φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Τρίτη 31 Μαΐου 2022

Παιδικά & εφηβικά βιβλία με Χριστιανικά Ορθόδοξα θέματα.



 

 

 ***********************************************************************************

 



 

 Όλοι θέλουν να Σε κάνουν δικιά τους μάνα. Κι Εσύ τους χαρίζεσαι ανεπιφύλακτα. Τους ακούς κρυφά και τους φανερώνεσαι. Τους συμμερίζεσαι και τους καλοδέχεσαι όλους στο μεγάλο Σου σπίτι. Θέλουν να Σ’ αγγίξουν, να Σε νιώσουν, να τους νιώσεις, κι Εσύ τους στέλνεις τη δροσιά της Χάρης Σου, τους σκουπίζεις το δάκρυ του πόνου τους, τους χαϊδεύεις στοργικά μ’ εκείνη τη στοργή που μόνο Εσύ ξέρεις να δίνεις Μάνα μου, δικιά μου, δικιά σου, δικιά τους, δικιά μας Μάνα.

 

 

Εκδόσεις Σαϊτη

 



Με το μικρό ηρωικό πουλμανάκι τους, όπως το έλεγε ο πατέρας της οικογένειας, μια 6μελής οικογένεια ταξιδεύει σε μέρη γεμάτα κτίρια, εκκλησίες, μονές, πράσινο, γαλάζιο και Θεό! Ζουν ευλογημένες μέρες, με χαρά, παιχνίδια, πειράγματα, ανταμώματα με το βουνό και τη θάλασσα. Ζουν ένα γλυκό καλοκαιράκι, αγαπημένο… πανέμορφο, που δεν θέλουν να τελειώσει ποτέ!

Μοιραστείτε κι εσείς τις εμπειρίες τους και ταξιδέψτε μαζί τους!

Ένα ταξίδι σε μια βαλίτσα! Μια βαλίτσα τόσο όμορφη! Περικλείει όλες τις αναμνήσεις και τις φωτογραφίες που απαθανάτισαν ταξιδεύοντας στη γραφική Ελλάδα! Είναι πάντα έγχρωμη, ζηλευτή, μα και ασήκωτη. Είναι τόσο βαριά που όλη η οικογένεια και κυρίως τα παιδιά την έχουν βάλει στη γωνιά της καρδιάς τους και την ανοίγουν όταν θέλουν να ξεκουραστούν, μεταφέροντας εικόνες και στιγμές που έζησαν ως μια πολύτεκνη οικογένεια!

 

Εκδόσεις ΝΑΜΑ

 

 


 

 Ένα υπέροχο καλοκαιρινό ταξίδι για τα μικρά παιδιά, τα οποία γνωρίζουν διάφορες εκκλησιαστικές εορτές του καλοκαιριού και παίρνουν όμορφα μηνύματα για τις ημέρες αυτές.
Το βιβλίο αυτό είναι ιδανικό για «καλοκαιρινή συντροφιά» των παιδιών, καθώς περιέχει μεγάλη ποικιλία από δραστηριότητες, χειροτεχνίες, παιχνίδια και άλλα.

 

 

Εκδόσεις ΕΑΡ

 

 
 





Η ιστορία δύο νέων που επισκέφτηκαν το Άγιον Όρος.
Τα μοναστήρια κατανυκτικά, οι γέροντες λες και ξεκόλλησαν από τις Αγιογραφίες και περπατούν δίπλα σου… τους αγγίζεις, σου μιλούν! Μα κι αν δε μιλούν, η σιωπή τους κάνει θόρυβο κι ανακουφίζει την ψυχή σου… Κομποσκοίνια στα χέρια, βιβλία πολλά, σταυρουδάκια και λιβάνια αρκετά, πρόσωπα όμορφα, ήρεμα, γαληνεμένα… Οι ακολουθίες απλές, λιτές, ξεχειλίζουν την ψυχή σου από τα συναισθήματα που δεν περιγράφονται, αλλά βιώνονται. Το βλέπεις! Το αισθάνεσαι! Κάτι σε ακουμπάει, κάτι χαμηλώνει…
Χαμηλώνει ο ουρανός και γίνεται η μεγάλη συνάντηση Θεού κι ανθρώπου, μυστική, προσωπική, αγαπητική…
Κι ο διάλογος γίνεται μακρύς, ατελείωτος με την Παναγία και τους Αγίους…
 
 





Μια φορά κι έναν καιρό, ήταν και είναι η κυρία Αδαµαντία που έγραφε και γράφει όµορφα παραµύθια. Από µικρή, µεγάλωσε ακούγοντας παραµύθια για την Ωραία Κοιµωµένη, τη Σταχτοπούτα, τη Χιονάτη και τους επτά νάνους.
Αυτά τα κλασικά παραµύθια, η κυρία Αδαµαντία που είναι πολύτεκνη µητέρα, δασκάλα και συγγραφέας, σκέφτηκε να τα γράψει ξανά και να τα παρουσιάσει, να τα χαρίσει στα παιδιά της και τα εγγόνια της και σ΄ όλα τα παιδιά του κόσµου µε µια άλλη µορφή, µ’ ένα άλλο γράψιµο που δε θα τα φοβίζει, αλλά θα οµορφύνει τις ώρες τους, θα τις γεµίσει εποικοδοµητικά και θα τα κάνει χαρούµενα.
Με δραστηριότητες.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας