φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

Η Ιερά Κοινότητα του Αγίου Όρους στο πλευρό του Ηγουμένου Εφραίμ

Η Ιερά Κοινότητα του Αγίου Όρους στο πλευρό του Ηγουμένου Εφραίμ


Γράφει ο Αιμίλιος Πολυγένης - 18.47
Αποκλειστικό – Την ολόθυμη συμπαράσταση στο πρόσωπο του Καθηγουμένου της Ιεράς Μονής Βατοπαδίου Αρχιμ. Εφραίμ, εξέφρασαν πριν από λίγα λεπτά τα Μέλη της Ιεράς Κοινότητας του Αγίου Όρους.
Σύμφωνα με πληροφορίες της Romfea.gr σήμερα Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011, Αντιπροσωπεία της Ιεράς Κοινότητας του Αγίου Όρους, επισκέφθηκε τον Ηγούμενο της Μονής Βατοπαιδίου Αρχιμ. Εφραίμ στο κελί του.
Τα Μέλη παρέδωσαν επιστολή συμπαράστασης προς τον Ηγούμενο, τονίζοντας ότι σύσσωμος η Κοινότητα εκφράζει την αμέριστον εμπιστοσύνη και σεβασμό προς το πρόσωπό του.
Επίσης οι Αντιπρόσωποι των Ιερών Μονών του Αγίου Όρους στην επιστολή τους, τονίζουν ότι η απόφαση προφυλάκισης προσβάλει το θρησκευτικό αίσθημα του λαού, την Αγιωτάτη Εκκλησία και τον Αγιορειτικό Μοναχισμό.
Διαβάστε αποκλειστικά από τη Romfea.gr την επιστολή:
koinotita
koinothta1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας