φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Ο ιερέας και το αλκοτέστ!

thia koinonia.JPG
Ιερέας  ο  ένας  λαϊκός  ο  άλλος  ( φίλοι και κουμπάροι )  επέστρεφαν  από  το  Άγιο  Όρος.
Δάφνη,  Σταυρονικήτα,  Διονυσίου  η  σύντομη  διαδρομή ...για  να  γεμίσουν  οι  μπαταρίες.
Στο  λεωφορείο  της  επιστροφής  ανάμεσα  στα  σχόλια  των  ημερών  για το  όρος...
Ιερέας: Να  σου  πω  κάτι, δεν  θα  το  πιστέψεις.
Λαϊκός: Πες μου,  τι  είναι;
Ιερέας; Μια  φορά  είχα  πάει  σε  μια  αγρυπνία  σ' ένα  γνωστό  μου  στη  Θήβα.  Ήμαστε  πολλοί  παπάδες  γιατί  γιόρταζε  η  Εκκλησία,  αλλά  και  ο  κόσμος  έφθανε  μέχρι  το  δρόμο. Στην  ώρα  της  Θείας  κοινωνίας  ετοιμάσαμε  τέσσερα  Άγια  ποτήρια  για  να  μην  καθυστερούμε  τον  κόσμο, άλλωστε είχε  περάσει    η  ώρα.
Εγώ  κάπως  καθυστέρησα, με  φώναξε  ο  Δεσπότης  κάτι  να  μου  πει  και  άργησα  να  βγω  στον  κόσμο για να τους κοινωνήσω.
Βγαίνοντας  τελικά  ίσα  που  πρόλαβα  και  κοινώνησα  πέντε- έξι.
Το  ποτήρι  ήταν  γεμάτο  μέχρι  πάνω  και  έτσι το κατέλυσα  μόνος. Χαιρέτισα  τους  πατέρες και  έφυγα  γρήγορα, είχα  άλλωστε  και  διαδρομή  μέχρι  την  Αθήνα.
Ιερέας: Ακούς  ή  κοιμήθηκες;
Λαϊκός: Έλα,  συνέχισε.
Ιερέας: Βγαίνοντας  από  την  Θήβα  να  σου  κι' ένα  περιπολικό  της  τροχαίας  να  μου  κάνει  σήμα  να  σταματήσω.
Αστυνομικοί: Καλησπέρα  πάτερ,  πως  κι΄από  δω;
Ιερέας:  Επιστρέφω  στην Αθήνα.
Αστυνομικοί: Γυρνάνε  και  οι  παπάδες  την  νύχτα;
Ιερέας:  Βρε  ευλογημένε  σε  αγρυπνία  ήμουν  με  τον  π. Ν  στην  Εκκλησία  σας  που  γιορτάζει.
Αστυνομικοί: Μια  και  σε  σταματήσαμε,  να  κάνουμε  ένα  αλκοτέστ.
Ιερέας:  Οπως  νομίζετε  παιδιά.
Ετοίμαζαν  οι  Αστυνομικοί  το  αλκοτέστ, σβούρα  το  μυαλό  του  παπά  - γεμάτο  το  Άγιο  ποτήρι,  το  κατέλυσα  μόνος  μου ...λες ;  μπα  όχι...  έχει  ο  Θεός.
Αστυνομικοί: Φύσα  παπά.
Ιερέας : Ορίστε  φύσηξα,  πάρτο.
Αστυνομικοί: Αρνητικό, δεν  μου  λες  παπά  δεν  πίνεις  καθόλου  κρασί, ο  δείκτης  είναι  κάτω  από  τα  φυσιολογικά, άντε  στο  καλό.
Ιερέας: Καληνύχτα  παιδιά.

Ξεμάκρυνε  ο  παπάς, σαν  άνθρωπος  ίσως  κάποιο  δευτερόλεπτο  παλαντζάρισε  η  ψυχή  του, μα  σαν  ιερεύς   χάιδεψε  λίγο  το  στήθος  του, ένα  χαμόγελο  φάνηκε   στα  χείλη  του  και  ένα  "Δόξα Σοι  ο Θεός"  έσκισε  τον  Ουρανό  και  έφτασε  στο  θρόνο του  Θεού.
Ιερέας:  Κατάλαβες ή  κοιμάσαι  τόση  ώρα;
Λαϊκός: Κατάλαβα  πάτερ...κατάλαβα!
Είχε  γυρίσει ο  λαϊκός    προς  το  παράθυρο,  και  ένα  δάκρυ  χαράς και  ευγνωμοσύνης  για τον Θεό γλίστρησε  απ' τα μάτια,  ένοιωθε  τώρα  μες  τα  κατάβαθα  της  ψυχής  η  πίστη  μέσα του  να  μην  είχε  κολληθεί απλως,αλλά  πακτώθηκε, έγινε...  ένα!

χ.

Υ.Γ
Το  πιο  πάνω  είναι  αληθινό  γεγονός. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας