φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Αμφισβητεί ευθέως ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών Ιωάννης Αδαμόπουλος την αναγκαιότητα προφυλάκισης του ηγούμενου Εφραίμ.

Συντάχθηκε απο τον/την briefingnews.gr   
Τρίτη, 27 Δεκέμβριος 2011 19:53
Αμφισβητεί ευθέως ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών Ιωάννης Αδαμόπουλος την αναγκαιότητα προφυλάκισης του ηγούμενου Εφραίμ.
«Ο καθένας θα πρέπει να σκεφτεί εάν ο ηγούμενος Εφραίμ είχε γνωστή διαμονή, εάν ήταν ύποπτος φυγής και εάν ήταν δυνατόν να τελέσει νέες άδικες πράξεις από εκείνες που φέρεται να διέπραξε. Πάντως, επί πέντε χρόνια βρίσκεται στο μοναστήρι του, πρόσφατα πήγε στη Ρωσία και επέστρεψε και δεν υπάρχουν αναφορές περί εμπλοκής του σε άλλη υπόθεση», σημειώνει χαρακτηριστικά ο κ. Αδαμόπουλος για να...
προσθέσει: « θα πρέπει και να προβληματιστεί κάποιος σχετικά με το αν υπήρχαν άλλα μέτρα που θα διασφάλιζαν την παρουσία του σε ενδεχόμενη δίκη του, διότι ακόμη δεν υπάρχει κρίση του αρμόδιου δικαστικού συμβουλίου περί αποχρωσών ή μη ενδείξεων ενοχής του. Εξ άλλου δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι ο ηγούμενος Εφραίμ ευρίσκεται υπό την πνευματική εξουσία του Οικουμενικού Πατριάρχη».

http://www.agioritikovima.gr/2011-07-14-22-28-56/4415-kat-ti-profulaki-efraim-o-proentro-tou-nta

Σάμου Ευσέβιος: "Η προφυλάκιση Εφραίμ είναι αποτέλεσμα σκοπιμοτήτων




Ερωτηθείς ο Σεβασμιώτατος για την απόφαση προφυλάκισης του Γέροντος Εφραίμ, Καθηγουμένου της Ι.Μ.Βατοπεδίου Αγίου Όρους, είπε σχετικώς:
«Με μεγάλη λύπη και πικρία πληροφορήθηκα την απόφαση για την προφυλάκιση του π. Εφραίμ, Καθηγουμένου της Ι.Μ.Βατοπεδίου του Αγίου Όρους και πιστεύω πως είναι αποτέλεσμα σκοπιμοτήτων, αφού στοχοποιείται και κατηγορείται μόνον ένας και μάλιστα Κληρικός, με σκοπό από μια μεριά να συγκαλυφθούν ευθύνες άλλων και από την άλλη να χτυπηθεί στο πρόσωπο του π. Εφραίμ, όλη η Εκκλησία, ο ιερός Κλήρος, ο Μοναχισμός και ο ευσεβής Λαός, κατά τις ημέρες μάλιστα της Μητροπόλεως των εορτών, που είναι τα Χριστούγεννα, φαινόμενο σύνηθες κατά τις μεγάλες Εορτές.
Όμως ζη Κύριος ο Θεός. Στο διάβα τόσων αιώνων η Εκκλησία μας γνώρισε και τη φυλακή και την εξορία και τα βασανιστήρια και τον θάνατο ακόμη, κι όμως μέσα από αυτά δοξάζεται, καθώς έτσι συμμετέχει στο Σταυρό του Χριστού, τον οποίον ακολουθεί η Ανάστασή Του.»

Γόρτυνος Ιερεμίας: "Τιμή και δόξα στο σεβαστό Γέροντα Εφραίμ"

 

0-gortinos
Του Μητροπολίτη Γόρτυνος Ιερεμία, 21.46
Εκφράζω την έντονη αγανάκτησή μου, αλλά και την αγανάκτηση του κλήρου και του ευσεβούς λαού της Ιεράς Μητροπόλεως Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως, δια την ανεπίτρεπτη επίθεση που έγινε κατά της Εκκλησίας γενικώς και του Μοναχισμού ιδιαίτερα με την σύλληψη του εναρέτου και ευπαιδεύτου Ηγουμένου της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου του Αγίου Όρους πατρός Εφραίμ, ημέρα μάλιστα της Μητροπόλεως των εορτών, της  Σαρκώσεως του Υιού του Θεού.
Θεωρούμε την απόφαση αυτή ως ανεπίτρεπτη για την ορθόδοξη πατρίδα μας και ως αγνωμοσύνη του Κράτους μας κατά της Μητρός Εκκλησίας,  εις την οποίαν αυτό οφείλει την ζωή του με την θυσία μυριάδων Αρχιερέων, Ιερέων και Μοναχών για την απελευθέρωσή του.
Επειδή και ημείς, μαζί με όλους τους υγιώς φρονούντας, έτσι τοποθετούμε το θλιβερό γεγονός της συλλήψεως του ηγιασμένου Γέροντος Πατρός Εφραίμ, ως πολεμική δηλαδή  όχι κατά του προσώπου του, αλλά κατά της Εκκλησίας μας, δηλούμε:
Όλο το πλήρωμα της Ιεράς μας Μητροπόλεως θα κατέλθει και αυτό σε τίμιο αγώνα υπερασπίσεως των ιερών και των οσίων της πίστεώς μας, η οποία προσβάλλεται με την τόσο βάναυση και ανίερη πολεμική του κράτους μας, ώστε να φυλακίζει πεφημισμένους για την αρετή τους και την θεολογία τους Ηγουμένους.
Με τέτοια πολεμική των κρατούντων, όπως εκφράζεται στην φυλάκιση του Βατοπαιδινού Ηγουμένου, προσβάλλεται το τίμιο όνομα της φιλτάτης πατρίδας μας Ελλάδας στα ξένα χριστιανικά έθνη.
Τιμή και δόξα δια τον σεβαστό μας Γέροντα Πατέρα Εφραίμ, διότι ετιμήθη από τον  Θεό να υποστεί αυτό το μαρτύριο, χαιρόμεθα δια την αντοχή του σ½ αυτό, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι η ψυχή του είναι γεμάτη από την Χάρη του Θεού, και του δηλώνουμε ότι θα
τον ευλαβούμεθα ως μάρτυρα Χριστού.
Οι μοναχοί με την προσευχή τους σώζουν τον κόσμο και είναι εντροπή μας να φυλακίζουμε τους σωτήρες μας και μάλιστα τον Ηγούμενο του  Βατοπαιδίου, τον πατέρα Εφραίμ, ο οποίος εσχάτως με την επίσκεψή του στην Ρωσία εδόξασε όχι μόνο την Ορθόδοξη Εκκλησία μας, αλλά και την πατρίδα μας Ελλάδα.
Επειδή το θλιβερό γεγονός της συλλήψεως του Γέροντος Εφραίμ συνέβηκε ημέρα  Χριστουγέννων, ενθυμούμεθα από τα άγια Ευαγγέλια ότι και κατά την Γέννηση του Ιησού  Χριστού συνέβηκε το φρικτό γεγονός του φόνου των νηπίων με την απάνθρωπη εντολή του  οικτρού Ηρώδου.

Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

Ατόπημα η προφυλάκιση του Ηγουμένου Εφραίμ....! του Σταύρου Τσακυράκη Αναπληρωτής Καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου Νομικής Αθηνών

Ατόπημα η προφυλάκιση του Ηγουμένου Εφραίμ....!


του Σταύρου Τσακυράκη 15.40
Αναπληρωτής Καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου Νομικής Αθηνών
Η προφυλάκιση του κ. Εφραίμ αποτελεί άλλο ένα ατόπημα της ελληνικής δικαιοσύνης.
Παραβιάζει τη θεμελιώδη αρχή του κράτους δικαίου που υπαγορεύει ότι κανείς δεν στερείται της ελευθερίας του παρά μόνο μετά από απόφαση νόμιμα συνιστάμενου δικαστηρίου.
Η προσωρινή κράτηση αποτελεί παρέκκλιση από αυτή την βασική αρχή γιατί διατάσσεται χωρίς κάποιο δικαστήριο να έχει αποφανθεί για την ενοχή κάποιου προσώπου και γι’ αυτό δικαιολογείται μόνον σε ακραίες περιπτώσεις, όταν ο κατηγορούμενος είναι ύποπτος φυγής ή είναι πολύ πιθανόν να διαπράξει νέα αδικήματα.
Ο νόμος που ρυθμίζει την προσωρινή κράτηση (άρθρο 282 ΚΠΔ) είναι λεπτομερής και απολύτως σύμφωνος με τον έκτακτο χαρακτήρα που έχει το μέτρο.
Απαιτεί όχι απλώς ο κατηγορούμενος να είναι ύποπτος διαφυγής αλλά να έχει προχωρήσει και σε προπαρασκευαστικές ενέργειες φυγής. Όχι να είναι απλώς πιθανόν να διαπράξει νέα αδικήματα αλλά πολύ πιθανόν ότι θα τα διαπράξει.
Ο κ. Εφραίμ ύποπτος διαφυγής δεν είναι, τα δε αδικήματα για τα οποία κατηγορείται προϋποθέτουν τη σύμπραξη κάποιων κρατικών οργάνων ή λειτουργών.
Δεν είναι επομένως πολύ πιθανόν μετά από όλο τον σάλο που δημιουργήθηκε η διάπραξη νέων αδικημάτων. Με αυτά τα δεδομένα η προφυλάκισή του είναι τελείως αυθαίρετη και δεν έχει κανένα έρεισμα στο νόμο.
Δεν είναι ο κ. Εφραίμ το μόνο θύμα της δικαστικής αυθαιρεσίας που στέλνει ανθρώπους στη φυλακή χωρίς δικαστική απόφανση περί της ενοχής τους, μόνο επειδή ο ανακριτής και ο εισαγγελέας τους θεωρούν ενόχους.
Για δύο από αυτούς, για την κ. Α. Σωτηροπούλου και την κόρη κατηγορούμενου για το σκάνδαλο της Ζιμενς έχω δημόσια διαμαρτυρηθεί στο παρελθόν. Οι δικαστές μας, όμως, δεν φαίνεται να δίνουν σημασία.
Εξακολουθούν να θεωρούν την προφυλάκιση ως μέσο εξουσίας που τους επιτρέπει να φυλακίζουν κάποιον κατηγορούμενο κατά το δοκούν και όχι κατά το νόμο.
Η αγωνία των περισσότερων κατηγορουμένων στην Ελλάδα δεν είναι η δίκη (που κανείς δεν ξέρει πότε θα διεξαχθεί) αλλά η αποφυγή της προφυλάκισης.
Σε αυτό το στάδιο παίζονται όλα τα παιχνίδια μεταξύ δικηγόρων, δικαστών και κατηγορουμένων ενώ κανονικά δεν υπάρχουν από το νόμο περιθώρια για συναλλαγές.
Κι όταν μιλώ για συναλλαγές εννοώ και τις διάφορες πιέσεις που ασκούνται από τη κοινή γνώμη.
«Δεν θα πάει κανένας φυλακή για τα σκάνδαλα» φωνάζει ο κόσμος.
Φυσικά και πρέπει να πάει αλλά αφού πρώτα διαπιστώσει την ενοχή του κάποιο δικαστήριο κι όχι επειδή το επιθυμεί κάθε δημόσιος κήνσορας τύπου Λαζόπουλου. Στις μέρες μας που η αγανάκτηση για την ατιμωρησία των επιφανών είναι δικαιολογημένη είναι κρίσιμο να καταλάβουμε ότι η απόδοση ευθυνών μόνο με διαδικασίες δικαιοσύνης αξίζει.
Όλα τα άλλα προσβάλλουν το κράτος δικαίου και συμβάλλουν στη υποβάθμιση του πολιτισμού μας.

*Ο Σταύρος Τσακυράκης  είναι  αναπληρωτής καθηγητής του Συνταγματικού Δικαίου στη Νομική Αθηνών.
Υπήρξε ακαδημαϊκός επισκέπτης στα πανεπιστήμια Harvard, Columbia και New York University όπου επιδόθηκε στην έρευνα και μελέτη των ατομικών δικαιωμάτων. Ως δικηγόρος έχει υποστηρίξει με επιτυχία πολλές προσφυγές στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.
Έχει γράψει τρία βιβλία: «Οι καταβολές του φιλελευθερισμού στο έργο του Hobbes και Locke» (1992), «Η ελευθερία του λόγου στις ΗΠΑ» (1997), «Θρησκεία κατά Τέχνης» (2005).  Εκτός από τα ατομικά δικαιώματα τα ενδιαφέροντά του περιλαμβάνουν ζητήματα πολιτικής και ηθικής φιλοσοφίας.

Ποιοί θα μας σώσουν; αυτοί που μας κατέστρεψαν; Αυτοί που λεηλάτησαν αυτόν τον τόπο;

Ρομφαία κατά πάντων από τον Σιατίστης Παύλο


Για τη Romfea.gr, Μητροπολίτης Σιατίστης Παύλος - 17.40
Μια και κάποιοι  μας σπρώχνουν να μπούμε στο χορό, ας μπούμε.
Η πατρίδα μας ζει πρωτοφανείς συνθήκες κατάρρευσης, εξαθλίωσης, καταστροφής.
Ο λαός μας οδηγείται σε μια εξουθενωτική φτώχεια, αλλά και σε ένα απίστευτο εξευτελισμό.
Φτώχεια ο λαός μας έζησε και στο παρελθόν, αλλά τότε αυτή η φτώχεια μας έκανε περήφανους γιατί ήταν καρπός αντίστασης.
Σήμερα ο λαός μας ζει μια κατάσταση ντροπής και ευτελισμού.
Η Πατρίδα μας έγινε περίγελως του κόσμου. Ποιός φταίει; Πρώτος και χειρότερος η πολιτική εξουσία αυτού του τόπου.
Μια εξουσία που κατέστρεψε το τόπο μόνο και μόνο για να συνεχίσει αδιατάρακτα τη νομή της.
Μήπως οι εκάστοτε κυβερνώντες δεν ήξεραν καλά μαθηματικά, καλή οικονομία, καλή λογιστική; Τα ήξεραν όλα.
Τα έβλεπαν όλα και όμως συνέχισαν την πορεία προς την καταστροφή προκειμένου να νέμονται την εξουσία.
Υπήρξαν η ανίκανοι η διεφθαρμένοι η και τα δύο μαζί.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν αγάπησαν αυτόν τον τόπο. Δεν νοιάστηκαν για το λαό παρά μόνο για τις μεθόδους εξαπάτησής του. Δεν σεβάστηκαν αυτό τον τόπο.
Παρακολουθήσαμε τέτοιες απίστευτες στιγμές στις τηλεοράσεις μας τον τελευταίο καιρό που έδειξαν περίτρανα ότι δεν τους έννοιαζε η σωτηρία αυτού του τόπου παρά μόνο πως θα κρατήσουν η πως θα αποκτήσουν την εξουσία.
Παρακακολουθήσαμε την ιδιοκτησιακή αντίληψη που έχουν για το κράτος, καθώς ο προσωπικός τους πλουτισμός είναι πιο πολύ σημαντικός από τη σωτηρία της χώρας.
Σήμερα μας υποβάλλουν σε απίστευτες στερήσεις, οδηγούν τους πολίτες σε απόγνωση, εξοντώνουν τους ασθενέστερους, ποτέ τους εαυτούς τους, για να σώσουν δήθεν την χώρα.
Μας κουνούν απειλητικά το χέρι. Ποιοί θα μας σώσουν; αυτοί που μας κατέστρεψαν;
Αυτοί που λεηλάτησαν αυτόν τον τόπο; Και γιατί δεν μας έσωσαν τόσα χρόνια; Τώρα έγιναν ικανοί;
Αλλά για ποιο  λόγο να σώσουν την Ελλάδα, όταν θα έχουν αφανίσει το λαό της;  Μήπως και πάλι για την πάρτη τους.
Ο «πολύς» αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης είπε τη χαρακτηριστική φράση «Μαζί τα φάγαμε».
Πρόκειται για πολύ σημαντική ομολογία, αλλά και αποκάλυψη μιας νοοτροπίας.
Της νοοτροπίας που ήθελε το Κράτος ιδιοκτησία δική τους. Και επειδή θεώρησαν το Κράτος ιδιοκτησία τους γι'αυτό το λεηλάτησαν και τα έφαγαν μαζί με την παρέα τους, αλλά όχι μαζί με το λαό.
Ναι κύριοι «τα φάγατε» μαζί με εκείνους που θεωρήσατε την Πατρίδα μας σαν ιδιοκτησία δική σας.
Πρέπει να είμαστε ευνουχισμένοι για να τους ανεχόμεθα, πρέπει να είμαστε ευνουχισμένοι για να τους φοβόμαστε, πρέπει να είμαστε μαζοχιστές για να τους ακούμε, πρέπει να είμαστε ηλίθιοι για να περιμένουμε κάτι καλό από αυτούς.
Το βράδυ των Χριστουγέννων η δημοσιογραφική αλητεία των Αθηνών οργίασε περιγράφοντας ανύπαρκτα σενάρια για ενδεχόμενα διαφυγής του Ηγουμένου του Βατοπεδίου.
Όλη η χολή και όλη η λάσπη των εξηρτημένων και ασυνείδητων δημοσιογράφων. Όχι, κύριοι.
Αν η δικαιοσύνη λειτουργούσε αληθινά εσείς θα είσασταν μέσα για την χρόνια παραπλάνηση και εξαπάτηση του λαού, για την προσπάθεια τρομοκράτησής του, για τη συνειδητή προσπάθεια σας να τσακίσετε την ελπίδα του.
Μάθαμε πλέον τις οβιδιακές μεταμορφώσεις σας. Με περισπούδαστο δήθεν ύφος και επιχειρήματα στηρίζετε  το πολιτικό κατεστημένο αυτού του τόπου και τα συμφέροντα των ολίγων.
Γεμάτοι ειρωνία για όσους έχουν διαφορετική άποψη.
Όταν νοιώσατε ότι κινδυνεύετε, σαν τους ποντικούς πριν βουλιάξει το καράβι, επιχειρήσατε να διαχωρίσετε τάχα τον εαυτό σας.
Όταν είδατε την οργή του λαού προσπαθήσατε να σταθείτε απέναντι. Κάνατε τον «σκληρό» απέναντι στους ανθρώπους της εξουσίας.
Παίξατε  το θέατρο σας με τους στην ουσία στενούς σας φίλους και συνεργάτες.
Κάνετε τους αυστηρούς δήθεν κριτές του  κατεστημένου, ενώ στην πραγματικότητα είστε οι βασικοί στυλοβάτες του, οι σκληροί του βραχίονες, εσείς που δεν αφήσατε κανένα τίμιο άνθρωπο να φανερώσει την διαφοροποίησή  του.
Υπήρξατε οι πιο στενοί συνεργάτες και προπαγανδιστές εκείνων που επιχείρισαν και επιχειρούν να πλήξουν την γλώσσα, την ιστορία και την πίστη αυτού του λαού για να κάμψουν τελικά το φρόνημα του, παράλλαλα με την προσπάθεια σας για τον εκμαυλισμό του μέσα από ποικίλες διόδους.
Πολεμήσατε με λύσσα την Εκκλησία γιατί ήταν και είναι ο μοναδικός αντίπαλος σας, γιατί ήταν και είναι πέρα από επί μέρους λάθη ανθρώπων η μοναδική αντίσταση.
Σκηνοθετήσατε σκάνδαλα και όταν κληθήκατε να τα αποδείξετε, δεν προσφέρατε καμμία απόδειξη. Συκοφαντήσατε με πάθος τήν  Εκκλησία.
Την κατηγορήσατε ότι δεν πληρώνει φόρους, ποιοί; εσείς οι αληθινοί φοροφυγάδες και όταν κάποιοι αρμόδιοι κρατικοί υπάλληλοι σας διαβεβαίωσαν ότι η Εκκλησία πληρώνει φόρους εσείς συνεχίσατε τη συκοφαντία σε πείσμα της αλήθειας για να αποδείξετε το μέγεθος της διαφθοράς σας. Τρομοκρατηθήκατε όταν κυκλοφόρησε το κείμενο της Ιεραρχίας προς το λαό.
Ο λόγος; Τον είπε κάποιος από σας συνειδητά η ασυνείδητα σε πρωϊνή εκπομπή: «εγώ συμφωνώ με όσα λέει το φυλλάδιο. Είναι όλα αλήθεια! αλλά γιατί να τα λέει η Εκκλησία;»
Δεν σας ενδιέφερε και δεν σας ενδιαφέρει αν είναι αλήθεια,  αλλά γιατί να την λέει η Εκκλησία.
Συνασπισθήκατε, συνεδριάσατε και οργανώσατε, εξηρτημένοι καναλάρχες και σιτιζόμενοι στα πρυτανεία της εξουσίας δημοσιογράφοι, την σπίλωση της Εκκλησίας και των ποιμένων της για να τσακίσετε την ελπίδα του λαού.
Κλείνετε μονίμως τα μάτια στο τεράστιο έργο αγάπης της Εκκλησίας, χάρις στο οποίο ο λαός δεν ξεσηκώθηκε ακόμη για να καταργήσει και εσάς και τα αφεντικά σας.
Κάνετε πως δεν το βλέπετε. Μιλάτε για αμύθητη εκκλησιαστική περιουσία, ενώ ξέρετε την αλήθεια.
Σας είπε επανειλημένα ο Αρχιεπίσκοπος ότι ψεύθεσθε, ότι κατακρεουργείτε την Εκκλησία και εσείς δεν είχατε το θάρρος να τον καλέσετε για να τον διαψεύσετε.
Γιατί η Εκείνος ψευδόταν η εσείς. Η όλη Του παρουσία σας χαλάει τη συνταγή γιατί σας εκθέτει. Εσείς όμως συνεχίζετε δόλια. Ξέρετε καλά το μάθημα.
Προσπαθείτε να πατάξετε τους ποιμένες για να σκορπίσετε τα πρόβατα και να τα παραδόσετε στους λύκους των οποίων είσθε πειθήνια όργανα.
Έχετε σπουδάσει καλά την παροιμία «συκοφάντει-συκοφάντει και κάτι μένει».
Από αυτή την αλήθεια ενοχλήθηκε και ο θλιβερός υπουργός και ζήτησε τον χωρισμό κράτους και εκκλησίας και την διακοπή της μισθοδοσίας του κλήρου.
Άμεσος ο εκβιασμός. Φθηνοί τρομοκράτες που νομίζουν ότι μπορούν να απειλήσουν την αλήθεια. Εκβιασμός που πηγάζει από τη φασιστική αντίληψη, ότι το κράτος είσθε εσείς.
Και παρά τα όσα χρωστάει στενό συγγενικό του πρόσωπο στο Δημόσιο, ο κύριος είναι ακόμη υπουργός.
Όλο αυτό το κατεστημένο επικάθισε σαν καρκίνος στα σπλάχνα του λαού και τον κατατρώγει. Υπονόμευσε τη ζωή και το μέλλον του.
Αλλά η ώρα του τέλους γι'αυτή την πολυεξαρτόμενη εξουσία που αντί να διακονεί δυναστεύει και απειλεί δεν είναι μακρυά. Η ώρα της ανατροπής δεν θα αργήσει.
Όσο κι'άν προσπαθείτε να υποδαυλίσετε τα ένστικτα των ανθρώπων και να παρουσιάσετε τους ευεργέτες του, την Εκκλησία του δηλαδή, σαν εκμεταλλευτές, η οργή του λαού θα ξεσπάσει επάνω σε όλους σας, τώρα που αρχίζουν να καταλαβαίνουν το παιχνίδι σας.
Ζηλώσατε τη  δόξα του Νέρωνος. Καταστρέψατε την Ελλάδα και τώρα φοβισμένοι δείχνετε την Εκκλησία.
Ζει όμως Κύριος ο Θεός ημών και εσείς είσθε ήδη νεκροί και σεσηπότες. Θα συνεχίσουμε όμως πολύ σύντομα.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας