φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Μέχρι εδώ! Μουσουλμάνοι μετανάστες έκαψαν χριστιανικές εικόνες...



Stopxeri.png




Επεισόδιο σημειώθηκε στην Κ. Αχαΐα όταν μετανάστες που διέμεναν σε σεισμόπληκτο υπό κατεδάφιση σπίτι έκαψαν χριστιανικές εικόνες, δύο σταυρούς και κάποια μικροέπιπλα.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της αντιπολίτευσης, στο Θανάση Ραυτακόπουλο, ο γεγονός καταγγέλθηκε άμεσα, στο σημείο έσπευσαν κάποιοι κάτοικοι αλλά δεν πρόλαβαν να αντιδράσουν.
Οι εικόνες και οι σταυροί είχαν ήδη καεί.
Το σπίτι βρίσκεται κοντά στην εκκλησία του Αγίου Ιωάννη και σύμφωνα με τους κατοίκους οι μουσουλμάνοι μετανάστες πήραν τις εικόνες από γειτονικό παρεκκλήσι.
Όταν στο σημείο έφθασε ο Θ. Ραυτακόπουλος οι μουσουλμάνοι του φώναζαν «Αλλάχ».  Εκλήθη η αστυνομία και έγιναν προσαγωγές...
Φυσικά καμία ΜΚΟ ή άλλη οργάνωση υπεράσπισης των ανθρωπίνων και θρησκευτικών δικαιωμάτων ή ακόμα και προοδευτικά πολιτικά κόμματα, δεν πρόκειται να ασχοληθούν με το θέμα, γιατί πολύ απλά αυτά που καταστράφηκαν ήταν Χριστιανικά Σύμβολα και όχι π.χ το Κοράνι.
Δυστυχώς η επιλεκτική ευαισθησία των δήθεν προοδευτικών κομμάτων και των επιδοτούμενων οργανώσεων δεν αφορά τους Έλληνες πολίτες πόσο δε τους Χριστιανούς αφού τα οι θέσεις τους για τον Χριστιανισμό είναι ήδη γνωστές και όπως λέει ο σοφός λαός "βγάζει μάτι".

πηγη

Υ.Γ
Για μια στιγμή τώρα...
Ήρθανε ως λαθρομετανάστες, τους περιθαλψαμε και στα όρια μας τους φροντίζουμε.
Δεν τους φέραμε, δεν τους ανάγκασε κανείς να έρθουν.
Έχουν υποχρέωση να σεβαστούν τα ήθη και τα έθιμα της χώρας που τους φιλοξενεί όπως θα κάναμε και εμείς το ίδιο αν βρισκόμασταν στη δική τους χώρα.
Αν δεν σέβονται τον τόπο μας, τα ήθη μας, τα εθιμα μας την θρησκεία μας, υπάρχει και η πόρτα της... εξόδου!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας