φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Ο λαός μας σας εξουσιοδότησε να τον εκπροσωπείτε, ξαφνικά βρεθή­κατε απέναντί του.

Δέν είμαστε διατεθειμένοι νά σιωπουμε ένοχα, πού ενω μέ τήν ψήφο του ο λαός μας σας εξουσιοδότησε να τον εκπροσωπείτε, ξαφνικά βρεθή­κατε απέναντί του.
Η κυβέρνηση τριπλασίασε πλαστά το χρέος και χρέωσε στό λαό τίς φοβερές συνέπειες αυτου του χρέους. Εσπευσμένα κάλεσε καί ήδη συνεργάζεται μέ τό Δ.Ν.Τ. καί μέ τά όργανα τΖς Ε.Ε. παραδίδοντας τή χώρα σέ σκληρούς δανειστές.
Πρώην ευκατάστατοι πολίτες, ειναι πλέον άστεγοι πού πολλαπλασιάζονται μέ γοργούς ρυθμούς, αφου η λίαν αγαστή συμπαι­γνία Δ.Ν.Τ. καί κυβερνητών, μας ετοιμάζει νέες περικο­πές καί νέους φόρους πάνω στούς αβάσταχτους πού προηγή­θηκαν.
Αντιλαμβάνεσθε, οτι εχει κλονισθει (αμετάκλητα!) η εμπιστοσύνη μας απέναντί Σας καί δέν μπορουμε πλέον νά σας θεωρούμε στό Ελληνικό Κοινοβούλιο ως εκπροσώ­πους μας.
Δέν μπορο
υμε νά κάνουμε διαφορετικά, όσο καλό λογισμό καί αν ορθώσουμε, παρά νά αρουμε τήν εμπιστοσύνη μας πρός όλους, αφου επιμένετε συμπολίτευση καί πρώηναντιπολίτευση νά υπογράφετε καί νά ξαναυπο­γράφετε συμβάσεις πού ουδαμου γης εχουν υπογραφει.
Τώρα οι δανειακές σύμβασεις πρέπει νά κυρωθουν από εκατόν ογδόντα βουλευτές του φερομένου ως Ελληνικου Κοι­νοβουλίου. Κάποιος από σας μας ε6πε από την τηλεόραση,οτι δέν ειχε διαβάσει τό τί υπέγραφε. Μέ ποιά λογική υπο­γράφετε τήν ολοσχερή διάλυση καί καταστροφή της χώρας πού ο λαός της μέ τήν ψηφο του σας τίμησε καί σας εμπι­στεύ­θηκε τό μέλλον του, τό μέλλον των παιδιων του καί τφων λοιπων απογόνων του;
Τό Μάϊο του 2010 υπεγράφη σΏ ενα δικηγορικό γραφειο του Λονδίνου η πρώτη δανειακή σύμβαση μέ ορους αμετάκλητους εις βάρος μας. Τεράστιες αμοιβές δόθη­καν στό δικηγορικό γραφειο καί στούς υπογράψαντες. Η υπό ψήφιση δανειακή σύμβαση αλυσσοδένει χειροπόδαρα ολον τόν Ελληνικό λαό μέ υπόκρουση τίς απειλές των δημο­σιογράφων πού μέσα από τήν τηλεόραση επιδιώκουν τήν καταρράκωση του φρονήματος των πολιτων καί παράλυση της ψυχολογίας τους.
Τέτοιες επαχθεις δανειακές συμβάσεις σάν αυτή πού υπεγράφη καί σάν αυτή πού τίθεται προς ψήφιση από τό ελληνικό Κοινοβούλιο, σύμφωνα μέ τίς εκτιμήσεις των ειδι­κων νομικων επιστημόνων π.χ. Γ. Κασιμάτη, Κ. Μπέη καί άλλων ουτε σε τριτοκοσμικές χωρες δέν θά μπορουσαν νά υπογραφουν.
Ειναι τοις πασι πλέον γνωστό, οτι, ενω μπορούσαμε νά δανειστουμε υπό ευνοϊκότερους ορους, η κυβέρνηση, παρακάμπτοντας τήν κοινή λογική, μας εσυρε σέ απάνθρωπους δανειστές.
Άμεσα νά κάνετε τίς απαραίτητες νόμιμες συνταγ­ματικές ενέργειες, γιά νά επιλέξει ο κυρίαρχος λαός νέους εκπροσώπους αμόλυ­ντους καί πρόθυμους νά συνεργασθουν μέ τό λαό και οχι μέ τούς εχθρούς του.
ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
         π. Σαράντης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας