς ήταν παρών καί σκέπαζε με την βασιλική του χλαμύδα την θεία σορό του λειψάνου και μαζί παρεκάλει τόν Άγιο νά παύσει τόν κλονισμό του τάφου της μητρός του, ο οποίος έτρεμε ήδη τριάντα τρία έτη' καί δή επέτυχε της αιτήσεως διότι στάθηκε, παραδόξως, ο κινούμενος τάφος εκείνης.
Μετά από αυτά εκομίσθη τό άγιο λείψανο στο Ναό της Αγίας Είρήνης. Εκεί, έβαλαν τό άγιο λείψανο επάνω στό ιερό Σύνθρονο καί εβόησαν άπαντες: «Απόλαβε τόν θρόνο σου, Άγιε». Ύστερα απέθεσαν τήν θήκη του λειψάνου επί τής βασιλικής αμάξης καί έφεραν αυτό στόν Ναό των Αγίων Αποστόλων. Εκεί έβαλαν τό άγιο λείψανο επάνω στήν ιερά καθέδρα καί, ω του θαύματος! επεφώνησε στό λαό το «Ειρήνη πάσι καί τη Ευδοξία συγχώρησις». Καί ύστερα ετέθη υποκάτω στήν γη όπου καί τώρα ευρίσκεται. Οταν δε η ιερά λειτουργία ετελείτο, θαύματα μεγάλα γινόντουσαν, δοξάζοντας ο Θεός με αυτόν τον τρόπο τους δοξάζοντες Αυτόν.






http://stratisandriotis.blogspot.com/2012/01/blog-post_26.html

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΜΟΥ












Όσο και αν διατείνονται οι «αρχαιολάτρες» ότι θέλουν να «αναστήσουν» τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό και μαζί την «πατρώα θρησκεία», οι ηγέτες τους ψεύδονται και οι οπαδοί τους τρέφονται με αυταπάτες. Ο αρχαιοελληνικός πολιτισμός και ιδιαίτερα η ειδωλολατρία των προγόνων μας, δεν είχε τίποτε το στατικό και μόνιμο. Άλλος ήταν ο αθηναϊκός πολιτισμός, άλλος ο σπαρτιατικός, άλλος ο ιωνικός, άλλος της Μεγάλης Ελλάδος, άλλος της Μακεδονίας και άλλος της Ηπείρου.
Διαφορετική ήταν η βίωση της θρησκείας στην Αθήνα, διαφορετική στην Σπάρτη, διαφορετική στην Ήπειρο, διαφορετική στην Κρήτη, διαφορετική στην Αρκαδία και διαφορετική στη Θράκη. Σημαντικές θεότητες μιας πόλης ήταν άγνωστες σε άλλες.

Για όλα μιλάνε οι «αρχαιολάτρες» εκτός από τον πολιτισμό ποιας πόλης και ποιας χρονικής περιόδου προσπαθούν να αναβιώσουν. Επίσης δεν μας λένε ποια μορφή της αρχαίας θρησκείας, ποιας πόλης και ποιας εποχής θέλουν να αναστήσουν.
Όταν λένε «πατρώα θρησκεία», τι εννοούν;
Η θρησκεία των Ακαρνάνων ή των Δολόπων ή των Αγραίων, για παράδειγμα, δεν είναι «πατρώα θρησκεία»; Δεν ήταν πρόγονοί μας αυτοί; Η φανατική λατρεία της αιγυπτιακής θεότητας Ίσιδος από τους Έλληνες στα ελληνιστικά και ρωμαϊκά χρόνια δεν είναι και αυτή «πατρώα θρησκεία», αφού υπήρξε για αιώνες κυρίαρχη θρησκεία των προγόνων μας;
Ο μιθραϊσμός, η ηλιολατρία του Ιουλιανού και των ομοίων του, στα πρώτα βυζαντινά χρόνια δεν ήταν και αυτή «πατρώα θρησκεία»; Ο νεοπλατωνισμός, ο οποίος θέλησε να αναγεννήσει και να μεταλλάξει προς το πνευματικότερο την αρχαιοελληνική θρησκεία δεν υπήρξε επίσης προγονική θρησκεία;

Οι σύγχρονοι «αρχαιολάτρες» πολύ μικρή σχέση έχουν με την αρχαία Ελλάδα
. Καπηλεύονται ορισμένα επιλεκτικά στοιχεία του αρχαιοελληνικού πολιτισμού, όσα εξυπηρετούν τους στόχους τους, δηλαδή την εδραίωση του νεοαποκρυφιστικού παγανισμού. Απόδειξη ότι ουδέποτε αυτοί αναφέρονται στην αντιρρητική γραμματεία των αρχαίων συγγραφέων κατά της ειδωλολατρικής θρησκείας. Οι μονοθεΐζοντες σοφοί συγγραφείς Ξενοφάνης, Ηράκλειτος, Ευριπίδης, Πρωταγόρας, Πλάτων, Αριστοτέλης είναι τα «μαύρα πρόβατα» για τους νεοπαγανιστές, διότι οι μονοθεϊστικές αντιλήψεις τους θεωρούνται σαφώς αιρετικές, σε σχέση με την ειδωλολατρία που πρεσβεύουν!

Η επίθεση κατά της χριστιανικής πίστης


Κατά τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια εμφανίστηκαν δεκάδες οργανώσεις νεοπαγανιστών με εμφατικά ονόματα. Κυκλοφορεί πληθώρα «αρχαιολατρικών» περιοδικών, τα οποία κατέκλυσαν την αγορά. Φανατικοί «ελληνολάτρες» αναπτύσσουν τις απόψεις τους στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο, δαιδαλώδεις ιστοσελίδες παγανιστικού περιεχομένου κατακλύζουν το διαδίκτυο, αμέτρητες εκδόσεις σχετικών βιβλίων γέμισαν τα ράφια και τις προθήκες των βιβλιοπωλείων.
Διάφορες «σχολές» και λέσχες «κατηχούν» και ενημερώνουν τους προσήλυτους στον παγανισμό. Οργανώνονται εκδρομές προσκυνηματικού χαρακτήρα σε τόπους ιερούς των αρχαίων και συμμετέχουν σε παγανιστικές εορτές. «Στολίζουμε» λένε, «τους βωμούς των προγόνων μας με άνθη και πύλινα γεμάτα προσφορές (όσπρια, γάλα, κρασί, μέλι) και αναθήματα» ( περ. Διιπετές 13 4/95,18).
Έχουν φτιάξει και τελετουργικό για τις παγανιστικές τελετές τους. Πολλά δρώμενα είναι κακέκτυπα χριστιανικών τελετουργιών. Επίσης έχουν συνθέσει ύμνους στους ψευτοθεούς τους, όπως ο μονότονος ύμνος της εορτής των «Πυρφορείων» «Δεύτε λάβετε φως ...», παρμένος από τον γνωστό αναστάσιμο ύμνο της Εκκλησίας μας!

Απαιτούν επίμονα να αναγνωρισθούν η θρησκεία τους και οι τελετές τους. Έχουν συγκροτήσει και την «εκκλησία» τους. Έχουν συγκροτήσει επίσης το «κοινό» (συνομοσπονδία) των διαφόρων αρχαιολατρικών παγανιστικών οργανώσεων, με παραρτήματα σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό. Μέσω αυτού συμμετέχουν στο «Παγκόσμιο Συμβούλιο Εθνικών Θρησκειών» το οποίο ιδρύθηκε στις 24-6-1998 στην Βίλνα της Λιθουανίας.

Οι «αρχαιολάτρες» αυτοαποκαλούνται «έλληνες». Μονοπωλούν δηλαδή την εθνική μας ταυτότητα, την οποία επιχειρούν να αποστερήσουν από όλους τους μη παγανιστές. Τους χριστιανούς τους αποκαλούν ειρωνικά «ιουδαιοχριστιανούς», «εβραιογενείς εξουσιαστές» και «παραμυθολόγους του αποσυντεθέντος βυζαντινισμού». Τους προσάπτουν την κατηγορία ότι «οι αντιλήψεις των θρησκευτικών καθεστώτων των Ταλιμπάν, των Μουτζαχεντίν και του Ιράν δεν διαφέρουν από τις χριστιανικές ιδέες» (περ. Δαυλός, τ. 240/2001).
Επίσης τόσο τους χριστιανούς όσο και όλους τους μονοθεϊστές τους αποκαλούν «γουρούνια» που κυλιούνται «πάνω στους ί-διους βόθρους με τα ίδια πάντοτε κόπρανα» (Διάλογος 16/99,11)! Τους κληρικούς τους αποκαλούν «εβραιόδουλους ρασοφόρους», «προσκυνημένους της Σιών» (περ. «Απολλώνειον Φως» Ιανουάριος - Φεβρουάριος 1998, σελ. 36), «εβραιόδουλους παυλιϊστές» («Ελευθεροτυπία» 26-10-1986), «στυγερούς πρωτογενίτσαρους ρασοφόρους» (Διιπετές. 13/95,15).
Όταν αναφέρονται στο θεό των Χριστιανών τον αποκαλούν «εβραίο ζηλότυπο τιμωρό Ιεχωβά», «βλοσυρό Θεό» και το Χριστό, σκωπτικά, «σχισματικό εβραίο ραβίνο Γιεσουά», «σημιτικής καταγωγής δικτατορίσκο του ουρανού» (Διιπετές. 4/93,6) και ότι αυτός «αποτελεί την πιο τραγική μορφή της ειδωλολατρίας, αφού ως άνθρωπος κατέληξε να λατρευτεί ως θεός». (Ε. Αταβύριος, Μεγαρ. Τύπος 1-10-95)!
Με ανάλογα επίθετα χαρακτηρίζουν τον απόστολο Παύλο και τους Πατέρες της Εκκλησίας μας. Τους αποκαλούν «αποστεωμένα καχεκτικά μοντέλα», «εξ ανατολών ύαινες», «άγια ρεμάλια», «μελανειμονούντες» και «κοπρόψυχους» (Μεγαρ. Τύπος 17-9-95 και 8-10-95)! Την Εκκλησία μας αποκαλούν «Γιαχβική θεοκρατία» (περ. Δαυλός, τ. 240/2001) και «αδίστακτη πολιτική και οικονομική συντεχνία» (Ελλ. Φλόγα, 1/94,6). Το πιο αστείο από όλα είναι ότι αποκαλούν τους χριστιανούς, ούτε λίγο ούτε πολύ ...; ειδωλολάτρες, «λειψανολάτρες» και «οπαδούς» του πιο «χονδροειδούς φετιχισμού» (περ. Διιπετές, ιστοσελίδα στο Διαδίκτυο)!!!


Οι νεοπαγανιστές, ακόμη, απειλούν και φοβερίζουν την Εκκλησία μας ότι «σύντομα θα υπάρξει ξεκαθάρισμα λογαριασμών» για την μακραίωνη «τυραννική δουλεία που ασκεί στον ελληνισμό»! Δεν δέχονται κανενός είδους πολύτιμη υπηρεσία της Εκκλησία μας προς το Γένος και τη χαρακτηρίζουν ως το «σάβανο του Ελληνισμού» (Μεγαρικός Τύπος 30-4-87)!

Κάθε τι το χριστιανικό τους ερεθίζει επικίνδυνα και προσπαθούν να το γκρεμίσουν (περ. Δαυλός τ. 239/2001). Απαιτούν κατεδάφιση των χριστιανικών ναών σε απόσταση πεντακοσίων μέτρων από τα ερείπια των αρχαιοελληνικών ιερών. Επιδιώκουν αλλαγή του συστήματος χρονολόγησης, επειδή έχει ως βάση το έτος γέννηση του Χριστού. Ήδη στα περιοδικά τους χρονολογούν από την πρώτη Ολυμπιάδα και από την γέννηση του Απολλωνίου Τυανέα! Ζητούν επίσης αλλαγή ονομασίας των μηνών και των ημερών της εβδομάδας.
Ζητούν το χωρισμό Κράτους και Εκκλησίας, κατάσχεση της εκκλησιαστικής περιουσίας, κατάργηση του μαθήματος των θρησκευτικών ως χριστιανική κατήχηση και την αντικατάστασή του με την κατήχηση της «πατρώας θρησκείας», απαγόρευση στους κρατικούς λειτουργούς να συμμετέχουν σε θρησκευτικές τελετές της Εκκλησίας, διακοπή μισθοδοσίας του ορθόδοξου κλήρου από το κράτος και άλλα πολλά. Τέλος θέλουν να ζητήσει η Εκκλησία δημόσια συγνώμη για τα ...; «ανείπωτα εγκλήματά της» κατά του Ελληνισμού! Ακόμα και τα χριστιανικά ονόματά τους αλλάζουν με αρχαιοελληνικά. Δεν θέλουν τίποτε να τους θυμίζει την πίστη του Χριστού!

Το Βυζάντιο είναι γι' αυτούς «η πιο σκοτεινή και εφιαλτική περίοδος της ιστορίας» και δεν αναγνωρίζουν σε αυτό κανενός είδους πολιτισμικό επίτευγμα. Τονίζουν εμφαντικά πως «στην πνευματική παρακμή συντέλεσε καίρια η κυριαρχία της εβραϊκής αντιλήψεως της ζωής» (περ. «Απολλώνειον Φως» Ιανουάριος - Φεβρουάριος 1998, σελ. 35). Ολόκληρη η χριστιανική τέχνη (ποίηση, λογοτεχνία, αρχιτεκτονική, ζωγραφική, μουσική, γλυπτική κ.λπ.) θεωρείται ως «έκτρωμα» και «πολιτισμική παρακμή» δίχως καμία αξία! Αποκαλούν δε τους σύγχρονους Έλληνες Χριστιανούς ως «βυζαντινόπληκτους ρωμιούς» (περ. Διιπετές, ιστοσελίδα στο Διαδίκτυο)! Θέλουν όμως να αγνοούν εσκεμμένα (έχοντας το σκοπό τους), πως χάρη στο Βυζάντιο και το μεγάλο πολιτισμό του, διασώθηκε η αρχαιοελληνική μας κληρονομια

http://www.pame.gr/ekklisia-thriskeies/eidololatreia/paganismos.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας