φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Ο Αγιορείτης γέροντας Εφραιμ στη φυλακή. Η δικαιοσύνη δεν αρκεί να παριστάνει την ανεξάρτητη και αδέκαστη, αλλά πρέπει και να είναι

Η Ελληνική δικαιοσύνη και ο Εφραίμ...

  Από Σπύρος Κανελλόπουλος (Τέλλος  


κοινωνικός απόηχος των δικαστικών αποφάσεων και πράξεων και βέβαια μας
ενδιαφέρει όμως πρέπει να είναι προσεκτικοί όσοι εκφέρουν γνώμη γι΄αυτές
αφού δεν έχουν γνώση των δεδομένων της δικογραφίας.Συνεπώς θεωρώ ατυχή
την κριτική που ασκείται από φορείς ξένης χώρας και από παράγοντες του
δημόσιου βίου της χώρας μας για τη συγκεκριμένη απόφαση του Συμβουλίου
Εφετών αφού η κριτική αυτή με τον τρόπο και το ύφος που γίνεται αποτελεί
ανεπίτρεπτη παρέμβαση στη λειτουργία της Δικαιοσύνης."


Τα ανωτέρω μεταξύ άλλων δήλωσε ο πρόεδρος της ένωσης δικαστών και
εισαγγελέων κύριος Χαράλαμπος Αθανασίου, σχολιάζοντας τις αντιδράσεις
για την απόφαση προφυλάκισης του ηγούμενου Εφραίμ. Με λίγα λόγια μας
λέει ότι η κριτική στις αποφάσεις της δικαιοσύνης είναι ανεπίτρεπτη και
αποτελεί παρέμβαση στη λειτουργία της δικαιοσύνης. Κάνει λάθος! Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητεί το δικαίωμα κριτικής και επίκρισης των δικαστικών αποφάσεων και πράξεων Στο συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα
του καθενός να εκφράζει και να διαδίδει προφορικώς, εγγράφως και δια του
τύπου τους στοχασμούς του, τηρών τους νόμους του Κράτους,
περιλαμβάνεται και η έκφρασης της οποιαδήποτε γνώμης για κάποια
δικαστική απόφαση ή πράξη.


Ο αείμνηστος αντιεισαγγελεύς του Αρείου Πάγου Χοϊδάς είχε πει ότι: "αι
αποφάσεις των δικαστηρίων είναι κτήμα του λαού και υπόκεινται στην κρίση
του κάθε πολίτη και έτσι πρέπει να γίνεται, γιατί η κριτική είναι το
θεμέλιο της δημοκρατίας".


Έτσι και εμείς κρίνουμε μία απόφαση που στέλνει στην φυλακή τον Εφραίμ.

Όταν τα λαμόγια που πήραν τα υποβρύχια που γέρνουν, οι παράγοντες της
ποδοσφαιρικής παράγκας κυκλοφορούν ελεύθεροι, ο Χριστοφοράκος πήρε το
αεροπλάνο ανενόχλητος και την κοπάνισε, τα ονόματα των πληρωμένων από
την Siemens δημοσιoγράφων σβήστηκαν με blanko, οι παραδικαστικοί
παραμένουν άφαντοι. Η δικαιοσύνη δεν αρκεί να παριστάνει την ανεξάρτητη
και αδέκαστη, αλλά πρέπει και να είναι. Ο πατήρ Εφραίμ πληρώνει το ΟΧΙ
του στο σχέδιο Ανάν. Πέταξε έξω απο το γραφείου του τον μεσολαβητή του
ΟΗΕ, Υποδέχθηκε τον Πούτιν, τον έφερε σε επαφη με τον Καραμανλή και τώρα

πρέπει να πληρώσει.
Τον ρόλο του τιμωρού ανάλαβε η ελληνική δικαιοσύνη.

Ο Τερτσέτης και ο Πολυζωίδης θα γυρνάν στους τάφους τους.
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας