φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ: Γονείς μεγαλώνουν… άφυλα παιδιά! Διαβάστε για τη νέα… μόδα στις ΗΠΑ & τον Καναδά!!



 46ddfd81e94184e77b68c95f77b41808
 
ΣΟΚ προκαλεί η είδηση ότι στην Ευρώπη αλλά και στον Καναδά υπάρχουν γονείς οι οποίοι μεγαλώνουν τα παιδιά τους σαν μην έχουν συγκεκριμένο φύλο… προκειμένου όπως οι ίδιοι λένε να τους δώσουν την δυνατότητα να αποφασίσουν μόλις μεγαλώσουν ποιο δρόμο θέλουν να ακολουθήσουν. Πρόκειται για μία νέα τεχνική μεγαλώματος στην οποία πολλοί αντιτίθενται καθώς όπως λένε οι παιδοψυχολόγοι, κανείς δεν έχει δικαίωμα να καθορίζει τη μοίρα ενός παιδιού.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα ένα ζευγάρι από το Τορόντο που μεγαλώνει το παιδί του σαν να μην έχει συγκεκριμένο φύλο προκειμένου να μη γίνει επιθετικό!
Το μωρό, το οποίο ονομάζεται Στορμ Στόκερ και είναι μόνο 5 μηνών, σίγουρα θα έχει να αποφασίσει για πολλά πράγματα μεγαλώνοντας, όπως για παράδειγμα, αν θέλει να συμπεριφέρεται σαν αγόρι ή κορίτσι!Απ’ ό,τι φαίνεται, το να στραφεί στ’ αδέλφια του για βοήθεια μάλλον δεν θα έχει κάποιο ιδιαίτερο νόημα, καθώς ο 5χρονος Τζαζ έχει μακριές κοτσίδες, φοράει ροζ σκουλαρίκια και φανταχτερά ροζ φορέματα, ενώ ο 2χρονος Κίο έχει μανία με τα κολάν, με αποτέλεσμα να τους περνάνε όλοι για κορίτσια.
Οι γονείς τους, ωστόσο, αποφάσισαν να προχωρήσουν ένα βήμα παραπέρα με το τρίτο τους παιδί και να κρατήσουν μυστικό το φύλο του – οι μαίες που ήταν παρούσες στη γέννα του μωρού, επιβεβαιώνουν ότι δεν είναι ερμαφρόδιτο – μέχρι να φτάσει στην κατάλληλη ηλικία όπου θα μπορεί να επιλέξει το ίδιο αν προτιμά να ζήσει τη ζωή του ως αγόρι ή κορίτσι.Πέρα από τους γονείς, τα αδέλφια, έναν στενό οικογενειακό φίλο και τις 2 μαίες, κανένας άλλος δεν γνωρίζει το πραγματικό φύλο του ή της Στορμ.
Οι υπόλοιποι φίλοι και συγγενείς – ακόμα και οι παππούδες – έλαβαν ένα email από το ζευγάρι, το οποίο λέει: «Αποφασίσαμε να μην αποκαλύψουμε το φύλο του μωρού μας ως φόρο τιμής στην ελευθερία και το δικαίωμα της επιλογής».
Η Κάθι και ο σύζυγός της, Ντέιβιντ Στόκερ, επιμένουν ότι δίνουν στα παιδιά τους την ελευθερία να εκφραστούν.
Άλλο παράδειγμα είναι ο 2χρονος Μαξ από τη Βρετανία ο οποίος το πρωί φορά καρό πουκάμισο και κλωτσάει μπάλες, το απόγευμα όμως φορώντας ένα μπλε φόρεμα παίζει με τις κούκλες ενώ η μαμά του, του βάφει και τα νύχια! Η Λίζα και ο Μάρτιν Μπράις, οι γονείς του Μαξ, θέλουν να του διδάξουν να είναι αυτό που θέλει και όχι να μπει σε καλούπι..










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας