φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Στα σημερινά αδιέξοδα στηριζόμαστε στην Εκκλησία και τους αγίους μας




Πρόγραμμα ακολουθιών ιερού λειψάνου Αγ. Μεγαλομάρτυρος Γεωργίου του Τροπαιοφόρου

Δευτέρα 19 Μαρτίου ώρα 7.00 πρωί : Μεσονυκτικό, Όρθρος,  Ώρες και Εσπερινός
                                     ώρα 6.00 απόγευμα:   Μέγα Απόδειπνο
Τρίτη 20 Μαρτίου  ώρα 7.00 πρωί : Μεσονυκτικό, Όρθρος,  Ώρες και Εσπερινός
                               ώρα 6.00 απόγευμα:   Μέγα Απόδειπνο
Τετάρτη 21 Μαρτίου  ώρα 7.00 πρωί:   Μεσονυκτικό, Όρθρος, Ώρες  (Α΄, Γ΄, και Στ΄)
                                    ώρα 6.00 απόγευμα:   Ακολουθία Θ΄ ώρας, Εσπερινός με
                                      Προηγιασμένη Θεία Λειτουργία και Μέγα Απόδειπνο
Πέμπτη 22 Μαρτίου     ώρα 7.00 πρωί : Μεσονυκτικό, Όρθρος, Ώρες και Εσπερινός
                                      ώρα 6.00 απόγευμα: Μέγα Απόδειπνο
Παρασκευή 23 Μαρτίου   ώρα 7.00 πρωί : Μεσονυκτικό, Όρθρος,  Ώρες και                                         
                                             Εσπερινός με Προηγιασμένη Θεία Λειτουργία
                                  ώρα 7.00 απόγευμα: Χαιρετισμοί στην Υπεραγία Θεοτόκο.
                                  ώρα 9.00 – 1.30 βράδυ :   ιερά Αγρυπνία
Σάββατο 24 Μαρτίου  ώρα 7.00 πρωί : Όρθρος, Θεία Λειτουργία ιερουργούντος του     
                            Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη μας κ. Κυρίλλου
                                    ώρα 6.00 απόγευμα: Μέγας Εσπερινός Ευαγγελισμού της
                                                                           Υπεραγίας Θεοτόκου
Κυριακή 25 Μαρτίου Ευαγγελισμός της Υπεραγίας Θεοτόκου
                               ώρα 7.00 πρωί:  Όρθρος, Θεία Λειτουργία
                               ώρα 6.00 απόγευμα: Εσπερινός αποδόσεως Ευαγγελισμού
                                                               της Υπεραγίας Θεοτόκου
Δευτέρα 26 Μαρτίου  ώρα 7.00 πρωί : Μεσονυκτικό, Όρθρος,  Ώρες και Εσπερινός
                                   ώρα 6.00 απόγευμα:  Μέγα Απόδειπνο
Τρίτη 27 Μαρτίου  ώρα 7.00 πρωί : Μεσονυκτικό, Όρθρος,  Ώρες και Εσπερινός
                               ώρα 6.00 απόγευμα: Μέγα Απόδειπνο
Τετάρτη 28 Μαρτίου    ώρα 7.00 πρωί : Μεσονυκτικό, Όρθρος,  Ώρες και                                         
                                             Εσπερινός με Προηγιασμένη Θεία Λειτουργία και μετά το  
                                             πέρας της Θ. Λειτουργίας η Αναχώρηση του ιερού Λειψάνου

Σημείωση: Κάθε μέρα περί την 12η μεσημβρινή θα τελείται
                    η Παράκληση στον Άγιο Γεώργιο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας