φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

Leon - MEXICO - Η πρώτη πόλη καθολικής βιομετρικής παρακολούθησης!!!


Η Νέα Εποχή προ των πυλών
Η Μεξικανική εταιρεία συστημάτων ασφαλείας Portoss σε συνεργασία με την Αμερικανο-Πορτορικανική εταιρεία παραγωγής βιομετρικών σαρωτών Global Rainmakers έχουν αναλάβει να μετατρέψουν την Μεξικανική πόλη Leon της επαρχίας Guanajuato, στην πιο ασφαλή πόλη του κόσμου.

Πρόκειται να καλύψουν την πόλη των 1,2 εκατομμυρίων κατοίκων με ατελείωτα χιλιόμετρα καλωδίων οπτικών ινών και βιομετρικούς σαρωτές, οι οποίοι θα είναι σε θέση να ταυτοποιούν από απόσταση τους ανθρώπους σχεδόν σε όποιο σημείο βρεθούν. Για να λειτουργήσει το σύστημα θα ετοιμαστεί μία βάση δεδομένων με τα βιομετρικά χαρακτηριστικά ολόκληρου του εκεί πληθυσμού ...;
Σκοπός της εγκατάστασης δηλώνεται ότι είναι να  δώσει τη δυνατότητα στην αστυνομία να παρακολουθεί ανά πάσα στιγμή τους πρώην καταδίκους και επιλεγμένους ύποπτους στόχους. Ωστόσο η κίνηση αυτή αναμένεται να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα παραβίασης του ιδιωτικού απορρήτου καθώς σύντομα η χρήση λεωφορείων, τρένων, μηχανών ανάληψης μετρητών, κ.ά., δεν θα είναι εφικτή χωρίς τη σάρωση της ίριδας του ματιού.

Το προβλεπόμενο συνολικό μέγεθος της αγοράς που δημιουργείται από τη βιομετρική αναγνώριση προσώπων σε παγκόσμιο επίπεδο είναι οπωσδήποτε δυσθεώρητο και πολύ ελκυστικό για τους διεθνείς επενδυτές. Ας θεωρήσουμε συνεπώς δεδομένο ότι τα αποτελέσματα του "πειράματος του Μεξικού" αναμένονται από ορισμένους "εγκέφαλους" με αδημονία. Το ποιόν και η ένταση των αντιδράσεων του κόσμου εντός και εκτός της πόλης Leon θα αποτελέσουν πολύτιμο υλικό για τον σχεδιασμό του πιο αποδεκτού τρόπου επέκτασης της χρήσης παρόμοιων συστημάτων και σε άλλες πόλεις.

Η δική μας (επιμελώς ευνοϊκά διαμορφούμενη) στάση πιθανότατα καταγράφεται ήδη προκειμένου να προετοιμαστούν τα όσα πρόκειται να επακολουθήσουν και στη δική μας γειτονιά. Εμείς τι κάνουμε;

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ

Βιβλιογραφία: pinoytutorial, thirdfactor, engadget




ΠΗΓΗ
http://orthodox-watch.blogspot.com/2010/09/leon.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας