φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Η χρεοκοπία της Ελλάδας δεν είναι επιλογή...ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ;;;

Μήνυμα του πρωθυπουργού προς τον λαό πριν την ψήφιση των σκληρών μέτρων

Ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος
Ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος   (Φωτογραφία:  ΑΠΕ )

Μήνυμα προς τον ελληνικό λαό για τις κρίσιμες ώρες που περνά η χώρα πρόκειται να απευθύνει το Σάββατο ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος, λίγες ώρες πριν την ψήφιση του νόμου για τη νέα δανειακή σύμβαση και το πρόγραμμα ανταλλαγής των ελληνικών ομολόγων (PSI).

Ενδεικτικά όσων θα πει απόψε ο πρωθυπουργός είναι και όσα διεμήνυσε στους υπουργούς του το βράδυ της Παρασκευής: «η χρεοκοπία της Ελλάδας δεν είναι επιλογή που μπορούμε να επιτρέψουμε» και ότι κάθε άλλη εξέλιξη από την έγκριση του νέου οικονομικού προγράμματος θα είναι «καταστροφική».


Απευθυνόμενος στο Υπουργικό Συμβούλιο ο πρωθυπουργός είπε ακόμη ότι είναι σαφές πως «δεν μπορούν όλοι να σηκώσουν το βάρος της ευθύνης» και ότι «είναι αυτονόητο πως όποιος διαφωνεί και δεν ψηφίσει το νέο πρόγραμμα δεν μπορεί να παραμείνει στην κυβέρνηση».


«Η χρεοκοπία της Ελλάδας ωστόσο δεν είναι επιλογή που μπορούμε να επιτρέψουμε. Τις συνέπειες θα τις πληρώσει η χώρα πανάκριβα, και ιδιαίτερα όσοι παλεύουν σήμερα να τα βγάλουν πέρα σε μια δύσκολη πραγματικότητα».


Το νομοσχέδιο για το νέο οικονομικό πρόγραμμα της χώρας, το οποίο κατατέθηκε στη Βουλή μετά τα μεσάνυχτα, εισάγεται το Σάββατο με τη διαδικασία του κατεπείγοντος και ψηφίζεται το βράδυ της Κυριακής.


Το νομοσχέδιο περιλαμβάνει τρία κεφάλαια, τα οποία αφορούν: Το πρώτο την προκήρυξη - πρόσκληση ενδιαφέροντος για την ανταλλαγή ομολόγων, το δεύτερο την επανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών και το τρίτο την παροχή εξουσιοδότησης προς τον πρωθυπουργό και τον υπουργό Οικονομικών να υπογράψουν τη νέα δανειακή σύμβαση.


Προσαρτημένο είναι και το κείμενο της συμφωνίας της διαπραγμάτευσης με την τρόικα που συμφωνήθηκε στην σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών υπό τον πρωθυπουργό, Λουκά Παπαδήμο.


Σύμφωνα με τον Κανονισμό της Βουλής, το νομοσχέδιο θα εισαχθεί για επεξεργασία στην Επιτροπή Οικονομικών το Σάββατο, στις 2 το μεσημέρι, σε μια και μόνο συνεδρίαση, η οποία θα διαρκέσει έως και έξι ώρες. Την Κυριακή θα εισαχθεί στην Ολομέλεια της Βουλής, επίσης σε μία συνεδρίαση, η οποία μπορεί να έχει ως και δεκάωρη διάρκεια και το αργότερο μέχρι τα μεσάνυχτα.


Αμέσως μετά θα διεξαχθεί φανερή ονομαστική ψηφοφορία, την οποία έχει ανακοινώσει ήδη ότι θα ζητήσει το ΚΚΕ.


Το νομοσχέδιο ψηφίζεται με σχετική πλειοψηφία, η οποία όμως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να είναι μικρότερη των 120 θετικών ψήφων.
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231149829

Υ.Γ
Δεν είναι επιλογή, μας λέει ο Λ. Παπαδήμος. Γιατί ΔΕΝ είναι επιλογή;

Πάλι ο λαός μας θα κληθεί να σηκώσει την επιλογή αυτή και αν είναι επιλογή του λαού μας γιατί δεν είναι επιλογή του Λ.Παπαδήμου;
Εμείς θα δουλέψουμε, εμείς θα παλέψουμε να κρατήσουμε την χώρα μας όρθια και πάλι.
Θα ζήσουμε φτωχά, στερημένα, αλλά θα μείνουμε ελεύθεροι, θα μείνουμε ανεξάρτητοι ως πατριώτες, ως Έλληνες!
Δεν θα είναι πρώτη φορά, γιατί οι πολιτικοί μας και παλαιότερα φρόντισαν και μας πτωχεύσαν, αλλά εμείς κρατήσαμε, αντέξαμε. Ισως σε καποιους να μην άρεσε, αλλά αντέξαμε!
Έχει τα κότσια η φυλή μας και επιζεί σε όλες τις δύσκολες καταστάσεις.
Ένα ΔΕΝ αντέχει.Την σκλαβιά!
Δεν γίνεται Έλληνας και σκλαβωμένος. Ασυμβίβαστο! Σχήμα οξύμωρο! Αδύνατο!

IMPOSSIBLE! για να το καταλάβουν και οι Ευρωπαίοι...οι φίλοι μας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας