φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

κα Καλού.Θα ψάξετε για αυτές τις καταγγελίες ή σας απασχολεί μόνο ο γέροντας Εφραιμ;

ΠΟΙΕΣ ΚΑΥΤΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΕΡΕΥΝΟΥΣΑΝ ΟΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΑΝ!!!

μουτζα-ευρω.jpgΕπειδή οι πολιτικοί ενίοτε παρεμβαίνουν στα της "ανεξάρτητης" δικαιοσύνης είναι παράλληλα και αρκετά "έξυπνοι" σε αυτά τα θέματα και δεν αφήνουν ίχνη. Έτσι εκ' του ασφαλούς ζητούν στοιχεία από τους εισαγγελείς που αιτιολογούν τις καταγγελίες τους, που ξέρουν ότι δεν μπορούν να τους δώσουν.
Και εκτός αυτού φροντίζουν να τους περιθωριοποιούν με "φωτογραφικούς" νόμους.
Πως? Ετοιμάζουν σχέδιο νόμου, όπου δια της πλαγίας θα αποδυναμώσουν την δουλειά των εισαγγελέων. Αυτό επικαλούνται και οι παραιτηθέντες, που κατάλαβαν την σημασία του σχέδιου νόμου που δήθεν τους κοινοποιήθηκε : Αν διαβάσουμε την επιστολή τους αναφέρει:
"..με σχέδιο νόμου που πρόκειται να κατατεθεί και μας κοινοποιήθηκε, όλως προφασιστικώς και με δήθεν επιχειρήματα ως αιτιολογία, επιχειρείται η αντικατάστασή μας και η απαλλαγή από την παρουσία μας... "


Τι ονόματα λοιπόν να καταγγείλλουν? Κατάλαβαν οτι το βαθύ κράτος θα τους αποδυναμώσει με σχέδιο νόμου. Τόσο απλά. Και μη τσιμπάτε οτι τάχα μου "είπαν γενικώς για παρεμβάσεις χωρίς ονόματα και αποδείξεις".  Αυτά είναι αιτιάσεις των λαμογιών που θέλουν να τους εκθέσουν.

Η Ουσία είναι οτι το πολύ "ψάξιμο" Ε Ν Ο Χ Λ Η Σ Ε.

Να και μερικά θέματα με τα οποία ασχολούνταν οι εισαγγελείς :

- των μεγαλοοφειλετών και μεγαλοφοροφυγάδων του Δημοσίου

- των ύποπτων δανειοδοτήσεων από τράπεζες των δύο κομμάτων εξουσίας, ΝΔ και ΠαΣοΚ


- του σκανδάλου των υποβρυχίων 


- τις καταγγελίες για καθυστερήσεις στην επιβολή προστίμων από λαθρεμπόριο καυσίμων


- τις καταγγελίες για λάδωμα εφοριακών


- του φακέλου των CDS και των υπεράκτιων εταιρειών που κρύβονταν πίσω από αυτά  με εμπλοκή του ονόματος του Ανδρίκου Παπανδρέου


- τις καταγγελίες για μαγείρεμα του ελλείμματος του 2009 με αποτέλεσμα την επιβολή μέτρων λιτότητας μέσω του μνημονίου.


Τυχαίο???


Greek Citizen

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας