φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

Μητροπολίτης Φθιώτιδος: «Επιχειρούν την αποχριστιανοποίηση της Ελλάδος»



fthiotidos


Στο γενικό πλαίσιο της αποχριστιανοποιήσεως της Ελληνικής κοινωνίας εντάσσεται και το νέο μέτρο που έλαβε το Υπουργείο Ανάπτυξης για την κατάργηση της Κυριακής αργίας, με πρόσχημα την ανάπτυξη των μικρών καταστημάτων, τόνισε με δηλώσεις του ο Σεβ. Μητροπολίτης Φθιώτιδος κ. Νικόλαος  στο Star Λαμίας.
Ο Μητροπολίτης κ. Νικόλαος, μεταξύ άλλων τόνισε: «Αισθάνομαι λύπη διότι με το μέτρο αυτό δεν αναπτύσσεται η οικονομία, ούτε απελευθερώνεται όπως λένε! Αλλά γίνεται ένα ακόμα βήμα για την αποχριστινανοποίηση της Ελλάδος.»
«Το περίεργο είναι ότι με την ψήφο των ορθοδόξων ελλήνων πιστών, καθιερώνουν ένα άθρησκο κράτος», πρόσθεσε ο κ. Νικόλαος.
Σε άλλο σημείο υπογράμμισε ότι «η Κυριακή είναι ημέρα αργίας, είναι ημέρα για τον Θεό, τον άνθρωπο και την οικογένεια.  Λυπάμαι που οι πολιτικοί μάς έχουν αποβάλει την ιδιότητα του ορθοδόξου χριστιανού και προσκυνούν το άθρησκο κράτος. Καθιερώνουν μια κατάσταση που σπρώχνουν τους πάντες σε μια αθεΐα»
Να σημειωθεί ότι ο Μητροπολίτης Φθιώτιδος, σε έντονο ύφος τόνισε: «Δεν θα πάνε οι Χριστιανοί να ψωνίζουν την Κυριακή, τι θα γίνει θα τα ισοπεδώσουμε όλα, τι θα απομείνει;»
«Όλα αυτά είναι ένα ξεθεμελίωμα! Ο λαός έχει κουραστεί, αλλά δεν θα αφεθούμε έρμαιο στις επιδιώξεις των άθεων ισχυρών. Στην Ελλάδα η Κυριακή είναι η ημέρα του Θεού», σημείωσε κλείνοντας ο κ. Νικόλαος.

ΠΗΓΗ
romfea

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας