φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Πάφου Γεώργιος: Προσπαθούν να μας αποκόψουν από τον Ελληνισμό

Ο Μητροπολίτης Πάφου Γεώργιος, με παρέμβαση του στην ηλεκτρονική μας εφημερίδα paideia-news ασκεί δριμεία κριτική κατά της Κυβέρνησης και προπάντων του υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού ότι μέσα από νέα βιβλία που εκδίδουν στην Κύπρο, επιχειρούν να μας αποκόψουν από τον Ελληνισμό.
«Επιδιώκουν μέσα από τα νέα βιβλία να εμπεδώσουν την ιδεολογία της κυπροποίησης» τονίζει.
Αναφερόμενος σε παραδείγματα μιλά για το βιβλίο των Θρησκευτικών της Α ΄ Γυμνασίου. Το χαρακτηρίζει ως σπουδή στον πολιτισμό παρά ως θρησκευτικό. «Στο βιβλίο αυτό δεν αναφέρεται πουθενά ότι είμαστε Έλληνες, ενώ μας χαρακτηρίζουν ντόπιους. Στο βιβλίο δεν περιλαμβάνεται πουθενά, τίποτε, για το ελληνικό Έθνος»
Για το άλλο βιβλίο της βυζαντινής Κύπρου ο πανιερώτατος σημειώνει:
Χαρακτηρίζουν τον Άγιο Νεόφυτο ως κατ' επίφαση ενάρετο. Μάλιστα στο τέλος του βιβλίου βάζουν μια φωτογραφία με ένα κομμένο κεφάλι σε ένα κοντάρι και κάτω τον κατάλογο των αυτοκρατόρων που είχαν φρικτό θάνατο επιδιώκοντας να μας κάνουν να αποστρέψουμε το πρόσωπό μας από το Βυζάντιο και να ντρεπόμαστε για αυτή την περίοδο. Δεν βρήκαν πουθενά, ούτε μια λέξη, για να πουν κάτι το καλό για το Βυζάντιο».
Ο Μητροπολίτης Πάφου σημειώνει ότι: «Την ίδια τακτική για αποκοπή από τον Ελληνισμό εφάρμοσαν και οι Άγγλοι αποικιοκράτες, αλλά δεν τα κατάφεραν».
Προχωρώντας ακόμη ένα βήμα υποστηρίζει ότι υπάρχουν και άλλα βιβλία που θα εκδοθούν με αυτή τη φιλοσοφία και υπογραμμίζει ότι οι συνέπειες θα είναι μακροπρόθεσμες. Καταλήγοντας σημειώνει ότι στην προσπάθεια τους να καλλιεργήσουν την κυπριακή γλώσσα, καθιέρωσαν και τα τσιαττιστά στα δημοτικά σχολεία.
Σημειώνεται ότι ο πανιερώτατος δεν καταλογίζει καμιά ευθύνη στον υπουργό Παιδείας και Πολιτισμού Γιώργο Δημοσθένους, τον οποίο πιστώνει και για την απόφασή του να αποσύρει από τα σχολεία το βιβλίο των Θρησκευτικών της Α Γυμνασίου. Καταλήγοντας, μας αποκαλύπτει ότι πρόθεση της Συνοδικής Επιτροπής Παιδείας, της οποίας προεδρεύει είναι να ζητήσει συνάντηση με τον υπουργό Παιδείας για να του εκφράσει τις ανησυχίες του.

ΠΗΓΗ
ΡΟΜΦΑΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας