φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Προς την κ. Πρόεδρον και τα μέλη των πολυκαταστημάτων «Σκλαβενίτης»

ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ
Β. ΗΠΕΙΡΟΥ 47 ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛ. 210 8025211
estiapm@gmail.com
Αριθ. πρωτ. 83 Μαρούσι, 25-11-2013


Προς την κ. Πρόεδρον και τα μέλη των πολυκαταστημάτων «Σκλαβενίτης»

Όλοι είμαστε μέτοχοι της δεινής καταστάσεως την οποία μας επέβαλαν,
ημέρα Κυριακή να είναι ανοιχτά τα καταστήματα. Περισσότερο όμως από όλους
μας θίγονται οι εργαζόμενοι από τα πρωτοφανή αυτά μέτρα εκ των οποίων
δημιουργούνται πολλά άλλα προβλήματα.
Τα πολυκαταστήματα «Σκλαβενίτης» σπάνε την αλυσίδα αυτή της απονίας
και της σκληροκαρδίας, αρνούμενα να λειτουργήσουν ημέρα Κυριακή,
κρατώντας τις ιερές μας παραδόσεις. Ανάβουν έτσι ένα φως μέσα στο πυκνό
σκοτάδι. Το ελληνικό φιλότιμο και πάλι ξυπνά.
Έτσι αγκαλιάζουν με στοργή και αγάπη το εργαζόμενο προσωπικό των
επιχειρήσεων χωρίς να του στερούν τις ελπίδες. Το γεγονός αυτό σαν αστραπή
διαδόθηκε σε όλο το καταναλωτικό κοινό. Ευνόητο είναι επομένως πως
κερδίσατε. Όλοι σας ευγνωμονούν, χίλιες ευχές ακούγονται ψιθυριστά αλλά και
μεγαλοφώνως.
Έτσι και εμείς αναφερόμαστε ευμενώς σε αυτή σας την κίνηση,
χειροκροτούμε την ανωτερότητα του ήθους σας, ευχόμενοι όπως και άλλοι να
ακολουθήσουν το γενναίο σας παράδειγμα.
Να είσθε δε βέβαιοι πως η ανακούφιση των εργαζομένων σας αποβαίνει
σε σας ευλογία. Να ενθυμείσθε επίσης με ικανοποίηση τον γλυκό λόγο του
Κυρίου μας «εφ  Eσον εποιήσατε ενί τούτων των αδελφών μου των ελαχίστων
εμοί εποιήσατε».
Ευχόμαστε εκ καρδίας πάντοτε να προΐστασθε τέτοιων καλών έργων!

Μετ  ευχών
Αρχ/της Σαράντης Σαράντος

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας