φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗ: ΔΕΥ/17-ΦΕΒ Ι.Ν. ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ






ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΩΠΟΥ
ΙΕΡΟΣ ΚΑΘΕΔΡΙΚΟΣ ΝΑΟΣ ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ

Τή Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου στίς 19.30 στόν Ἱ. Ναό Κοιμήσεως τῆς Θεοτόκου Ἀμαρουσίου θά ἔχουμε τήν εὐκαιρία νά δεχθοῦμε τόν ἱεραπόστολο τῆς Σιέρρα Λεόνε π. Θεμιστοκλή Ἀδαμόπουλο.
Ὁ π.Θεμιστοκλῆς θά μᾶς δείξει δύο σύντομης διάρκειας ταινίες γιά τήν κατάσταση στήν Ἀφρική καί εἰδικά γιά τή χώρα πού διακονεῖ, τή Σιέρρα Λεόνε καί θά παρουσιάσει τό ἐντυπωσιακό ἔργο πού ἐπιτελεῖται ἐκεῖ ἀπό τήν ὀρθόδοξη ἱεραποστολή. Στή συνέχεια θά διεξαχθεῖ συζήτηση,κατά τήν ὁποία θα ἀπαντήσει σέ ἐρωτήσεις καί ἀπορίες.Ἡ Σιέρρα Λεόνε εἶναι μιά κατεστραμμένη ἀπό τόν ὑπερδεκαετή ἐμφύλιο πόλεμο χώρα τῆς Δυτικῆς Ἀφρικῆς,ἡ ὁποία προσπαθεῖ νά γιατρέψει τίς βαθειές πληγές πού ἄφησε ὁ πόλεμος στίς ψυχές καί τά σώματα τῶν ἀνθρώπων. Σημαντική θέση στήν προσπάθεια αὐτή κατέχει τό ἔργο τῆς ὀρθόδοξης ἱεραποστολῆς, τήν ὁποία διακονεῖ ἐπί ἑπτά περίπου ἔτη ὁ π. Θεμιστοκλῆς.
Ἐκ τοῦ Ἱ. Ναοῦ


 πηγή

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας