φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

Προβληματισμένος ο Αρχιεπίσκοπος με την απόφαση για τον ηγούμενο Εφραίμ

 Ιδιαίτερα προβληματισμένος, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος με την υπόθεση της προφυλάκισης του ηγουμένου Εφραίμ.
Υπενθυμίζεται πως ο καθηγούμενος κρίθηκε προφυλακιστέος την Παρασκευή, με βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών Αθηνών, ως ένας από τους βασικούς κατηγορούμενους στην υπόθεση της ανταλλαγής των ακινήτων μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της Ι. Μονής Βατοπαιδίου.
Σε στενούς του συνεργάτες ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος σχολίασε:
«Δεν γνωρίζω την ουσία της υπόθεσης και σέβομαι την ελληνική δικαιοσύνη. Όμως, είμαι ιδιαίτερα προβληματισμένος, όπως άλλωστε και κάθε Χριστιανός, με τη χρονική συγκυρία της έκδοσης του βουλεύματος προφυλάκισης του ηγουμένου της Ι. Μονής Βατοπαιδίου Εφραίμ ανήμερα των Χριστουγέννων. Και ο νοών νοείτω»

pomfaia

1 σχόλιο:

  1. Μακαριότατε εδώ δεν χωρά προβληματισμούς. Κάρτα του πολίτη, ΔΝΤ, ΕΦΡΑΙΜ αρκετά με τους προβληματισμούς , άλλωστε είχες πει Μακαριότατε οτι η Εκκλησία έχει το πετραχήλι, αλλά έχει και το καρυοφύλλι. ΞΕΚΡΕΜΑΣΕ ΤΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας