φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Κυριακή 3 Μαΐου 2020

ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ








Αυτές τις μέρες που διανύσαμε πραγματικά θα τις θυμόμαστε έντονα σε όλη μας τη ζωή ως εποχή κορωνοιού ,αλλά και ως εποχή παραγκωνισμού για να μην πω εξευτελισμού της ορθόδοξης χριστιανικής θρησκείας…
Ναι ,υπακούσαμε την πολιτεία και την ιεραρχία τόσες μέρες και μείναμε σιωπηλοί στα σπίτια κάνοντας το σπίτι μας ναό .Με πολλή λύπη μείναμε μακριά από τις εκκλησιές μας τις Μεγάλες μέρες της Μεγάλης εβδομάδας και του Πάσχα ενώ βλέπαμε να συνωστίζονται δώθε -κείθε ανά την Ελλάδα πλήθος ατάκτων αλλοδαπών οι οποίοι απολάμβαναν της ελληνικής ελευθερίας καθώς και της τέλεσης των θρησκευτικών τους καθηκόντων σε αντίθεση με μας τους «κακομοίρηδες» Έλληνες που είμαστε σκλαβωμένοι από τον ιό. Θα μου πείτε το θέμα του ιού είναι παγκόσμιο …εντάξει το κατανοούμε ,αλλά και η υπομονή έχει τα όριά της όταν με δύο μέτρα και δύο σταθμά αντιμετωπίζει η πολιτεία τους χριστιανούς. Απόδειξη τα προχθεσινά γεγονότα ,από τη μία η Παναγία του Αιγίου να λιτανεύεται και να πληρώνει πρόστιμο…
Ποια;  Αυτή που με τη λιτανεία της εικόνας Της θα θεράπευε πλήθος ψυχών και σωμάτων ,όπως έγινε στο παρελθόν και βέβαια δε θα διαφημιζόταν…Αναρωτιέμαι υπάρχει άνθρωπος που δε θέλει δωρεάν θεραπεία;
Από την άλλη η κ. Πρωτοψάλτη [εξαίρετη καλλιτέχνης]πάνω σε τριαξονικό να λιτανεύεται και να καταχειροκροτείται χωρίς πρόστιμο και με την παρουσία πολλών ανθρώπων και μάλιστα επισήμων χωρίς πρόστιμο και σε αυτούς .
Σώου πραγματικό που άνοιξε διάπλατα τα δικά μας μάτια  [αυτών των κακομοίρηδων  Ελλήνων] να δουν την κωμικοτραγική κατάσταση που ζούμε .
Στώμεν καλώς !
Ανοίξτε τις εκκλησίες …
που είναι τα ιατρεία ψυχών και σωμάτων…
Όταν η γιαγιά μου έφυγε κυνηγημένη από τη Σμύρνη το 1922 πήρε μαζί της μία εικόνα για να της λέει τον καημό της ,για να στηρίζει την πίστη για να ξαναχτίσει τη ζωή της .
Ο προπαππούς μου μέσα σε μία εκκλησία γλύτωσε από τη σφαγή των αλλοθρήσκων…
Ανοίξτε τις εκκλησίες και μην εξευτελίζετε άλλο τους δεσποτάδες και τους απλούς παππάδες μας με κυρώσεις και δικαστικές πράξεις ,γιατί πίσω από αυτούς κρυβόμαστε όλοι εμείς οι χριστιανοί που σίγουρα είμαστε πολλοί…
Ανοίξτε τις εκκλησίες για να προλάβουν να κοινωνήσουν όσοι είναι άρρωστοι στα νοσοκομεία και έχουν ανάγκη να λάβουν το φάρμακο της Θείας Κοινωνίας και προσέξτε μήπως το έχετε κρίμα στη συνείδησή σας για αυτούς που θα φύγουν ακοινώνητοι για τον Ουρανό!
Ανοίξτε τις εκκλησίες για να κοινωνήσουν οι έγκυες γυναίκες μεταγγίζοντας τον Χριστό από το στόμα τους στο έμβρυο που μεγαλώνουν μέσα στην κοιλιά .
Ανοίξτε τις εκκλησίες για όλους εμάς που το έχουμε ανάγκη και το ζητάμε όχι πια με σιγανή φωνή ,αλλά με φωνή δυνατή που βγαίνει από το βάθος της ψυχής μας.
ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ για την ΕΛΛΑΔΑ …και ο ΧΡΙΣΤΟΣ  θα μας αναστήσει !

Με τιμή
Αδαμαντία Αλατάρη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας