φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2015

Ὀρθῶστε τό ἀνάστημά σας μπροστά σέ ὅποιους ἐπιθυμοῦν νά ἰσοπεδώσουν ὄχι μόνο οἰκονομικά καί ἐθνικά ἀλλά καί πνευματικά αὐτόν τόν τόπο


 Γι' αὐτό θέλουν νά μᾶς ἀποκόψουν ἀπό τίς ρίζες μας, τόνισε ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πατρῶν κ.κ. Χρυσόστομος , γιά αὐτό θέλουν νά ἀλλάξουν τόν τρόπο καί τό περιεχόμενο τοῦ μαθήματος τῶν θρησκευτικῶν, γιατί θέλουν νά ἀλλοιωθῇ ἡ κοινωνία, νά σαπίσῃ, νά ὁδηγηθῇ στό τέλμα καί στήν ἀπόγνωση. Μέσα ἀπό τό μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν, ὅταν διδάσκεται κατά τόν σωστό τρόπο, τά παιδιά μας μαθαίνουν γιά τόν Θεό καί τόν ἄνθρωπο, γιά τήν ἀξία τῆς ζωῆς καί γιά τόν προορισμό μας τόν τελικό, πού εἶναι ἡ θέωση, ἡ ἁγιότητα δηλαδή.
Οἱ Ἅγιοι εἶναι σέ αὐτή τήν πορεία, τά πρότυπά μας καί ἡ ζωή τους εἶναι ἡ πυξίδα πού μᾶς ὁδηγεῖ στήν ἐπιτυχία καί τήν νίκη μέσα ἀπό ὡραίους καί τιμίους ἀγώνες καί θυσίες γιά τήν προάσπιση τῶν ἱερῶν καί τῶν ὁσίων μας.
Ε, αὐτά ἐνοχλοῦν σήμερα. Γι' αὐτό πρέπει νά ἀντισταθοῦμε, ὣστε νά σταματήσωμε αὐτόν τόν κατήφορο.
Ἔχομε μετατραπεῖ τά τελευταῖα χρόνια σέ μοιρολάτρες καί δεχόμεθα ἀπαθεῖς ὅ, τι μᾶς σερβίρουν ἄνθρωποι οἱ ὁποῖοι οὐδεμίαν σχέσιν ἔχουν μέ τήν παράδοσή μας καί μέ τήν πνευματική μας ἰδιοπροσωπία. Ἀλλ' ὄχι, δέν θά ξεπουλήσωμε ὅ,τι ἀπέμεινε σ' αὐτόν τόν τόπο. «Ὥρα ἡμᾶς ἐξ' ὕπνου ἐγερθῆναι».
Πρέπει νά πάρωμε τά πάνω μας, ὡς Ἕλληνες καί μάλιστα Ὀρθόδοξοι, ἄν θέλωμε νά προχωρήσωμε μέ ὁράματα καί στόχους, ἄν θέλωμε νά ἀφήσωμε στά παιδιά μας μιά ὡραία πνευματική κληρονομιά καί παρακαταθήκη, ὅπως τούς ἀξίζει.
Ὀρθῶστε τό ἀνάστημά σας μπροστά σέ ὅποιους ἐπιθυμοῦν νά ἰσοπεδώσουν ὄχι μόνο οἰκονομικά καί ἐθνικά ἀλλά καί πνευματικά αὐτόν τόν τόπο.

πηγή


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας