φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2014

Τα ληξιαρχικά μου γενέθλια, με αφήνουν αδιάφορο Χριστέ μου...


 

 
Οι άνθρωποι σήμερα (δεν ξέρω για παλιότερα), πάσχουμε από Φαρισαϊκές εξάρσεις, του ανυπέρβλητου και υπερπολύτιμου "ΕΓΩ" μας...
Όλοι ονειρευόμαστε πως μια μέρα θα πούμε την φράση: "σε μένα αυτά δεν περνάνε..." ή "είναι να μη μιλήσω εγώ... σε θέματα ηθικής δε σηκώνω μύγα στο σπαθί μου!".
Όλοι (πλην ελαχίστων φωτεινών και Θεόπνευστων εξαιρέσεων), περιχαρακώνουμε τους εαυτούς μας, σε ένα "ατσαλάκωτο" κοινωνικό προφίλ...
Θέλουμε να είμαστε (οι αφελείς) τα παραδείγματα, οι αντί Του Θεού, εδώ στη γη.
Πουλάμε ταπείνωση, αλλά δεν ακούμε τίποτα για κατανόηση, για συγχώρεση ,για αυτοκριτική.
Τι σόι "ταπεινός" είναι κάποιος άνθρωπος, που ταπεινώνεται υπό όρους;;
Περιμένουμε στη γωνία τον συνάνθρωπο, να σφάλλει για να τον περιθωριοποιήσουμε, ακόμα και αν κατανοήσει το σφάλμα του, για να αναδειχθεί η δική μας ατσαλάκωτη υπερηφάνεια.
Πως μπορώ να μην αγαπάω Τον Χριστό μας;;;;;;;;;;;;
Πως γίνεται να μην αγαπάς τον μοναδικό επί γης αναμάρτητο;;;
Αυτόν, που είπε στους Αρχιερείς-Γραμματείς-Φαρισαίους, ότι διυλίζουν τον κώνωπα ,αλλά καταπίνουν ολόκληρη καμήλα;;;
Εκείνον που αν και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ αναμάρτητος, έκανε μαθητή Του, τον τελώνη Ματθαίο;;;
Που Συγχώρεσε την Μαρία Την Μαγδαληνή;;;
Πως γίνεται ο Ιησούς μας ,να καταδέχεται όλους τους αμαρτωλούς και να τους δίνει ευκαιρίες και εμείς οι ...αλάνθαστοι να ξεφωνίζουμε, ό, τι προσβάλλει την κοινωνική μας αισθητική;;;
Γι αυτό, από τον άκρατο ηθικισμό που μας διαπνέει, κάναμε αυτή την Άγια Μέρα, σημείο αναφοράς για τον κοκκινοστολισμένο καπιταλιστή "άγιο"...
Το πρώτο πράγμα που μας έρχεται στο μυαλό όταν ακούμε τη λέξη Χριστούγεννα , ποιο είναι;;;
Τα μαγαζιά!!!!
Χριστέ και Κύριε, η αυριανή ημέρα, είναι η ευτυχέστερη μέρα της ζωής μου!!!
Είναι σαν τα πραγματικά μου γενέθλια, γιατί γεννήθηκε ο ενσαρκωμένος λόγος Του Θεού στη γη!
Ο Φίλος μου!
Τα ληξιαρχικά μου γενέθλια, με αφήνουν αδιάφορο Κύριε Ιησού Χριστέ, γιατί ΜΟΝΟ ΕΣΥ δίνεις νόημα στη ζωή μου...
Είσαι η πηγή της αλήθειας, ο κινητήριος μοχλός της ζωής, Είσαι το φως το μοναδικό...
Καλά Χριστούγεννα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Υ.Γ

Είναι  ένα  mail  που  πήρα  χθες σαν  σχόλιο  σε  μια  ανάρτηση.
Τον  αποστολέα  δεν  τον  ξέρω, δεν  με  ξέρει, όμως  αυτό  που  ξέρω  είναι  ότι  βάζει  μια άλλη διάσταση  για  την  ημέρα  των  Χριστουγέννων.
Εσείς  κρίνετε  το!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας