φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Ενα ακόμη τελευταίο για φέτος ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ


anast1.JPG




Αύριο  αποδίδεται - όπως  λέγεται στην εκκλησιαστική  ορολογία -  η  εορτή  του  Πάσχα το  τελευταίο  Χριστός  Ανέστη.
Σήμερα  το  βράδυ  σε  πάρα  πολλές  Εκκλησίες  γίνονται  αγρυπνίες  όπου  ψάλλεται  η  ακολουθία  του  Πάσχα.
Είναι  μια  ευκαιρία  για  όλους, όποιοι  μπορούν, να  ζήσουν  ακόμη  μια  φορά  την τελευταία για  φέτος    ακολουθία  της  Ανάστασης.
Εύχομαι  σε  όλους  ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ και  κάθε  χαρά  και  ευλογία  στο  σπιτικό  σας.

agiofos1821gr.jpg%D0%C1%CD%C1%C3%C9%CF%D3%20%D4%C1%D6%CF%D3.jpg














                      Ιερός Ναός της Αναστάσεως

 


 
      Το προσκύνημα των προσκυνημάτων! Ο πιο ευλογημένος τόπος επάνω στην υδρόγειο και πραγματικά το κέντρο της γης. Διότι εντός αυτού του τεραστίων διαστάσεων Ναού βρίσκεται ο Πανάγιος και ζωοδόχος Τάφος του Κυρίου μας, η «πηγή της ημών αναστάσεως».
Επίσης εμπερικλείονται ενός του ο Φρικτός Γολγοθάς, ο τόπος της Αποκαθηλώσεως, το σημείο της ευρέσεως του Τιμίου Σταυρού και πλήθος άλλων προσκυνημάτων και παρεκκλησίων.
Εδώ λαμβάνουν χώρα οι λαμπρές ακολουθίες με αποκορύφωμα την θαυματουργική αφή του Αγίου Φωτός.



Ιερόν Κουβούκλιον του Παναγίου Τάφου

Το Ιερόν Κουβούκλιον του Παναγίου Τάφου

Το Ιερόν Κουβούκλιον του Παναγίου Τάφου

Ο Πανάγιος Τάφος

Ο Άγιος Γολογοθάς

Ο Άγιος Γολογοθάς

Ο Άγιος Γολογοθάς

Το Καθολικόν του Ναού της Αναστάσεως

Το Καθολικόν του Ναού της Αναστάσεως

Το παρεκκλήσιον των Κλαπών

Η Αγία Αυλή του Ναού της Αναστάσεως

Ο Τρούλος του Ναού της Αναστάσεως



http://www.impantokratoros.gr/E6620455.el.aspx





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας