φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Στον Κ.Παπούλια απευθύνεται προσωπικά ο πατριάρχης Μόσχας για την υπόθεση του Εφραίμ

 

  (Φωτογραφία:  Associated Press)
 
Αθήνα
Μήνυμα προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια απέστειλε ο πατριάρχης Μόσχας και Πασών των Ρωσιών, Κύριλλος, εκφράζοντας τη βαθιά ανησυχία του σχετικά με τις ειδήσεις, που καταφθάνουν από την Ελλάδα γύρω από την προφυλάκιση του Εφραίμ.

«Δεν αμφισβητώ τη δικαιοδοσία των οργάνων της ελληνικής δικαιοσύνης και εκφράζω την ελπίδα για μια δίκαιη και αντικειμενική απόφαση στην υπόθεση, σχετικά με την περιουσία της μονής Βατοπεδίου» αναφέρει ο πατριάρχης Κύριλλος, προσθέτοντας ότι «την ίδια στιγμή διατελώ εν απορία λόγω της εφαρμογής της προφυλάκισης προ της δικαστικής διερεύνησης της υπόθεσης, επί της ουσίας, ενός μοναχού ο οποίος δεν αποτελεί απειλή για την κοινωνία και επανειλημμένως έχει εκφράσει την ετοιμότητά του να συνεργαστεί με την ανάκριση».

Όπως αναφέρει ο πατριάρχης Κύριλλος, απευθυνόμενος προσωπικά στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, «στη Ρωσία, τη Λευκορωσία, την Ουκρανία, τη Μολδαβία και άλλες χώρες, οι λαοί των οποίων ποιμαίνονται πνευματικά από τη Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία, εκατομμύρια πιστών αισθάνονται αγωνία για τα αστυνομικά μέτρα, τα οποία ελήφθησαν ως προς έναν γνωστό σε ολόκληρο τον ορθόδοξο κόσμο ηγούμενο μιας δοξασμένης αγιορείτικης μονής εκείνες τις ίδιες ημέρες, κατά τις οποίες η ορθόδοξη Ελλάδα εορτάζει τα Χριστούγεννα».

«Θεωρώ καθήκον μου να διαβιβάσω αυτόν τον κοινό μας πόνο στον Αρχηγό του ελληνικού κράτους και να ζητήσω να απελευθερώσετε από τα δεσμά του τον αρχιμανδρίτη Εφραίμ, καθηγούμενο της Μονής Βατοπεδίου» καταλήγει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας