φενεος

Ιησούς Σινά

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι. Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Ψηγματα all

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Πατριάρχης Μόσχας: "Η Ελλάδα δεν πρέπει να χάσει την εθνική της κυριαρχία"

 




..................................................
Ο Πατριάρχης Μόσχας και πασών των Ρωσιών απαντώντας στον Πρόεδρο του ΛΑ.Ο.Σ. κ. Γ. Καρατζαφέρη κατέπληξε άπαντες με τα ιδιαίτερα θερμά λόγια με τα οποία αναφέρθηκε για την Ελλάδα και το πρόβλημα το οποίο αυτή τη στιγμή η χώρα μας αντιμετωπίζει.
«Αξιότιμε Πρόεδρε του Ελληνορθόδοξου κόμματος κ. Καρατζαφέρη, Σας υποδέχομαι με χαρά. Όταν παρακολουθούσαμε στην τηλεόραση αυτές τις απερίγραπτες σκηνές από την Αθήνα, η καρδιά μας πλημμύριζε από δάκρυα γιατί ο ελληνικός λαός είναι συνδεδεμένος με εμάς με χιλιάδες μικρά νήματα ιστορίας και ορθοδοξίας.
Είναι ο λαός με τον οποίο μας συνδέει η ορθόδοξη πίστη. Θέλω να ευχηθώ στο κόμμα σας και σε όλες τις πολιτικές δυνάμεις της Ελλάδας, σωφροσύνη, υπομονή και να βρείτε το σθένος να βγάλετε τη χώρα σας από αυτή την κρίση», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Πατριάρχης.
Εν συνεχεία πρόσθεσε: «Θα σας πω κάτι που δεν θα σας το πει κανένας πολιτικός, ούτε Έλληνας, ούτε ξένος. Τα χρήματα έρχονται και παρέρχονται. Ο πλούτος, έρχεται και παρέρχεται. Και είναι πολύ σημαντικό χάριν αυτών των δύο η χώρα να μην απολέσει την εθνική της κυριαρχία. Να μην χάσει την πίστη της. Να μην χάσει τις πολιτιστικές της αξίες. Στη Ρωσία είμαστε πεπεισμένοι ότι ο σώφρων ιστορικός αλλά και δραστήριος ελληνικός λαός θα βρει τον τρόπο να ξεπεράσει τις οικονομικές δυσκολίες όπως το έκανε άλλωστε σε ανάλογες περιπτώσεις στο παρελθόν.»
«Και πιστέψτε με, είναι πολύ σημαντικό στο τέλος αυτής της πορείας οι Έλληνες να παραμείνουν Έλληνες. Ο ελληνικός ορθόδοξος λαός να διατηρήσει τις παραδόσεις του και να μην αναγκαστεί να πάει σε συμβιβασμούς και να παραδώσει την πίστη του, την εθνική του συνείδηση και τον ξεχωριστό τρόπο ζωής της ελληνικής κοινωνίας.
Θα προσευχόμαστε για τους αδελφούς μας Έλληνες, για την ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία και εύχομαι μέσα από τις προσευχές αλλά και τη σκληρή δουλειά, ο αδελφός ελληνικός λαός να ξεπεράσει τις δυσκολίες του», πρόσθεσε χαρακτηριστικά ο Προκαθήμενος της Ρωσικής Εκκλησίας...............

Romfea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ελάτη



Ιερά Μονή Δοχειαρίου


Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου



Ιερά Μονή Οσίου Δαβίδ



Καρούλια. Αγιο Ορος



Προυσιώτισσα

Αγιο Ορος Ι.Μ Διονυσίου

Ψήγματα Ορθοδοξίας