φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

Θέλεις νά γίνεις ενάρετος; Κάνε μόνο τήν αρχή



ioannis_o_xrysostomos3451.jpg



Θέλεις να γίνεις ενάρετος; Κάνε μόνο τήν αρχή. Αλήθεια, πές μου, στήν περίπτωση όλων των τεχνών, όταν θέλουμε να ασχοληθούμε με αυτές, αρκούμαστε μόνο στή θέληση ή καί επιδιδόμαστε μέ δραστηριότητα στα έργα; ...
Δέν αρκει μόνο τό νά θέλεις, αλλά πρέπει νά προστεθεί καί τό έργο, ενω εδω θέλοντας ν' ανεβείς στόν ουρανόν, λές «θέλω», μόνο; Πως τότε, λέγει, ελεγες, ότι αρκεί τό νά θέλει κανείς;
Η θέλησις πρέπει νά συνοδεύεται από τά έργα, πρέπει καί νά επιχειρήται τό πράγμα, πρέπει καί νά κοπιάση κανείς.
Εχουμε βέβαια συνεργό και συμβοηθό τό Θεό, μόνο νά τό επιχειρήσουμε, μόνο νά καταπιαστούμε μ' αυτό τό έργο, μόνο νά ενδιαφερθούμε, μόνο νά το βάλουμε στό μυαλό μας, και όλα τά άλλα ακολουθούν.
Εάν όμως κοιμώμαστε καί περιμένουμε ροχαλίζοντας νά μπούμε στόν ουρανό, τότε θά μπορέσουμε νά κατακτήσουμε τήν κληρονομία των ουρανών;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος
 

  Υ.Γ

Είναι ένας από τους μεγάλους θεοφόρους αγίους   μας που ο απαράμιλλος λόγος  του τρέφει το πλήρωμα των πιστών της εκκλησίας μας.
Η καθημερινή θεία λειτουργία γραμμένη από τον ίδιο μας συνοδεύει καθημερινά στη λατρευτική  μας ζωή
Τα συγγράμματά του αφυπνίζουν συνειδήσεις, τονώνουν την πίστη, δίνουν άλλο νόημα στη ζωή του πιστού χριστιανού, συνδέουν τον πιστό με τον Χριστό.
Ως άριστος παιδαγωγός, ο λόγος του έπρεπε να διδάσκεται στις παιδαγωγικές μας σχολές, δίνει λύσεις στους γονείς, στα παιδιά, στην οικογένεια γενικότερα στις ανθρώπινες σχέσεις.
Ακολούθησε το μονοπάτι των μεγάλων Αγίων, διώχθηκε, εξορίστηκε, αλλά όμως από τον κόσμο διαχρονικά αγαπήθηκε και από τον Κύριο ιδιαίτερα τιμήθηκε και τελικά κατατάχθηκε στη διαδρομή της εκκλησίας μας όχι τόσον σαν Άγιος Ιωάννης αλλά ως ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ.
Δεν υπάρχει άλλος Άγιος με αυτό το προσωνύμιο.
Ας έχουμε όλοι μας την πατριαρχική αλλά και την Χρυσοστομική ευχή του

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας