φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΣΤΙΑΣ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ για την ημερίδα <Νέα Ταυτότητα : Εἰσιτήριο χωρίς ἐπιστροφή>


 http://1myblog.pblogs.gr/files/f/464688-estia%20-%20peiraias.jpg






 ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
  ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ
       Β. ΗΠΕΙΡΟΥ 47  ΜΑΡΟΥΣΙ
              ΤΗΛ.  210 8025211
                   estiapm@gmail.com

ΔΕΛΤΙΟ   ΤΥΠΟΥ
          Τό Σάββατο 6 Ὀκτωβρίου 2012 καί ὥρα 4μ.μ. στό Στάδιο Εἰρήνης καί Φιλίας,  στήν αἴθουσα Μελίνα Μερκούρη πραγματοποιήθηκε μέ μεγάλη ἐπιτυχία ἡ ἡμερίδα «Νέα Ταυτότητα : Εἰσιτήριο χωρίς ἐπιστροφή».  Ὀργανωμένη ἀπό τήν ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ καί ὑπό τήν αἰγίδα τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Πειραιῶς, ἀποτέλεσε πόλο ἕλξεως γιά περισσοτέρους τῶν 2000 ἀκροατῶν. Προηγήθηκε ἐκτέλεση βυζαντινῶν ὕμνων ἀπό τήν καταπληκτική χορωδία «Ἐν Ψαλτηρίῳ».
            Ἡ παρουσία τοῦ Μητροπολίτου Πειραιῶς ἕως τό τέλος τῶν ἐργασιῶν τῆς ἡμερίδος, ὁ ὁποῖος βεβαίως εὐλόγησε τήν ἡμερίδα καί κήρυξε τήν ἔναρξη τῶν ἐργασιῶν της, καθώς καί τοῦ Μητροπολίτου Γλυφάδας ἦταν προτρεπτική γιά τήν συστηματική καί προσεκτική παρακολούθηση τῶν εἰσηγήσεων ἐκ μέρους ὅλων τῶν παρευρισκομένων.
Οἱ εἰσηγητές ἦσαν σαφεῖς, μέ ἐπιστημονικά ἐπιχειρήματα ἀπό τό χῶρο τῆς τεχνολογίας καί τῶν εὐρωπαϊκῶν πρακτικῶν, ἀπό τό χῶρο τῆς νομικῆς καί τῆς πολιτικῆς καί κοινωνιολογικῆς σκέψεως, ἀλλά καί ἀπό τό χῶρο τῆς θεολογίας καί τῆς ἐν γένει ὀρθοδόξου παραδόσεως. Συμπληρώθηκε ἔτσι ἕνα ἐκπληκτικό σύνολο, ἕνα μεῖγμα ἐκρηκτικό, ἱκανό νά ἀφυπνίσει τόν ἑλληνικό λαό γιά τούς κινδύνους πού ἐλλοχεύουν γιά τή θεόσδοτη ἐλευθερία καί τή σωτηρία τοῦ ἀνθρώπου στήν ἔκδοση καί παραλαβή τῶν ἠλεκτρονικῶν ταυτοτήτων.  
Προσφέρθηκε μπουφές μέ καφέ καί ἀναψυκτικά γιά τούς παρόντες στήν ἡμερίδα καί δόθηκε φάκελος (folder) μέ κατατοπιστικό ὑλικό. 
Ἡ ἡμερίδα ἔκλεισε μέ τήν ἀνάγνωση καί ἔγκριση Πορισμάτων-Ψηφίσματος, μετά τά ὁποῖα ἀκολούθησε ὁ  Ἐθνικός Ὕμνος. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας