φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

Τὰ φιλολογικά καί θεολογικὰ ἑρμηνευτικὰ μαθήματα Λειτουργικῆς-Ἀρχαίας Ἑλληνικῆς Γλώσσας σ υ ν ε χ ί ζ ο ν τ α ι...



ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
  ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ
       Β. ΗΠΕΙΡΟΥ 47  ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛ.  210 8025211 fax 8025227  
              estiapm@gmail.com

AΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Τὰ φιλολογικά καί θεολογικὰ ἑρμηνευτικὰ μαθήματα
Λειτουργικῆς-Ἀρχαίας Ἑλληνικῆς Γλώσσας

σ υ ν ε χ ί ζ ο ν τ α ι...
Στὸ φιλόξενο χῶρο ποὺ προσφέρει τό πνευματικό κέντρο τοῦ Ἱ. Ν. Κοιμήσεως Θεοτόκου Ἀμαρουσίου, κάθε Δευτέρα, 17:00΄-20:00΄, προσφέρονται δωρεάν μαθήματα:
-Γραμματικῆς καὶ Συντακτικοῦ τῆς Ἀρχαίας Ἑλληνικῆς Γλώσσας,μέσα ἀπό τόν Αἴσωπο καί τό Γεροντικό
- Μελέτης τῆς Πατερικῆς καί κλασσικῆς Γραμματείας
- Φιλολογικῆς καὶ Θεολογικῆς ἑρμηνείας Ὑμνογραφικῶν  κειμένων
-Ἑρμηνείας τῆς Θείας Λειτουργίας
Μπορεῖτε νὰ δηλώνετε συμμετοχὴ σέ ὁποιοδήποτε τμῆμα ἐπιθυμεῖτε, ἐπισκεπτόμενοι τὸ γραφεῖο τῆς ΕΣΤΙΑΣ στὴν ὁδὸ Ὀδ. Ἀνδρούτσου 10 Μαροῦσι, κάθε Δε., Τρ., Τε., Πε.,Πα. 11-13μ.μ  καὶ Δε., Τε., Πα. 18-20μ.μ , τηλ. 210 8025211καὶ ψηφιακά στὴ διεύθυνση estiapm@gmail.com.
Δὲν ὑπάρχει περιορισμός ἡλικίας καὶ ἐπιπέδου γνώσεως. Γίνονται δεκτοί ἐνήλικες, ἔφηβοι καὶ παιδιὰ Ε΄-ΣΤ΄Δημοτικοῦ Σχολείου. Εἰδικά τὸ πρόγραμμα τῶν παιδιῶν,  εἶναι προσαρμοσμένο στὶς ἀνάγκες τῆς ἡλικίας τους καὶ τοῦ μαθήματος τῶν Ἀρχαίων Ἑλληνικῶν τῆς Α΄Γυμνασίου.

Διδάσκουν:
π. Βασίλειος Κοκολάκης, θεολόγος-φιλόλογος
Μαρία Καρέλλα, πτυχιοῦχος φιλοσοφίας καί φιλολογίας
Μιρέλλα Καλουμένου, φιλόλογος-γλωσσολόγος
Φώτης Σχοινᾶς, dr. φιλοσοφίας, τ. σχολικός σύμβουλος
                                                                                                                            
Εὐχαριστοῦμε
Ἐκ τῆς Γραμματείας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας