φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

Απαγορεύουν τον Εθνικό Ύμνο στον Ελληνικό στρατό! ΑΛΗΘΕΥΕΙ;;;


@Εθνικά
Απίστευτο: Απαγορεύουν τον Εθνικό Ύμνο στον Ελληνικό στρατό!
Επιτρέπεται να το σιγοτραγουδήσεις ΜΟΝΟ κατόπιν ειδικής άδειας. Και όμως είναι αλήθεια
Γεώργιος Στεφάνου www.lesvospost.com
aegeantimes.gr
αρχική καταχώρηση στις 13/8/2012, 12:09
τελ. ενημέρωση 13/8/2012


Στον ελληνικό στρατό απαγόρευσαν τον εθνικό ύμνο. Δεν μπορείς ούτε να τον σιγοτραγουδάς ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΑΔΕΙΑ!!!!

Την απίστευτη και όμως δυστυχώς πραγματική καταγγελία έκανε στο pentapostagma.gr στρατιώτης που αυτή την ώρα υπηρετεί την πατρίδα (και φυσικά δεν δημοσιοποιούμε τα στοιχεία του).

Ο στρατιώτης που το προηγούμενο διάστημα υπηρετούσε στο Μεγάλο Πεύκο, είπε ότι τους είχε δοθεί σαφής και ρητή εντολή να μην τραγουδούν τον Εθνικό Ύμνο, αν δεν έχουν πάρει ειδική άδεια.

Μάλιστα όταν κάποια στιγμή, οι στρατιώτες ζήτησαν στη βραδινή αναφορά να πουν τον Εθνικό Ύμνο, τους το απαγόρευσαν.

Όσον αφορά δε στα τραγούδια για τη Μακεδονία και την Κύπρο ούτε λόγος. Αυτά απαγορεύονται είτε με άδεια είτε χωρίς.

Οι ίδιοι οι αξιωματικοί έλεγαν στους φαντάρους ότι αυτά είναι αδιανόητα πράγματα και δεν δικαιολογούνται αλλά δεν απαντούσαν στο ερώτημα «ποιος έβγαλε αυτή τη διαταγή».

Από το ρεπορτάζ προκύπτει ότι την επίμαχη περίοδο, το κέντρο επισκέφθηκαν αρκετές φορές αξιωματούχοι του αμερικανικού στρατού (στοιχείο που δεν μπορούμε να το συνδέσουμε με την εν λόγω συμπεριφορά της Διοίκησης αλλά ίσως έχει τη σημασία του).

Γεγονός πάντως είναι ότι, αν είσαι στρατιώτης στην Ελλάδα του 2012, θα πρέπει να ξεχάσεις πατριωτικούς ύμνους και εμβατήρια και κυρίως να μην πολυθυμάσαι τον Εθνικό Ύμνο. Δεν σου είναι απαραίτητος. Αυτό σου λένε στο στρατό σήμερα.

ΣΗΜ.

Μια απαραίτητη διευκρίνιση. Ο Εθνικός Ύμνος παραπέμπει σε χώρα. Αν σε έχουν μετατρέψει σε προτεκτοράτο, θα πρέπει οι πολίτες σου να ξεχάσουν τον πρώην εθνικό τους ύμνο και να αρχίσουν να μαθαίνουν γερμανικά για να διασκευάζουν το Lili Marleen. Και γιατί να το διασκευάζουν τώρα που το σκέφτομαι; Μια χαρά είναι.

Σχόλιο και ρεπορτάζ lesvospost.com

«Για να διασταυρώσουμε την είδηση επικοινωνήσαμε με γνωστούς μας που αυτήν την στιγμή υπηρετούν την πατρίδα, και το δικό μας ρεπορτάζ έχει κάποιες διαφορές με το παραπάνω ρεπορτάζ. Δηλαδή εμάς οι φαντάροι μας είπαν με βαριά καρδία ότι οι ανώτεροι τους στις μονάδες που υπηρετούν τώρα( Μεγάλο Πεύκο, Άρτα , Σπάρτη κ.α) , τους λένε ότι απαγορεύεται να τραγουδάς χωρίς σχετική άδεια από τον Αξιωματικό υπηρεσίας τον Εθνικό Ύμνο δημόσια μέσα στην στρατιωτική μονάδα, μας είπαν επίσης ότι όποιος πει τον Εθνικό Ύμνο θα έχει κυρώσεις (στέρηση εξόδου) από τον Αξιωματικό υπηρεσίας.

Εμείς τραγουδάμε και φωνάζουμε τον Εθνικό Ύμνο και χωρίς άδεια από τον στρατό και τους διαφόρους προπαγανδιστές που υπάρχουν μέσα στα Ελληνικά στρατεύματα της Ελλάδας....»

«Σε γνωρίζω από την κόψη
του σπαθιού την τρομερή,
σε γνωρίζω από την όψη
που με βία μετράει τη γη.

Απ` τα κόκαλα βγαλμένη
των Ελλήνων τα ιερά,
και σαν πρώτα ανδρειωμένη,
χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας