φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ, κάρτα του πολίτη και 666!





14-6-2012: Δελτίο Τύπου σχετικά με τις διαδικασίες έκδοσης νέου τύπου δελτίου αστυνομικής ταυτότητας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
Αθήνα 14 Ιουνίου 2012
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη προχωρά τις διαδικασίες για την έκδοση νέου τύπου δελτίου αστυνομικής ταυτότητας των Ελλήνων πολιτών σε εσωτερικό & εξωτερικό, που θα αναγνωρίζεται και ως ταξιδιωτικό έγγραφο.
Το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, στο πλαίσιο υιοθέτησης και εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΚ) 2252/2004 του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με τον οποίο τα δελτία αστυνομικής ταυτότητας αναγνωρίζονται ως ταξιδιωτικά έγγραφα, προχωρά στην καθιέρωση νέου τύπου δελτίου αστυνομικής ταυτότητας των Ελλήνων πολιτών, είτε διαμένουν στο εσωτερικό της χώρας, είτε στο εξωτερικό μέσω των εκεί Προξενικών αρχών. Το νέο δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, με χαρακτηριστικά ασφαλείας, θα έχει τη μορφή πιστωτικής κάρτας.
Η διαδικασία αντικατάστασης του δελτίου αστυνομικής ταυτότητας με το νέου τύπου δελτίο ταυτότητας, πρόκειται να ξεκινήσει το φθινόπωρο του 2012 και θα υλοποιηθεί σταδιακά με τρόπο που θα καθορίσει η Διεύθυνση Κρατικής Ασφάλειας του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας, ανά χρονολογική σειρά έκδοσης του (με σειρά προτεραιότητας στις παλαιότερες χρονολογίες έκδοσης) και κατά αλφαβητική σειρά.
Σημειώνεται, ότι όλα τα δελτία αστυνομικής ταυτότητας θα ισχύουν μέχρι και την αντικατάστασή τους από τα νέου τύπου.

Υ.Γ
Εν μέσω οικονομικής κρίσης και ενώ ο κόσμος στενάζει από τους φόρους προωθούν την Κάρτα του πολίτη. Το απόλυτο φακέλωμα,που καταργεί την Ελευθερία του ανθρώπου.
Ευτελισαν τον τόπο μας, ευτελισαν τους συμπολίτες μας και τώρα μας νομίζουν ως εξουθενωμενους και μας προωθούν την Κάρτα του πολίτη, τα δεσμά της ανθρώπινης ύπαρξης.
Να δώσουν τα χρήματα που θα κοστίσει η Κάρτα στα ταμεία, προκειμένου ο κόσμος να πάρει τα φάρμακά  του.
Να αντισταθούμε όλοι μας, να σηκώσουμε ψηλά το κεφάλι, να αρνηθούμε να πάρουμε την Κάρτα του πολίτη. Το αξίζουμε όλοι εμείς, το αξίζουν τα παιδιά μας...για την ελευθερία μας.!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας