φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Νέα ταυτότητα! Ημερίδα Μητροπόλεως Πειραιώς και Εστίας Πατερικών Μελετών


estia - peiraias.jpg


afisa taftotita peiraias.jpg

           
4.JPG
8.JPG
3.JPG
2.JPG
7.JPG


6.JPG

Πλήθος κόσμου συγκεντρώθηκε στο Σ.Ε.Β στην αίθουσα Μελίνα Μερκούρη
προκειμένου να παρακολουθήσει την ημερίδα με θέμα 
 ΝΕΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ.
Δυστυχώς δεν μπορέσαμε να μπούμε στην αίθουσα από τον κόσμο, έτσι οι φωτογραφίες μας είναι από το έξω μέρος της αίθουσας όπου βρισκόμασταν και παρακολουθούσαμε από κλειστό κύκλωμα τους ομιλητές της ημερίδας.
Ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Πειραιώς κ.Σεραφείμ κήρυξε την έναρξη των εργασιών της ημερίδας. Ακολούθησαν οι ομιλίες των κ. Χιωτακάκου, κ. Παπανικολάου, κ. Παπασωτηρίου και  κ. Αδαμόπουλου και της κ. Φωτεινού.
Επίσης μίλησαν  στην ημερίδα και ο Πανοσιολογιότατος Αρχιμανδρίτης Αθανάσιος Αναστασίου και ο Πανοσιολογιότατος Αρχιμανδρίτης Σαράντης Σαράντος.Παρευρισκετο πέραν του Μητροπολίτη Πειραιώς και ο Μητροπολίτης Γλυφάδας κ. Παύλος.
Τέλος ακολούθησε συζήτηση και ερωτήσεις από το κοινό ενώ αναγνώσθηκαν και τα πορίσματα της ημερίδας.



 Τα πορίσματα της Ημερίδας:«Νέα ταυτότητα-εισιτήριο χωρίς επιστροφή»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας